collapse

Auteur Topic: Ervaring Met Bruidsstyling Aan Huis Regio Leiden?  (gelezen 2332 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maaikies

  • Gast
Ervaring Met Bruidsstyling Aan Huis Regio Leiden?
« Gepost op: 20 april 2010, 21:58:21 »
Hallo allemaal,

ik ga 9 juli 2010 trouwen. Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn haar en make-up kan doen. Het liefst aan huis.
Ik draag zelf weinig tot geen make-up. Ik ben bang dat het al snel teveel gaat worden.
Heeft iemand een goede ervaring in de omgeving van Leiden/ Voorschoten?
Ik kan ook wel googelen, maar nergens staan recensies. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Maaike

chip

  • Gast
Ervaring Met Bruidsstyling Aan Huis Regio Leiden?
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2010, 20:45:16 »
Ik heb mijn make-up laten doen door iemand van Bibou in Den Haag. Bibou heeft ook een vestiging in Leiden aan de Kuiperssteeg (leiden@bibou.nl). Er worden natuurlijke producten gebruikt. Ik heb zelf normaal alleen maar een beetje mascara op en that's it, dus ik wilde het niet te opvallend, maar wel feestelijk. Dat is zeker gelukt, ik was erg tevreden. Ik zag er echt op m'n best uit, dus het had zeker effect maar zonder dat je dacht: wooo, die is opgemaakt! Het kostte wel €100 inclusief (anderhalf uur durende) proefmake-up.

maaikies

  • Gast
Ervaring Met Bruidsstyling Aan Huis Regio Leiden?
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2010, 22:24:49 »
Dankjewel voor de tip. Ik zou het liefst iemand willen die make-up en haar doet.
Iemand toevallig ervaring met make-up by merel http://www.make-upbymerel.nl/ ?

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Ervaring Met Bruidsstyling Aan Huis Regio Leiden?
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2010, 08:58:14 »
Die ken ik niet, ik heb wel goede verhalen gehoord over Friends in Leiden. http://www.kapsalonfriends.nl

randstadmeisje

  • Gast
Ervaring Met Bruidsstyling Aan Huis Regio Leiden?
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2010, 09:49:25 »
Ik heb mijn haar laten doen bij Vilano in voorschoten, volgens mij doen zij ook make up!
Mijn haar was echt te gek en bleef de hele dag zitten.

Vilano
« Laatst bewerkt op: 22 april 2010, 09:49:40 door randstadmeisje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards