collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o  (gelezen 80290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shooby

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #100 Gepost op: 22 juni 2012, 13:40:54 »
@shooby. nu ben ik heel benieuwd wat jou'stadion' is hihi

Het Stadion van de enige echt topclub van Nederland :wink:
Die met die 32 kampioensvlaggen erin

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #101 Gepost op: 22 juni 2012, 13:45:58 »
Haha oke!

Zijn er toch meer voetbalfans! Ik ben niet zon diehard die de rest van de clubs 'haat' ofzo.


@shooby. Nemen jullie ook iets van de club mee in jullie huwelijk?

Shooby

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #102 Gepost op: 22 juni 2012, 13:49:21 »
Haha oke!

Zijn er toch meer voetbalfans! Ik ben niet zon diehard die de rest van de clubs 'haat' ofzo.


@shooby. Nemen jullie ook iets van de club mee in jullie huwelijk?

Ja we willen wel iets doen met de clubliefde ja, maar wat weten we nog niet precies

misseagle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #103 Gepost op: 22 juni 2012, 16:43:11 »
Ja dresscode doen we sowieso wel.
Maar op de foto met het elftal. Ik denk dat het elftal dan vakantie aan het houden is :wink:
Dus dat zal iets moeilijker zijn haha!

Maar ik ken er wel een paar en wie weet kan ik 1 iemand regelen :tongue:

Maar met clublied of iig een lied van PSV doen we sowieso wel wat.
En we willen ff navragen wat de kosten zijn om de schermen te gebruiken...

Maar zat voor verder misschien ballonnen te denken, duiven? Vind duiven wel mooi alleen ja.. misschien zo afgezaagd?

Veer

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #104 Gepost op: 22 juni 2012, 17:27:01 »
Je kan ook eens intikken trouwen op middenstip allemaal leuke filmpjes, berichten en misschien ideeën daarin?
Deze vond ik al leuk:

Allereerste Ja-woord op middenstip Arena

Man bijt hond

Sylvester Eisvelt en Miranda Scholten gaven elkaar op de middenstip van het GA Eagles-stadion het ja-woord.

Rudi & Denise trouwen in PSV stadion

18 AUGUSTUS 2008 CINDY EN MILAN TROUWEN OP DE MIDDENSTIP VAN HET OLYMPISCH STADION

Huwelijk op middenstip van Polman Stadion


Hier staan ook nog tips op voor onder andere de tafelschikking.
Trouwen op middenstip

Hier staat een rondleiding: Een leuke verrassing voor je gasten: regel een rondleiding door het stadion.
Trouwen en voetbal

misseagle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #105 Gepost op: 22 juni 2012, 17:30:13 »
Ja had wel op foto's gezocht maar dan PSV stadion ingetypt.
Niet zo slim van me..

Je hebt flink wat verzameld thnx Veer!!
Zal eens gaan kijken.

Rondleiding is niet nodig aangezien de helft bij PSV heeft gewerkt of er werkt en andere helft heeft t al gezien.. Maar was anders leuk idee geweest!

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #106 Gepost op: 22 juni 2012, 17:59:44 »
Ballonnen kan ook inderdaad..
Duiven ben ik eigenlijk op tegen vooral als ze geverft worden.
maar als je dat wilt moet je het vooral doen. het is tenslotte jou dag!

x

misseagle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #107 Gepost op: 22 juni 2012, 19:03:00 »
Nee Verven sowieso niet!
Maar eigenlijk heb ik niets met duiven dus ja...

Ben alleen ff aan t bedenken, iets ludieks wat echt bij ons hoort.
*kraak*

Ja t trouwen daar is sowieso wel ludiek maar toch.
Ach ja, wie weet heeft die vrouw daar wel ideetjes!

jeroenSan

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #108 Gepost op: 29 juni 2012, 18:08:34 »
Hoi.
We zijn gaan kijken bij de Opwettense watermolen; een erg leuke lokatie. Echter was onze dag soort van dubbel geboekt en het andere feest was al definitief. Jammer. Maar dan hoeven we ook niet te (be)denken over de slechte berichten.

groeten, Jeroen

misseagle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #109 Gepost op: 29 juni 2012, 19:25:27 »
Al iets anders gevonden dan?
Want las wel dat de jurk er al was?

jeroenSan

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #110 Gepost op: 29 juni 2012, 19:29:02 »
Ja hoor, andere mogelijkheden. We hoeven alleen nog te kiezen en dan de lokatie vast te leggen.

Flep

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #111 Gepost op: 9 juli 2012, 09:13:12 »
Hoi,

Gisteren kwamen we via de website van kasteel Henkenshaege uit bij 'het ketelhuis'  in eindhoven.
Iemand hier goede/slechte ervaringen mee?

We willen een afspraak plannen voor een bezichtiging maar ik vind het vooraf altijd fijn om te lezen wat anderen ervaren hebben.

Bedankt voor jullie reacties alvast.

Groetjes Flep
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2012, 09:13:44 door Flep »

Flep

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #112 Gepost op: 10 juli 2012, 21:37:10 »
We zijn vanavond wezen kijken, is geen locatie voor ons. Het is momenteel nog niet af en ziet er van binnen echt verschrikkelijk uit! Geen aanrader dus!

basl

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #113 Gepost op: 12 juli 2012, 23:12:48 »
Ook voor ons is het niets. WOrdt tevens verbouwd in september, terwijl het nog niet bekend is wat voor interieur het gaat krijgen.

basl

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #114 Gepost op: 14 juli 2012, 21:45:58 »
De heerlijckheid gaat het toch niet meer worden. Na lang proberen om contact te leggen zijn wij eerder deze week op bezoek geweest. De gastvrouw die ons ontving had niet een heel sterk verhaal en kon bijna nergens antwoord op geven. Daarnaast heb ik begrepen dat het helemaal niet goed loopt: compagnons/directieleden die zijn opgestapt, personeel dat is ontslagen, enzovoorts. Interne strubbelingen zijn nooit goed en al helemaal niet in dit soort bedrijven..

blonky1986

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #115 Gepost op: 19 juli 2012, 13:50:57 »
Is domein wasven niet iets dan?

basl

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #116 Gepost op: 1 augustus 2012, 21:09:43 »
Ok, laatste update over locatie de opwettense watermolen/de heerlyckheid, ik ben helemaal klaar met deze club!! even het verhaal op een rijtje:

* 3 weken over gedaan om contact te leggen, hebben we een afspraak gemaakt
* de week later (4e week) de afspraak gehad. Echter konden ze nergens antwoord op geven. We hebben duidelijk aangegeven wat we wilden, waar we het wilden en hoe laat. Er zou een offerte worden gestuurd.
* een week later hebben we een "offerte" gehad. Dit was echter een matige opsomming van onze wensen. Waar we hebben aangegeven dat we een diner wilden, kregen we prijslijsten voor een buffet en een walking dinner. De huur van de zaal (250,=) en de huur van het restaurant (19,50 per uur) wisten ze wel te vermelden. De enige overige prijzen die we kregen, was de afkoop van de drank: 34,50 per persoon. Je hebt dan wel de keus uit 2(!!) verschillende mixdranken. Dit is niet mijn gedachte bij een offerte. Er stond nog niet eens een richtprijs op. Drankjes overdag waren niet verrekend, niets over de hapjes, niets over de ontvangst met champie en niets over de bruidstaart.
* 3 uur later kreeg ik een mail met de vraag of ik binnen 2 weken wilde reageren (voor 29 augustus.. gezien dat het toen +/-15 juli was, klopte dat voor geen kanten), omdat een ander koppel dat had geinformeerd, niet meer kon schuiven. Of wij dat anders maar "even" wilden doen.
* Ik heb hier op gereageerd dat ik hier niet van gediend was. Tevens laten weten dat ik op basis van de afgegeven "offerte" geen keuze kon maken. Wederom mijn vraag voor een goede offerte uitgezet, daarnaast ook nogmaals aangegeven wat ik graag wilde. Antwoord gehad dat ze "direct" hiermee aan de slag gingen
* Een week later (5e week) weer gebeld, waar mijn offerte bleef. Ik had toen al besloten dat ik sowieso niet meer met hen in zee wilde. Een wazig gesprek gehad over "nieuwe kaart", "ik heb iets van die offerte gezien" en vervolgens "ik heb de offerte zelf gemaakt". Lekker tegenstrijdig. Na een heel verhaal over nieuwe prijzen, aangegeven dat ik niet in die details was  geinteresseerd, maar dat ik gewoon een offerte wilde om verder over te kunnen onderhandelen.
* een uur later is de offerte verstuurd.

Totaalprijs: 4000,=! Dat leek me wel een heel interessante prijs. MAar uitgaande van 120 gasten * 34,50, zouden de kosten voor alleen de drank al 4140 euro zijn. Narekenen leerde mij dat ze zich "een beetje" vergist hadden. De echte prijs was ruim 7000,=.

Mijn advies: ga niet met hen in zee, ik heb zelden ergens zo'n slechte service gehad. Volgende week zal ik nog 2 locaties posten die nog niet zijn genoemd. Allebei erg mooi, redelijk goedkoop en heel uniek!

Penny

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #117 Gepost op: 2 augustus 2012, 10:09:14 »
Tjonge, als ik dat zo lees lijkt het wel of ze helemaal geen zaken willen doen. Wij zoeken nog een feestlocatie in deze regio, maar zo te lezen hoeven we hier geen afspraak (proberen) te maken!

Penny

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #118 Gepost op: 2 augustus 2012, 10:12:30 »
Op onze bruiloft komen behoorlijk wat kinderen tussen 2 en 12. Op de website van Cocody in Geldrop zagen we dat daar zowel binnen als buiten gespeeld kan worden. Groot pluspunt dus! Ook de omgeving en de zalen zagen er goed uit.
Hier op het forum las ik zowel positieve als negatieve opmerkingen, maar geen van alle echt recent.

Heeft iemand recente ervaringen met Cocody?

(edit: oops! spelfout in de titel, kan ik dat nog rechtzetten?)
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2012, 10:14:06 door Penny »

misseagle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #119 Gepost op: 2 augustus 2012, 11:34:12 »
Ben dan wel benieuwd naar die andere 2 locaties (overigens heb ik de mijne al, maar gewoon nieuwsgierig!)
Waarom volgende week? Druk?

basl

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #120 Gepost op: 4 augustus 2012, 21:24:01 »
Op onze bruiloft komen behoorlijk wat kinderen tussen 2 en 12. Op de website van Cocody in Geldrop zagen we dat daar zowel binnen als buiten gespeeld kan worden. Groot pluspunt dus! Ook de omgeving en de zalen zagen er goed uit.
Hier op het forum las ik zowel positieve als negatieve opmerkingen, maar geen van alle echt recent.

Heeft iemand recente ervaringen met Cocody?

(edit: oops! spelfout in de titel, kan ik dat nog rechtzetten?)

Cocody hoor ik gemengde berichten van. Vanuit een DJ die daar wel eens draait op bruiloften, hoor ik louter negatieve verhalen. ALs je kinderen belangrijk vindt: kijk eens bij de leemerhoef in aalst (gestelsestraat). Een erg mooie locatie, met enthousiaste eigenaren. Daarnaast enorm kind-vriendelijk (Het heeft een restaurant dat gericht is op kinderen!), met daarbij: prive vertrek om kinderen te laten slapen, een speciale speelruimte voor kinderen met begeleiding, een afgezette speeltuin én ook nog eens her en der kleine tv schermen, waarmee ouders de kinderen in de speelruimte in de gaten kunnen houden.

Djessey

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #121 Gepost op: 20 augustus 2012, 08:44:20 »
Kan iemand me ongeveer vertellen wat de kosten zijn?
wij hebben over twee weken een afspraak, maar ben echt ontzettend nieuwsgierig naar de kosten.

Gr.

misseagle

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #122 Gepost op: 20 augustus 2012, 09:01:10 »
Mijn vrienden trouwen er volgende week vrijdag.
Welke kosten wil je allemaal weten?

veryvonne

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #123 Gepost op: 18 september 2012, 12:54:41 »
Heb afgelopen zaterdag daar een avondbruiloft gehad.
Mooie zalen, leuk met dansvloer en lichtjes etc. Maar wel 3 bruiloften tegelijkertijd in verschillende zalen. Slecht aangegeven, dus je bent aan het zoeken welke zaal je moet hebben.
Hapjes en drankjes prima verzorgd, maar niet echt verfijnt.
Ben verder overdag niet geweest, dus kan je niet vertellen hoe het eten was.

Ik zal zelf niet voor deze locatie kiezen. Hou meer van wat beslotenheid.

Succes met het zoeken naar een geschikte locatie!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouw- en feestlocaties Eindhoven e/o
« Reactie #124 Gepost op: 18 september 2012, 14:24:54 »
Vrienden van ons zijn twee en een halve week terug als gast op een bruiloft geweest daar. Ze waren erg tevreden. Het zag er allemaal leuk uit, leuke aankleding. Ook waren ze goed te spreken over de lekkere hapjes en goede bediening.
Verder heb ik er niets over gehoord. Zij waren erg positief.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards