collapse

Auteur Topic: Iemand Met Dahlia Bruidsmode  (gelezen 2719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deestrouwen

  • Gast
Iemand Met Dahlia Bruidsmode
« Gepost op: 27 maart 2010, 15:14:03 »
Hallo allemaal,

Ik ben Desi en ga in oktober trouwen. Nu ga ik binnekort jurken passen bij Dahlia Bruidsmode  in 's-Gravenzande en vroeg me af of hier al meerdere bruidjes geweest zijn en wat hun ervaringen waren?

- Hoe was de kwaliteit van de jurken?
- Zijn de jurken echt tussen de 500 en 580 euro???? Heb namelijk geen zin dat ik tijdens het passen allemaal duurdere jurken voorgeschoteld krijg
- Hoe was de verkoopster? Mijn eerste indruk tijdens het telefoongesprek en emailcontact was positief maar hoe is dit in het echt?


Ik hoor graag van jullie

Groetjes,

Desi
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2010, 15:14:48 door deestrouwen »

m-a-n-d-y

  • Gast
Iemand Met Dahlia Bruidsmode
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2010, 15:26:59 »
kijk even in het topic deel je goede en slechte ervaringen, daar is dahlia wel een keer voorbij gekomen.

marieke2010

  • Gast
Iemand Met Dahlia Bruidsmode
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2010, 18:46:42 »
Hoi Desi,

Allereerst gefeliciteerd. Hier een bruidje die dik tevreden is over Dahlia Bruidsmode. Ik ga in november trouwen maar heb m'n jurk al thuis hangen.

Zal je vragen even beantwoorden
De kwaliteit van de jurken is echt super, ik was ook wel een beetje huiverig wat je zou krijgen voor die prijs maar ik kan je verzekeren. De kwaliteit is vergelijkbaar met de duurdere merkjurken. Alleen dan voor veeeeel goedkoper :laugh:

De jurken zijn echt de prijs die op we website staan, dus geen gekke verrassingen hoor :biggrin: Mijn jurk was 515 euro en is echt helemaal super(de jurk Dora :wink:

De verkoopster is echt super lief en eerlijk, ik was echt ontzettend zenuwachtig(heb zelfs gejankd :huh: ) maar werd echt op mijn gemak gesteld. Voordeel vond ik ook dat ze met ideeen,tips kwam zodat ik dingen goedkoper kon aanschaffen of hoe ik dingen anders kon doen.

Nou heel veel plezier en ik hoor het wel als je nog meer vragen hebt

greets Marieke

Kikki79

  • Gast
Iemand Met Dahlia Bruidsmode
« Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2010, 11:42:58 »
Hallo Desi,

Gefeliciteerd

Hier ook een zeer positieve ervaring met Dahlia Bruidsmode, persoonlijke aandacht, relaxed en niet opdringerig. Jurken zijn helemaal prachtig en gewoon de prijzen die aangegeven staan.

Veel plezier

Kikki

deestrouwen

  • Gast
Iemand Met Dahlia Bruidsmode
« Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2010, 11:54:19 »
Hi Dames,

Wat leuk al zo snel reacties. Ik had inderdaad al even gespiekt bij de goede/slechte ervaringen. Had al een positieve reactie gelezen van ene engaged elise? Er staan zooooo veel reacties wow. Maar super fijn zeg dit forum, ga er nu met een nog positiever gevoel naar toe. Kan niet wachten eigenlijk haha

Groetjes,

Desi :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards