collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073370 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1500 Gepost op: 22 januari 2013, 08:53:14 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:25:12 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1501 Gepost op: 22 januari 2013, 08:54:34 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:25:17 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1502 Gepost op: 22 januari 2013, 10:38:39 »
Mooi Destino!! Is het uiteindelijk veel werk geweest?

Maggy. Uh je vader kan jou weggeven en dan je moeder als getuige? Doen jullie nu verder niets meer voor de bruiloft in NL?

Wedding. Vijf maanden kan genoeg zijn, maar ook niet. Ligt er aan welke jurk je kiest en hoe lang de levertijd is.

Als het goed is, is sz nu in het ziekenhuis. Ze had afgelopen vrijdag al 2cm ontsluiting. Misschien is het nu wat meer geworden. Nja met die 2 cm ontsluiting gaat het natuurlijk wat gemakkelijker dan vanuit het 'niets' ingeleid worden. Het is allemaal best spannend voor hen. Dit is de tweede. De vorige keer is ze ook al ingeleid vanwege het helppsyndroom en nu vanwege zwangerschapssuiker. De telefoon ging ondertussen. Maar helaas nog geen nieuws

Edit: Zojuist gebeld. Het is blijkbaar erg druk op de verloskamers. Ze moet er om 11.15 zijn.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2013, 11:02:52 door JoyceS »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1503 Gepost op: 22 januari 2013, 10:40:41 »
Lijstje weer opgezocht en aangevuld:
04-09-2013 Soes2007
06-09-2013 Destino
06-09-2013 Lizz
06-09-2013 MS69
06-09-2013 Syll
12-09-2013 Anja85
13-09-2013 JoyceS
13-09-2013 Mydelirium
13-09-2013 Kirriemirrie
13-09-2013 Maura1982
13-09-2013 Eline1234
13-09-2013 2013jade
19-09-2013 Bianca83
20-09-2013 Sperzieboon
??-09-2013 Wedding 2013

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1504 Gepost op: 22 januari 2013, 11:07:34 »
Even snel een reactie , sorry als ik mensen vergeet!

5 maanden is erg kort hoor! Op de meeste jurken zit 6 tot 9 maanden levertijd! Ik heb vorig jaar maart mijn jurk gekocht en hij kwam pas de laatste week van augustus binnen. Ik zou als ik jou was iets eerder gaan kijken!

Spannend Joyces !!!
Destino ik hoop dat er goed nieuws is in het ziekenhuis voor je vader.

Zonnenbanken: als je AS erg wit is zou ik gewoon beginnen met 1 x per week 12 min ofzo bij een salon. En dan de maand voor het huwelijk opbouwen na 2 x per week.
Zelf ben ik erg wit en ga ik maart / april beginnen met 1x per week. En volop genieten van de natuurlijke zo'n als die te voorschijn komt :)  en de laatste paar weken voor ons huwelijk ga ik 2 x per week. En dan moet ik een aardig kleurtje hebben (gezond kleurtje) hihi...

Ik ga zo naar school voor jawel 2 uurtjes les.......

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1505 Gepost op: 22 januari 2013, 16:48:51 »
Ik noem mijn datum nog niet, mensen die ik ken lezen hier alles. tegen die tijd meld ik het wel vlak van tevoren :)

@trouwjurk 9 maanden levertijd? wow dat is echt te lang, maar bedankt voor de tip ga binnenkort nog wel een keertje kijken dan..

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1506 Gepost op: 22 januari 2013, 16:51:32 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:25:24 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1507 Gepost op: 22 januari 2013, 18:38:00 »
Ik noem mijn datum nog niet, mensen die ik ken lezen hier alles. tegen die tijd meld ik het wel vlak van tevoren :)

Daarom heb ik je onderaan gezet met de vraagtekens ;)

@ Destino; Hoe was het met je vader in het ziekenhuis?

Hier nog geen nieuws. De telefoon blijft akelig stil.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1508 Gepost op: 22 januari 2013, 19:09:20 »
@Destino, ziet er mooi uit joh, die bloemen. We hebben dus besloten om de gok te wagen voor de locatie, we laten de andere locatie wel staan, just in case. voor wie wil wil ik de naam wel even in pb sturen, kunnen jullie een indruk krijgen, durf het risico niet te nemen dat iemand nu deze datum voor onze neus weg kaapt qua boeking. Jup, zo hebberig ben ik nu!
Al bericht van je vader uit het ziekenhuis?

Wie wil trouwens even naar onze offerte kijken en even kijken waarop we zouden kunnen onderhandelen, ondanks dat het al een super prijs is hoor!

Ja, de levertijd voor de jurken is soms echt heel lang. Ik baal ook verschrikkelijk dat de dame van mijn jurk de afspraak heeft afgezegd voor morgen, heb er nu niet zo'n fantastisch gevoel meer bij. Zag gisteren ook een andere jurk voorbij komen waar ik al eerder naar had zitten kijken, die is a.s. zondag te koop bij een zaak die de gehele 2012 collectie eruit doet voor max. 200 per jurk, moet je wel je accessoires bij kopen en vermaken daar laten doen (max 500,-), ik heb ze gemaild in welke maat ze die jurk nog hebben, maat 34 heb ik niets aan en daar ga ik ook geen uur voor rijden, als ie in mijn maat is ga ik er zondag denk ik wel heen...kan altijd kijken toch. Heb ik 'm tenminste wel bij een normale bruidszaak, voelt misschien iets beter. (ik zie al dat we qua budget overal steeds iets makkelijker in worden.....)

Vandaag dag 2 van het stoppen met roken, gaat best goed al zeg ik het zelf. Baal nu alleen een beetje van de sneeuw, kan ik niet gaan hardlopen, maar goed, dan maar thuis sporten.

En joyce, al nieuws? Kan best lang duren zo'n inleiding toch?


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1509 Gepost op: 22 januari 2013, 19:17:36 »
Km: Goed bezig hoor! Ik heb gereageerd op de pleisters in het stoppen met roken topic.
Ik ben benieuwd naar de link van jullie locatie. Houd me aanbevolen voor een PB.
Onderhandelen.. Daar ben ik echt slecht in.
Dat van die jurken is echt een koopje! Hopelijk is er nog iets voor je.

Hier nog geen nieuws. We wachten nog ff af. Ik heb begrepen dat ze de vliezen meteen breken bij binnenkomst (in haar geval) en dan mag het max 24-48 uur duren ivm infectiegevaar en omdat het kindje nog niet ingedaald was bij haar kan dan ook de navelstreng om het nekje komen. Nja, het kan vandaag.. Het kan vannacht, of misschien zelfs nog morgen. In theorie zou het zelfs nog woe-do nacht kunnen, voordat ze een keizersnede gaan doen. Mja ze had al ontsluiting, dus vaak gaat het dan wat sneller.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1510 Gepost op: 22 januari 2013, 19:18:40 »
Ow kirriemirrie gelijk heb je hoor! Wijhebben het ook pas verteld aan vrienden e.d toen we het officieel geboekt hadden. ( een oud klasgenootje van mij gaat ook trouwen en vroeg welke locatie wij hadden terwijl het nog niet officieel vast stond. Ik heb het toen dus ook niet verteld aangezien ze op de zelfde dag gaat trouwen ) 

Ik kan me voorstellen dat je er nu niet zo'n goed gevoel bij hebt. Ik heb mijn jurk bij de honneymoonshop gekocht. Mede omdat ze al 45 jaar bestaan en stel dat ze failliet gaan krijg ik mijn jurk gewoon (das zo'n keurmerk)
Dat zou een mooie prijs zij. Max 500€ voor een jurk en assecoires. Ben benieuwd!

Succes met het stoppen met roken!!!

@joyces mijn moeder heeft over de bevalling van mij ook meer als 24 uur gedaan hoor. Die werd ook ingeleid. Een vriendin van mij vertelde dat het max 2 a 3 dagen kan duren??? ( geen verstand van dus ik weet niet of dat klopt!h Sterkte met het wachten!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1511 Gepost op: 22 januari 2013, 19:19:35 »
Ow Joyce we hebben tegelijk een bericht geplaatst...... Hihi

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1512 Gepost op: 22 januari 2013, 19:22:34 »
Ow kirriemirrie gelijk heb je hoor! Wijhebben het ook pas verteld aan vrienden e.d toen we het officieel geboekt hadden. ( een oud klasgenootje van mij gaat ook trouwen en vroeg welke locatie wij hadden terwijl het nog niet officieel vast stond. Ik heb het toen dus ook niet verteld aangezien ze op de zelfde dag gaat trouwen

:lol2: Zou ik ook doen hoor!

Inderdaad tegelijk geantwoord, met hetzelfde verhaal over het inleiden. ;)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1513 Gepost op: 22 januari 2013, 19:48:51 »
Km ik ben ook wel erg benieuwd naar de locatie! Lijkt me beter dan zelf alles regelen.

@joyce even afwachten dus, belangrijkste is dat het gezond ter wereld komt! Wel spannend he!

@Destino mooi die bloemen, word dat je bruids boeket? Ze zien er idd groot uit..

Ik ga dan geen diner meer doen in nl... ze geven er blijkbaar niet zo veel om. Kan ze altijd nog een keer mee uit eten nemen maar niks speciaals.
Ik denk ook me moeder als getuige.

Ik moet mn wedding planner inlichten op gasten, zodat er rekening mee gehouden kan worden.
Ik ga het hotel mailen of ze in 1 van de restaurants een tafel kunnen decoreren en of ze een bruidstaart kunnen maken.
Ook zit ik te denken om mn ouders/broertje/vrienden te vragen om een bepaalde kleur te dragen. Lijkt me mooi voor op de foto's.
Kan wel toch?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1514 Gepost op: 22 januari 2013, 20:09:12 »
 :applaus: Het wereldwondertje heeft zich gemeld. Het is een jongetje. Hij is rond de klok van zes geboren. Zijn naam weet ik niet precies. J heeft de telefoon aangenomen en het is iets van Deman, Demain.. Hij weet het niet precies. Mannen... Grr, hihi. Ook vergeten te vragen hoe het is gegaan enzo. Nja we gaan zo naar het ziekenhuis en dan (zegt J) kan ik alles zelf vragen. Hahaha
De naam houden jullie dus nog tegoed!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1515 Gepost op: 22 januari 2013, 20:31:25 »
Gefeliciteerd!!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1516 Gepost op: 22 januari 2013, 20:50:26 »
Gefeliciteerd Joyce...mannen inderdaad! Heeft ze nog vlot gedaan dan! Veel plezier straks!

Ik zal even pb-tjes sturen voor de locatie!

@Maggy, dat kun je prima vragen, doen veel mensen met een bruiloft in NL ook dus dat moet geen probleem zijn, tenzij je gaat vragen of ze in roze glitters willen komen, dat lijkt me voor sommige gasten wat minder leuk    ;-)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1517 Gepost op: 22 januari 2013, 21:02:18 »
Crap, nu weet ik niet maar naar wie ik 'm al verzonden heb, als je 'm niet hebt gehad en wil het wel zien geef dan maar een gil. Wil jullie niet spammen!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1518 Gepost op: 22 januari 2013, 21:28:16 »
Gefeliciteerd joyce!

KM : wat een mooie locatie!!!! Wonen jullie ook daarin de buurt? Zal de plaats hier hier typen ;)
Ziet er super uit hoor.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1519 Gepost op: 22 januari 2013, 21:29:51 »
Gefeliciteerd Joyce! :D heerlijk die kleine baby'tjes  :wub:

Kirrie, ik heb 'm gehad! Ziet er leuk uit!

Maggy, tuurlijk kan dat! Of dat ze in ieder geval een accent in een bepaalde kleur hebben... Wij doen waarschijnlijk ook een dresscode oid.

Destino, leuke bloemen, moet vast super gaaf staan als het een hele grote bos is :)

Ik weet niet meer wie het zij maar: ik ga die pioenrozen niet zelf maken hoor haha ga gewoon opzoek naar mooie nepperts en daar dan een bos van maken. Of of of een bos zwarte bloemen! Ik bedacht me vandaag dat ik met mijn eerste verjaardag dat ik samen was met AS zwarte rozen kreeg, dus dat is ook wel mooi symbolisch om te doen misschien :D

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1520 Gepost op: 22 januari 2013, 21:37:02 »
@lizzz, ja daar wonen we zo'n 20 min. vandaan, en dank dank, we zijn er blij mee.

@MD, oeeeeeeehhh....zwarte rozen, mooooi! En heel symbolisch inderdaad. Zijn er mooie neppe pioenrozen te krijgen dan? Geen idee eigenlijk, ik let eigenlijk noooit zo op nep bloemen, toch maar eens beter mijn ogen open houden. Heb al maanden een plaatje van een prachtig boeket van stoffen bloemen op de ipad staan maar nu ik die van marlie in het diy topic heb gezien heb ik geeeeen idee of heb bij mij ook zo mooi uitpakt! ik ben met alle details eigenlijk all over the place...verschrikkelijk! Zal blij zijn als de offerte getekend is, kunnen we daar in elk geval niet meer onder uit!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1521 Gepost op: 22 januari 2013, 21:47:00 »
Ja ik let normaal gesproken ook niet zo op nep bloemen, maar toen ik laatst voor m'n werk opzoek was ernaar ontstond het idee opeens! Ga het denk ik af laten hangen van mijn jurk, maar zwarte rozen klinken nu steeds mooier vind ik  :wub:

AS heeft z'n dag niet vandaag: deksel van 't aquarium laten vallen en daarna 't voer (kleine korrels) van onze axolotl op de grond haha en dan ook nog moeten luisteren naar I dreamed a dream (Les Miserables, van 't weekend geweest), arm jong :P

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1522 Gepost op: 22 januari 2013, 21:56:31 »
ach gos, erg kunnen die dagen zijn hoor, dat alles mis gaat! Ik liet zelf net een schaal uit mijn veel te dure wedgewood servies vallen! Crap! En volgens mij is deze lijn niet meer te krijgen! Dat stomme stoppen met roken ook, zit ondertussen een half pak koekjes leeg te vreten, moet toch echt maar gaan douchen en in bed gaan liggen, dan kan ik er ook niet meer aan komen.

heb je ook een idee waar je mooie neppers gezien hebt dan? kan ik ook nog eens gaan kijken.....


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1524 Gepost op: 22 januari 2013, 22:06:29 »
Er zijn hele mooie nepper te verkrijgen. Kijk maar eens bij een groothandel in kunstbloemen. Misschien eerst ff googlen, heb ik destijds ook gedaan voor mijn lysianthus en roos.

Bedankt voor jullie felicitaties! *tromgeroffel* De naam is Damon (op z'n engels uitgesproken). Het knulletje is wat onderkoeld ter wereld gekomen, maar de temperatuurmetig van zonet was weer 37.3 C. Dus erg netjes. Suiker is ook goed (sz had zwangerschapssuiker) en 't kereltje weegt net geen 6 pond. Het is echt een poppetje. Zo lief!

KM; ik heb nog geen PB gehad.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards