Alles over trouwen > Het huwelijk

Help! Ik Heb Een Korte Vraag En Zoek Een Antwoord

<< < (3/335) > >>

jassou:
Volgens dit onbedoelde hilarische artikel kun je 'm ook gewoon aan doen tijdens de vlucht Ze noemen het ietwat 'unconventional' (i'll say!) :laugh:  al vraag ik me af hoe ze dat voor ogen hadden bij het toilet bezoek....

Kaartje:
Ik ben met de uitnodigingen bezig en twijfel ineens heel erg hoe de kaart nu ook alweer officieel in de envelop moet. Is dat met de tekst naar je toe (openmaken en de voorkant gelijk zien) Of moet de voorkant van de kaart aan de andere kant zitten, zeg maar tegen de kant waar het adres op staat... Pff waar je allemaal wel niet over na kan denken zeg :wink:

m.:
plaatje naar de voorkant (dus waar je het adrs tegen aan schrijft, en zorgen dan de opening bovenaan zit (ivm eventueel enveloppenopeners)

Dus, op z'n kop en achterstevoren :biggrin: zodat je de voorkant niet meteen ziet als je de enveloppe openmaakt

Kaartje:
Ik dank u! Had even gewacht op de reacties dus ga de ene die ik gedaan heb gelijk omdraaien hihi

Within:
Oh ik heb het juist andersom gedaan! Met de voorkant naar de kant waar je hem dichtvouwt..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie