collapse

Auteur Topic: Hairextentions  (gelezen 21756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hypnotic

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #25 Gepost op: 25 juni 2009, 21:18:49 »
Eehh Margy, ik heb ruim 20 jaar ervaring met allerlei (you name it, I've had it) extensions,
ik denk dat je dan na al die jaren wel aan kunt nemen dat ik weet dat;

-je haar "leeg" lijkt na een paar maanden dragen
-het haar dat vast zit in de extensions niet uit valt, maar pas nadat je de extensions er uit haalt (je rui van maanden blijft in je haar zitten zeg maar)
-GEEN ENKELE vorm van extensions goed is voor je haar, de een kan hier beter tegen, de ander daar beter, alle vormen zijn in meer of mindere vorm belastend voor je haar,
-de "sliertextensions" of wax extensions die voor een deel opvulling, dan wel verlenging worden gebruikt, zijn hier in Nederland voor 90% van Indiase origine, dit haar heeft een totaal andere structuur, en valling dan ons westers haar. Het is heel zwaar en glad haar, dat bewerkt moet worden om 'westers' te lijken, (Chinees haar is nog erger)
deze haarsoort is eigenlijk alleen geschikt voor dames met stijl, of iets slag,
meer krul (like me) is met deze haarsoort gewoon minder mooi, of je moet niet kritisch zijn, dat kan natuurlijk ook

Het inzetten van de extensions die ik nu heb kost 9 uur, en is redelijk kostbaar,
hier vind je de techniek zoals die op mijn hoofd is toegepast

Ik had precies hetzelfde als Lyanna, de waxjes zijn voor mijn haar gewoon ruk (sorry, ander woord heb ik er niet voor)
op zich heb ik nu ook kleine ieniemienie stukjes in mijn haar, maar doordat ze zijn vastgezet met draad, heb ik nergens last van

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Hairextentions
« Reactie #26 Gepost op: 25 juni 2009, 21:20:44 »
Oooh Hypnotic, ik ben zoooo nieuwsgierig naar jouw kapsel !!!

Tigru

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #27 Gepost op: 25 juni 2009, 22:14:33 »
Je bent niet de enige Inx... Ook ik ben benieuwd, zeker als ik zie hoe veel geduld je moet hebben voor het kapsel!

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hairextentions
« Reactie #28 Gepost op: 25 juni 2009, 22:18:19 »
Anders ik wel.
Heb nog nooit extentions gehad, zou ze best wel een keertje willen. Voor een feest ofzo. Maar als ik dit allemaal zo lees ben ik bag dat er weinig van mijn eigen haar overblijft. Ik twijfel nog wel een poosje door.

lindsay

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #29 Gepost op: 26 juni 2009, 08:35:02 »
[quote name=\'Margy\' post=\'241114\' date=\'25 June 2009, 07:58\']verder erggg offtopic  :cool:

lindsay, zie ik het goed? zijn je extentions geknipt ? zo zien ze er wel uit nl !
je hebt verschillende soorten socap, t was ooit en ergens 1 bedrijf, tot paps overleed, zoons kregen ruzie en deelden het bedrijf in 3-en
in nl heb je socap org en socap euro.

zonde dat je zo een ervaring heb ! want het merk socap (iig de originals) zijn van goede kwaliteit, ja wat k zei de blonde plukken minder, maar verder met een beetje biosilk hoort dat zo opgelost te zijn.

wat dat betreft, is de kwaliteit, zeker van het blonde haar bij indian gold een stuk beter.
maar daar betaal je ook voor ; 150 stuks socap rond de 130,- en 150 indian gold 275,-,
en dat zijn groothandel prijzen, wordt verder niks op verdient.

vaak gaan mensen door het prijsverschil voor de socap (we blijven eenmaal NL :wink: ) maar komen er al snel op terug zodra ze eenmaal indian gold hebben gehad
terwijl ik ook genoeg dames heb, die helemaal voor socap gaan.[/quote]

Ja ze zijn geknipt!! maar ze heeft geen kappersopleiding gedaan dus misschien dat je het daarom zo goed ziet  :blink:
Tot hoever komen 40 cm extensions ongeveer??
Ik heb mijn adresje gemaild van de week al, maar nog steeds geen reactie gehad... maar zij vraagt voor Naturals extensions incl. zetten €1,50 per pluk van 45 cm dus x 150 ongeveer kost het me dan € 225 maar had gemaild wat ze voor idian Gold vraagt maar nog geen reactie dus

lindsay

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #30 Gepost op: 26 juni 2009, 08:45:04 »
[quote name=\'ourloveJoaquin\' post=\'241256\' date=\'25 June 2009, 16:05\']Hoi Hoi, ben net weer geweest en ik heb van het merk GREAT HAIR!

Mijn zus laat ze a..s dinsdag zetten voor 185 euro 150 stuks lengte 30 cm.. dus wederom geen geld..en hij komt nog gezellig bij je thuis ook :wink: En daarnaast knipt en brengt hij het gelijk voor je in model...[/quote]

Hey wat leuk dat je zus ze ook gaat zetten!! en het is inderdaad echt geen geld zeg!!! jammer dat het zo ver weg is voor mij want hij komt niet bij me thuis haha
hoeveel cm had jij ??

Hypnotic

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #31 Gepost op: 26 juni 2009, 08:45:56 »
Oh, ik wil best een foto maken van hoe ik er nu uitzie (met Shakira haar)!
Mijn proefkapsel krijg ik pas 21 juli, en ik heb ook nog geen andere dingen die al klaar zijn (waaaaaa, en ik wil ook zoooooo graag showen!)
Ik ben net zo benieuwd als jullie meiden!

bride 2 be

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #32 Gepost op: 26 juni 2009, 09:01:56 »
Jaaaaa Hypnotic, kom maar op met die foto!!!!

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hairextentions
« Reactie #33 Gepost op: 26 juni 2009, 09:06:13 »
Hypnotic, ik ben ook wel benieuwd.

annakrylova

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #34 Gepost op: 26 juni 2009, 09:18:15 »
ik heb balmain extentions
heel erg handig, met strippen. De kwaliteit is erg goed, ik draag al hetzelfde extentions 8 maanden. Ik omzet het elke 1,5 maand.  Mijn a.s. doet het voor mij , spaart behoorlijk wat kosten! :) Ik heb nu strippen en losse extentions, en mijn ervaring zegt dat losse extentions vaker uitglijden en je ziet de  bonds,
Ik heb eigen apparaatje gekocht voor 160 euro en  is 2 uurtjes alle strippen inzetten.
ben erg blij met Balmain.

En niemand ziet dat het extentions zijn, iedereen denkt dat het mijn eigen haar.

Over gevoel: ik heb het wel met losse extentions-  ik zit daar altijd in en vind erg vervelend als die uitglijden en dan  haal ik het weg en thuis weer inzetten. Vervelend dus. Ik ga over 2 maanden nieuwe komen voor bruiloft en dan allen maar strippen, die voel ik nier, handig te kammen, wassen en die glijden niet, zittingen zie je ook niet.

Ik  ben ongeveer 250 euro voor haar kwijt en zetten is gratis :) Eerst deed het mijn vriendin en dan mijn as, geen moeite zelfs voor hem :)

lindsay

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #35 Gepost op: 26 juni 2009, 10:37:49 »
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'241386\' date=\'26 June 2009, 08:45\']Oh, ik wil best een foto maken van hoe ik er nu uitzie (met Shakira haar)!
Mijn proefkapsel krijg ik pas 21 juli, en ik heb ook nog geen andere dingen die al klaar zijn (waaaaaa, en ik wil ook zoooooo graag showen!)
Ik ben net zo benieuwd als jullie meiden![/quote]

Kom maar op met die foto haha

Margy

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #36 Gepost op: 26 juni 2009, 12:52:22 »
Hypnotic, vervelend dat je zulke ervaringen heb,
behalve dat ik vervelende ervaringen heb met de verschillende merken heb ik NOG NOOIT gehad dat mijn haar afbrak.
heb inmiddels voor de 4e keer mn schoonzusje haar haartjes gered, ze had het door een vriendin laten zetten ZONDER OPLEIDING en idd d'r haar brak vooral in r nek aan alle kanten af.
zonder extentions zag ze eruit alsof ze een bob had laten knippen, ergens en ooit. verschrikkelijk :S
ik KAN niet zonder extentions, heb ze eig t hele jaar door, laat ze eruit halen ...even een paar weekjes zonder want oke, net als VERFEN, KRULLEN EN AL DIE ANDERE ZOOI is extentions NATUURLIJK ook neit goed voor je haar, juiste manier van inzetten kan al schelen & erna er weer vrolijk in.
zal eens zoeken hypnotic of ze het al ergens in nl doen helemaal naar london gaan is niks voor mij, regenachtig rotland:P\
maar ben wel altijd in voor iets nieuws !

ben nu druk bezig richting blond te gaan (wat blijkbaar erg lastig is als je eerst rood was, erna bruin...:S)
en aangezien de team kapsalon mn haar heeft vernaggelt door aan de achterkant de onderkant VEEL donkerder te verfen dan de rest. heb ik zojuist gewoon 15 cm moeten afknippen  :ohmy:
samen met nog 3 vriendinnen heb ben wij ze het hele jaar door, en k heb ook bij hun nog nooit gehad dat t haar afbrak.
wist je dat bijv de dikte vd pluk ook heel belangrijk is ? miss waren jou plukjes wel ietsje te dun (mag je blij zijn dat je niet kaal bent geworden, ook DIE spookverhalen heb ik wel eens gehoort :wink:  )
ook het borstelen is SUPERbelangrijk !
ook de haarproducten kunnen een hoop schelen, veel producten zoals bijv de procucten voor extra glans in je haar tasten de wax aan.
wordt veelal niet verteld, miss puur omdat ze het niet weten.
k ben met de verschillende merken & ervaring EN de workshop een stuk wijzer geworden.

Lindsay waar woon je ? miss woon ik in de buurt, rouleer tussen brabant & haarlem in dus... :wink: haha
40 cm komt ongeveer totaan je bhbandje op je rug
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2009, 12:57:32 door Margy »

lindsay

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #37 Gepost op: 26 juni 2009, 13:06:34 »
[quote name=\'Margy\' post=\'241488\' date=\'26 June 2009, 12:52\']Hypnotic, vervelend dat je zulke ervaringen heb,
behalve dat ik vervelende ervaringen heb met de verschillende merken heb ik NOG NOOIT gehad dat mijn haar afbrak.
heb inmiddels voor de 4e keer mn schoonzusje haar haartjes gered, ze had het door een vriendin laten zetten ZONDER OPLEIDING en idd d'r haar brak vooral in r nek aan alle kanten af.
zonder extentions zag ze eruit alsof ze een bob had laten knippen, ergens en ooit. verschrikkelijk :S
ik KAN niet zonder extentions, heb ze eig t hele jaar door, laat ze eruit halen ...even een paar weekjes zonder want oke, net als VERFEN, KRULLEN EN AL DIE ANDERE ZOOI is extentions NATUURLIJK ook neit goed voor je haar, juiste manier van inzetten kan al schelen & erna er weer vrolijk in.
zal eens zoeken hypnotic of ze het al ergens in nl doen helemaal naar london gaan is niks voor mij, regenachtig rotland:P\
maar ben wel altijd in voor iets nieuws !

ben nu druk bezig richting blond te gaan (wat blijkbaar erg lastig is als je eerst rood was, erna bruin...:S)
en aangezien de team kapsalon mn haar heeft vernaggelt door aan de achterkant de onderkant VEEL donkerder te verfen dan de rest. heb ik zojuist gewoon 15 cm moeten afknippen  :ohmy:
samen met nog 3 vriendinnen heb ben wij ze het hele jaar door, en k heb ook bij hun nog nooit gehad dat t haar afbrak.
wist je dat bijv de dikte vd pluk ook heel belangrijk is ? miss waren jou plukjes wel ietsje te dun (mag je blij zijn dat je niet kaal bent geworden, ook DIE spookverhalen heb ik wel eens gehoort :wink:  )
ook het borstelen is SUPERbelangrijk !
ook de haarproducten kunnen een hoop schelen, veel producten zoals bijv de procucten voor extra glans in je haar tasten de wax aan.
wordt veelal niet verteld, miss puur omdat ze het niet weten.
k ben met de verschillende merken & ervaring EN de workshop een stuk wijzer geworden.

Lindsay waar woon je ? miss woon ik in de buurt, rouleer tussen brabant & haarlem in dus... :wink: haha
40 cm komt ongeveer totaan je bhbandje op je rug[/quote]

Als je zwart of rood in je haar hebt gehad duurt het  inderdaad gemiddeld 2 tot 3 kappersbezoeken voordat je blond kunt worden!! de pigmenten die daarin zitten krijg je heel moeilijk uit je haar!

Mijn extensions waren ook heel goed gezet! mijn haar brak er echt niet vanaf ofzo... Je moet wel rekening houden dat als ze eruit gaan er een bosje haar meekomt, maar dat zijn haren die je normaal gesproken tussendoor verloren zou hebben maar door de waxjes nu niet wegkonden..  

Ik woon in almere  :blink:
oke tot daar hmmm twijfel dan tussen 40 en 50 cm haha
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2009, 13:07:04 door lindsay »

Margy

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #38 Gepost op: 27 juni 2009, 10:22:31 »
Linds, dat is altijd te regelen :wink: je gaat eind augustus trouwen zie ik?
almere, gezellig heb er een hoop vrienden wonen (& vriend van schoonzus, hmm bedenk net dat we nog steeds huis moeten gaan bekijken :S)
t kan altijd !
ik zelf had 60 cm, en heb daar alsnog ruim 10 a 15 vanaf laten knippen (zonde) maar t was ZO lang !
had krullen dus had echt een Katja S. - look haha :biggrin:

ik ben er al MAANDEN mee bezig, laatste x dat ik blond wilde toverden ze een oranje coupe.. dus k was nogal huiverig, ik de hele situatie uitleggen, en vroeg of t evt in coupe soleil kon dan, jaa geen probleem, dat eindigde met oranje plukken, oke hup over... werden ze WIT.
ga dus NOOIT MEER naar de kinki, want manlief zijn nichtje doet het tegenwoordig (ook SUPER voor bruidskapsels ze woont ook in haarlem, ze deed mn schoonmoeder, puur omdat k zelf al iemand geregeld had, geen sec bij stilgestaan dan zij ook kapster was... en t zat SUPER de gehele dag!) had r haar nog nooit zo netjes zien zitten haha

hoop geld uitgegeven voor een hoop tinten haar, BEHALVE blond wat k wilde...
gelukkig ben k nu (bijna)blond, maar daar heb k wel LANG voor moeten zitten in r stoel !

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Hairextentions
« Reactie #39 Gepost op: 27 juni 2009, 13:54:33 »
Blond verfen is gewoon een groot drama, je hebt nooit zekerheid of het echt zo word als je wilt..
En zeker niet als er al nodige verf beurten aan vooraf zijn gegaan..

Margy

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #40 Gepost op: 27 juni 2009, 14:14:16 »
en geen kapper die DAT je eerlijk verteld he?
nee mvr ga zitten komt in orde ...
ze zien doodleuk dat de plukken wit waren... en je alsnog laten afrekenen :S

lindsay

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #41 Gepost op: 27 juni 2009, 20:04:57 »
ik heb het ook eens bij kinki laten doen, was bruinrood geweest... ik kreeg coupe soleil die oranje uitviel maar hebben ze toen een donkere tint blond overheen gezet.. en de keer erna was ik blond zoals ik wou!!

bride 2 be

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #42 Gepost op: 27 juni 2009, 21:37:22 »
Heb vandaag proefkapsel gehad met de clip-in extensions, zie het bruidskapsel topic. Het was me een bos :tongue:

Hypnotic

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #43 Gepost op: 30 juni 2009, 11:21:18 »
Tsja Margy, google dan maar eens, want er zijn echt heel veel mensen die kale plekken/afgebroken haar krijgen van wax extensions,
ook van vlecht extensions trouwens, als het te strak wordt ingezet, trek je het haar met wortel en al uit je hoofd,
Londen is trouwens een geweldige stad, je kunt er heerlijk shoppen, en lekker aan de eet en drink rol, je haar laten doen is een goede "smoes" om daar lekker uit de band te springen,

Meiden, hierbij een fotootje van mijn supahbos haar, ik ben er heel erg blij mee!
[attachment=10838:awake.jpg]

bride 2 be

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #44 Gepost op: 30 juni 2009, 11:23:03 »
Wauw wat een bos, mooi hoor!

Margy

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #45 Gepost op: 30 juni 2009, 11:30:03 »
ik zie dat je kunstnagels hebt, de krant al gelezen ? je kan kanker krijgen van kunstnagels (en niet alleen van gelnagels)

sorry maar als je googled zijn r op elk product 10000en verhalen te vinden
positief en negatief. ook over kunstnagels, haarverf... zonnebanken.. roken ALLES ! ademen scheint ook ongezond te zijn, stop je daar ook mee?? :wink:
k weet nog goed dat ik in mn examenjaar zat, en r dikke koppen in de kranten stonden dat je ook kanker kon krijgen van pindakaas.


ik heb zelf gemerkt als mensen zich strikt houden aan wat ik ze vertel van het verzorgen van hun haar... er niks aan de hand is.
helaas weet je nooit hoe ze het behandeld hebben, je moet ze maar geloven op hun woord !
t is superjammer dat jij zulke ervaringen hebt,  maar ik heb behalve met de kwaliteit van t haar nog nooit problemen ermee gehad.

als k zo aant rondvragen ben bij mn klanten, en vriendinnen & fam.. die ook 0,0 (ja de vriendin die r matten met 1 sec lijn op r hoofd vastplakte... ja die is zo goed als kaal... maar daar heb ik dan weer niks mee te maken :wink: )
wat ik begreep, is als het waxje niet goed verwarmt wordt, en kleine stukjes wax gaan 'snijden' in je haar.
iemand met miss wat minder ervaring ziet het verschil niet tussen een goed verwarmd waxje en een die nog niet goed is.
gelukkig heb ik een cursus gehad waarbij ik DUIDELIJK het verschil kan zien!

zo zat ik ook laatst bij mn dinnetje die ook kapster is
die hadden een klant, beweerde niks gedaan te hebben met r haar en OPEENS zaten alle waxjes aan elkaar vast op 1 punt.
nja ze zat er wel een tijdje... en ze waren lekker aan t babbelen,en opeens versprak ze zich.. ze had d'r haar met de stijltang gedaan, dat kan... als je oppast voor je waxjes !niet gedaan dus..
ze baalde flink toen ze alsnog de rekening kreeg ipv de gratis service-behandeling waarvoor ze natuurlijk d'r verhaal flink verdraait had.
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2009, 11:35:50 door Margy »

Hypnotic

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #46 Gepost op: 30 juni 2009, 11:33:18 »
Het zijn mijn eigen nagels!!!!
zulke kromme nagels bestaan niet in kunst.....

Ik snap niet waar je last van hebt meid,
het wil er bij jou niet in dat mijn haar afbrak van wax extensions.
nou prima, dan geloof je het toch niet?

even goede vrienden hoor.....

~M*M~

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #47 Gepost op: 30 juni 2009, 11:35:27 »
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'242405\' date=\'30 June 2009, 11:21\']Meiden, hierbij een fotootje van mijn supahbos haar, ik ben er heel erg blij mee!
[attachment=10838:awake.jpg][/quote]

wow....
ziet helemaal waarom je happy bent, mooi!

Margy

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #48 Gepost op: 30 juni 2009, 11:39:34 »
t wil r bij mij niet in dat je haar afbrak ?
kun je niet lezen ? zie je niet overal staan NAAR DAT JIJ ZULKE ERVARINGEN HEBT ?? IK heb ze NOG NOOIT gehad.

t wil r bij jou niet in, dat er ook mensen kunnen zijn die wel tevreden zijn !
je blijft maar herhalen dat de manier die jij gebruikt de enige GOEDE manier is.
eerlijk is eerlijk, op de foto ziet het r super uit. maar dan wacht ik toch liever tot het ook in NL kan voor ik t evt een keer zou proberen.

hou niet van london, niet mijn land, niet mijn mensen. geef mij maar NY ofzo om lekker te shoppen !

verder houdt ik wijs mn mond als t gaat over kunstnagels :laugh:
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2009, 11:42:17 door Margy »

Hypnotic

  • Gast
Hairextentions
« Reactie #49 Gepost op: 30 juni 2009, 11:57:52 »
[quote name=\'Margy\' post=\'242416\' date=\'30 June 2009, 11:39\']t wil r bij mij niet in dat je haar afbrak ?
kun je niet lezen ? zie je niet overal staan NAAR DAT JIJ ZULKE ERVARINGEN HEBT ?? IK heb ze NOG NOOIT gehad.

t wil r bij jou niet in, dat er ook mensen kunnen zijn die wel tevreden zijn !
je blijft maar herhalen dat de manier die jij gebruikt de enige GOEDE manier is.
eerlijk is eerlijk, op de foto ziet het r super uit. maar dan wacht ik toch liever tot het ook in NL kan voor ik t evt een keer zou proberen.

hou niet van london, niet mijn land, niet mijn mensen. geef mij maar NY ofzo om lekker te shoppen !

verder houdt ik wijs mn mond als t gaat over kunstnagels :laugh:[/quote]

Zoveel mensen zoveel wensen, en ik kan prima lezen,
nergens heb ik gezegd dat de manier die ik gebruik, de enige goede manier is
natuurlijk wil het er bij wel in dat er mensen zijn die tevreden zijn met wax extenions, sure, waarom niet?
ik heb zelf al aangegeven dat er ook mensen zijn die niet tegen vlecht (of andere) extensions kunnen,
zo zullen er ook bosjes zijn die niet tegen brazil extensions kunnen
mijn haar breekt af van blonderen, de halve wereld blondeert, en heeft nergens last van.....
nogmaals (en dit is de laatste keer)
VOOR MIJ is dit de perfecte manier, ik praat niet voor een ander....

NY is ook leuk, alleen wat verder weg ;-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards