collapse

Auteur Topic: Show Je Korte Trouwjurk!  (gelezen 55041 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suzimoo

  • Gast
Show Je Korte Trouwjurk!
« Gepost op: 27 oktober 2010, 20:09:34 »
Hey allemaal,

Ik zou graag eens van wat mensen die in een korte trouwjurk zijn getrouwd een foto zien. Ik wil graag een beetje ideeen opdoen. Het lijkt me namelijk erg stoer om in een korte jurk te trouwen. Ik heb er eentje gezien in een tijdschrift van LadyBird. Ik zal hem als bijlage toevoegen aan dit bericht.
Ik ga vrijdag jurken passen in een winkel waar ze dit merk verkopen, ik hoop dat ze hem hebben!

Groetjes,
Susanne

« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2010, 20:10:27 door Suzimoo »

Femke

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2010, 20:20:04 »
hoi susanne, leuk!
ik zou van te voren wel even bellen of ze de jurk hebben, want niet elke zaak heeft alles op voorraad, helemaal als het geen gangbare jurk is zeg maar.

Gonda

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2010, 21:17:01 »
Vind hem echt heel erg mooi! een collega van me had zoiets aan een paar maanden geleden stond haar zo mooi

ben benieuwd  :biggrin:

Suzimoo

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2010, 21:44:29 »
Ik ga denk ik zoiezo, het is dichtbij huis en ik heb tot nu toe nog helemaal niks gezien of aangehad. Ik heb met behulp van tijdschriften een collage gemaakt en ik wil wel een beetje aftasten wat ik allemaal mooi vind.
Indien ze hem niet hebben zal ik na vrijdag even rondbellen naar wat winkels, om te kijken of ik hem dan elders kan passen.
Ik ben zelf erg lang en slank, dus ik heb het gevoel dat het wel mooi is met mooie hakken eronder.
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2010, 21:45:52 door Suzimoo »

Fee

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2010, 08:28:35 »
Leuke jurk! Ik zou mezelf in zo'n model niet de bruid voelen, maar als jij je er wel een echt bruidje in voelt, zul je het zeker uitstralen.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2010, 09:16:29 »
Wat een onwijs gave jurk en schoenen! :wub:

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #6 Gepost op: 28 oktober 2010, 09:56:08 »
Erg leuk! Niets voor mij, maar als t bij je past: doen!

Fee

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #7 Gepost op: 28 oktober 2010, 11:32:37 »
Hier een link naar een paar korte (te) jurken:
korte jurken

Sh@ron

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #8 Gepost op: 28 oktober 2010, 11:44:02 »
Die link heeft niets te maken met korte jurken, het gaat om hoerige jurken :wink:

Femke

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #9 Gepost op: 28 oktober 2010, 12:26:45 »
waar slaat die link op????

Suzimoo

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #10 Gepost op: 28 oktober 2010, 12:37:27 »
Tja.. beetje jammer die link..
Maar blijkbaar zijn er hier weinig meiden aanwezig die in 't kort getrouwd zijn :sad:

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #11 Gepost op: 28 oktober 2010, 12:43:32 »
Die waren er ooit wel. Misschien de zoekfunctie even gebruiken en de jurken van Yvonne en CC bekijken?

Femke

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #12 Gepost op: 28 oktober 2010, 12:50:15 »
en kippie!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #13 Gepost op: 8 november 2010, 16:23:17 »
Ik trouw in april in een kort paars/lavendelkleurig strapless jurkje, ik kan alleen nergens een foto vinden van het geval, hier wat dingen die er vaag op lijken:

http://www.trustedeal.com/up_files/product/452/thumbnails/Mp25620022_340_400.jpg

http://www.brideswardrobe.com/979-1336-thickbox/strapless-taffeta-elegant-short-beach-bridesmaid-dress-with-pick-up-skirt-bm-0008.jpg

Het geval is lavendelkleurig (dus niet groen of hard-paars), heeft qua bovenkant iets weg van de bovenste link en qua onderkant van onderste, het "rok"-gedeelte komt bij mij tot iets onder de knie... Er zit niet zo'n theatrale strik op of een stuk bling...
« Laatst bewerkt op: 8 november 2010, 16:25:55 door stimpy »

Femke

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #14 Gepost op: 8 november 2010, 18:07:32 »
vind deze wel erg leuk stimpy!

strawberry

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #15 Gepost op: 8 november 2010, 19:38:16 »
Ik ga ook in het kort (en in kleur) trouwen! Ik heb een strak bovenlijfje met harthalslijn, een lint in de taille en een wijde rok tot op de knie(moet hem nog bestellen maar weet dit al zeker). Het wordt wschl een mooie blauw/turquoise kleur. Ik vind kort vaak heel vlot, vrouwelijk en gewoon vrolijk! Ik wil zelf vooral een jurk waarin ik mezelf ben en lekker kan rennen, dansen en bewegen.
Vind de fotos die gepost zijn superleuk!
Met kort kan je je trouwens extra uitleven op de schoenen, ook niet verkeerd! Ikzelf wil ook een soort stukje in mn haar, om het extra fun te maken.

Miepel

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #16 Gepost op: 24 januari 2011, 13:21:46 »
Ben benieuwd of je hem nu al gepast hebt. Heb 'm ook op het oog namelijk.

Suzimoo

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #17 Gepost op: 24 januari 2011, 15:06:29 »
Hoi!

Ik heb hem niet meer gepast. In de winkel waar ik ben geweest hadden ze deze niet (ze hadden daar zoiezo geen korte jurken). Ze hadden wel een andere jurk die ik op m'n collage had staan, en dat was "mijn" jurk! :)
Je ziet hem in 't "show je jurk" topic.

Groetjes,
Suzimoo

MichelleJ

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #18 Gepost op: 24 januari 2011, 15:23:47 »
Je ziet hem in 't "show je jurk" topic.



uhh waar dan?? Zie niets staan.
Ik heb zefl ook een korte jurk. Ik wist meteen dat ik dat wilde. Zo'n lange prinsessenjurk met hoepel is niets voor mij.
Ben nu nog bezig met schoenen, maar die worden knalrood of luipaardprint. De achterkant van mijn jurk is wel weer wat langer.
Hij past echt bij mij en vind het leuk dat het weer wat anders dan anders is. Kan ik 's avonds ook lekker dansen.
Benieuwd naar die van jou Suzimoo.

Gr. Michelle

Suzimoo

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #19 Gepost op: 24 januari 2011, 20:31:16 »
Haha... zoveel foto's staan er niet hoor in 't show je jurk topic :)
Zoals ik al zei, ze hadden in die winkel geen korte jurken, het is dus een lange geworden. Ik ben uiteindelijk toch gezwicht voor 'n lange van Pronovias.

Mwiktrouwnooit

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #20 Gepost op: 26 januari 2011, 18:12:09 »
Oh, ik heb gekeken naar korte jurken. Ik had er een hele rits die ik mooi vond, maar nergens heb ik iets (in het echt) gevonden dat er ook maar enigszins op leek.
Stimpy, die groene vind ik echt geweldig!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #21 Gepost op: 26 januari 2011, 18:30:29 »
Deze is ook mega stoer

stevenenlinda

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #22 Gepost op: 27 januari 2011, 09:50:15 »
Ik heb zelf oook een korte jurk, die van Ladybird, ik laat hem alleen maken door iemand anders, scheelt een hoop centjes! Ben nog op zoek naar schoenen en vind de schoenen van dit laatste foto'tje wel leuk, iemand enig idee welke dit zijn?? Volgens mij zit er ook een mooie hak onder

Miepel

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #23 Gepost op: 27 januari 2011, 14:41:46 »
Ik heb zelf oook een korte jurk, die van Ladybird, ik laat hem alleen maken door iemand anders, scheelt een hoop centjes! Ben nog op zoek naar schoenen en vind de schoenen van dit laatste foto'tje wel leuk, iemand enig idee welke dit zijn?? Volgens mij zit er ook een mooie hak onder


Is hij ook echt hetzelfde geworden?

stevenenlinda

  • Gast
Re: Show Je Korte Trouwjurk!
« Reactie #24 Gepost op: 27 januari 2011, 14:45:11 »
Miepel, hij is nog in de maak, in maart ga ik eerste keer passen. Ze heeft er onlangs ook een gemaakt maar daar heeft ze de ruches, om maar zo te zeggen anders gedaan, maar ik wil het wel zoals bij de originele jurk, dus is het wel de bedoeling dat ie hetzelfde wordt ja!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards