collapse

Auteur Topic: Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..  (gelezen 24162 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlayne

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Gepost op: 2 februari 2011, 22:46:23 »
Wie heeft er leuke ideeën in plaats van het gooien van rijst, blazen van bellen of ballonnen oplaten als wij de trouwlocatie uitkomen lopen....

Ben benieuwd!!  :biggrin:

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2011, 23:21:34 »
Ik vind dit toch zoiets raars... Mij lijkt het normaler dat mensen dat voor jou verzinnen.
Dat vrienden of familie regelen dat er iets leuks gedaan wordt. Zoiets hoort toch een verrassing te zijn??

Ik ga mensen echt niks in de handen stoppen van zo hier dat moet jij straks gaan strooien of zoiets als we naar buiten komen?

Ik zit zelf bij een africhtingsclub (hondensport)
Ze hebben ooit jaren geleden bij een bruiloft een erenhaag gemaakt voor het bruidspaar met alle honden en al die honden hadden witte strikken om de nek. Ik vond en vind dat zoooooo megagaaf!!!
Ik zou het echt supercool vinden als ze dat ook bij ons zouden doen, maar niet omdat ik ze dat gevraagd heb.
Dus doen ze het dan helemaal super en doen ze het niet tjaaa dan is dat jammer.
Het zou voor mij toch niet dat speciale gevoel geven als ik ze opgedragen had om daar braaf in een rijtje te gaan staan....

Sorry voor mijn verhaal ik snap dat het niet echt een antwoord op je vraag is maar ik moest het even kwijt  :ph34r:

Rozenblaadjes/ confetti? Tis allemaal niet erg origineel omdat het allemaal wel gedaan wordt...
Is er een reden dat je geen rijst/ bellenblaas of ballonnen wilt?

Marlayne

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2011, 23:27:24 »
Ieder zijn mening natuurlijk ;-) en het is inderdaad leuk als mensen iets bedenken voor je... Maar we zijn gewoon lekker aan het brainstormen met de ceremoniemeesters en ben daarom benieuwd naar andere ideeën dan de 'standaard' dingen als rijst, bellenblaas, ballonnen.... Reden is dus originaliteit en iets anders dan al vaak gedaan wordt.

petroesca

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #3 Gepost op: 2 februari 2011, 23:37:17 »
ratels en feest-toeters?
een lied met bijhorende dans door de erehaag
confettikanonnen?
http://www.thegreatg-bags.nl/page11.php?view=productPage&product=77&category=16 niet heel origineel maar wel net anders
waterballonnetjes gooien  :w00t: just kiddin..

KarinB

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2011, 06:38:49 »
Heb je niets aan, maar wij krijgen ook een erehaag maar dan van mannen in uniform *mjammie * ;-)
mijn lief trouwt in militair uniform en dan moeten alle militairen aanwezig ook in uniform komen.
Als wij de ceremonie gehad hebben en weglopen wordt er een erehaag gevormd van 8 à 10 militairen met sabels. Zo leuk!!
Wilde dat even vertellen, sorry ..

Weet niet hoe laat op de dag je trouwt maar eventueel lampionnen, en rozenblaadjes is zeker ook leuk maar bij veel locaties mogen rijst en rozenblaadjes niet eens. Dus zou dat ook even navragen.

Sabine80

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2011, 08:58:22 »
Misschien zijn ribbonwands een leuk alternatief?

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2011, 09:40:11 »
goh daar had ik nog nooit van gehoord maar ziet er wel heel leuk uit

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #7 Gepost op: 3 februari 2011, 09:47:08 »
Ribbonwands zijn een leuk idee! Ben even aan het zoeken, maar kan niet zo vinden waar je die kan kopen.

KarinB

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #8 Gepost op: 3 februari 2011, 10:35:22 »
Ribbonwands zijn leuk zeg!!

@marliese, zelf maken?
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2011, 10:38:38 door KarinB »

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #9 Gepost op: 3 februari 2011, 10:39:08 »
dan zul je deze al capone wel helemaal zielig vinden haha.
Hij heeft zelfs pakwerk gedaan met deze outfit.
Dat boeit hem helemaal niet  :biggrin:



Er zat gewoon een lint om de halsband waar een strik in was gemaakt. Stelde niks voor joh
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2011, 10:39:23 door Verooo »

Soraya

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #10 Gepost op: 3 februari 2011, 10:59:56 »
Ribbon wands zien er op foto's echt mooi uit! Volgens mij kun je zoiets ook zelf maken. Ik zie wel op internet dat ze online in Amerika te koop zijn. Misschien kan je ze verzenden naar Nederland?

Maewyn

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2011, 11:00:30 »
Ach, ieder z'n meug...

Ik vind de ribbonwands ook erg leuk en volgens mij kun je ze prima zelf maken inderdaad! Trouwens... Ik heb wel zelf bellenblazen gekocht en versierd, en vraag aan onze CM om ze uit te delen of ik plak ze op de plaatskaartjes voor in het gemeentehuis. Onze CM is zelf erg druk en weinig met onze bruiloft bezig en ik betwijfel eerlijk gezegd of zij, of iemand anders van onze familie en vrienden, zelf op dit idee zou zijn gekomen. Ik zou het erg jammer hebben gevonden als we niks zouden hebben gehad voor bij het gemeentehuis, dus dan koop ik het liever zelf :). Daarnaast zijn de stickers die op de bellenblazen zijn geplakt, van hetzelfde design als de kaart en alle andere dingen, en dus door mij gemaakt. Het was lastig geweest om het anders bijpassend te maken. Niet dat het erg is als het niet bijpassend is, maar als het wel kan vind ik het een mooie finishing touch.

Verwachten jullie allemaal dat je familie en vrienden zelf iets voor jullie organiseren? Hoe weet je of ze dat doen?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2011, 11:05:25 »
Marlayne, misschien van die pvc buisjes in en boog buigen en daar rozen of balonnen op vast maken.

Elina ik vind dat wel erg overdreven hoor en ook een beetje flauw. Ze vraagt toch om wat je wel zou kunnen doen en niet om niks te doen.Een strikje om de nek van een hond is toch geen ramp. Want dan zijn alle huisdieren zielig want er is er geen een die er om vraagt om in een huis te wonen. Vroeger leefde alle dieren buiten zonder begeleiding van de mens.
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2011, 11:05:47 door Happy Bride »

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #13 Gepost op: 3 februari 2011, 11:13:01 »
zielig is een understatement, ik vind dat dit de hond als individu belachelijk maakt


Ik vind dat dikke onzin.


@ maewyn, tja dat weet je eigenlijk niet he...
Ik ga er gewoon van uit dat dat goed komt :)

Mijn collega is in september getrouwd en op het werk hebben we toen allemaal bogen gemaakt met van die crepeslingers erom heen en tule strikken.
Ook hadden meiden bellenblazen meegenomen.

Familie en vrienden van het bruidspaar hadden ook van alles meegenomen. Dus ik denk dat zoiets wel goed zit hoor

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #14 Gepost op: 3 februari 2011, 11:46:37 »
:wub:  Ik zie de hondjes (boxers) van mijn ouders al met een strikje om hun halsband!!
Maar ja, mijn as houd niet van hondjes :rolleyes:

Ik vind die wands best grappig, maar ik zie een man daar niet mee staan zwaaien, bellenblaas vind ik wel iets wat iedereen doet, maar das dan weer niet origineel?? :sad:  :laugh:

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #15 Gepost op: 3 februari 2011, 12:25:11 »
Ribbonwands zijn leuk zeg!!

@marliese, zelf maken?

Haha..tja..uhm..ben totaal geen crea bea :) Ik koop liever alles kant en klaar.

Dientjelief

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #16 Gepost op: 3 februari 2011, 12:25:45 »
Wat je ook altijd kan doen is bijv. duiven loslaten...

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #17 Gepost op: 3 februari 2011, 12:29:35 »
:wub:  Ik zie de hondjes (boxers) van mijn ouders al met een strikje om hun halsband!!
Maar ja, mijn as houd niet van hondjes :rolleyes:

Ik vind die wands best grappig, maar ik zie een man daar niet mee staan zwaaien, bellenblaas vind ik wel iets wat iedereen doet, maar das dan weer niet origineel?? :sad:  :laugh:


Ik zie inderdaad al die mannen op een rijtje staan hahahaha..lekker mannelijk toch :wink:Ik zat ook even aan duiven te denken, totdat mijn zusje zei: "straks schijten ze je hele jurk onder!". Kan dan niet meer aan duiven denken zonder mijn jurk onder de vlekken :biggrin:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #18 Gepost op: 3 februari 2011, 13:03:03 »
:laugh:  Ja heeeel mannelijk, het liefst een roze wand dan :wink:
Hahaha ja inderdaad, van die duiven! HEt zal je maar gebeuren

vlinder84

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #19 Gepost op: 3 februari 2011, 14:15:09 »
Duiven kunnen niet poepen terwijl ze vliegen, alleen als ze stilzitten.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #20 Gepost op: 3 februari 2011, 14:35:43 »
Oh??? Dat is echt zo'n weetje.. hihi. Ik had dat niet geweten!
Maar ja, wat doen ze dus zolang je ze nog vast hebt op je hand.. :rolleyes:

Pepper

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #21 Gepost op: 3 februari 2011, 14:38:48 »
ik snap het duiven oplaten sowieso niet......

Dientjelief

  • Gast
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #22 Gepost op: 3 februari 2011, 14:42:16 »
Het gaat om een idee. Je hoeft niet te snappen waarom mensen dat doen,
maar het is een optie bij de vraag uit dit topic!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #23 Gepost op: 3 februari 2011, 14:53:42 »
Is het duiven oplaten ook niet iets met liefde enz. Want duifjes staan toch ook voor liefde?
Of heb ik het weer helemaal verkeerd begrepen, even googlen  :laugh:Duiven zijn het symbool voor liefde en vooral ook trouw, tenminste losgelaten bij een huwelijk. Duiven schijnen monogaam te leven en daardoor symbool voor huwelijkstrouw. Veel culturen linken de duif aan trouw, liefde en ook moederschap. De duif was soms ook een attribuut van Venus, de Romeinse godin van de liefde, haar Griekse equivalent is Aphrodite. De beide dames vertegenwoordigden de liefde maar ook de sensualiteit en seksualiteit.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Geen Rijst, Bellenblaas Of Ballonnen..
« Reactie #24 Gepost op: 3 februari 2011, 14:56:45 »
Hahahah, wat grappig duiven en monogaam :tongue:
Leuk bedacht, maar klinkklare onzin.. tenminste voor veel duivenrassen .

Is het nog een idee om zo'n duivenras te nemen dat van die vreemde kronkels maakt in de lucht. Heel irritant kan niet op het ras komen. Maar zijn van die vliegertjes die je bijvoorbeeld uit een mand los kunt laten dan vliegen ze de lucht in en maken de geweldigste capriolen, als ze uitgevlogen zijn vliegen ze vanzelf terug naar het mandje waar ze los gelaten zijn.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards