collapse

Auteur Topic: Nog 1 Maand Tot 11-08!  (gelezen 23451 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwabber

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #25 Gepost op: 16 juli 2006, 22:22:36 »
Wat een geweldige foto's
Je staat er mooi en stralend op (en vooral melig)

Abigail

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #26 Gepost op: 17 juli 2006, 07:08:48 »
hahahah ik ben benieuwd nienke!! Mail ze mij ook ff!!

Jaa mijn jurk is in de buurt :laugh: Hij zat als gegoten vrijdag!
Hij hangt nu bij mijn zus thuis, want hier kan natuurlijk niet :tongue:
K heb geen foto's gemaakt van deze pas, ging ook supersnel want hij was helemaal prima!!

Wel moest ze mijn boezem nog even lostornen terwijl ik m aan had, ze dacht dat die kleiner was :laugh: Maar toen ze dat losser gemaakt had was ie perfect! :biggrin:

Het lint is voor om de bloemen heen he van onder, niet voor op de auto :)

Nienke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #27 Gepost op: 17 juli 2006, 08:37:43 »
Oooh voor de bloemen, dan heb ik niet goed gelezen :biggrin:

Mooi dat jouw jurk nu ook helemaal klaar is!! En dat hij al bij je zus hangt...kan je af en toe even kijken  :laugh: Ik haal hem 2 dagen van tevoren pas op, ze gaan hem eerst nog helemaal strijken. Ik zal je mijn foto's even mailen!

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #28 Gepost op: 17 juli 2006, 11:48:21 »
Ik ben ook heel benieuwd Nienke! Wil je ze mij ook mailen?? Ik denk dat je m'n mailadres nog wel hebt, maar voor de zekerheid pb ik je even!

Evelien

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #29 Gepost op: 17 juli 2006, 13:49:22 »
Zoals al gezegd: Super Nienke! Staat je echt heel erg mooi! Ben benieuwd naar je proefkapsel a.s. donderdag!

Nienke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #30 Gepost op: 17 juli 2006, 15:36:02 »
Ik heb jullie allemaal weer gemaild hoor :biggrin:

Annemieke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #31 Gepost op: 17 juli 2006, 21:22:39 »
Ik heb ze ook ontvangen: mooie jurk!! En zeker grappige foto's! :laugh:

Abigail

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #32 Gepost op: 18 juli 2006, 23:18:52 »
gets, nu is het nog iets meer dan 3 weken, en weet ik nog van een aantal gasten niet of ze nou wel of niet komen!
IRRITANT!

Abigail

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #33 Gepost op: 19 juli 2006, 10:32:24 »
en vanmorgen had ik dus mijn eerste echte trouwnachtmerrie!
Man wat voelde ik me ellendig toen ik wakker werd!

Het sloeg overigens nergens op want het was allemaal totaal anders dan de echte dag :laugh: (hele andere locaties, andere jurk, ik kwam aan op de fiets :? maar goed :laugh: ) we waren de ringen vergeten, sta je ook mooi voor lul op het gemeentehuis hahahaha...

Nienke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #34 Gepost op: 19 juli 2006, 12:50:42 »
Hihi, de eeste nog maar :biggrin: ik droom ook altijd de meest rare dingen over de trouwdag! Dan vergeten we inderdaad ook vanalles. De vorige keer wilde mijn vader me eerst niet weg geven, en toen deed hij het wel, maar hij snapte niet hoe het werkte :tongue:

Lastig dat je nog niet weet van de gasten of ze komen of niet! (ik weet het ook niet, maar ik heb er ook niet naar gevraagd, eigen schuld dus!). Misschien toch maar gaan bellen dan?

Abigail

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #35 Gepost op: 19 juli 2006, 13:32:36 »
jah het was echt zo dom, ik voelde me ECHT ellendig toen ik wakker werd, zat half te huilen en vriendlief vroeg wat er was en ik kon alleen maar uitbrengen: We zijn de ringen vergeten nu kunnen we niet trouwen helemaal huilerig :laugh:
waarop vriend me aankeek alsof ik zat te hallucineren :laugh:

Droom er ook de gekste dingen over maar nu voelde ik me zo ontzettend rot!!! Raar hoor hahaha.

Ga zaterdag direct de ringen halen lol misschien breng ik ze alvast naar het gemeentehuis :tongue: of ik geef ze ff aan mijn zus, kan ik ze niet vergeten hahaha

Nienke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #36 Gepost op: 19 juli 2006, 15:26:07 »
Dat helpt vast :biggrin: ik merk wel dat ik vaak droom over dingen die nog niet geregeld zijn, en als het dan geregeld is dan is het over  :laugh: Het is inderdaad raar wakker worden, echt het gevoel alsof je trouwdag helemaal is misgegaan!

Nou, ik ben ook weer een stapje verder, ik heb net de taart betaald :tongue: Morgen proefkapsel en make-up!

Amy

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #37 Gepost op: 19 juli 2006, 18:53:04 »
Irritant he al die nachtmerries...bij mijn vriend en mij komen ze langzamerhand ook al.
Kun je nagaan hoeveel je er onbewust toch ook nog mee bezig bent.

Veel succes meiden met alles enne hopelijk weet je gauw welke gasten wel en niet komen Abigail.

Nienke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #38 Gepost op: 20 juli 2006, 21:34:53 »
Zoo, vandaag mijn proefkapsel en make-up gehad :biggrin: :biggrin:

Was heel gezellig (zo gezellig dat we van 11 tot 14.30 bezig zijn geweest :laugh: ) en ook erg geslaagd! Ik had geen idee wat ik met mijn make-up wilde, dus heeft zij wat bedacht en mijn ogen verschillend opgemaakt zodat ik kon kiezen. Het was wel heel erg wennen toen ik in de spiegel keek; ik draag nooit make-up, maar toch ook wel heel mooi! Ik had meteen een voorkeur voor een van de ogen, dus die wordt het! Nu achteraf twijfel ik wel, maar ik denk dat mijn eerste ingeving toch wel de juiste was :wink: Ik zeg alleen niet welke ik heb gekozen, want ik wil wel van jullie weten welke jullie het mooist vinden!

Dan mijn haar, dat zat eigenlijk meteen goed! Op de dag zelf is het natuurlijk wel een stuk netter dan nu, er zat nu bijvoorbeel nauwelijks haarlak in en ze had het heel snel gedaan (omdat we zoveel aan het kletsen waren geweest  :tongue: ) maar het idee is er! Bovenop, zeg maar voor de sluier, wordt het dus nog iets minder rommelig (we hadden met de tiara en sluier zitten klooien, omdat we nog niet wisten waar die zouden komen :tongue: dus toen was de helft weer los geraakt). Overdag heb ik de sluier in, 's middags gaat die af en gaat de tiara er in, maar daar heb ik geen goede foto van helaas (zien jullie na de 11e wel ;-)).

Ohja, nog 1 ding, op mijn lippen zit nu niks, maar dat komt omdat ik net een broodje naar binnen had gewerkt :tongue: Er komt een vrij simpele lipgloss op, maar wel heel mooi!

Nou, genoeg gekletst, hier komen de foto's! (ik vond het trouwens in het echt mooier dan op de foto's, maarja, ik vind mezelf nooit mooi op foto's!)

Voor:


Tijdens  :laugh:


Na (met verschillend opgemaakte ogen dus he! Dus niet denken wat zijn die nou raar ongelijk :tongue:)


En dan de ogen, links (voor de kijkers :tongue:) goudbruin, rechts groen. Alleen is de groene wat minder goed belicht , waardoor het donkerder lijkt dan het was. Ben benieuwd wat jullie vinden :wink:

Gwen

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #39 Gepost op: 20 juli 2006, 21:38:58 »
Mooi hoor. Je kapsel ziet er echt goed uit.

Vind het linker ook dus de goudbruine het mooiste!

Abigail

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #40 Gepost op: 20 juli 2006, 22:15:19 »
ow wat gaaf meid!! Ziet er goed uit!
Fijn dat het zo geslaagd is!!

Aj ik vind het altijd lastig make up :laugh:
Beide kleuren misstaan je niet!
Vind het groen wat opvallender, het bruin is meer neutraal.
Weet niet wat je plan is? Durf er niks op te zeggen hahaha.

Bij mij hebben ze ook bruin opgedaan en paars, maar het bruin draag ik altijd al, dus hebben wij voor paars gekozen :biggrin: Ik wilde in eerste instantie groen, (omdat ik groene ogen heb) maar heb ik toch maar niet gedaan hihi

Ketting

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #41 Gepost op: 20 juli 2006, 22:21:04 »
Wat gaaf je haar zo! en ik ga voor de groene kant !

Liefs Mascha

Nienke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #42 Gepost op: 20 juli 2006, 22:33:45 »
Verschillende meningen dus :biggrin:

Het wordt de groene! Daar viel ik eigenlijk meteen voor, het past mooi bij mijn bruine ogen vind ik! Het gekke is dat de bruine er nu op de foto's heel goed uitziet, maar in het echt was dat heel donker, bijna somber af en toe! Ik denk dat de foto's een beetje overbelicht zijn aan die kant, en dat het daarom op de foto's mooier is! Ik ging dus bij het zien van de foto's twijfelen :wink:

@Abigail, paars is ook gaaf zeg! Daar hebben we het ook nog over gehad, maar dat kan niet met mijn jurk :wink: En groen komt wel terug; bij mijn ouders bijvoorbeeld, die hebben groene accenten in hun kleding :tongue:

Bedankt voor jullie reacties!!

Annemieke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #43 Gepost op: 21 juli 2006, 11:23:37 »
Ik vind je haar echt heel mooi! En de make up vind ik allebei mooi, maar ik zie dat je al een keuze hebt gemaakt!

Abigail

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #44 Gepost op: 21 juli 2006, 12:16:01 »
ahahah toch goed gegokt :laugh:
Ik vond dat groene inderdaad mooier, opvallender voor op je trouwdag!!
Maar ik ben zelf niet zo goed in dat soort dingen zien :laugh:

Maar goede keus, ik had ook groen gedaan in jouw geval :biggrin:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #45 Gepost op: 21 juli 2006, 12:45:56 »
Ziet er erg mooi uit Nienke! Geeft ook weer meer rust he, als je daar tevreden over kunt zijn!

Nienke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #46 Gepost op: 21 juli 2006, 20:25:00 »
Om eerlijk te zijn ben ik toch weer aan het twijfelen  :blink: Echt iets voor mij :biggrin:
Ik vind het groen wel heel mooi, maar ik weet niet of het niet te heftig is voor iemand die nooit make-up op heeft...dan ben ik helemaal mezelf niet meer! Dus eh, ik ga binnenkort nog maar eens met haar bellen denk ik  :unsure: Gelukkig heb ik nog even  :tongue:

Abigail

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #47 Gepost op: 21 juli 2006, 23:15:59 »
ahahahah nee joh gekkie, ik vind het echt heel mooi! Het valt wel op, maar het is niet extreem ofzo hoor, en je moet ook een beetje opvallen he, je jurk is prachtig maar de jurk moet JOU mooi maken he, niet jij de jurk zeg maar :laugh:
Relax, het komt goed!!!

Nienke

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #48 Gepost op: 22 juli 2006, 09:17:58 »
[quote name=\'Abigail\' post=\'97492\' date=\'21 July 2006, 23:15\']Relax, het komt goed!!![/quote]

Dat is niet echt mijn sterkste punt :tongue:

e_vlyne

  • Gast
Nog 1 Maand Tot 11-08!
« Reactie #49 Gepost op: 22 juli 2006, 17:50:49 »
Doen dat groen!!!!

Ik had ook groene make-up.
Veel complimenten gehad, weer es wat anders als zachtroze!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards