collapse

Auteur Topic: Toch Nog Op Huwelijksreis  (gelezen 5390 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Gepost op: 11 mei 2008, 23:18:14 »
Nu het weer wat beter gaat met mijn vader, durven we het toch aan om op huwelijksreis te gaan. Dachten eerst ergens in europa, omdat het allemaal wel genoeg kost. Maar zoals het nu lijkt zitten we een 4000 euro onder het begrote budget. Dus hebben we zo goed als besloten om naar Mexico te gaan...

Nu zie ik op verschillende websites van reisorganisaties Cancun en Playa del Carmen, maar wat is dan het mooiste om heen te gaan? We willen eigenlijk wel in de buurt van stranden zitten, maar zeker ook wat van de cultuur en natuur te zien. Dus we willen wel wat excursies gaan doen. Wie heeft er tips voor ons?

Liefs Rixt

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2008, 23:30:43 »
Ik heb geen tips voor je over Mexico, want ik ben er nog nooit geweest. Ik wou alleen maar even zeggen dat ik het zo fijn vind voor jullie dat het wat beter gaat met je vader, en dat je nu toch een mooie reis in het verschiet hebt! Geniet er van, het leven is zo betrekkelijk.

*knuffel*

bruidpatty

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2008, 10:48:32 »
Playa del Carmen!!

Cancun is heel erg amerikaans, grote megahotels en shoppingmalls.

Playa del Carmen heeft ook supermooie hotels langs de kust en heeft een wat mexicaansere sfeer, daarnaast is het een hele goede uitvalsbasis voor excursies.

Alexia

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2008, 17:45:05 »
geen idee want ik ben er nooit geweest, maar ontzettend fijn dat je toch kunt gaan! Blij dat het iets beter met je vader is.

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2008, 21:51:09 »
Wat fijn om te horen dat het wat beter gaat met je vader en dat jullie toch nog op huwelijksreis kunnen. En nog wel naar Mexico!! Heerlijk!! Kan je helaas niet helpen aan tips, want ben nog nooit die kant op geweest...

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2008, 22:36:40 »
Ik ben ook aan het kijken om naar Mexico te gaan. Iedereen raad mij aan om voor Playa Del Carmen te kiezen omdat het hier veel gezelliger is dan Cancun. Cancun schijnt alleen leuk te zijn wanneer je alleen voor strand en luieren gaat.

debby82

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #6 Gepost op: 14 mei 2008, 22:33:49 »
lieve rixt, wat fijn dat het weer beter gaat met je vader. Echt heerlijk om te horen. Ik zou inderdaad ook voor Playa del Carmen kiezen maar ik denk dat je hoe dan ook ontzettend zult genieten en ik hoop dat alle spanningen van je af zullen vallen.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2008, 12:29:09 »
Nou we hebben geboekt!! Wel een beetje spannend allemaal...
heb meer zenuwen voor de vakantie dan voor de trouwerij zelf haha!!

Volgende week zaterdag stappen wij in het vliegtuig om 11 uur later uit te stappen in het oh zo zonnige MEXICO!! Super de luxe hotel geboekt, lekker lastminute, dus met veel korting! 16 dagen lekker in de zon genieten, even nergens aan denken. Momenteel is het er 41 graden!!!
En het is inderdaad Playa del Carmen geworden!!

Liefs Rixt

debby82

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2008, 11:34:11 »
klinkt echt heerlijk rixt. Geniet ervan, je hebt het verdiend!

bruidpatty

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2008, 11:57:14 »
Fijn voor je!! lekker gaan genieten!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2008, 12:03:43 »
Welk hotel zit je en hoe bevalt het daar? Wil ik wel even weten natuurlijk als research voor onze huwelijksreis  :biggrin:

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #11 Gepost op: 18 mei 2008, 22:30:45 »
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'162656\' date=\'18 May 2008, 12:03\']Welk hotel zit je en hoe bevalt het daar? Wil ik wel even weten natuurlijk als research voor onze huwelijksreis  :biggrin:[/quote]


Hoe het daar bevalt weet ik nog niet, moeten er nog heen :biggrin:
Mag aankomende donderdag eerst ja zeggen...en zaterdag vertrekken we dan heerlijk naar het zonnige Mexico!!

Liefs Rixt

Nog even wachten

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #12 Gepost op: 19 mei 2008, 13:52:20 »
wat fijn voor jullie rixt!!! ik ben heel erg blij voor je!

playa del carmen is errug mooi! ik ben er vorig jaar geweest en ook onze huwelijksreis zal naar mexico gaan! ik ben helemaal verliefd geworden op het land. de natuur is overweldigend mooi en de mensen ontzettend vriendelijk! ze doen werkelijk alles voor je!
ik wens je alvast een ontzettend mooie dag donderdag en een hele fijne huwelijksreis!

Dolfie

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #13 Gepost op: 19 mei 2008, 20:12:18 »
Fijn om te lezen dat het wat beter gaat met je vader en dat jullie toch nog op huwelijksreis kunnen. Wij gaan ook naar Playa del Carmen!! In welk hotel zit je??

Armara

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #14 Gepost op: 19 mei 2008, 22:32:13 »
Geweldig.. wat leuk om naar uit te kijken... !

liefs tamara

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #15 Gepost op: 12 juni 2008, 15:19:55 »
Voor diegene die naar Mexico willen gaan:

RIU Lupita in Playa del Carmen!!!
Absolute aanrader, leuk gezellig hotel. Personeel overvriendelijk, maar niet gemaakt. Gewoon oprecht zijn ze aardig. We hebben ook hotels in de omgeving gezien, maar die zijn zooooo grooooot....
Dit hotel is mooi kleinschalig, max. 300 mensen. Heel relaxte sfeer, heel persoonlijk, maar absoluut genoeg vrijheid!! Animatie is er super!! Voordeel is dat je met RIU ook in andere hotels van RIU (zitten 5 of 6 in Playa del Carmen en 2 in Cancun) gebruik mag maken van het eten (geen avondeten in principe, maar doen ze niet heel moeilijk over) en drinken.

Alles is er superschoon, zelfs in de keuken(rondleiding daargehad), echt helemaal top!!

Enige nadeel van onze vakantie is dat we 6 dagen regen hebben gehad :S. Kwam omdat we 2 staarten van orkanen over ons heen hebben gekregen. Waren echt verschrikkelijke regenbuien... Maar na regen komt zonneschijn en dan was het weer 35 graden in de schaduw!!

als je naar Mexico toe gaat, is dit zeker een aanrader!! Wij hadden lastminute geboekt en waren nog geen 1250 euro per persoon kwijt voor 16 dagen Mexico!!

Liefs Rixt

debby82

  • Gast
Toch Nog Op Huwelijksreis
« Reactie #16 Gepost op: 12 juni 2008, 21:28:58 »
fijn dat je een goede reis hebt gehad, heb je toch nog een beetje kunnen ontspannen...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards