collapse

Auteur Topic: Trouwen in Juli 2013  (gelezen 87975 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #125 Gepost op: 18 mei 2013, 23:13:56 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:17:26 door Rapunzel »

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #126 Gepost op: 19 mei 2013, 13:53:23 »
Zou leuk zijn als dit topic nog wat actiever wordt in de laatste maand  :biggrin:

Enitreg, wat goed dat het passen zo leuk was!! Ik had mijn jurk in november uitgezocht en toevallig was het precies mijn maat, hij moest alleen wat korter gemaakt worden. dat heb ik in maart laten doen en sindsdien hangt hij dus bij mn ouders thuis  :)
Ik heb ook een vetersluiting, als het goed is weet mijn moeder nu hoe dat moet ;)

Wij hebben vanmorgen onze enveloppendoos klaar gemaakt. Ik had bij Xenos 2 dozen met een mooi patroon gekocht en daarvan hebben we nu een enveloppendoos gemaakt. Hij is leuk geworden!

Gaan jullie nog onder de zonnebank voor de grote dag?
Ik ga nu 2 keer per week onder de zonnehemel, heb alleen nog niet het idee dat het echt werkt..  :blankstare:

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #127 Gepost op: 19 mei 2013, 15:43:25 »
Dat van dat actiever spreekt mij ook wel aan ja..;)!

Dat is inderdaad perfect ja;)! Leuk hoor, kun je m als je zin hebt steeds gaan bekijken  :blush:!
Enveloppendoos, dat is ook nog een goeie. Wij moeten daar nog wat voor regelen;)!

Ik ga vanaf volgende week bij ouders van een vriend onder de zonnebank. Ik ben al redelijk bruin door de zon die al geschenen heeft eerder deze maand, maar dat moet ik wel bijhouden;)! Gister tijdens het passen vond iedereen dat ik al wel genoeg bruin was, maar als er natuurlijk geen zon meer gaat schijnen tot juli, is het lastig om dat vast te houden.

Wij hebben vanmorgen de kaarten uitgedeeld aan mijn familie, ze reageerden allemaal heel positief, echt tof :biggrin:! Het komt steeds dichterbij, echt leuk  :applaus:!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #128 Gepost op: 19 mei 2013, 19:17:50 »
Ja het bruine kleurtje moet je idd wel bijhouden anders is hij jammer genoeg zo weer verdwenen, bij mij tenminste wel :P

Leuk dat ze positief reageerden op de kaarten!
Wij hebben ook al een paar leuke reacties gehad :D ik hoop dat de kaart bij iedereen is aangekomen.

Heb vandaag mijn schoenen ingelopen. In het begin deden ze nog wat pijn maar dat is nu al veel beter geworden gelukkig!

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #129 Gepost op: 19 mei 2013, 19:24:11 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:17:04 door Rapunzel »

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #130 Gepost op: 19 mei 2013, 19:47:11 »
Oh 1 euro per week is heel goedkoop! Er kan je niks gebeuren als je rustig opbouwt. Dus niet meteen een half uur maar eerst bijv. 10 minuten en dan steeds iets langer.

Fijn dat je helemaal tevreden bent met je jurk!

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #131 Gepost op: 19 mei 2013, 21:02:27 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:16:51 door Rapunzel »

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #132 Gepost op: 20 mei 2013, 12:17:30 »
Ja dat is een goed idee Puck!

5 juli: Puck & Gydo (voor de wet)
5 juli: meisje25 
11 juli: Puck & Gydo

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #133 Gepost op: 20 mei 2013, 22:17:19 »
Goed idee ja!

5 juli: Puck & Gydo (voor de wet)
5 juli: meisje25 
10 juli: Enitreg en AS
11 juli: Puck & Gydo

Wij hebben vandaag de kaarten bezorgd bij mensen in de buurt, allemaal leuke reacties :biggrin:! Morgen de rest van de kaarten op de bus en dan is dat ook klaar:)! We hebben vandaag weer even bij onze fotolocatie gekeken en werden opnieuw verliefd, het is echt mooi:)! (t Kootwijkerzand)
Morgen weer werken na een lekker lang weekend...! Niet echt zin in..!
Bizar, het is echt nog maar 7 weken + 2 dagen, jeeej,  :applaus:

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #134 Gepost op: 20 mei 2013, 22:37:08 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:16:33 door Rapunzel »

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #135 Gepost op: 21 mei 2013, 15:42:36 »
Ja, voelt goed;)! Dus jullie hadden naast kaarten ook katten die verdeeld werden..:P? :clap:
Wij zijn nu hard bezig met het regelen van trouwvervoer. Ik woon boven een winkel, waar met regelmaat een vet coole auto staat:)! Dus mn lief heeft vanmorgen daarnaar gevraagd (is toch een beetje zijn ding natuurlijk) en misschien mogen we m wel lenen:D! Zou lekker goedkoop en chill zijn:)!
We moeten ook nog bloemen, binnenkort maar eens naar informeren...;)! Hebben jullie dat al geregeld?
Bleg, heb nog een hele stapel nakijkwerk weg te werken. Geen zin..:P

NannieJ

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #136 Gepost op: 21 mei 2013, 16:49:07 »
5 juli: Puck & Gydo (voor de wet)
5 juli: meisje25 
10 juli: Enitreg en AS
11 juli: Puck & Gydo
17 juli: NannieJ en AS

NannieJ

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #137 Gepost op: 21 mei 2013, 16:52:12 »
Zoo nog minder dan 2 maandjes. :P Mijn jurk is nog niet binnen maar ik verwacht binnen nu en twee weken wel een telefoontje van de bruidswinkel. Mijn AS is vanmorgen zijn pak gaan ophalen (is nog een geheim voor mij). Wij moeten nog de decoraties regelen, wat kleine dingen zoals het receptieboek. Het boeket, corsages en bloemstukjes worden gemaakt door zusje van me beste vriendin. Bruidstaart en bedankjes (cupcakes) worden gemaakt door de buurvrouw van me beste vriendin. We zijn nog aan het kijken voor fotolocatie voor binnen en buiten (stel je voor dat t regent  :blink:) Aanstaande zaterdag is het vrijgezellenfeest van mij en mijn AS  :applaus: :biggrin: :biggrin: echt veel zin in.
Het komt steeeeeds dichter bij  :biggrin:

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #138 Gepost op: 21 mei 2013, 18:37:29 »
Ik heb mijn bruidsboeketje al geregeld + een corsage voor AS.
Wij doen geen corsages voor de gasten. Mn bruidsboeket wordt er een met roze rozen  :wub:

Zou leuk zijn Enitreg als jullie die auto mogen lenen! Wij lenen ook een trouwauto van een vriend van ons. Hij is ook meteen de chauffeur, erg leuk.

Voor degenen die 's avonds een feest geven: laten jullie de drankjes serveren of halen mensen deze zelf aan de bar?

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #139 Gepost op: 21 mei 2013, 18:38:52 »
Zoo nog minder dan 2 maandjes. :P Mijn jurk is nog niet binnen maar ik verwacht binnen nu en twee weken wel een telefoontje van de bruidswinkel. Mijn AS is vanmorgen zijn pak gaan ophalen (is nog een geheim voor mij). Wij moeten nog de decoraties regelen, wat kleine dingen zoals het receptieboek. Het boeket, corsages en bloemstukjes worden gemaakt door zusje van me beste vriendin. Bruidstaart en bedankjes (cupcakes) worden gemaakt door de buurvrouw van me beste vriendin. We zijn nog aan het kijken voor fotolocatie voor binnen en buiten (stel je voor dat t regent  :blink:) Aanstaande zaterdag is het vrijgezellenfeest van mij en mijn AS  :applaus: :biggrin: :biggrin: echt veel zin in.
Het komt steeeeeds dichter bij  :biggrin:

Spannend! Ik weet ook nog niet hoe het pak van mijn vriend eruit ziet.
Fotolocatie voor buiten hebben we al maar voor binnen nog niet, hopelijk is het niet nodig maar we gaan er toch maar eens over nadenken.. in Nederland weet je het maar nooit...

jorani

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #140 Gepost op: 21 mei 2013, 22:34:45 »
5 juli: Puck & Gydo (voor de wet)
5 juli: meisje25 
10 juli: Enitreg en AS
11 juli: Puck & Gydo
17 juli: NannieJ en AS
26 juli: Jorani en AS

Onze kaarten zijn allang bij de mensen.

Vrijdag de bloemist gehad nu wachten op de offerte.

Verder ben ik druk bezig met mijn zelf doe dingetjes.

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #141 Gepost op: 21 mei 2013, 23:33:03 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:16:17 door Rapunzel »

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #142 Gepost op: 22 mei 2013, 16:53:32 »
Ik heb volgende week mijn proefkapsel, nu vind mijn vriend het niet erg als hij dat al ziet maar ik weet niet of ik het wel zo leuk vind dat hij het al van tevoren ziet! Maar wil wel graag weten of mn kapsel de hele dag blijft zitten..
Laten jullie het ook gewoon zien aan je vriend? Hetzelfde geldt voor de proef make-up..

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #143 Gepost op: 22 mei 2013, 17:42:03 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:15:59 door Rapunzel »

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #144 Gepost op: 22 mei 2013, 19:23:43 »
Mijn AS gaat t ook niet zien hoor, ik vind dat t een verrassing moet zijn voor m :biggrin:! Hij zou t denk ik zelf ook niet willen zien. Mijn jurk ziet hij ook nog niet voor de dag en ik zijn pak ook niet. Vinden we wel zo leuk :biggrin:!
Vandaag weer alleen maar leuke reacties op onze kaart: heb m op school uitgedeeld :biggrin:!

Wij doen wel corsages voor de daggasten, maar we moeten ze dus nog uitzoeken....;)!

En wij laten drankjes gewoon rondbrengen. We betalen een vaste prijs, dus laat de gasten maar flink drinken  :biggrin:!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #145 Gepost op: 22 mei 2013, 20:45:32 »
Wanneer ik dan naar huis ga zijn mijn haren nog gekruld, maar dan zeg ik gewoon dat ik krullen heb tijdens het trouwen voor de wet (dat mag hij wel zien). Mijn AS heeft voor zulke dingen gelukkig niet zo'n oog, dus hij zal het niet door hebben.

Wil er dan best even een vissengraat in doen hoor, heb je die ook vast gezien ;)

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #146 Gepost op: 22 mei 2013, 20:50:03 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 18:15:20 door Rapunzel »

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #147 Gepost op: 25 mei 2013, 00:15:54 »
Girliez, hoe ist:)? Ik ben net terug van een bruiloft van een nichtje van m'n AS:)! Heel leuk om nog een bruiloft te hebben zo kort van tevoren, heb er helemaal kriebels van gekregen :applaus:!
Morgen ga ik met mijn zusjes winkelen, want ze moeten nog kleren, leuk :biggrin:!
Truste!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #148 Gepost op: 25 mei 2013, 16:40:18 »
Wat leuk van die bruiloft, zo kom je al helemaal in de stemming!
Wij hadden in april nog een bruiloft, vond ik ook leuk, en ook om te zien hoe zij alles hadden gedaan.

Wij hebben volgende week gesprek op de feestlocatie om alles door te spreken. En ik heb mijn proefkapsel woensdag!
Ben zo benieuwd!

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #149 Gepost op: 25 mei 2013, 16:48:55 »
Leuk van je proefkapsel! Ik mag 8 juni voor proefkapsel en make-up, ben ook erg benieuwd! Heb je al een idee hoe je het gaat doen? Ik heb plaatjes opgezocht wat me wel leuk leek, hoop dat ik iets uitgezocht heb dat ook bij mijn haar kan:)!

Jaa..was echt leuk :biggrin:!
Wij hebben toevallig volgende week woensdag ook een gesprek op onze feestlocatie, heel leuk:)! En ik ga voor het eerst onder de zonnebank, lekkerrrr  ;D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards