collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1072785 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1675 Gepost op: 7 februari 2013, 20:28:27 »
Welkom Elle! Hoe ben je ten huwelijk gevraagd?  :blush:

Edit: Ik heb ons lijstje even ge-update in het wie is de eerstvolgende die gaat trouwen-topic!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1676 Gepost op: 7 februari 2013, 20:43:54 »
zijn er hier ook dames die de man ten huwelijk hebben gevraagd? ben nieuwsgierig

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1677 Gepost op: 7 februari 2013, 20:45:51 »
zijn er hier ook dames die de man ten huwelijk hebben gevraagd? ben nieuwsgierig

Ik niet. Wilde dat wel doen, als ik het echt te lang vond duren. Maar gelukkig heb ik dan niet hoeven te doen. Wat dat betreft ben ik en ongeëmancipeerd

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: September 2013
« Reactie #1678 Gepost op: 7 februari 2013, 21:34:43 »
zijn er hier ook dames die de man ten huwelijk hebben gevraagd? ben nieuwsgierig

Ja ik! Op zijn verjaardag met een taart in hartvorm met de tekst: wil je met me trouwen op de dag dat we 6 jaar samen zijn.

elle1990

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1679 Gepost op: 7 februari 2013, 21:44:11 »
Veel plezier met alles regelen. Hebben jullie al veel geregeld?

Vandaag toevallig onze datum vastgezet bij de gemeente! Daarnaast een optie gedaan op een locatie voor het diner en het feest. Zaterdag ga ik voor het eerst jurken passen. En verder ceremoniemeesters en getuigen al geregeld. Dus nog veel te doen, maar ben wel veel bezig met van alles uit te zoeken.

elle1990

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1680 Gepost op: 7 februari 2013, 21:54:47 »
Welkom Elle! Hoe ben je ten huwelijk gevraagd?  :blush:


Hoe mijn AS mijn ten huwelijk heeft gevraagd, is nog een leuk verhaal. Hij had dus al maanden op de planning staan mij in Parijs, op de eiffeltoren te vragen, staan. Tot we dat op TV zagen en ik zei: "Al dat overdreven gedoe hoeft van mij niet hoor, vind ik zo cliche!"
Dus na een dagje IKEA met mijn ouders en zusje, afgelopen november, belde hij waar ik bleef. Ik zei dat we onderweg naar huis waren en dat mijn ouders ff een hapje mee zouden eten. Mijn zusje en ik stapte bij de supermarkt uit en mn ouders reden alvast door naar ons huis. 20 Min. later kwamen mijn zusje en ik dus aan bij ons flatje. Mijn vader deed open en deed erg geheimzinnig en mijn moeder stond met tranende ogen in de gang. Ze kon nog net uitbrengen dat ik even naar de woonkamer moest gaan omdat mijn vriend me wat wilde vertellen/vragen. Dus ik de deur naar de woonkamer geopend, waarna ik allemaal kaarsjes in een hartvorm op de grond zag met rozen en rozenblaadjes, overal stonden kaarsjes aan en champagne stond al klaar. M'n vriend nam me mee en ging op zijn knieeen. Ik kon alleen maar huilen van geluk. Daarna kwamen mijn ouders en zusje erbij en hebben we dus geproost. Het was niet gepland dat m'n ouders er bij waren, maar wel erg leuk!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1681 Gepost op: 7 februari 2013, 23:46:19 »
zijn er hier ook dames die de man ten huwelijk hebben gevraagd? ben nieuwsgierig

Ik ook niet. Ik heb het wel eens gevraagd hoe hij dat zou vinden als ik hem zou vragen, maar dat vond hij niets. Dat streelde niet echt zijn ego en was ook niet stoer omdat in de kleedkamer van de voetbal te vertellen waren zijn woorden :-)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1682 Gepost op: 8 februari 2013, 08:53:57 »
Oh ik heb hem wel gevraagd en iedereen vindt het hartstikke stoer en van deze tijd!

De vrienden en collega's van hem vinden het juist egostrelend omdat ik HEM heb gevraagd, en ook nog op super romantische locatie in het buitenland.


Ana89

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1683 Gepost op: 8 februari 2013, 09:04:27 »

Bedankt iedereen voor het warme welkom!

@JoyceS  ja we hebben al een hoop geregd, de jurk is besteld, de ringen kunnen we volgende maand al ophalen,de locatie is besproken en het feest ook. Wat we nog moeten regelen is het vervoer, de bedankjes en miscchien nog een videograaf maar ik weet nog niet zeker of ik dat wil.

@Sperzieboon, Jeee!  :biggrin:ik had er wel meer verwacht op de 20e!

Ana89

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1684 Gepost op: 8 februari 2013, 10:53:01 »
Dames,

Wat denken jullie: wel of geen videograaf? ik twijfel heel erg

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1685 Gepost op: 8 februari 2013, 11:05:24 »
@Anna, daar twijfelen wij ook nog over, geeeen idee! Misschien zetten we wel gewoon een camera op statief tijdens de ceremonie of zo. Op de feestavond hebben we een videozuil, dus dan hoeft het van mij sowieso niet. Geen idee wat een tarief is voor een videograaf maar volgens mij is dat vrij duur! 

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1686 Gepost op: 8 februari 2013, 11:43:27 »
Welkom Elle! Weeer iemand die de 13e gaat trouwen en weeer iemand uit Rotterdam! haha! Leuk hoor de manier waarop hij je gevraagd heeft! Vond hij het niet erg dat je ouders opeens voor de deur stonden? Het maakt het natuurlijk ook wel speciaal dat zij er bij waren..

Ik heb Destino een PB gestuurd, in de hoop dat ze daarvan een bericht krijgt in haar privemail. Misschien dat ze dan wat van dr laat horen..

@reorganisatie De reorganisatie heeft alleen consequenties voor de managers. Er moeten er 3 uit waarschijnlijk, dus zij zitten nu in onzekerheid. Voor de 'gewone' werknemers heeft het geen consequenties, alleen dat er afdelingen worden samengevoegd en we misschien een andere manager krijgen. Werkzaamheden blijven hetzelfde. Ik ben nog niet helemaal gerustgesteld, aangezien ik een tijdelijk contract heb en de reorganisatie 875.000 euro kost...  :blink: Maargoed ik ben relatief een goedkope werknemer en er is niemand die mijn werk erbij kan hebben, duss ik ben aardig positief, maar ik wil het zeker weten. Pas in april moeten ze me uiterlijk uitsluitsel geven.

@ ik ben door AS gevraagd en had hem ook echt nooit zelf gevraagd denk ik. Daar ben ik dan weer te traditioneel voor  :blush:

@videograaf Die rekenen inderdaad vanaf 500 euro volgens mij. Een collega van mij heeft ook een videograaf gehad en zegt het dvd'tje misschien 1x te hebben terug gezien. Een fotoboek pak je er wat sneller bij. Ik zou wel willen dat de ceremonie opgenomen wordt, omdat er dan persoonlijke praatjes worden gedaan en je je dat later misschien niet meer goed herinnerd. Wij zijn er nog niet uit hoe we dat gaan regelen. Misschien een statief of iemand vragen, iig geen professional.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1687 Gepost op: 8 februari 2013, 12:37:39 »
Wij doen geen videograaf, de huwelijksvoltrekking laten we filmen en tijdens het feest filmen er verschillende mensen. We hoeven geen super geregisseerde video, vinden amateur beelden het juist persoonlijker maken.
Tegenwoordig heb je programma's (apple) waar je heel mooi zelf muziek onder kan zetten.

Fotograaf vinden we al duur genoeg! Bij ons zorgt de familie voor de filmbeelden :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1688 Gepost op: 8 februari 2013, 12:45:55 »
Wij hebben geen videograaf. Wij hebben genoeg aan de beelden van de fotograaf.

@ Ella, leuk! Jammer, dat je ouders en zus erbij waren. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken als ik dat lees.

@ Sperzieboon; Dan is het toch nog een beetje spannend voor je. Fijn, dat je Destino een PB gestuurd hebt. We horen het wel als je iets terug krijgt?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1689 Gepost op: 8 februari 2013, 13:20:09 »
Hier ook geen videograaf. Wij vinden foto's leuker dan een film. Maa dat is heel persoonlijk.
Wij hebben ooit "verplicht" 2 uur en 45 min naar iemand hun bruiloft film "moeten" kijken terwijl wij er de hele dag gewoon bij geweest waren. Ik denk dat een film alleen leuk voor je zelf is. En misschien voor mensen die niet op de bruiloft zijn geweest. En ik zou zelf sneller het fotoalbum bekijken dan een film :)

Wij hadden ook nagedacht over die videozuil. Als alternatief voor het gastenboek maar ook dat hebben wij niet gedaan, vonden 250€ een hoop geld voor een dvdtje .... Nu een ouderwets gastenboek hihi!


Ana89

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1690 Gepost op: 8 februari 2013, 13:22:34 »
@Sperzieboon Ik heb op youtube een aantal trouwclips bekeken (je trouwdag in een paar minuten) en dat ziet er wel heel gaaf uit, maar ik ben er zelf ook bang voor dat er maar 1x naar gekeken wordt.

@Lizz oh vreselijk! nee als wij een videograaf inhuren is het alleen voor ons zelf (en misschien ooit de kinderen ;-)  en eventueel de mensen die er zelf om vragen.
Wij hebben ook een ''gewoon'' gastenboek :-)

Edit: Wij hebben trouwens wel gewoon een fotograaf. met videograaf erbij worden we de hele dag achtervolgd door 2 mensen haha

Maar wat ik ook niet wil is dat de gasten tijdens de ceremonie met hun mobiel of camera gaan filmen, dat staat zo stom op de foto.

het aanzoek: Ook ik ben door mijn vriend ten huwelijk gevraagd, en om eerlijk te zijn weet ik niet of ik hem ooit ten huwelijk zou vragen, daarin ben ik wel weer traditioneel denk ik.
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2013, 13:26:04 door Anna19 »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1691 Gepost op: 8 februari 2013, 21:17:03 »
Ik hoop dat er ook niks ernstig is met Destino!

Ik ben niet gevraagd dat wilde hij wel doen maar duurde mij te lang dus ben het soort van gewoon begonnen te organiseren..... hihi
Vond ie wel makkelijk geloof ik.

Ik doe alleen fotograaf ik word zenuwachtig van filmpjes. En ga er toch niet naar kijken foto vind ik wel leuk. Alleen ik ben echt niet foto geniek en as ook niet. Moet echt gaan oefenen!


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1692 Gepost op: 9 februari 2013, 11:41:03 »
Nou dat hoop ik ook echt niet zeg, hopelijk is ze gewoon heel druk!

Ik ben door hem gevraagd, nou ja, we hadden 't eigenlijk al besloten en toen vroeg hij mij nog op een hele simpele manier, gewoon thuis. Ik zou hem waarschijnlijk ooit wel eens gevraagd hebben maar nu hoeft dat niet meer!

En ik heb ook eens goed zitten zoeken naar die videografen maar zoveel geld voor een filmpje van 15 min. gaat me echt te ver. We doen de videozuil, als extra gastenboek omdat wij het wel heel leuk vinden om te zien hoe mensen anders gaan doen later op de avond!

Ik ben trouwens ook absoluut niet fotogeniek, AS gelukkig wel maar ik sta er echt altijd belachelijk op denk ook niet dat ik dat kan oefenen. Maar goed, was ook niet van plan om mee te gaan doen aan hollands next topmodel, ik ga gewoon trouwen, zal wel goed komen denk ik! ;-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1693 Gepost op: 9 februari 2013, 20:43:47 »
Ik heb een jurkje op light in the box besteed. Voor bij het etentje. Leek me wel prettig na een middag in de zon in de jurk! En leuk voor de afwisseling want is totaal anders.

144,- incl invoerrechten  (19,-)

Wat vinden jullie ervan?


http://www.lightinthebox.com/nl/schede---column-sweetheart-korte---mini-kanten-bruidsjurk_p173278.html



wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1694 Gepost op: 9 februari 2013, 23:43:33 »
Ik vind hem erg schattig maggylove, wel minder officieel als een langere trouwjurk. Dus ik vind het voor een huwelijksvoltrekking niet geschikt..

Maar zoals je al zelf schreef, het is ter afwisseling, dus helemaal leuk!  :biggrin:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1695 Gepost op: 10 februari 2013, 01:41:14 »
Ha, die zit ook in mijn winkelmandje! Als ik op gewicht ben bestel ik die voor de dag na de bruiloft, brunch met fam. Hij is errug leuk!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1696 Gepost op: 10 februari 2013, 10:25:14 »
Bezuinigingen: ik kan er ook echt panisch van worden als ik er te lang over nadenk... Wat ik daarom ook maar niet doe. Scheelt dat ik voor een (klein) aantal uren ergens anders een vast contract heb, en dus altijd nog iets heb..
27 dresses: ik vind dat zo'n leuke film! Heb 'm woensdag ook gekeken haha

Lizzz, wat balen dat je AS geen vrij krijgt voor die paar dagen extra :S over t algemeen zijn ze juist wat flexibeler als je gaat trouwen! En het is niet alsof je in het hoogseizoen zit ofzo :S

Hoop ook voor destino dat er niets ernstigs aan de hand is...

Elle1990: gefeliciteerd! En welkom hier :D 13 september is populair haha

wedding2013: ik heb mijn AS gevraagd. Was een geheel ongeplande dronken gebeurtenis (ik had m'n verjaardag gevierd die dag haha) die serieus werd genomen (AS: "dit weet je morgen niet meer!" Ik: "Welles!" En daarna weet ik inderdaad niets meer haha). Ik heb m'n beste vriendinnen die dag erna zelfs nog gewhatsappt met: "ooooh wat ik met m'n bezopen hoofd nu weer gedaan heb..." in de veronderstelling dat 't gewoon een goede grap was. Maar AS nam 't erg serieus en nu gaan we dus trouwen :)

Leuk margreet & wedding dat jullie hem ook gevraagd hebben! :D ik vond mijzelf al zo allenig... Wij krijgen ook alleen maar toffe reacties haha

Videograaf: wij laten een vriend alleen de ceremonie filmen.. Dit omdat we in eerste instantie geen videograaf wilden (wat een kosten!) maar later toch eigenlijk wel de ceremonie op film wilden.. Dus doen we het zo! Wat ook mee werkt bij ons is dat m'n opa er bij is (als het goed is) en we het toch wel speciaal vinden als we dat nog terug kunnen zien later! Die man wordt vast geen 150 (en hij is al 86 dan) en hij is mijn getuige, dus vind het wel bijzonder en leuk voor later om terug te kunnen kijken... Was ook niet van plan om anderen die film te laten zien haha

Fotogeniek: daarom gaan wij waarschijnlijk een loveshoot van te voren doen. Willen graag zo comfortabel mogelijk voor de camera staan (en zo mooi mogelijk foto's hebben natuurlijk!) en stiekem ook mooie foto's hebben van ons en de katten (en dan niet met trouwkleding) dus dan is de keus snel gemaakt!

Maggy dat jurkje is leuk! Zal vast fijner zitten dan zo'n grootse trouwjurk in die warmte! (en aangezien ik niet zo van het officiële ben, zou ik 'm ook nog vinden passen bij de ceremonie haha)

Wij hebben een fotograaf gevonden :D Degene die we graag wilden ook :D ze had eerst een andere boeking, maar die was nog niet definitief. Dus gisteren op gesprek geweest en het klikte! Ze had super leuke ideeën en snapte precies wat we wilden, erg leuk :D Dus van de week gaan we haar officieel boeken & een aanbetaling doen. Bij haar boeken we ook die loveshoot, daar krijgen we dan korting op.
Ben zo blij! Had echt niet geweten wie we anders zouden moeten nemen, we vonden niks leuk of veelste duur (ik ga echt geen 2000 euro uitgeven voor 5 uur fotografie).

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1697 Gepost op: 10 februari 2013, 10:37:04 »
MD; fijn dat jullie de fotograaf nu gevonden hebben  :biggrin:
Maggy; Super leuk jurkje!

Was ff een snelle update, want ik ga me nu klaarmaken voor de optocht. Heb 'n beetje oorpijn, maar hopelijk valt het allemaal mee.
Oja, helemaal vergeten te vertellen. Ik heb dinsdag proef bruidskapsel gehad. Zal jullie PB'en van de week met een foto van welk kapsel het wordt.
Alaaf!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1698 Gepost op: 10 februari 2013, 11:29:43 »
Haha Joyce, veel plezier met de carnaval!
Benieuwd naar je kapsel :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1699 Gepost op: 10 februari 2013, 12:58:12 »
Een heel leuk jurkje Maggy! Kan super goed daar op het zonnige Curaçao! En wat toevallig dat Kirrie hem ook al op het oog had! En Kirrie, jullie gaan dus brunchen de day after?

Bij AS was het laatst ook spannend op z’n werk: wordt contract wel of niet verlengd etc. Want er moest iemand uit. Uiteindelijk was duidelijk dat AS mocht blijven, en toen waren we wel benieuwd of het een half jaar of jaarcontract zou zijn. Komt ie vrijdag thuis met een vaste aanstelling! Die hadden we helemaal niet aan zien komen en we twijfelen ook nog of het niet een typefout is. Nog niet ondertekend door z’n werkgever, pas als dat gebeurd is zijn we helemaal zeker.

@MD ik kende dat verhaal van jouw verloving helemaal niet! Ik dacht dat jullie op vakantie waren, en toen ook een spandoek hadden gemaakt ofzo.. Maar gelukkig geen spijt achteraf neem ik aan?! ;) En wat fijn dat de fotograaf is vastgelegd? Baalt dat andere bruidspaar nou niet ontzettend? Als je een optie hebt genomen, is het wel lullig dat een ander bruidspaar de fotograaf toch nog wegkaapt.. Dus zou maar snel die aanbetaling doen voordat ze zich bedenkt!

@Joyce Veel plezier met Carnaval! Vind ik toch echt iets waar je mee moet zijn opgegroeid.. al die gekken!  ;D
En zie nu al uit naar je foto!!

Gister zijn we weer bezig geweest met de uitnodiging. Hij wordt gebaseerd op dit idee: http://gourmetinvitations.blogspot.nl/2008/08/new-product-highlight-accordion.html
Dus zo’n harmonica en een tijdlijn met foto’s. Nu het wat concreter wordt, word ik steeds enthousiaster!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards