collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1075638 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1875 Gepost op: 23 februari 2013, 08:06:13 »
Gefeliciteerd Joyces met je diploma!

Heb je veel gekocht???? Ik ga zo dadelijk naar de huishoudbeurs!

Lekker shoppen!

Fijne dag allemaal!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1876 Gepost op: 23 februari 2013, 08:36:40 »
He meiden,

Sorry nog geen tijd gehad om te uploaden. Ik ga het even proberen via mijn album

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1877 Gepost op: 23 februari 2013, 08:56:11 »
Voor ons speciale dag, vanavond officiële opening van de zaak!  Vanaf dinsdag gaan ze open.
Ik ben sinds donderdag ziek dus hoop dat ik het een beetje trek...

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1878 Gepost op: 23 februari 2013, 09:27:03 »
De jurk is verzonden, maar nu ben ik wel benieuwd naar jullie jruk :-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1879 Gepost op: 23 februari 2013, 09:33:24 »
Mooi! Welk merk is het? Ik heb geen foto van mijn jurk maar zodra ik m heb dan laat ik t zien!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1880 Gepost op: 23 februari 2013, 09:38:06 »
Mooi! Welk merk is het? Ik heb geen foto van mijn jurk maar zodra ik m heb dan laat ik t zien!

Het is Lady Bird. En dat was nou juist het merk die ik eigenlijk niet wilde hebben :-)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1881 Gepost op: 23 februari 2013, 10:09:43 »
Haha nou ik vind m heel mooi en staat je heel goed!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1882 Gepost op: 23 februari 2013, 10:10:28 »
Haha nou ik vind m heel mooi en staat je heel goed!

Dank je wel meis! :-)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1883 Gepost op: 23 februari 2013, 10:37:36 »
Aggies, erg mooie jurk! Staat je inderdaad mooi :)

Destino, ik zou het absoluut niet kunnen waarderen als m'n moeder in het wit komt. Van niemand eigenlijk bedenk ik me nu. En in het rood zou ik ook niet tof vinden want dan trekt het automatisch zo de aandacht naar je toe.. (en het vloekt bij onze kleuren haha bridezilla)

Maggy, veel plezier vanavond!! En gefeliciteerd met jullie opening :)

Huishoudbeurs: aantal keer geweest, ben er niet zo heel dol van. Maar jullie veel plezier!

Joyce, nog gefeliciteerd met je diploma! :D

KM, is het een leuke baan die je aangeboden hebt gekregen? Benieuwd wat je vader er over te zeggen had!

Wij vieren vandaag AS zijn verjaardag voor familie, dus druk met de boel ruimen & hapjes klaar maken. Altijd wel gezellig, maar ook weer druk..
Gisteren te horen gekregen dat baby'tje van één van mijn beste vriendinnen binnen nu en paar weken geopereerd moet worden aan haar hartje.. :( popje is pas 5 weken, ben er helemaal van slag van.. We hadden zo gehoopt dat het bij haar niet hoefde!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1884 Gepost op: 23 februari 2013, 14:37:19 »
@ Lizzz; Ik wil ook wel n linkje van jullie locatie! Veel plezier vandaag. Ik heb best wel wat gekocht voor weinig geld :). De drukte viel me heel erg mee! Was overal voldoende ruimte. Behalve ff in de eethal rond etenstijd..  :sleep:

@Aggies; Super leuke jurk! Staat je erg goed. :wub:

@ Maggy; Veel plezier vanavond. Alvast gefeliciteerd.

@ MD; Ach gerum. Nooit leuk als n kleintje geopereerd moet worden! Heeft ze n hartafwijking?
Gefeliciteerd met AS.

Sorry voor degene die ik vergeten ben. Heb wel alles gelezen hoor, maar t was zo veel van 2,5 dag  :blush:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1885 Gepost op: 23 februari 2013, 17:25:00 »
@Joyce Een diploma is zeker een (klein) feestje waard, nog gefeli! En maandag dus meteen aan de slag he? Of is het hetzelfde werk dat je al deed?

@Aggies Je ziet er echt super mooi uit in je jurk! En zo'n lange sluier...  :wub: Ik zal zo even een linkje sturen met de site waar de mijne op staat (ook Ladybird!)
Ook fijn om nu een gezicht bij Aggies te hebben. Bij veel meiden heb ik dat en dan zijn alle berichten goed te plaatsen bij de persoon, maar met al die nieuwelingen de laatste tijd, vind ik het soms wat moeilijker te volgen...  :blush:

@Maggy Spannend Maggy!! Hopelijk gaat de zaak goed lopen! Maar Lizz zal sowieso eens komen proeven toch?!

@MD gefeliciteerd met je AS! En wat een vervelend nieuws van dat baby`tje! Was er al iets van te voren over bekend, aangezien je zei dat je hoopte dat het haar bespaard zou blijven.

Wij wilden als huwelijkscadeau een servies vragen, aangezien we nu een ouderwets groen-blauw servies hebben. We vonden t best moeilijk om iets te vinden wat we allebei echt mooi vonden, maar we hadden sinds een tijdje eindelijk iets op t oog. Liep ik vandaag in de stad, staat dat servies voor 50% in de etalage! Gaat t uit de collectie.. Ik dik twijfelen natuurlijk, even met AS en m`n moeder gebeld en toch maar terug gegaan. Ze hadden niet meer alles compleet, maar toen een andere zaak gebeld die de rest nog wel had. Dus toen maar het e.e.a. gekocht. En daarna aanvullen met servies uit die andere zaak. Vond het juist leuk dat we geen enveloppen zouden vragen voor de bruiloft, maar nu dus toch maar wel..

Verder lekker aan het knutselen geslagen hier :biggrin: Ben brilletjes, lipjes, strikjes, hoedjes aan t knippen en op een stokje aan het zetten. Vind dat toch wel erg leuk als ik daar voorbeelden van zie.. Komen zulke grappige foto´s uit! Moet nog wel even met m´n CM overleggen, aangezien zij voor het gastenboek zorgt (is verrassing voor ons) en ik haar hiermee niet voor de voeten wil lopen. Straks heeft ze hetzelfde bedacht ofzo, zou sneu zijn!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1886 Gepost op: 23 februari 2013, 17:51:14 »
Dank jullie wel voor de leuke reacties! Moet echt even alles terug gaan lezen nog, maar beetje druk. Vandaag met goede vriendinnetjes/getuigen/bruidsdames leuke jurkjes voor hun gescoord. Beide het zelfde jurkje uiteraard :-)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1887 Gepost op: 23 februari 2013, 20:18:07 »
@ Sperzieboon; Ik blijf wel in hetzelfde team bij dezelfde baas, alleen nu een andere functie. Eerst verzorgende en nu wijkverpleegkundige.
Veel knutselplezier!

@ Aggies; Wat voor jurkjes hebben jullie gescoord? Kleine omschrijving  :blush: ?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1888 Gepost op: 23 februari 2013, 21:57:17 »
@Aggies, mooie jurk, staat je heel goed! En de jurkjes van de andere meiden, beschrijving, foto!?!?

@Mariska, zijn jullie geslaagd voor de ringen? (dat was vandaag toch?)

@Sandra, hoe waren de locaties? Hebben jullie de droomlocatie gevonden?

@Joyce, tja, ze zeggen niet voor niets time flies when you're having fun toch?! Leuk dat je een gezellige dag hebt gehad na alle afstudeer stress! En een diploma ophalen is idd wel een klein feestje waard toch?

@Lizzz, en?? Veel geshopt op de hhb? Of valt het wel mee?

@Maggy, vast een drukke dag dan vandaag! Gefeliciteerd en nu maar hopen op een enorme drukte! Maar dat zal wel lukken in hartje Rotterdam toch? 't is in elk geval geen Flevopolder! ;-)

@MD, Bridezilla, hahaha...Ik denk dat je dat van dat rood misschien wel heel subtiel moet gaan communiceren, rood is vaak mijn go to kleur, naast grijs, persoonlijk zou ik het vrij snel aantrekken en er niet eens overdenken dat het de aandacht wegtrekt bij de bruid. Gefeliciteerd met je AS, leuke dag gehad? Wat sneu van het kindje, en voor je vriendin natuurlijk, zat het er aan te komen of is het totaal onverwachts? Triest altijd dat soort dingen maar als ze zo klein zijn slaan ze zich er vaak wel redelijk goed doorheen! Sterkte in elk geval!

@Sperzieboon, wij gaan ook voor een servies denken we, of een of twee van die le creuset pannen, zooo mooi en zo idioot duur! Wel een goede deal dan voor jullie,  50% korting is altijd zo leuk! Dus jij gaat van die props maken, ziet er inderdaad echt super leuk uit op foto's!

Mijn vader is gisteren gelukkig weer heelhuids en gezond thuisgekomen! Zo fijn na ruim 4 weken. Ik heb zelf al een keuze gemaakt wat betreft de baan, en mijn vader zei dat het een goede keus was dus deze week ga ik ontslag nemen en per 1 mei aan de slag als accountmanager bij een grote uitzendorganisatie. Een goede baan met mogelijkheden en een fantastisch salaris, ook niet geheel onbelangrijk. Ik wilde eigenlijk per september weer gaan leren, en financieel zouden we dat wel aankunnen maar ik ben gewoon een bepaalde levensstijl gewend en ik weet niet zo goed of we dat 3/4 jaar lang kunnen opgeven. Ik wil graag op vakantie, en een grotere auto kunnen kopen en onze spaarrekening weer aan kunnen vullen na de bruiloft, en als ik weer zou gaan leren zie ik dat niet helemaal gebeuren. Over 2 weken heb ik een weekje vakantie, ben ik helemaal alleen met mijn meisje thuis want AS gaat 5 dagen naar Hongkong met zijn broer voor zaken....Voor hun heel leuk, lekker beetje door hongkong heen sjauwen, voor mij heel saai! Wel leuk om ook eens onze dochter helemaal voor mij alleen te hebben (hihihi...) maar goed, het zijn maar 5 dagen, ik ben zo vaak 5 dagen weg voor het werk.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben...'t was ook wel veel! ;-)


sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1889 Gepost op: 23 februari 2013, 22:54:43 »
@kirrie heb je dan snel gedaan die nieuwe baan! Had je daar op gesolliciteerd of was je ervoor benaderd?  Zal wel erg fijn zijn als je dan weer met veel plezier naar je werk kan! En een leuk salaris is ook niet verkeerd! 5 daagjes alleen met je kleine meid, gezellig toch?!

@aggies Leuk dat je geshopt hebt met de meiden! Ben benieuwd wat t geworden is!

@ Joyce kan je uitleggen wat t verschil is tussen verzorgende en wijkverpleegkundige? Ben niet zo thuis in die wereld.. :D

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1890 Gepost op: 23 februari 2013, 23:17:51 »
Ze hebben mij gebeld, du eigenlijk mag ik niet klagen. Was niet een baan waar ik naar op zoek was maar het is wel in de sector die ik errug leuk vind dus perfect match lijkt me zo, en idd, een goed salaris is ook heel fijn!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1891 Gepost op: 24 februari 2013, 08:30:32 »
Kirriemirrie gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Joyces ook gefeliciteerd met je nieuwe functie!

Sperzieboon volgens mij kan je op internet een soort site maken met de spullen die je wilt hebben dan kunnen de gasten daar zelf iets van bestellen dan kunnen ze zelf de prijs bepalen wat ze uit geven. Dan maak jij een site met allemaal plaatjes van het servies , daar komt ook de prijs bij. En de gasten kunnen dan online een gedeelte van dat servies bestellen. (Hopelijk snap je wat ik bedoel) ik weet niet precies hoe ik dat uit moet leggen hihi....

Aggies wat een mooie jurk! Echt super!!

Maggylove gefeliciteerd met de opening van de zaak! Ik kom inderdaad een keer eten halen :) ik was vorige week tijdens mijn werk al een x stiekem langs gereden om te kijken waar die zat ;) en heb net bij mijn collega's ook bekend gemaakt dus misschien komen er meer collega's eten kopen hihi!

Ik heb heel de nacht wakker gelegen tot een uur of 4. Mijn boven buren welke echt schijt aan alles hebben hadden een feestje. Nu zijn we al op een niveau gekomen dat wij daar niet meer aan de deur gaan om dingen te melden maar het is echt verschrikkelijk. Je kan toch wel een beetje rekening houden met elkaar.....

Over de HHB , ja ik heb heerlijk geshopt! Ik heb weer wasmiddel voor heel het jaar en schoonmaak spullen voor heel het jaar. Voor AS heb ik scheermesjes gekocht kost normaal 13,49€ en nu 2,99! Dus heb even wat ingeslagen ;) wasmiddel is ook zo goedkoop! Een fles of zo'n zak "bubbels " voor 2,50€ nou dan sla ik wel in hoor ;)

Ook heb ik een leuk dekbedovertrek gekocht en voor mijzelf nieuwe schoenen! En bij de eet/drink hal heb ik ook nog wat dingen gekocht. En het leuke was ik had gewoon nog veel geld over toen ik naar huis ging! Dus dat was helemaal mooi hihi!

Fijne dag allemaal!!!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1892 Gepost op: 24 februari 2013, 08:48:16 »
Geld over houden is altijd leuk!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1893 Gepost op: 24 februari 2013, 12:25:08 »
@ lizz hihi ik snap wat je bedoelt hoor. We wilden eerst ook zo'n cadeaulijst via die winkel. Maar probleem was nu dus dat het servies uit de collectie gehaald wordt. Dus tegen de tijd dat we trouwen wordt t niet meer verkocht. Vandaar dat we t nu maar zelf hebben aangeschaft (voor de helft van de prijs).
Irritant trouwens zulke buren! Tijd om een vrijstaande villa te kopen :p
 

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1894 Gepost op: 24 februari 2013, 16:39:11 »
KM; Fijn dat je vader weer thuis is en dat je nu weet wat je wilt wb je werk!

Sperzieboon; Het verschil zit 't em in opleidingsniveau. Ik mocht tijdens het 3e jaar van mijn studie op niveau 2 (verzorgingshulp) werken, tijdens het 4e jaar als niveau 3 (verzorgende) en nu met mn diploma werk ik vanaf morgen op niveau 5 (wijkverpleegkundige). Er tussen in zit nog niveau 4 (verpleegkundige in de wijk). Samen met het niveauverschil, scheelt het ook in je taken en verantwoordelijkheden.

Lizzz; Fijn zo'n buren! Gelukkig valt het bij ons mee. Je hebt al goede reclame gemaakt voor Maggy ;).
Heb je link ontvangen via PB. De locatie ziet er goed uit! Jullie trouwen daar niet toch? Alleen het feest e.d.? Ik zag dat je daar ook kunt trouwen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1895 Gepost op: 24 februari 2013, 18:22:10 »
Inderdaad! Hihi...
Nee wij trouwen daar niet, alles is al geregeld bij de gemeente . Als ik de ellende eerder had geweten hadden we misschien alles op 1 plek gehouden. Dan hadden we ook ook geen gezeur gehad van schoonouders over dat de locaties " te ver" uit elkaar liggen en dat het "ver rijden" is.

Al zouden we in Limburg trouwen en het feest in Groningen geven..... Boeiend haha....

Ja ons huis staat te koop sperzieboon! Maart in deze tijden zit het niet mee.
En onze buren huren het.... Dus dat is ook weer moeilijk met het probleem aanpakken , zeggen ze bij de vve.
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2013, 18:23:43 door Lizzz »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1896 Gepost op: 24 februari 2013, 18:37:43 »
Joyce & Sperzieboon, bij de geboorte hoorden ze al een ruisje, en toen bleek dat ze een vernauwing in d'r hartklep heeft. En daar moet ze nu dus aan geholpen worden. Een aantal van de baby's die dit heeft groeit er over heen, maar ze hadden al te horen gekregen dat er 70% kans was dat ze in de eerste zes maanden geopereerd moest worden.

Sperzieboon, wat voor servies was het? Ben benieuwd :D wij hebben gewoon standaard ikea set, aangevuld met wat Blond gebeuren (wat ik alleen voor m'n verjaardag vraag).
Zijn er meer mensen die iets anders vragen dan geld? (ik zie al KM ook!) Wij zetten wel gewoon een envelopje op de uitnodiging.. We geven het graag uit tijdens onze huwelijksreis :)

Aggies, wat leuk dat zij ook matchend komen! Heb je foto? Doen nog meer mensen dit trouwens?

KM, thnx! Was alleen voor familie, dus was gewoon een gezellige dag :) Ik roep al vanaf het begin dat ik niemand in wit of rood wil zien, en mannen in pak en meiden in jurk dus hoop dat in september de hint wel is overgekomen :P
Ooooh Hongkong! Ik zou echt een lijstje hebben met dingen die AS dan voor mij mee zou mogen nemen haha al die leuke frutsels die ze daar hebben :D
En gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Lizzz, wat rot van je buren! Kan je er niet ergens over klagen? (anders dan bij hen..)

Fotoprops: ik vind dat er zoooo leuk uitzien! Wij willen zoiets ergens ophangen: http://pinterest.com/pin/491736853033484973/ en er dan een digitale camera bij hangen, of aan iemand vragen of diegene er foto's van wil maken met gasten.
En stiekem willen we ook zo'n oude badkuip met flesjes/blikjes drinken erin zoals dit: http://pinterest.com/pin/491736853033585953/ maja of dat haalbaar is haha zou niet weten waar ik zo'n ding vandaan moet halen (en wat ik er daarna weer mee moet..)

We zijn ook over de taart uit :D we willen voor mini cupcakes, met zo'n toef creme erop, in 2 of 3 verschillende smaken. Leuk papiertje eromheen (gewoon zo'n vormpje waar ze in gebakken worden) en klaar! http://pinterest.com/pin/491736853033584385/ dit eigenlijk, maar dan zonder dat kanten papiertje. We zijn geen taart types (of in ieder geval geen bruidstaart types, AS wilde iets zonder cake/biscuit, en ik wil geen fondant/marsepein), maar wel iets zoets voor de feest gasten bij binnenkomst.. Toosten doen we na het trouwen met de daggasten, ook zonder taart (want we gaan vrij snel daarna eten) dus vonden we dit een mooie oplossing :)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1897 Gepost op: 24 februari 2013, 19:50:41 »
Zo goedenavond!

Bedankt voor de felicitaties! De opening was zeer geslaagd!  Heel veel vrienden familie en kennissen. Heb de hele avond de bediening gedaan. Vanaf dinsdag open voor klanten.
@lizzz leuk dat je al heb gekeken waar het is! Je kan nu ook naar binnen kijken of beter naar binnen gaan!  En je kan altijd aan tom vragen of je wat flyers mee kan nemen voor op t werk ;-)

@KM fijn dat je een keuze hebt gemaakt en nog beter dat je al een nieuwe baan hebt!

@MD super leuk die foto props!  Je ziet tegenwoordig ook veel  fotos met dat mensen bordjes met teksten vast houden.

Zo dat was het even. Mijn hoofd zit vol met snot (sorry) dus alleszins vermoeiend,.
Ik ga trouwens morgen naar haar & zo voor clip in. Op vakantie veilingen gekocht. Ben benieuwd of het een goed alternatief is voor wax extensions.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1898 Gepost op: 24 februari 2013, 22:31:33 »
@Joyce bedankt voor de uitleg ;)

@Lizz Staat jullie huis al lang te koop? Het is inderdaad een lastige tijd nu om te verkopen! Wij huren nu, dus voor ons (als starters) is dit natuurlijk wel weer een gunstige tijd om te kopen. Eerst maar eens afwachten of mijn contract verlengd wordt.. We gaan en kunnen pas weg hier als ik ook een vast contract heb. Maar goed, we zitten nu nog goed waar we zitten en we hebben geen haast.

@MD Het is servies van Maxwell & Williams, de lijn heet Cirque. Het is wit servies met 'reliëf'. Naast het servies (wat we nu dus zelf kopen en niet meer gaan vragen als huwelijkscadeau) willen we een wijnglazenset vragen. Grote glazen die hoog op de poot staan. Zijn we allebei erg weg van :) Mijn broer zegt de laatste tijd geregeld dat ik na moet denken wat we voor huwelijkscadeau van hem willen. Dus ben wel steeds vaker wat na aan het denken. Als we een mooie trouwfoto hebben, zou ik die wel heel groot op canvas willen laten afdrukken. Dat willen we dus misschien ook nog vragen. En dan maar hopen dat je mooie trouwfoto's hebt! ;)
En fijn dat jullie wat besloten hebben over de taart/cupcakes!

@jurkjes Een groepje vriendinnen van me wil ook hun jurkjes op elkaar afstemmen. Ook omdat ik ze gevraagd heb om af en toe met wat dingetjes te helpen ter ondersteuning van de CM. Het zijn dus een soort bruidsmeisjes (maar niet zo officieel). Er zit er alleen eentje tussen die zelf het liefst wil opvallen en dus niet wil lijken op de rest..  :blink: Die heeft nog niet door dat de bruid het middelpunt moet zijn en niet zij..

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1899 Gepost op: 25 februari 2013, 10:53:18 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:14:43 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards