collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1075347 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joyce1902

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3300 Gepost op: 13 juni 2013, 21:01:10 »
Hoi meiden,

Ik ben Joyce 29 jaar en vorig jaar Juni ten huwelijk gevraagd.
Mijn vriend heeft bij het aanzoek ons toen 3 maanden oude zoontje erbij betrokken :wub:

Wij trouwen 20 september!
Zijn al erg ver met de voorbereidingen eigenlijk al zover dat alleen de kaarten nog maar de deur uit hoeven, zo leuk om alles te regelen!
Hoe ver zijn jullie?

Wanneer gaan jullie de kaarten versturen? Wilde ze eigenlijk iets eerder doen ivm de vakantieperiode of is dat nu heel gek?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3301 Gepost op: 13 juni 2013, 21:02:45 »
Ai, Lizzz wat veel allemaal tegelijk. Balen zeg! Snap dat je daar hoofdpijn van kunt krijgen. Een baan, studeren en dingen voor de bruiloft regelen is ook niet niks hoor.

MD, ik vind je schoen echt heel gaaf. Lekker fel kleurtje. Hopelijk kun je er de dag op blijven lopen! Goed blijven oefenen.

Edit: Joyce (raar hoor mn eigen naam noemen ;) ), van enkelen hier zijn de kaarten al weg. De onze gaan na 21 juni op de post. Na 21 juni, omdat dan mn zusje trouwt.
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2013, 21:04:42 door JoyceS »

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3302 Gepost op: 13 juni 2013, 21:06:44 »
Pfff Lizzz, wat balen allemaal! En ik snap ook niet dat je baas dat zomaar even doet, hij weet zulk soort dingen toch wel langer van te voren?
Doe maar rustig aan, als het wat beter gaat dan lezen we vanzelf wat meer van je ;) neem vooral je rust!!

Joyce1902, wat leuk van je AS dat hij jullie zoontje erbij heeft betrokken, lief! Wij doen de uitnodigingen ook wat eerder de deur uit, eind juni (trouwen 13 sept). Juist door de zomervakantie! Meer doen dat hier, dus heel niet gek :)
Hier moet nog wel wat gebeuren, maar niet onwijs veel grote dingen (behalve het pak van AS dan, hij is traag...) Uitnodigingen moeten nog gedrukt worden maar kunnen dan ook de deur uit :D

JoyceS, thnx! Ik hoop ook zo dat als ik genoeg oefen ik er de hele dag op rond kan :D

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3303 Gepost op: 13 juni 2013, 21:44:04 »
Welkom Joyce1902! Leuk dat je As je zoontje er bij betrokken heeft! Is hij ook jullie ringendrager? Of is hij daar nog te klein voor? Onze dochter van 2 is ons bruidsmeisje, zo schattig!

MD, die schoenen!! Fantastisch! Ik ben dol op kleurtjes!

Destino, dat is echt ronduit belachelijk, sorry hoor maar wat een k*t bazen heb jij! Maar goed, de directiesecretaresse had de post ook gewoon geopend op z'n bureau moeten leggen...belachelijk die reactie

Ga ff verder bijlezen!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3304 Gepost op: 13 juni 2013, 22:19:19 »
Jammer dat dat uit de hand is gelopen Maggy, hopelijk is dat in Nederland al gebeurd en heb je daar tijdens jullie huwelijk geen naar gevoel over gehad.

Ja het To do lijstje is weer ietsje langer, ga er van het weekend even voor zitten om vast wat dingen te gaan doen/regelen.
Wat goed van je Destino dat je de tweede les van Start to Run hebt gelopen. Klinkt inderdaad of je te weinig hebt gegeten gisteren.

Leuk Peetiescheetie dat jullie binnenkort de trouwkaarten gaan versturen, dan komt het ineens nog dichterbij hiihi!

MD, wat een supermooie schoenen!! Ze zijn echt gaaf, heel leuk!

Ah jeetje Lizzz balen dat je oom niet op jullie bruiloft komt. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent.
En ook lastig dat je nog steeds hoofdpijn hebt, goed dat je morgen even naar de huisarts gaat. Alweer drie dagen cursus, het klinkt ook allemaal als veel wat je moet doen. Hopelijk heb je snel wat rust om bij te komen.

Wat leuk Joyce1902 dat je vriend jullie zoontje bij het aanzoek had betrokken!

Ik wil nog even jullie advies… Wij hebben de drank voor het feest afgekocht, 20 pp voor de hele avond, er komen (als het goed is)  67 gasten. Vanmiddag op mijn werk zei mijn collega dat het misschien een goed idee is om iets minder gasten door te geven (bijvoorbeeld 63). Er zijn altijd mensen niet alsnog niet komen (maar zich niet afmelden). Dat zou betekenen dat je betaald voor mensen die er niet zijn. Wat zouden jullie doen? Gewoon op 67 gasten laten staan of toch ietsje minder door geven voor het geval er echt mensen niet komen. En stel dat ze wel komen dan worden ze alsnog gewoon meegerekend door de locatie.  Ik hoop dat ik het een beetje begrijpelijk op het geschreven…

Vanmiddag bij de vriendinnen geweest. Even wat gedronken maar niet over de bruiloft gepraat. Dat wilden ze niet (?!). Prima, ik laat het nu maar voor wat het is en zie wel of ze komen of niet. Het sfeertje was verder wel redelijk te doen moet ik zeggen.

Morgen heb ik lekker een dagje vrij. Omdat ik vanavond al wat boodschappen heb gedaan hoef ik dat morgen fijn niet te doen. Dan is het meestal zo druk in de supermarkt hier. Dus ga lekker rustig aan doen hier en wat dingen regelen nog voor de bruiloft.

Joyce1902

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3305 Gepost op: 13 juni 2013, 22:22:58 »
@ kirriemirrie: ja ons zoontje is idd bruidsjonker hij is dan 18 maanden!
Wat leuk dat jullie dochtertje bruidsmeisje is, en 2 jaar leuke leeftijd dan krijgt ze er ook echt iets van mee..

@ Joyce: ja raar he je eigen naam schrijven  :biggrin:
Oh dan valt het wel mee idd dan kan ik ze ook best laatste week van Juni verzenden!

@mydilerium: als er meerdere zijn die ze al zo vroeg verzenden dan kan ik dat ook met een gerust hart doen..
Grappig he dat de meeste mannen daar altijd wat later mee zijn, mss omdat wij vrouwen niet kunnen wachten om jurken te gaan passen!

@ vlinder75: om diezelfde reden geven wij ook wat minder mensen op, er komen idd altijd mensen op het laatste moment niet, en idd als wel iedereen komt dan berekenen ze ze alsnog!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3306 Gepost op: 13 juni 2013, 22:26:09 »
Bedankt voor jullie reacties! ik ben ook erg blij met hoe het gegaan is en hoe de fotos zijn! Nu jullie nog!!!
Heel veel plezier met alle voorbereidingen! En op de dag genieten van elke minuut, de dag vliegt voorbij!!!
xxx

Peetiescheetie

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3307 Gepost op: 14 juni 2013, 09:11:43 »
Oh MD, je schoenen zijn echt cuties!!

Hier een hyperhappy iemand hihi! De kaartjes zijn al binnen en het is ook nog superleuk ingepakt. Er zit een zakje bij met suikerhartjes en een kaartje eraan "gefeliciteerd met jullie trouwen"... echt heel attent.

Nu wachten op de laatste adressen en dan kunnen we de etiketten afmaken, printen, plakken en hop... op de bus met de kaarten! Iehhhhh :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3308 Gepost op: 14 juni 2013, 09:40:05 »
Hihi peetie!! Leuk he die uitnodigingen!!

@joyce1902 Welkom!! Wij trouwen ook 20 september! Bij ons gaan de uitnodigingen er waarschijnlijk de laatste week van juni of eerste werk van juli uit. We moeten eerst nog een proefdruk krijgen, en vervolgens moeten we nog wat knippen/plakken, dus ik weet nog niet precies wanneer t gaat worden..

@vlinder wij geven ook iets minder gasten voor de avond op hoor. Lijkt me helemaal niet zo raar om te doen. Bij sommige neefjes/nichtjes weet ik ook niet of ze aanhang meenemen, en voor t het gemak reken ik daar op voorhand dus maar niet op :)
Tsja en die vriendinnen.. Gelukkig was t geen ongemakkelijke ontmoeting, maar hebben ze ook niks over de uitnodiging gezegd? Beetje rare vriendschap als ze niet eens geïnteresseerd zijn in wat jou op t moment her meest bezig houdt.. Maar goed... Daar was je zelf denk ik ook wel achter..

@md leuk die hartjes en je schoenen! Inderdaad goed inlopen! Wij hebben ook appelkistjes (wonen in de Betuwe), maar gaan er waarschijnlijk een 'enveloppendoos' van maken. Iets in de trant van 'Betuwe meets Bali', en dan versieren met appels en Balinese goden ofzo.

@lizz hmmz klinkt allemaal wel veel ja en niet zo gek dat je vermoeid bent. En met die drie dagen cursus wordt t niet echt beter denk ik.. :( en wat jammer dat je oom niet komt! Je was er al een beetje bang voor he? Weet je ook wat de reden is? Misschien te duur een retourtje wereldreis?

@destino gelukkig dat je buren zo enthousiast reageerden zeg. Dis directieleden zijn gewoon wat rare zielenpoten volgens mij! Hopelijk Kanne je daar over heen zetten!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3309 Gepost op: 14 juni 2013, 09:45:22 »
Wat leuk Peetiescheetie dat de kaartjes binnen zijn! Attent dat ze jullie feliciteren en er een zakje met suikerhartjes bij hebben gedaan. Nu nog de laatste dingetjes en dan versturen, weer een stapje verder hihi!

Ja ik vind het ook een beetje een gekke vriendschap geworden Sperzieboon. Ik snap niet waar dat ineens vandaan komt. Dat kan niet alleen maar komen door iets simpels als dag/avondgast en getuige wel/niet. En dan zien zij mij ook nog als hun beste vriendin, kan je na gaan. Terwijl zij dat voor mij niet zijn (en ook nooit geweest eigenlijk), we hadden een normale vriendschap maar dat lijkt nu ineens verstoord.

Ik heb lekker vrij vandaag. Ga zo boodschappen doen en verder zo weinig mogelijk hihi! Hopelijk komt het zonnetje zo lekker door en kan ik vanmiddag misschien wel in de zon zitten.
Fijne dag allemaal!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3310 Gepost op: 14 juni 2013, 11:05:07 »
Zie dat mijn tweede berichtje van vanochtend niet geplaatst is.. Zal wel verkeerd gedrukt hebben ofzo :s

Zit nu heerlijk in het zonnetje op de camping. Over het algemeen valt het weer ons helaas wel tegen. Een stuk minder zon dan we verwacht/gehoopt hadden. Dus ipv met bikini op t strand liggen is het dik aangekleed een strandwandeling maken. Ach ja, we zijn er met z'n tweeën even lekker tussenuit en daar ging t om!

We hebben best veel plaatsjes bezocht en gewinkeld. Ook in Brugge destino! Een leuk plaatsje, niet zo groot. Als je Eem stadswandeling doet kom je wel langs alles wat je gezien moet hebben. Je kan ook nog een boottochten doen om met paard en wagen het stadje door. Enig minpuntje vonden wij de rioollucht die af en toe op kwam zetten..

Heb ook nog wat decoratie voor de kaarsjes bij het diner gekocht. Heb helemaal zin om daarmee aan de slag te gaan als we weer thuis zijn :D

En morgen de ringen ophalen (zo benieuwd!) en daarna weer naar huis.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3311 Gepost op: 14 juni 2013, 11:54:05 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:15:50 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3312 Gepost op: 14 juni 2013, 12:01:30 »
grr mijn bericht is niet aangekomen! ik typ later wel weer wat ik had getypt!
Ben ondertussen bezig met DIY voor centerpieces op de tafels..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3313 Gepost op: 14 juni 2013, 16:38:46 »
Haaa dames nog steeds geen internet dus weer via de telefoon een korte update.

Dokter: deze gaf aan dat ik rust nodig heb en dat ik het ook echt serieus moet nemen anders ben ik straks overspannen. En dat willen we natuurlijk niet. Dinsdag even op t werk met de chef om de tafel. De dokter gaf aan om wat vaker een vrije dag in te lassen of een vrije middag. En vooral tussen de middag wanneer het kan een dutje te doen. Dat laat ik mij geen 2e keer zeggen dus zojuist even een uurtje gelegen.

Stropdassen: ik heb vandaag ook de stropdassen van as , zijn pa en mijn pa gezien! We hebben voor de papas  de zelfde stropdas als as! Super leuk volgens mij :)

Ik kan jullie reacties nu ook niet zo goed terug lezen op de telefoon .Hopelijk heb ik snel weer internet & puf om te reageren!


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3314 Gepost op: 14 juni 2013, 16:43:19 »
Peetie; Fijn dat de kaarten binnen zijn! Nu nog wachten op de laaste adressen. Moeten jullie er nog veel? Erg leuk verpakt zo de kaartjes :) Hoe zijn ze geworden?

Vlinder, ik zou ook ong 5 mensen minder opgeven. Wij geven ongeveer een week van te voren door hoeveel mensen er komen, zodat ze rekening kunnen houden met inkopen. Echter betalen wij alleen wat er opgegaan is. Ze hebben een standaard aantal drank e.d. aan het begin en tellen naderhand de lege+aangebroken flessen.

Hier verder ook geen nieuws...
Fijn weekend allemaal  :biggrin:


Edit voor Lizzz; goed dat je naar de dokter bent geweest. Neem je rust meid!
Leuk dat je AS en vader dezelfde stopdas hebben. Geeft denk ik een leuk effect.
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2013, 16:44:55 door JoyceS »

KBeerman

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3315 Gepost op: 14 juni 2013, 18:16:12 »
Ik trouw ook 12 september 2013!:)
Je hebt wel de perfecte locatie! succes met plannen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3316 Gepost op: 14 juni 2013, 18:24:45 »
Ik trouw ook 12 september 2013!:)
Je hebt wel de perfecte locatie! succes met plannen!

Welkom! Wie heeft de perfecte locatie  :confused:
Wat hebben jullie allemaal al geregeld?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3317 Gepost op: 15 juni 2013, 08:54:36 »
Hihi daar ben ik ook benieuwd naar Beerman! In een ander topic las ik dat je in april en huwelijk gevraagd bent en nu dus nog eigenlijk alles nog moet regelen? Pfff wij doen allemaal zo'n anderhalf jaar over de voorbereidingen haha! Maar het is dan ook wel een hele leuk tijd hoor! Succes met alles in ieder geval!

@lizzz dat is een duidelijk signaal van je dokter lizz!! Rustig aan doen dus!!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3318 Gepost op: 15 juni 2013, 12:46:59 »
Oh hier moet er ook nog een heleboel gebeuren! Maar eigenlijk vind ik het alleen maar leuk, ik weet steeds meer welke decoraties ik wil gaan doen en ga komende week nog iets proberen met een wand decoratie.

Het probleem is, ik moet de dingen echt groot aan gaan pakken want anders heeft het in een grote ruimte geen nut.

Moet nu naar verjaardag post morgen nog wel wat reacties op de berichtjes..

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3319 Gepost op: 15 juni 2013, 13:06:33 »
:( komen we net bij de goudsmid staat er politie voor de deur.. Gewapende overval geweest en recherche had alles afgezet. Er mocht dus niemand binnen komen.. Dus geen ringen voor ons helaas :(

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3320 Gepost op: 15 juni 2013, 13:11:54 »
Balen sperzieboon! Hadden jullie de ringen vandaag op willen halen of was dat nu vorige week  :confused: Sorry, wete het niet meer. Hopelijk zijn jullie ringen ernog!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3321 Gepost op: 15 juni 2013, 13:50:58 »
Sperzieboon wat rot zeg!!! Wees blij dat je er niet binnen stond toen het gebeurde zeg! Hopelijk hebben jullie snel jullie ringen!

Ik heb vandaag mijn proef makeup gehad! Helemaal happy!
Verder gaan as en ik vanavond gezellig gourmetten en morgen gaan we ook leuke dingen doen ! Even alleen maar leuke dingen doen ;)

Wedding wat wil je allemaal nog malen?

Ik kwam van de week bij de kruid vat en daar hadden ze die pompoen in de aanbieding.
Op internet zag ik ze voor 5€ per pompoen maar hier was het 3 voor 1,99€ dus heb 3 pakjes mee genomen!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3322 Gepost op: 15 juni 2013, 17:15:47 »
Ja indd balen. We waren vorige week al langs geweest, maar toen was het nog een 'blanco' ring. Alleen de vorm was er maar nog niet bewerkt. Het ging er toen puur om of het de goede maat was. Vandaag zouden ze helemaal af zijn.. Maandag worden we gebeld om een nieuwe afspraak te maken. Hopen dat onze ringen niet zijn meegenomen door de overvallers..

@lizz dus proefmake-up is mooi geworden?? Leuk joh! En allemaal leuke dingen dit weekend! Hopelijk knap je er wat van op! Geen idee welke pompoen je bedoelt.. Wat ga je er mee doen?

Wij zijn inmiddels weer thuis! Had bij de action houten witte schaaltjes gekocht die ik ga gebruiken om kaarsen op te zetten. Ben meteen beginnen met wat versieren :D

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3323 Gepost op: 15 juni 2013, 18:51:08 »
Sorry sperzieboon ik denk dat ik oom niet helemaal duidelijk was ;)
Zal als het lukt een plaatje er bij zetten wat ik bedoel.
We willen ze zeg maar als decoratie op hangen we hebben 2 verschillende kleuren roze :)


Ik zal ook een Prive berichtje sturen met foto's van proef makeup!

Hadden jullie een heerlijke vakantie? Hopelijk kunnen jullie de ringen snel ophalen. Maar vervelend is het wel. Gelukkig hebben jullie nog de tijd!

AS is vandaag zijn pak weer wezen passen, moest wel nog 1 cm op zijn schouders uit genomen worden vertelde hij. Maar hij was helemaal blij. ( hij is normaal niet zo uitbundig) normaal zegt hij dat hij iets "wel leuk" vind en dan is het goed. Maar nu was hij helemaal happy en bleef er maar over praten. Dus dat moet goed zitten ;)

Verder heb ik vanmiddag weer heerlijk een uurtje geslapen, dat doet me goed :) ik heb een goede dag dus denk dat het echt oververmoeidheid is. Hopelijk ben ik snel van de klachten af  :biggrin:


Gaan jullie morgen met vaderdag nog wat speciaals doen?
Wij doen eigenlijk niet aan vader/ Moederdag maar AS kon het niet laten om een kleinigheidje te kopen voor de vaders. Dus hij gaf vandaag het kleinigheidje aan zijn pa zegt ie : ow kom je morgen niet langs dan? Dus we worden morgen daar verwacht. Terwijl mijn ouders zeggen je hoeft echt niet speciaal langs te komen hoor!!!
We weten nog niet wat we doen, we wilde eigenlijk samen een dagje lekker niksen!


sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3324 Gepost op: 15 juni 2013, 19:24:37 »
Oooohhh pompoms!! Ik dacht oranje pompoenen! hahaha!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards