collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1072909 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3475 Gepost op: 30 juni 2013, 20:23:39 »
Bedankt allemaal :D
We wilden graag een aantal mooie foto's van de hond voor m'n schoonmoeder, die volgende week jarig is. Er zijn nog meer mooie gemaakt daarvan, maar die staan niet online :)

Lizzz, wat top dat je een goede tijd had met rennen! Ik wil er ook nog graag wat van af hebben voordat ik moet passen (over 2 weken) maar hou totaal niet van sporten helaas haha

Vlinder, vervelend dat je leidinggevende zo is! Zou ik ook geen zin van krijgen om te gaan werken..

Hier vonden we vanmiddag ons konijn dood in z'n hok buiten... Niets vreemds aan te zien verder, geen wond oid, hij lag ook niet raar. Hij was een jaar of zes, en volgende maand zou hij gecastreerd worden zodatie een vriendinnetje kon krijgen..
Was wel even raar om te zien zo! Hebben 'm uiteindelijk begraven in de tuin van m'n schoonouders, bij de kat/hond/kippen die er al lagen. (klinkt als een heel kerkhof haha)

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3476 Gepost op: 30 juni 2013, 20:42:27 »
Agos MD wat sneu dat jullie konijn dood is. Gelukkig niet door wat geks maar zo heel oud was hij nog niet vind ik. Mijn konijntje is 13 jaar geworden maar misschien was dat wel een uitschieter, geen idee hoe oud ze kunnen worden.
Dus hij ligt begraven bij de rest van de diertjes, klinkt als veel inderdaad hihi!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3477 Gepost op: 30 juni 2013, 21:22:00 »
Nee, echt oud vond ik het ook niet! Hebben 'm zelf alleen het laatste jaar gehad, daarvoor is hij ook al 3 keer verhuisd. We hebben 'm in ieder geval dat laatste jaar wel een goed leven gegeven (al zeg ik het zelf!).
Schijnt dat konijntjes wel vaker plotseling doodgaan aan een hartaanval oid. Schrikken ze ergens van en dat doet ze de das om..

En het klinkt als heel veel hahaha maar het is een combi van huisdieren van 3 gezinnen, dus dan valt het al weer mee :P (lijkt nu net alsof we als een malle door de dieren heen gaan hahaha)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3478 Gepost op: 30 juni 2013, 21:34:12 »
Dank jullie wel voor de positieve reacties op mn haar/make-up en jurk!! Ben nog steeds een beetje in de zevende hemel  :blush: Lizz, ik heb jou net een pb gestuurd, dus hopelijk lukt het nu wel.

@MD Erg mooie foto's hoor! Wat een stoere vent heb je! Ik vond hem eigenlijk wel fotogeniek! hihi!
En wat sneu van je konijntje, dat was die bruine toch? Heb je nog wel dat kleintje van je werk?

@Lizz goed bezig met hardlopen!! Volhouden! :)

@Vlinder das wel minder zo'n leidinggevende die het plezier een beetje wegneemt.. Maar goed, ik heb wel een prima leidinggevende en leuk werk, maar heb ook geen zin om morgen te gaan.. Haha liever wat langer vrij ;)

@Wedding ik moet inderdaad ook nog informeren naar bloemen! Dus we houden elkaar wel even op de hoogte :P

Ik heb gelukkig de stropdassen voor de daggasten binnen. Dat duurde wat langer dan verwacht, dus we knepen m al, omdat de uitnodigingen er binnenkort uit moeten. Maar komt dus goed! Ook pompoms binnen voor de antennestrikjes. Kan dus weer knutselen binnenkort!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3479 Gepost op: 30 juni 2013, 21:56:07 »
Oh ja van 3 gezinnen valt het wel mee inderdaad. Ik dacht alleen van jullie..

Wat fijn Sperzieboon dat de stropdassen binnen zijn! Wil je daar op de uitnodiging iets mee gaan doen?
Leuk dat de pompoms binnen zijn, kan je weer creatief gaan doen, lekker ontspannen :-)

Wij gaan stoffen hartjes maken voor aan de antennes. Mijn moeder, mijn tante en ik gaan dat doen. Alleen heeft mijn tante die zou helpen afgelopen vrijdag gehoord dat ze ernstig ziek is. Zij valt dus af qua hulp, begrijpelijk natuurlijk maar zij is zo superhandig (coupeuse geweest) dat die hartjes dan in 1 dag af hadden geweest. We gaan zelf maar zo snel mogelijk beginnen nu.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3480 Gepost op: 1 juli 2013, 10:21:06 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:02:43 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3481 Gepost op: 1 juli 2013, 10:35:26 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:02:53 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3482 Gepost op: 1 juli 2013, 11:47:01 »
destino: Jaa kan de oorbellen nu wel zien, prachtig hoor! Toch heel klassiek!
Ik moet nog gaatjes laten schieten, maar geen idee of ik dan nog andere oorbellen in kan...

MD: wat jammer van je konijntje, je raakt toch enorm aan een beestje gehecht..sterkte ermee...
En ik heb een paar keer naar je foto's gekeken, ik vind ze echt heel erg mooi...

sperzieboon: hoe ga je dat doen met de stropdassen? Heel leuk idee!

vlinder: ben benieuwd naar de hartjes!

kirrie: kom maar snel weer wat posten, we missen je verhalen!

Lizz: ik ben ook aan het hardlopen, het gaat steeds beter... maar ik wil ook nog graag behoorlijk wat afvallen..maar ben te laat begonnen haha...

Massage was heerlijk, heb er echt van genoten...kan het ook echt aanraden aan jullie om af en toe even rust te nemen...

Kunnen jullie ook niet meer wachten, het duurt me te lang! Aanstaande gaat volgende week eindelijk pak kopen..wat een enthousiasme haha valt me nog mee dat het niet in de laatste week van augustus is..

even ego post
ik ben heel erg verdrietig, over 3 weken worden de uitnodigingen verstuurd en we hadden van tevoren heel duidelijk gecommuniceerd dat de locatie van de ceremonie een verrassing zou blijven...dit zou bekend worden gemaakt in de uitnodiging...

Nu hadden we gisteren een reünie en krijg ik doodleuk te horen dat een heleboel tantes, ooms, neven en nichten de locatie al weten. Heeft mijn schoonmoeder het aan iedereen al verteld...en ik maar elke keer mijn mond houden terwijl ik het van de daken wilde schreeuwen ..zelfs mijn beste vrienden weten het niet eens...
Ik heb al met haar gebeld en ik kreeg excuses, maar ik vind het echt niet meer leuk zo...
Ik neem haar dus echt niet meer mee naar de door pas van mijn jurk.. dan weet straks iedereen het ook al...*zucht*

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3483 Gepost op: 1 juli 2013, 13:18:15 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:02:59 door destino »

Peetiescheetie

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3484 Gepost op: 1 juli 2013, 15:12:21 »
Godnondeju Wedding, jouw schoonmoeder pffff..... al die dingen die ik hier lees zijn gewoon echt niet tof!

Ennuhm, ik heb even bijgelezen maar weet ff niet meer wie de vragen stelden! Maar inderdaad a.s. vrijdag in ondertrouw, daarna lekker op de fiets het centrum in, terrasje pakken en 'savonds nog uit eten.
Wat we volgende week gaan doen is even een kleine check-up. We hebben alles al wel geregeld (behalve foto locatie) maar we willen gewoon ff langs om weer even te kijken!
En pluggen zijn die dingen in mijn oorlel, "grote gaten". Helixpiercing is de piercing bovenin je oor. Traguspiercing is de piercing in het flapje voor je gehooringang (noem je dat zo?)

Ik kijk echt uit naar de vakantie. Alleen maar omdat ik niet aan het werk ben. Ik zit er echt door heen, ik wil er niet aan toe geven maar huilen op zondagavond omdat ik de volgende dag weer moet werken en niet kunnen slapen omdat het dan ochtend wordt is niet goed volgens mij.
Gezellig met lief samen zijn vind ik heel fijn. Maar bijvoorbeeld mijn jurk passen met mijn moeder, bluh, helemaal geen zin in. Dan moet ik leuk gaan doen, kan ik niet saggo zijn zoals nu. Ik hoop dat ik in de eerste week vakantie zodanig mijn zinnen kan verzetten dat ik er wél zin in krijg maar nu? Nee.

Net ook een dikke vette magnum op en het boeit me gewoon niet. Waarschijnlijk heb ik daar wel weer spijt van als ik mijn jurk ga passen, maar dat zie ik dan wel weer.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3485 Gepost op: 1 juli 2013, 15:51:16 »
Mooie ketting en oorbellen Destino, heel fijntjes en subtiel, echt mooi!
Ik kan me voorstellen dat je veel zin hebt in vrijdag, leuk vooruitzicht en dan afsluiten met een etentje, gezellig.

Jeetje Wedding dat i s niet leuk van je schoonmoeder dat ze het door heeft verteld! Ik zou ook boos zijn, goed dat je haar gebeld hebt en eerlijk gezegd geef ik je groot gelijk dat je haar niet mee neemt met het door passen van je jurk, zou ik ook niet doen als iemand zo doet.

Dus je vakantie komt wel op een goed moment Peetiescheetie? Heb je het te druk op je werk dat je er doorheen? Het is inderdaad niet goed dat je op zondagavond moet huilen omdat je de volgende dag weer moet werken, dat is niet de bedoeling. Ik hoop dat je een beetje kan ontspannen de eerste week en dat je dan toch een leuke dag hebt als je je jurk gaat passen met je moeder want het is wel bijzonder om samen mee te maken. Oh heerlijk een magnum! Soms moet je jezelf even verwennen hoor, niks mis mee.  Sterkte!

Ik heb een complete off day… ben blij dat ik weer op de bank hang. Moet steeds zo huilen en dat is op mijn werk niet handig. Die leidinggevende was nog irritanter vandaag maar misschien lag dat ook aan mijn bui van vandaag, grote kans hihi! Morgen een dagje vrij, zo een echo hebben van mijn buik ivm buikpijn klachten maar nu ik zwanger ben gaat die echo niet door. Alleen even hechtingen laten verwijderen en dan heerlijk niks verplichts morgen. Kijk er nu al naar uit.

Peetiescheetie

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3486 Gepost op: 1 juli 2013, 16:24:20 »
Ik heb een complete off day… ben blij dat ik weer op de bank hang. Moet steeds zo huilen en dat is op mijn werk niet handig. Die leidinggevende was nog irritanter vandaag

Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde voelen op het moment.

Mijn werk is verre van druk. Eigenlijk te rustig. Maar ik mag niet parttime gaan werken omdat ze niet in zien waarom dat voor mij prettiger zou zijn. Verder zijn de mensen hier niet zo leuk, de sfeer is niet leuk, het werk wat ik moet doen is niet leuk en totaal niet overzichtelijk. Maarja.... baas is broer en die heeft pas het stokje overgenomen van mijn vader die nu met pensioen is maar die voor mij deze functie heeft gecreëerd toen ik bij mijn vorige werkgever weg moest door de crisis. Dus het is ook echt een lastige situatie.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3487 Gepost op: 1 juli 2013, 16:40:41 »
Heel lastig peetie, herken de verhalen wel. Ik heb ook een beetje onderschat hoeveel een huwelijk nog aan organisatie met zich meebrengt..en dit geeft meer meer stress dan ik normaal heb..Ook komt de perfectionist in me boven en laat ik dingen moeilijk los...
Dus hier gisteren ook een jankbui!

Misschien helpt de gedachte dat er voor alles altijd wel een oplossing te vinden is...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3488 Gepost op: 1 juli 2013, 16:57:36 »
Wedding: wat een rot streek! En heel herkenbaar. Ik had mijn schoonmoeder mee genomen met jurk uitzoeken. En iedereen maakte foto's , ook mijn schoonmoeder. Ik heb nog duidelijk gezegd leuk dat jullie foto's maken maar dit moet geheim blijven. Wat raar dat mijn schoonvader wist welk model mijn jurk had en dat hij maar blijft zeggen dat ik niet in die trouw auto zal passen met mijn jurk.  :angered: :angered:  best vreemd als ze niet weten hoe en wat?

Peetie hier nog een hoor! Gelukkig morgen even een break ik ga met moeders een dagje naar de sauna!
En heb een massage er bij geboekt hopelijk geeft dat mij genoeg energie om de laatste ander halve week door tr gaat tot ik 12 dagen vakantie heb!

MD zielig van het konijntje :( vooral omdat. Het beestje niks mankeerde.
Hopelijk heeft ie geen pijn gehad. Nooit leuk zulke dingen!

Vlinder hopelijk is je leidinggevende snel bij gedraaid!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3489 Gepost op: 1 juli 2013, 19:17:39 »
Oeh best een lastige situatie op je werk Peetiescheetie! Kan je niet eens een gesprek aan gaan met je broer en nog eens uitleggen waarom het fijner voor je is om parttime te gaan werken of helpt dat niet?

Heerlijk Lizzz dat je morgen een dagje met je moeder naar de sauna gaat, veel plezier!
Wat jammer dat je schoonmoeder aan je schoonvader heeft laten zien hoe je er uit ziet. Je vraagt het niet voor niks om het geheim te houden.

Ik heb morgen een relax dagje met mezelf ingepland, kijk er nu al naar uit hahahaha!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3490 Gepost op: 1 juli 2013, 19:27:21 »
Jij ook een fijne relax dag vlinder!!! Lekker uitrusten!

Inderdaad peetje, lastige situatie met je familie.  Misschien wat vlinder zegt een gesprek? Weet niet of dat kan?

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3491 Gepost op: 1 juli 2013, 21:12:52 »
Sperzieboon; Thnx! Er zijn nog veel meer super mooie foto's van AS gemaakt, maar die wil hij niet online hebben: "te persoonlijk" (mannen!)
En het was die bruine ja, die kleine is inmiddels al weer terug naar m'n werk en doet het prima!
Wat fijn dat de stropdassen binnen zijn! Is toch prettiger als alles eenmaal in huis is :)

Vlinder: wat rot dat je tante ernstig ziek is! Sterkte ermee!

Destino; qua kleuren zijn ze nog niet eens zo erg bewerkt! We hadden een deel ook al gezien op de camera zelf, en daar leek het ook al hoog zomer. Wat een dure camera al niet kan doen haha
M'n schoonouders krijgen 2 foto's uitvergroot (1 alleen hond, en 1 met hond op voorgrond en wij vaag er achter) in lijsten voor in hun nieuwe huis (ze weten niet dat we dit gedaan hebben). En de zwart wit foto die ik jullie ook gestuurd heb, laten we uitvergroten voor boven de bank. Daar hangt nu een schets vanuit een boekverfilming, en na 4 jaar zijn we die een beetje zat haha
Verder was het echt puur om vertrouwd te raken met de camera! Totaal niet verwacht dat het zulke toffe foto's zouden worden, dus hadden we van te voren ook niet bedacht dat we er wat mee wilden gaan doen.
En mooie oorbellen en ketting destino!
En 4 dagen + 2 ochtenden valt wel mee.. Mits m'n cliënten meewerken ;) als ze erg druk/onrustig zijn en dat heb je een paar dagen achter elkaar is het wel erg vermoeiend ja..
En wat heb je een leuke dag vrijdag! Hoop dat het allemaal goed gaat!

Wedding; ik wordt er verlegen van haha we krijgen al 2 dagen alleen maar te horen hoe tof/prachtig de foto's zijn (wat ze ook zijn!). Is ook heel raar dat er van jezelf zulke foto's gemaakt kunnen worden!
AS gaat hier volgende week ook pas pak halen, mannen zijn denk ik wat minder snel ermee ;)
En ik had gisteren m'n eerste halve paniek aanval omdat ik het overzicht kwijt was en het opeens veeeeeelste snel ging en ik nog veeeeelste veel moet doen! Dus van mij mag het nog wel even duren haha heb de tijd nodig!
En wat vervelend dat je schoonmoeder geen geheimen kan bewaren! Ik zou haar idd ook niet meer meenemen.. Maar waarom wilde je zo graag dat de locatie een verassing bleef als ik vragen mag?

Peetie; niet willen werken en kunnen slapen is niet goed nee! Misschien lucht het ook wel op als je eenmaal vakantie hebt, dan weet je ook dat je even de tijd hebt om bij te komen en dat werkt vaak ook al goed!
En een vervelende situatie waar je in zit! Zou ook niet weten wat je er aan kunt doen..

Vlinder; jij ook succes met je off day! Is een echo zo slecht dan dat 't niet kan nu je zwanger bent?

Lizzz; jij dus ook al zo'n vervelende schoonmoeder :O

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3492 Gepost op: 2 juli 2013, 00:26:50 »
Ik moet allang slapen, maar toch nog even bijgelezen. Wat zijn er een boel die er momenteel door heen zitten zeg! Combi van werksituatie, bruiloft organiseren (en schoonmoeders die niet meewerken..) en toe zijn aan vakantie denk ik!
Koppie omhoog en t komt vast allemaal goed meiden!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3493 Gepost op: 2 juli 2013, 08:23:03 »
Ow sperzieboon kon je gister niet slapen???
Hebben jullie nog wat van de band gehoord? ( waren jullie toch  :blush:) ?
Haal soms de verhalen van iedereen nog wel eens door de war....

Ik weet ongeveer wanneer mijn vrijgezellen feest moet zijn hihi! Heel stom maar echt heel onbewust ben ik er achter gekomen. Ik was gister gaan lunchen met een vriendin van mij. En zei is zwanger. Ik zei toen we weg gingen , ik hoop je nog te zien voor de bevalling ( ze is eind juli uitgerekend)
En toen zei ze : ja dat hoop ik ook want ik wil natuurlijk wel mee met je vrijgezellen feest!
Dus ik denk dus dat het deze maand ergens plaats moet gaan vinden?
Afwachten maar ;)

Wat een mooi weertje hè vandaag! Ik ga zo naar moeders en dan gaan we gezellig naar de sauna! Krijg daar ook een massage , en kan waarschijnlijk ook nog ff an de zon genieten!
Morgen weer werken, de 5 vrije dagen zijn voorbij gevlogen!

Fijne dag allemaal!!!

Peetiescheetie

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3494 Gepost op: 2 juli 2013, 08:30:40 »
Thanks allen. Vandaag voel ik mij beter. Ik was gister heel moe en ben meteen in slaap gevallen dus dat was fijn.... humeur vanochtend is ook beter. Hopelijk krijg ik vandaag geen stomme opmerkingen o.i.d. en blijf ik me zo voelen. En misschien vanavond ook maar weer eens hardlopen!
Gesprek met mijn broer heb ik al geprobeerd. Ik moest maar een werkster nemen, zodat ik me geen zorgen hoefde te maken over het schoonmaken van ons huis. En ik moest turnen maar laten vallen, daardoor zou ik ook meer ruimte krijgen om tot rust te komen.

Ik heb trouwens niet echt trouw-stress hoor. Het is echt mijn werk waardoor ik er doorheen zit. De afgelopen maanden zijn nogal hectisch geweest ook:
Augustus beide huizen te koop gezet.
Begin november ten huwelijk gevraagd.
Half november zijn huis verkocht.
Begin december mijn huis verkocht.
Januari casco huis gekocht.
half februari de sleutel, twee maanden in iemand anders haar huis gewoond.
half april in eigen huis getrokken, nog zonder keuken dus vol in de zooi.
En nu is dat allemaal een beetje op de rit gelukkig.
Vorig jaar heeft mijn moeder chemokuren gehad, dat hakt er ook in.

Dus ja... veelal goede dingen wel. Maar héél erg druk! Ik weet dat ik er zelf bij ben en dat ik zelf wel moet zorgen dat ik rustpuntjes heb, maar ik hoop dat het nu allemaal wat rustiger gaat worden!

Zo enough offtopic :P Maar ik heb geen trouw-updates!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3495 Gepost op: 2 juli 2013, 09:07:45 »
Peetie heel begrijpelijk je hebt zo te horen een druk en heftig jaar achter de rug!
En dat je turen moet laten vallen is echt zo stom! Juist dat (wat jij leuk vind) geeft jr ontspanning!
Hopelijk heb je een goede dag met weinig opmerkingen !

Peetiescheetie

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3496 Gepost op: 2 juli 2013, 10:29:08 »
Ik ben echt super hard aan het werk nu!! *sarcasm*
Nee, ik ben wel ecxited want ik heb het het beste nummer voor het verlaten van de locatie gevonden! Goed van Guus Meeuwis; http://www.youtube.com/watch?v=L7_bOkWDwY8
En ik heb de vragenlijst ingevuld voor de DJ!

Edit: ohja, ik had nog een vraag aan jullie! Weten jullie al wat voor taart jullie doen, of geen taart of cupcakes ofzo? Wij laten een taart maken door een vriend van ons (tevens bakker) en hij vroeg mij laatst welke smaak ik als vulling zou willen... pfoeeee, wat een moeilijke vraag, daar had ik nog niet over nagedacht. Ro zei meteen dat hij iets met fruit wel lekker zou vinden, maar die vriend heeft liever geen rode vulling bij een witte taart (lastig om het perfect wit te houden). Zelf denk ik dat bijvoorbeeld champagne - witte chocola een lekkere vulling zou zijn.
Waar gaan jullie voor?
« Laatst bewerkt op: 2 juli 2013, 10:32:40 door Peetiescheetie »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3497 Gepost op: 2 juli 2013, 12:19:35 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:03:12 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3498 Gepost op: 2 juli 2013, 14:02:53 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 22:03:20 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3499 Gepost op: 2 juli 2013, 14:20:23 »
destino: ik weet niet wanneer je trouwt maar met bleken loopt t altijd terug, bitjes zijn wel beter dan bleken in de "white smile" salons waar je 45 min moet bleken. Een vriendin van mij heeft daar een blijvende netelroos infectie aan overgehouden..
Ook zijn er nu strengere regels voor het % waterstofperoxide dus minder schadelijk voor tandvlees en glazuur.
Mijn tandarts heeft eigenlijk altijd bleken afgeraden, terwijl ze er goed geld aan verdient. Ik heb ook eens geïnformeerd, maar toen vanaf gezien omdat zij er als tandarts en deskundige zo negatief over was.

Peetie: wat een zwaar jaar met veel gebeurtenissen. Vooral je moeders gezondheid lijkt me lastig!
taart: wij doen cupcakes (DIY) en taart... de vulling met witte chocolade die je noemt lijkt me heerlijk maar ik ben dan weer niet een liefhebber van champagne. Ik heb die vulling ook geproefd en vond het niet lekker...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards