collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1072793 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4500 Gepost op: 24 december 2013, 19:09:00 »
Hoe gaat het met iedereen?

Hier alles goed. The Hobbit vond ik weer geweldig. Volledig open eind dus op naar deel 3 volgend jaar hihi!
Verder heb ik lekker vakantie, gisteren de laatste dingen voor de babykamer gekocht. Mijn man is een plankje aan het maken voor boven de commode en als die klaar is dan kunnen de belangrijkste dingen daar op en is er weer wat opgeruimd. Dekentjes en lakentjes gekocht ook, superschattig!

Vrijdag weer op controle naar de gynaecoloog, kan ik eindelijk mijn rugpijn even bespreken. Heb het idee dat het meer mijn bekken zijn ipv mijn rug. Vooral ook omdat het steeds erger wordt ipv beter.

Strakjes lekker all you need is love kijken, vind ik altijd zo geweldig!
Iedereen fijne kerstdagen toegewenst!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4501 Gepost op: 24 december 2013, 19:56:14 »
Hey vlinder

ik ben benieuwd hoe de kamer er nu uit ziet, wat een spannende en bijzondere kerst!

De Hobbit lijkt me mooie film...ik ga straks VS kijken , heb net lekker gekookt voor kerst..

De kerstwens is trouwens voor iedereen die het leest :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4502 Gepost op: 24 december 2013, 21:24:28 »
Hoi dames,

Op een of andere reden krijg ik geen mailtjes meer als er een nieuwe reactie geplaatst is.
En door de drukte vergeet ik hier wel eens te kijken.

Joyce als nog gefeliciteerd met je verjaardag! Beter te laat dan nooit. Hopelijk heb je een fijne dag gehad.

Vlinder fijn dat alles bijna klaar is. Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?

Hier gaat alles zijn gangetje, druk druk druk , heb aankomende maand 5 examens! En deeerstezijn al op 2 en 7 januari dus zit weer dagenlijks in de studieboeken.

Hebben jullie vannacht ook zo rot geslapen door de wind? Ik schrok meerdere malen wakker. Rond half 7 een giga rot klap, ik kijken door het raampje bij de deur , zag ik dat het te koop bord aan de voorkant los gewaaid was, ik naar buiten..... Zag ik dat de ene helft kapot op de begane grond lag. Gewoon heel dat bord in 2e!

Wij hebben vanavond,et mijn ouders lekker gegourmet. Lekkers standaard :)
Morgen gaan we met mijn kant van de familie uit eten (op de locatie waar wij ons trouwfeest gegeven hebben) en 2e kerstdag naar mijn schoonouders.

We hebben voor iedereen een kleinigheidje gekocht, wel zo leuk :D

Wij kregen gister nog een verlaat huwelijkskado. Mijn oom en tante uit Canada hadden een grote doos opgestuurd, zat er een fotoalbum in, zo'n scrapboek. Dat is daar helemaal hot.
En mooi dat ie is!  Ik hoorde dat mijn tante 2 tot 3 uur aan een pagina heeft gewerkt en er zitten aardig wat pagina's in dat boek. Echt super mooi!

Dameskleding wens jullie allemaal een hele fijne kerst !

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4503 Gepost op: 26 december 2013, 12:20:05 »
Ik ga echt snel foto's maken van de babykamer en op het forum zetten. De puntjes moeten dan nog wel op de i maar dan hebben jullie vast een idee :-)

Hebben jullie een gezellige eerste kerstdag gehad? Bij ons was het leuk en gezellig... flink verwend ook! Strakjes naar mijn schoonouders, cadeautjes en uit eten ook zin in!

Lizzz, ik ben 3 maart uitgerekend maar ons kindje loopt qua groei een week voor. Nu zegt dat niet heel veel maar ik heb het gevoel dat ze eerder dan 3 maart komt.

Jeetje wat heb je veel examens komende maand, vast heel veel succes! (ook met leren).

Met de storm heb ik ook slecht geslapen. Dus bij jullie is het te koop bord stuk gewaaid, jeetje dan is het wel heel hard gegaan.
Leuk het foto album wat jullie gekregen hebben, lief van je oom en tante!

Iedereen fijne dag vandaag, ik ga lekker op mijn gemakkie aankleden en alles.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4504 Gepost op: 29 december 2013, 11:49:34 »
Vlinder hoe was de controle? Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje.

Pff, lizzz succes weer met je examens. Leuk cadeau nog!

Bedankt voor de felicitaties. MN kaak is weer helemaal genezen. Dus kan ook volop aan de klus in ons nieuwe huis.

Hebben jullie trouwens facebook? Lijkt me leuk jullie zo al wat beter te lezen kennen voor n eventuele meeting.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4505 Gepost op: 29 december 2013, 19:27:33 »
Heb geen fb wel whats app, fijn dat je je weer beter voelt..

Haha vlinder wilde net vragen wanneer je ook alweer was uitgerekend. Spannend hoor :) Voelt een beetje als ons trouwforum september kindje haha.

Morgen ga ik hapjes voorbereiden voor nieuw jaar en een taart recept uitproberen.

Voor kerstmis heb ik allemaal hapjes gemaakt erg lekker, wel heel veel werk :) En als grand dessert had ik gemaakt : chocolade caramel brownies, citroentaart, witte chocoladetaart en bosbessenkwarktaart en ijs erbij.

Ga nu een soort bosvruchten taart maken voor oud en nieuw...iemand nog een lekker recept?

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4506 Gepost op: 30 december 2013, 19:11:26 »
Fijn dat je kaak helemaal genezen is Joyce, nu heerlijk aan de klus in jullie nieuwe huis.

De controle bij de gynaecoloog vrijdag was goed. Heb alleen wel een andere bloedgroep dan ons meisje dus heb een prik gehad met antistoffen, gelijk na de bevalling nog een en dan is het goed zeggen ze. Ik vind het allemaal prima.
Van de week zal ik even foto's maken van het kamertje hoe het tot nu toe is. Moet ik even bij goed daglicht doen, dan hoef ik niet te flitsen.
Mijn man heeft een plank gemaakt voor boven de commode, ik hoop dat hij die snel op hangt, kunnen jullie die ook gelijk zien hihi! Morgen komt mijn moeder de gordijnen afspelden en korter maken. Leuk!

Vandaag is kraamzorg geweest om kennis te maken. Was een fijn gesprek, goed gevoel aan over gehouden.

Wat leuk dat je zo van het koken/bakken bent Wedding! Ik heb helaas geen receptjes voor je... bak weleens maar dan gewoon uit een bak hihi!

Ik heb FB, Joyce ik zal je een PB-tje sturen hoe je me kan vinden ;-)

Hoe gaat het met de andere meiden?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4507 Gepost op: 30 december 2013, 19:57:30 »
Wedding, heerlijk zo kokkerellen. Ik heb geen receptje voor je.

Vlinder, heb je inmiddels op FB :) Fijn dat alles goed is met jullie meisje en jou. Is het een gemene prik?
Een goed gevoel over de kraamzorg is ook fijn. Dat is denk ik heel belangrijk. Is de kraamzorg die jullie krijgen langs geweest of iemand van hetzelfde bedrijf?

Wat zijn jullie plannen voor oud- en nieuw? Wij blijven bij mijn ouders. Daar komen een aantal mensen. Mam en ik maken wat hapjes. Morgenvroeg nog even werken en de rest ben ik vrij!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4508 Gepost op: 30 december 2013, 20:08:31 »
Gezellig Joyce op FB!

Het is niet een heel vervelende prik, ze prikken in een spier dus de dag zelf had ik wat spierpijn maar zaterdag nergens last meer van gehad.
Het kan zijn dat deze mw. die er vandaag was ook onze kraamverzorgster wordt maar stel dat ze geen dienst heeft of ergens anders moet werken op dat moment dan krijgen we iemand anders. Ze zullen allemaal wel goed en aardig zijn maar dit voelde gelijk zo vertrouwd.

Wij gaan oud en nieuw bij mijn zwager en schoonzusje vieren. Met het broertje van mijn schoonzusje erbij en zijn vrouw en nog wat vrienden. Heb er zin in! Volgend jaar zijn we lekker thuis, wil de eerste oud en nieuw met zijn drietjes niet van huis zijn... niet dat het niet leuk is maar gewoon mijn gevoel.

Lekker dat jullie bij je ouders blijven, gezellig! Heerlijk ook dat je verder vrij bent, hoef je ook niet vroeg op op nieuwjaarsdag... Toen ik nog in de zorg werkte gebeurde het weleens dat ik gelijk door ging naar mijn werk. Was ik wel volledig nuchter hoor want met drank op gelijk door en dan nog de zorg in inclusief medicijnen delen en insuline spuiten vond ik onverantwoord maar ik draaide me hand er niet voor om. Moet er nu trouwens niet meer aan denken.. zou halverwege de dag in slaap vallen geloof ik hihi!

Iedereen vast fijne jaarwisseling gewenst!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4509 Gepost op: 1 januari 2014, 13:01:49 »
Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!

Hebben jullie een leuk oud & nieuw gehad?
Ik heb gewerkt dus het was lekker druk ;)

Ik lag om half 8 in mijn bedje en om 12 uur er weer uit, ik wil vanavond weer een beetje op tijd naar bed kunnen hihi...

Hier geen verdere ontwikkelingen!

Fijne dag allemaal

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4510 Gepost op: 1 januari 2014, 18:38:31 »
Ik wens ook iedereen een heel gelukkig 2014!!

Wij hebben het gezellig gehad met oud en nieuw. We lagen pas om half 4 op bed, echt een heerlijke avond.
Vandaag even langs onze ouders geweest om nieuwjaar te wensen. Ook altijd leuk.

Dus jij hebt gewerkt Lizzz? Morgen heb je examen of heb ik dat niet goed onthouden?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4511 Gepost op: 1 januari 2014, 19:12:20 »
Jullie ook n gelukkig nieuwjaar. Dat ook 2014 voor ons allen een mooi jaar mag worden.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4512 Gepost op: 2 januari 2014, 16:27:56 »
Ik had inderdaad gewerkt. Heerlijke drukke diensten zijn dat :)

Ik had vandaag examen ja, (leuk dat je het onthouden hebt hihi) Ik ben geslaagd! En volgens de examinator met een 10!
Ik had geen onvoldoendes en geen feedback, Alleen maar complimentjes gekregen, ik was een "natuur talent".
Nou dat is ook wel eens leuk om te horen!

Geeft weer goede moed voor het volgende examen, die heb ik over 5 dagen alweer!
Drukke maand de eerste maand van 2014 voor mij, nog 4 examens in 2 weken. En dan in februari nog 1tje. Hopelijk kan ik dan een keer melden dat ik klaar ben met de examens hihi zou heerlijk zijn ;-) Ben weer druk bezig met het volgende examen .........

Ook ik heb facebook zal jullie prive een berichtje sturen!




vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4513 Gepost op: 2 januari 2014, 19:35:10 »
Wat goed Lizzz dat je je examen hebt gehaald, gefeliciteerd!
Ik kan me voorstellen dat dat moed geeft voor de volgende, over 5 dagen..drukke tijd voor jou!

Ik ben vandaag naar therapie geweest en waar ik bang voor was klopt ook... ik heb bekkeninstabiliteit. Fijn dat ik nu weet waar die pijn vandaan komt maar verder best balen. Beter zal het de komende tijd niet worden. Ze raadde zelfs aan om op mijn werk aan te geven om minder te gaan werken. Als ik nu nog vier weken fulltime ga werken zullen de klachten erger worden en het kan zelfs zo zijn dat ik na de bevalling door die bekkeninstabiliteit niet zelf voor ons kindje kan zorgen omdat ik de kans er in zit dat ik totaal geen kracht meer heb in mijn bekken om te lopen. Daar schrok ik wel een beetje van dus ga goed op letten vanaf maandag (dan moet ik weer werken) hoe ik me voel en hoe mijn rug/bekken voelt. En inderdaad anders maar eerder stoppen. We gaan het zien.

Verder lekker hier thuis gerommeld, kerstspullen opgeruimd enzo. Was een lekker rommeldagje :-) Morgen nog zo eentje hihi!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4514 Gepost op: 2 januari 2014, 19:36:38 »
Leuk Lizzz dat je ook FB hebt. Ik heb je net een vriendschapsverzoek verstuurd  ^_^

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4515 Gepost op: 3 januari 2014, 16:34:23 »
Hoi allemaal,

Allemaal de beste wensen!!

Ik lees wel mee alleen weinig zelf te vertellen de laatste tijd.

Vlinder, pas maar goed op jezelf, bekkeninstabiliteit is echt iets wat je niet wil!

Lizzz fijn dat je examen goed is gegaan, super gedaan!

Onze trouwclip is klaar, hieronder het linkje!

http://www.sweetmemories-video.nl/blog-2/

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4516 Gepost op: 3 januari 2014, 18:52:57 »
Wat een supermooi filmpje Mariska!! En wat een gave schoenen had je, geweldig! Jullie hebben echt een prachtige dag gehad, super!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4517 Gepost op: 3 januari 2014, 19:11:28 »
Wat een supermooi filmpje Mariska!! En wat een gave schoenen had je, geweldig! Jullie hebben echt een prachtige dag gehad, super!

Bedankt!!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #4518 Gepost op: 4 januari 2014, 21:38:03 »
Ik heb net ook gekeken, wat een mooie dag was het die dag ook!!

Onze film moet nog worden geknipt en geplakt haha we hebben een heleboel stukjes en 1  lang stuk vd ceremonie...echt prachtig :)

 

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4519 Gepost op: 5 januari 2014, 08:48:48 »
Ja, het was echt net de laatste zomerdag! Hebben de hele middag nog buiten op het terras gezeten!

Het is echt super leuk om de stukjes te monteren. Dit is een clipje met overzicht van de dag, ook krijgen we nog een stuk van ongeveer 40 min gemonteerd, dat doet de videograaf.
Mijn broer filmt ook bruiloften en die krijgt ook het ruwe materiaal omdat hij ook graag wat met de beelden wil doen. Hij zal ook de losse elementen ( ceremonie, speech, mijn klas enz) in het keuzemenu terug laten komen en zijn visie op de dag laten zien.

Ben echt heel blij met de beelden! Ik ben benieuwd naar jullie stukje als het af is!

Hier druk bezig met de laatste dingetjes van de bruiloft. Ik ben boekjes voor ouders en getuigen aan het maken en ga z.s.m. Ons eigen boek laten afdrukken, nog 1 keer checken :biggrin:

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4520 Gepost op: 5 januari 2014, 19:00:49 »
Ik heb net via een inboxberichtje de link gestuurd naar jullie van het fotoalbum van de babykamer. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan en dat jullie het kunnen openen.
Mocht ik je vergeten zijn en je wil het graag zien, laat het even weten dan stuur ik het alsnog.

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4521 Gepost op: 5 januari 2014, 20:35:10 »
Prachtig kamertje vlinder! Je bent er al helemaal klaar voor!!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4522 Gepost op: 5 januari 2014, 21:04:18 »
Hoi allemaal,  ik had destino ook een inbox berichtje gestuurd. Ze vroeg me of ik jullie alle goeds toe wil wensen in de toekomst en af en toe spiekt ze nog mee hoe het gaat met iedereen :-D

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4523 Gepost op: 5 januari 2014, 21:05:48 »
Ja mariska we zijn er helemaal klaar voor...nu echt aftellen. Nog vier weken werken...

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4524 Gepost op: 5 januari 2014, 22:08:46 »
Hallo dames! Sorry dat ik zo lang afwezig was! Heb net weer even alles bijgelezen, maar allereerst: iedereen de allerbeste wensen voor 2014! Dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen.

Vlinder, wat en super schattig kamertje zeg! Krijg er een beetje de kriebels van.. :blush: heeft je man die plank boven de commode zelf gemaakt?? Van bekken instabiliteit word je niet blij nee. Mijn moeder had het ook toen ze zwanger was van m'n zusje en zij heeft heel wat weken op bed gelegen. Rustig aan doen dus, en is het een optie om minder te werken?

@lizz heel veel succes met je examens! Super fijn dat je de eerste van dit jaar gehaald hebt! Geeft je weer vertrouwen voor de volgenden!

@ Joyce gelukkig doet je kaak geen pijn meer. Hoe gaat het met het klussen? Ik zal jullie even opzoeken op FB  :biggrin:

@wedding Jeetje jij bent maar druk geweest met bakken rond de feestdagen zeg! Maar wel leuk om te doen he?! Het klinkt allemaal verrukkelijk! En misschien tijd om FB te nemen...?

@mariska wat leuk je filmpje! Heb je het fotoboek al besteld?

Jammer dat Destini niet meer zo actief is hier (maar goed, moet ik zeggen...)  :dry:

M'n man en ik hadden afgelopen week vakantie. We hebben lekkere daagjes gehad, en gezellige feestdagen. We hebben ook bedacht dat we misschien toch al een huis willen gaan kopen. We wonen in een huurwoning en eigenlijk wilde ik wachten tot een vast contract (december 2014). De huur loopt echter op en het is een goede tijd om te kopen, dus toen zijn we naar een hypotheek adviseur gegaan. Dat zag er allemaal goed uit, dus we hebben meteen een afspraak gemaakt voor twee bezichtigingen aankomende vrijdag. Nu zijn we al helemaal weg van een huis, dus kan niet wachten! En nu maar hopen dat t niet tegenvalt...
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2014, 22:13:38 door sperzieboon »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards