collapse

Auteur Topic: Big Wedding!  (gelezen 25529 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eefvoorintimi

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #25 Gepost op: 5 september 2008, 09:34:55 »
[quote name=\'.Lily.\' post=\'177631\' date=\'05 September 2008, 00:45\']wij hebben een kostenplaatje van 25.000 euro en verwachten 10.000 terug aan giften en zullen ook nog een riante bijdrage krijgen van 10.000 van man zen kant...eigen bijdrage dus 5.000 euro hihiihi[/quote]

Als ik goed begrijp gaan jullie dus 25.000 euro uitgeven in de veronderstelling er 20.000 van terug te krijgen... Misschien is dat wel erg on-Hollands... Om veel geld uit te geven op basis van veronderstellingen.

Overigens voldoe je duidelijk wel aan punt 2 in mijn eerder gemaakte opsomming:
2. Je hebt een of meerdere gulle geldschieters

Daarbij wil ik dan toch mijn eerste opmerking nog een keer aanhalen (en die is misschien wel heel Hollands):

Ik ga niet bedelen om geld in de uitnodiging (of op welke manier dan ook), ik wil die mensen bij mijn bruiloft hebben, niet hun geld. Het schijnt (ook hier in Nederland) nogal gebruik te zijn dat bruiloften grotendeels bekostigd worden door de gasten. Ik vind dat idee echt helemaal vreselijk... Voor mij voelt dat alsof ik mijn gasten entree laat betalen.
« Laatst bewerkt op: 5 september 2008, 09:39:37 door Eefvoorintimi »

.Lily.

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #26 Gepost op: 5 september 2008, 09:39:00 »
het bruidspaar heeft het meeste aan geld...dus geef je geld...en we hebben idd een aantal riante geldschieters..zussen broers ouders...

ik zie het niet als een entree betaling...het is een gift aan het bruidspaar..wat moet een bruidspaar met 5 tostiapparaten bij wijze van...dan kun je beter 50 euro in een envelop stoppen hihihi

ik vind het wel leuk hoor die verschillen hahaha!

Eefvoorintimi

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #27 Gepost op: 5 september 2008, 09:43:15 »
[quote name=\'.Lily.\' post=\'177674\' date=\'05 September 2008, 09:29\']peace mensen![/quote]

Je hebt wel wat stof doen opwaaien... Lang niet meer zo'n actief topic gezien.  :)
Ik vind er persoonlijk niets mis mee dat je de discussie hebt aangewakkerd, dat maakt het forum alleen maar interessanter.

Overigens ben ik het met je eens dat je niets hebt aan onzorgvuldig gekozen cadeaus en dat geld dan prettiger is, maar het bedrag uit je voorbeeld (50,-), is juist wat me tegenstaat. Voor 50 euro moet ik 4 uur internetten op kantoor! En dat word je dan geacht een halve bekende op zijn bruiloft toe te stoppen...!
« Laatst bewerkt op: 5 september 2008, 09:49:00 door Eefvoorintimi »

.Lily.

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #28 Gepost op: 5 september 2008, 09:46:12 »
[quote name=\'Jet\' post=\'177680\' date=\'05 September 2008, 09:36\']Wij zouden wel een 'big wedding' wel kunnen betalen, maar moeten daar echt echt echt niet aan denken. Het is dus geen kwestie van niet kunnen, maar niet willen.
Het lijkt me namelijk afschuwelijk, zoveel mensen die je niet de aandacht kunt geven die ze verdienen. Het wordt dan zo massaal, zo onpersoonlijk! Nee, laat ons maar lekker met een klein groepje mensen trouwen, mensen met wie we in het dagelijks leven ook regelmatig contact hebben en die echt van ons houden. Zoals ik net in een ander topic ook al schreef: wij hoeven niet te bewijzen hoe populair wij zijn of hoeveel mensen wij wel niet kennen door de halve wereld op onze bruiloft uit te nodigen. Wij hebben liever de kans om met iedereen een persoonlijk woordje te wisselen, gezellig met iedereen te praten en te genieten en niet alleen maar de hele avond handjes te schudden en een eindeloze stoet mensen aan je voorbij zien trekken. Dus nee, voor mij is een bruiloft met weet ik hoeveel honderd gasten geen feest maar een verschrikking die ik nooit hoop mee te maken. En ik vraag me af of je zelf nog wel geniet van je bruiloft als je alleen maar bezig bent met zoveel gasten en je dus eigenlijk zelf niet eens aan genieten toekomt. Maar ja, ieder zijn ding, jij vindt het waarschijnlijk wel helemaal het einde...[/quote]

hierin verschillen we duidelijk van mening....want het draait niet om de gasten, maar om het bruidspaar. onze ouders zullen alle tafels langs gaan om mensen te bedanken voor hen komt...en ook wij zullen alle tafels langsgaan om te proosten met de gasten..daarnaast dans je met je gasten...ik hoef het niet met mijn gasten te hebben over het weer om effe een praatje met hen te maken...

het heeft niets te maken met populariteit , en je nodigt geen mensen van de straat uit alleen maar om veel gasten te hebben..op mijn zus zen bruiloft hadden we iets van 400 man omdat hij weer niet zo'n grote familie had...dus jah...

zoals ik al ze, enige plek waar ik met de gasten bezig zal zijn is de dansvloer hahaha


maar ik hoef hier blijkbaar niet te rekenen op enig steun :sad:

hihihii

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Big Wedding!
« Reactie #29 Gepost op: 5 september 2008, 09:47:37 »
[quote name=\'Jet\' post=\'177680\' date=\'05 September 2008, 09:36\']Het lijkt me namelijk afschuwelijk, zoveel mensen die je niet de aandacht kunt geven die ze verdienen. Het wordt dan zo massaal, zo onpersoonlijk! Nee, laat ons maar lekker met een klein groepje mensen trouwen, mensen met wie we in het dagelijks leven ook regelmatig contact hebben en die echt van ons houden. Zoals ik net in een ander topic ook al schreef: wij hoeven niet te bewijzen hoe populair wij zijn of hoeveel mensen wij wel niet kennen door de halve wereld op onze bruiloft uit te nodigen. Wij hebben liever de kans om met iedereen een persoonlijk woordje te wisselen, gezellig met iedereen te praten en te genieten en niet alleen maar de hele avond handjes te schudden en een eindeloze stoet mensen aan je voorbij zien trekken. Dus nee, voor mij is een bruiloft met weet ik hoeveel honderd gasten geen feest maar een verschrikking die ik nooit hoop mee te maken. En ik vraag me af of je zelf nog wel geniet van je bruiloft als je alleen maar bezig bent met zoveel gasten en je dus eigenlijk zelf niet eens aan genieten toekomt. Maar ja, ieder zijn ding, jij vindt het waarschijnlijk wel helemaal het einde...[/quote]

Ik ben het hier toch echt niet mee eens. Ik bedoel, als je niet van grote bruiloften houdt, dan moet je die zeker ook geen geven :) Dat is je eigen keuze en dat is prima.

Maar...

Een grote bruiloft is echt niet om op te scheppen of om te bewijzen hoe populair je bent. En ik zie een bruiloft ook niet als een dag waarop ik mijn gasten moet vermaken. Op onze bruiloft heb ik een heel aantal mensen inderdaad amper gesproken. En ik heb ook genoeg bruiloften meegemaakt waarop ik het bruidspaar amper gesproken heb. Maar dat maakt mij niet uit. Zo'n dag is voor mij toch niet bedoeld om even lekker bij te kletsen. Ik wilde met mijn man trouwen en voor de rest van de wereld kenbaar maken dat wij bij elkaar horen. En ik vond het heel prettig dat daar al onze vrienden en familie bij waren. Dat zij op die manier laten zien dat ze achter ons staan en dat ze onze liefde voor elkaar met ons willen vieren. Ik heb dan niet met iedereen gekletst, maar we hebben wel samen gegeten, samen gedanst, samen gelachen om allerlei leuke verrassingen die mensen gemaakt hadden, gewoon samen van de hele dag genoten. Dus dat je als bruidspaar niet van zo'n dag zou genieten, dat is echt niet waar hoor.

En ohja... wij hebben onze gasten ook niet om geld gevraagd, maar dat hebben we wel gekregen. Zo gaat dat nou eenmaal...
« Laatst bewerkt op: 5 september 2008, 09:50:26 door mlein »

.Lily.

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #30 Gepost op: 5 september 2008, 09:47:58 »
[quote name=\'Eefvoorintimi\' post=\'177683\' date=\'05 September 2008, 09:43\'][quote name=\'.Lily.\' post=\'177674\' date=\'05 September 2008, 09:29\']peace mensen![/quote]

Je hebt wel wat stof doen opwaaien... Lang niet meer zo'n actief topic gezien.  :)
Ik vind er persoonlijk niets mis mee dat je de discussie hebt aangewakkerd, dat maakt het forum alleen maar interessanter.
[/quote]


jah hartstikke leuk! hahahaha ik merk het...misschien ben ik ook niet helemaal juist begonnen..
sorry mensen, was niet mijn bedoeling hoor....ben gewoon heel verliefd en enthousiast!

.Lily.

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #31 Gepost op: 5 september 2008, 09:49:40 »
[quote name=\'mlein\' post=\'177688\' date=\'05 September 2008, 09:47\'][quote name=\'Jet\' post=\'177680\' date=\'05 September 2008, 09:36\']Het lijkt me namelijk afschuwelijk, zoveel mensen die je niet de aandacht kunt geven die ze verdienen. Het wordt dan zo massaal, zo onpersoonlijk! Nee, laat ons maar lekker met een klein groepje mensen trouwen, mensen met wie we in het dagelijks leven ook regelmatig contact hebben en die echt van ons houden. Zoals ik net in een ander topic ook al schreef: wij hoeven niet te bewijzen hoe populair wij zijn of hoeveel mensen wij wel niet kennen door de halve wereld op onze bruiloft uit te nodigen. Wij hebben liever de kans om met iedereen een persoonlijk woordje te wisselen, gezellig met iedereen te praten en te genieten en niet alleen maar de hele avond handjes te schudden en een eindeloze stoet mensen aan je voorbij zien trekken. Dus nee, voor mij is een bruiloft met weet ik hoeveel honderd gasten geen feest maar een verschrikking die ik nooit hoop mee te maken. En ik vraag me af of je zelf nog wel geniet van je bruiloft als je alleen maar bezig bent met zoveel gasten en je dus eigenlijk zelf niet eens aan genieten toekomt. Maar ja, ieder zijn ding, jij vindt het waarschijnlijk wel helemaal het einde...[/quote]

Ik ben het hier toch echt niet mee eens. Ik bedoel, als je niet van grote bruiloften houdt, dan moet je die zeker ook geen geven :) Dat is je eigen keuze en dat is prima.

Maar...

Een grote bruiloft is echt niet om op te scheppen of om te bewijzen hoe populair je bent. En ik zie een bruiloft ook niet als een dag waarop ik mijn gasten moet vermaken. Op onze bruiloft heb ik een heel aantal mensen inderdaad amper gesproken. En ik heb ook genoeg bruiloften meegemaakt waarop ik het bruidspaar amper gesproken heb. Maar dat maakt mij niet uit. Zo'n dag is voor mij toch niet bedoeld om even lekker bij te kletsen. Ik wilde met mijn man trouwen en voor de rest van de wereld kenbaar maken dat wij bij elkaar horen. En ik vond het heel prettig dat daar al onze vrienden en familie bij waren. Dat zij op die manier laten zien dat ze achter ons staan en dat ze onze liefde voor elkaar met ons willen vieren. Ik heb dan niet met iedereen gekletst, maar we hebben wel samen gegeten, samen gedanst, samen gelachen om allerlei leuke verrassingen die mensen gemaakt hadden, gewoon samen van de hele dag genoten. Dus dat je als bruidspaar niet van zo'n dag zou genieten, dat is echt niet waar hoor.
[/quote]


precies!  :wub:

.Lily.

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #32 Gepost op: 5 september 2008, 09:52:49 »
[quote name=\'Jet\' post=\'177682\' date=\'05 September 2008, 09:39\']O, en over dat laten betalen door de gasten: wij hebben op onze uitnodiging gezet dat we geen prijs stellen op cadeaus of sketches en dat de aanwezigheid van de genodigden voor ons het mooiste geschenk is. We hebben alles al en willen niemand op kosten jagen. Als we geld willen hebben werken we daar zelf wel voor, daar hoeven we niet voor te trouwen. Want wat is nu belangrijker; je trouwdag vieren met de mensen om wie je echt geeft, of zoveel mogelijk gasten uitnodigen zodat je er mogelijk uit kunt slepen? Misschien een beetje cru gezegd, maar zo komt het wel op mij over. Mensen hoeven voor ons geen kosten te maken, dat ze komen en met ons willen feesten vinden we leuk genoeg![/quote]

ohw neeh meid, je brengt het idd erg cru over...wie gaat er nu naar een bruiloft zonder een geschenk te geven..dat kan toch niet?  :unsure:

en het is echt niet dat we mensen voor ons laten betalen....maar  dat hoort er gewoon bij, mijn zus vindt het heel normaal om mij wat groots te geven...ik ben haar zusje  :rolleyes:  en hetzelfde heb ik ook voor haar gedaan..

dus jah...wij werken ook gewoon...nouh jah ik ga werken...ben pas afgestudeerd hahahah

maar zoals jij het omschrijft hoeft het niet te zijn hoor!

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Big Wedding!
« Reactie #33 Gepost op: 5 september 2008, 09:53:19 »
[quote name=\'.Lily.\' post=\'177690\' date=\'05 September 2008, 09:49\']precies!  :wub:[/quote]

Toch een beetje steun   :laugh: :laugh:

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Big Wedding!
« Reactie #34 Gepost op: 5 september 2008, 09:58:41 »
[quote name=\'Jet\' post=\'177696\' date=\'05 September 2008, 09:54\'][quote name=\'.Lily.\' post=\'177692\' date=\'05 September 2008, 09:52\']ohw neeh meid, je brengt het idd erg cru over...wie gaat er nu naar een bruiloft zonder een geschenk te geven..dat kan toch niet?  :unsure:[/quote]
Bij ons dus wel, ik verwacht niets, en dat hebben we hopelijk ook goed duidelijk gemaakt aan onze gasten.
[/quote]

Ik verwachtte ook niets en heb dat ook duidelijk gemaakt, vooral omdat wij in frankrijk trouwden en mensen al genoeg moesten betalen om te komen, en dat was ons grootste cadeau.
Maar we hebben toch de meest fantastische cadeaus gehad. Van zelfgemaakte kunstwerken tot envelopjes geld. Mensen willen toch graag wat geven. En zeker al die persoonlijke cadeaus vond ik toch wel heel leuk. Mijn huis staat nu vol met dingen die mij aan die bijzondere dag terug doen denken.
« Laatst bewerkt op: 5 september 2008, 09:59:30 door mlein »

.Lily.

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #35 Gepost op: 5 september 2008, 09:59:23 »
[quote name=\'mlein\' post=\'177694\' date=\'05 September 2008, 09:53\'][quote name=\'.Lily.\' post=\'177690\' date=\'05 September 2008, 09:49\']precies!  :wub:[/quote]

Toch een beetje steun   :laugh: :laugh:
[/quote]


thank god....ik vond me al als een kleine egoistische kreng overkomen..( wat ik uiteraard niet ben) :laugh:

.Lily.

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #36 Gepost op: 5 september 2008, 10:00:18 »
mlein....wat romantisch om in frankrijk te trouwen!!! had je daar nog een verslagje van? ben benieuwd:)

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Big Wedding!
« Reactie #37 Gepost op: 5 september 2008, 10:02:41 »
Wij hebben trouewns een aantal mensen zelfs geholpen om de reis naar Frankrijk te betalen, omdat ze er anders niet bij konden zijn. Het was dus echt niet dat we ze alleen maar uitnodigden om er zoveel mogelijk uit te slepen hoor.

bovendien kost een gast altijd meer dan hij 'oplevert' om het maar lekker cru te zeggen :wink:

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Big Wedding!
« Reactie #38 Gepost op: 5 september 2008, 10:06:26 »
[quote name=\'.Lily.\' post=\'177700\' date=\'05 September 2008, 10:00\']mlein....wat romantisch om in frankrijk te trouwen!!! had je daar nog een verslagje van? ben benieuwd:)[/quote]

eh hmmm nee

heb het verslagje nooit meer gemaakt omdat ik de dag na terugkomst van de huwelijksreis een miskraam had... :dry:

Maar het was inderdaad heel leuk. We hadden een kasteel afgehuurd voor 3 nachten en daar verbleven we dus met veel gasten. Dat was echt heel leuk. Heb zo drie dagen feest gehad! En de dag zelf... die was natuurlijk helemaal fantastisch :wub:

Het grootste minpunt van zo veel gasten is de groepsfoto :) Dat neemt wel wat tijd in beslag  :laugh:

.Lily.

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #39 Gepost op: 5 september 2008, 10:10:02 »
ohw wat spijtig voor je meid...lijkt me echt evrschrikkelijk om dat mee te maken..

en je hebt gelijk..een gast kost veel geld...en je verdient het idd niet terug, maar daar gaat het niet om..ook al hadden we geen cent gekregen dan nog had ik het gedaan..dan maar 2 jaar later trouwen hahhaa!

maar ooh wat moet jij een prachtige bruiloft hebben gehad, ik zie het al heeeelemaaal voor me :wub:

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Big Wedding!
« Reactie #40 Gepost op: 5 september 2008, 10:36:48 »
Donders, wat een topic haha :tongue:.

Pff, moet er persoonlijk ook niet aan denken hoor, 600 gasten, zoveel mensen ken ik niet eens haha!
Maar we hebben wel een 'uitbundige' bruiloft, we trouwen op een kasteel, hebben een vogelshow, een zwaardvechtshow, een ontzettend uitgebreid buffet, en meer van dat soort dingen.
En om het voor ons toch nog een beetje betaalbaar te houden, doen we er 2 jaar over om de benodigde €12.000 bij elkaar te krijgen en hoef ik geen jurk van €3000,- (dat kost ie als ik hem laat overkomen), maar laat ik hem lekker maken voor €400,-.
En zo met nog een aantal dingetjes.
Ik heb nml een hekel aan lenen, maakt me niet uit waarvoor.
Je zult mij dus nooit bij een Becam tegenkomen hahahaha.

Ik heb er overigens toen ik klein was dus never nooit van gedroomd om een 'droombruiloft' te houden.
Met mijn huidige vriend is het gewoon ooit ter sprake gekomen, en dat als we zouden trouwen het niet op de standaard manier zouden doen.
Past ook niet echt bij ons :tongue:.

Maar zoals al meer wordt aangegeven, iedereen moet lekker zijn bruiloft vieren hoe die wil!
Voor de 1 is dit heel klein en thuis een feestje geven, voor de ander met 600 man.
En weer een ander trouwt liever met zijn 2en in het buitenland.
Tis maar net waar je jezelf prettig bij voelt, toch?
Je trouwt immers niet om het feest (naja, een klein beetje dan :tongue:), maar omdat je graag een verbintenis wil afleggen met je partner!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Big Wedding!
« Reactie #41 Gepost op: 5 september 2008, 10:47:55 »
Lily zag dat je gereageert had in een ander topic op mij :tongue:
Ik kies heel bewust erniet voor om een dure jurk te kopen.
Dit heeft niks te maken met ons budget maar meer met mijn persoonlijke gevoel dat ik geen 1000 euro hoef uit te geven om een mooie jurk te dragen.
Daarbij ben ik ervan overtuigd dat een een prachtige jurk maar dan zonder het woordje trouw ervoor veel goedkoper is.
En even heel onromantisch gezegd in mijn geval is het ook gewoon practisch :rolleyes:

En ieder haar persoonlijke smaak he.
Als jij geniet van een bruidloft met alles erop en eraan dan is dat jou smaak maar dat hoeft niet de mijne te zijn.
Precies het zelfde dat we er allemaal anders uitzien op onze trouwdag omdat dat ook je smaak is.
En ja wij heben geen bodemloze put om geld uit te geven maar dat is niet de hoofdreden van een kleinere bruiloft anders waren we wel in Nederland getrouwd :lol2:

lente82

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #42 Gepost op: 5 september 2008, 12:16:17 »
[quote name=\'.Lily.\' post=\'177631\' date=\'05 September 2008, 00:45\']maar er zijn hier dus niet veel bruidjes die het uitbundig gaan vieren?[/quote]

sorry hoor maar ben wel beetje pissed! hoezo zijn er geen mensen die het uitbundig gaan vieren?!
omdat we geen 600 man, 30.000 euro uitgeven is het niet uitbundig?! jij hebt een totaal andere definitie van uitbundig... lekker de hele avond handjes schudden, geen tijd om iets anders te doen, je bestek moet ws ook bij je borden passen, bloemen voor 10.000 euro?

als je toch 100 man beste vrienden en bekende hebt heb je een veel leuker feest dan 600 vage bekende.... bij ons kent iedereen elkaar dus heb je ook echt feest en geen stijve bedoeling omdat je allemaal onbekende bent voor elkaar..

en niet uitbundig, ons feest duurt 2 dagen.. dus laat dat uitbundig maar aan ons over.. bij ons blijven er ook 50 man slapen.. dat kan namelijk als je echte vrienden uitnodigt..

maar goed ieder zijn ding idd.. maar omdat wij wel bekijken zodat we niet alles het duurste vanhet duurste hebben wil niet zeggen dat het niet uitbundig is.
« Laatst bewerkt op: 5 september 2008, 13:01:20 door lente82 »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Big Wedding!
« Reactie #43 Gepost op: 5 september 2008, 12:21:25 »
Laat haar lekker even gaan in haar enthousiasme... iedereen heeft een andere definitie van uitbundig; dat is niet het aantal gasten, aantal dagen, bijzondere locatie. Maar wat je zelf vind. Ik vind het bijzonder dat ze zon groot project aandurft en ik zou best haar weddingplanner willen zijn :tongue: Maargoed dat terzijde..
Snap best dat je je een beetje aangevallen voelt omdat sommige dingen niet echt tactisch overkomen omdat we mensen niet uitnodigen (nee ik heb ook geen zin alle 400 familieleden uit te nodigen, en met al mn "vrienden (mede fans dus) op de 500 te komen) maar zij wil dit wel.. ze komt alleen een beetje onbegrijpend over..

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Big Wedding!
« Reactie #44 Gepost op: 5 september 2008, 12:22:39 »
Ik denk dat je niet helemaal de strekking van haar opmerking hebt begrepen. (denk ik hoor, heb het zelf ook niet geschreven)
Maar volgens mij bedoelt ze dat er veel wordt gesproken over geld besparen op dit forum en niet zoveel over gigantische feesten.
Dit doet niet af aan dat een minder groot feest niet ook heel leuk kan zijn. Althans dat is mijn interpretatie.

Ik snap alleen niet goed waarom je dan meteen haar plannen zo af moet kraken. Gezien je geen idee hebt hoe haar bruiloft zal zijn, lijkt me dat je ook niet kunt oordelen of het wel of niet leuk/gezellig/stijf zal zijn.

Ik denk dat het niet verkeerd is om op dit forum ook over dit soort enorme bruiloften te kunnen praten. Ieder doet het op zijn manier, daar is toch niets mis mee? Dat zij een groot feest wil geven en daar over wil kletsen, doet toch neits af aan andere meningen over feesten?
« Laatst bewerkt op: 5 september 2008, 12:26:00 door mlein »

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Big Wedding!
« Reactie #45 Gepost op: 5 september 2008, 12:28:15 »
[quote name=\'Dinyb\' post=\'177744\' date=\'05 September 2008, 12:21\']Laat haar lekker even gaan in haar enthousiasme... iedereen heeft een andere definitie van uitbundig;[/quote]

Uitbundig is inderdaad misschien niet het beste woord nee  :dry:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Big Wedding!
« Reactie #46 Gepost op: 5 september 2008, 12:29:48 »
Ik vraag me af waarom uitbundig gekoppeld moet zijn aan duur?

Ik vraag me ook af of je nergens een offerte aanvraagt maar alles boekt wat jij wil en aan het einde maar te zien wat er onder aan de streep staat.

Smaken verschillen en ik denk door het op je eigen manier te doen ieder geniet van haar bruiloft.

lente82

  • Gast
Big Wedding!
« Reactie #47 Gepost op: 5 september 2008, 13:04:09 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'177748\' date=\'05 September 2008, 12:29\']Ik vraag me af waarom uitbundig gekoppeld moet zijn aan duur?[/quote]

dat bedoel ik dus ook idd..

en ik snap de strekking wel wat ze bedoeld maar uitkijken wat je allemaal boekt en koopt heeft niets te maken dat het niet uitbundig kan..

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Big Wedding!
« Reactie #48 Gepost op: 5 september 2008, 13:08:30 »
Ik snap het ook niet; maargoed een typisch amerikaanse bruiloft is wel gaaf! Lange gastenlijst, veel aandacht aan decoratie, veel cadeaus en het liefst trouwen in de buitenlucht en het feest in een prachtig versierde tent :tongue: Maar dat is hier in NL niet mogelijk..  :hmm:

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Big Wedding!
« Reactie #49 Gepost op: 5 september 2008, 13:09:51 »
@ lente82: daar heb je gelijk in :)

trouwens als je een budget hebt van 25.000 euro dan moet je nog steeds opletten dat het niet 30.000 wordt en met een budget van 50.000 moet je opletten dat het geen 60.000 euro wordt. Een beetje opletten moet je dus altijd wel en is, lijkt me, alleen maar verstandig...
« Laatst bewerkt op: 5 september 2008, 13:10:16 door mlein »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards