collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 384371 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #175 Gepost op: 22 mei 2012, 14:37:04 »
Bij deze ook een recensie over onze fotograaf Leo Huijssoon. We hebben nu alle 450 foto's binnen, en bijna allemaal zijn ze even mooi! Het was niet de goedkoopste die wij bezocht hebben, maar we hadden direct een klik en goed gevoel.. Dat bleek op de dag zelf ook waar te zijn; we hebben tijdens de ceremonie eigenlijk niet gemerkt dat hij er was, en hij kwam tijdens de reportage met hele leuke ideeën!

Hij had binnen een week een slideshow gemaakt met muziek er achter, dus tijdens onze huwelijksreis konden we al een aantal foto's terug zien. Nu hebben we doorgegeven welke foto's we zeker in het fotoboek willen hebben en hij is het boek aan het maken! Nog even afwachten hoe dat wordt, maar z'n demo albums zagen er echt geweldig uit!

LindaVelde

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #176 Gepost op: 23 mei 2012, 09:36:49 »
ik weet niet of dit ook spam is gezien het feit dat dit je tweede post is, maar de site spreekt mij wel aan.. lekker alternatief :biggrin: heb je enig idee van zijn tarieven? is handig als ik straks een begroting ga maken...

Het is geen spam hoor :)
Ik ben inderdaad nieuw en maar gelijk hulpvaardig dacht ik zo.
Je zult nog wel meer post van me zien :biggrin:

Ork heeft op het huwelijk van mijn zusje de hele dag gefotografeerd (van ong 9:00 tot 22:00) en daarbij nog een aparte shoot gedaan waarbij we hele specifieke wensen hadden. Hij heeft alle foto's netjes bewerkt (dus belichting aangepast, vlekjes verwijderd, zoals op zijn site) Bij elkaar was het 575 euro.
Even ter informatie: de 2 na goedkoopste fotograaf was 970 euro voor 8 uur max.
Ik heb aardig wat fotografen op de koffie gehad voordat ik de juiste vond.

Een fotograaf moet je inderdaad bij je smaak zoeken. Ork is gek op en heeft veel fantasie en dat zie je terug in zijn foto's. Dat vind ik zelf heel erg mooi.

Ik zou zeggen vraag hem gewoon eens op de koffie voor een gesprek dan kun je zelf bepalen wat je van hem en zijn werk vindt.
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2012, 09:38:13 door LindaVelde »

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #177 Gepost op: 30 mei 2012, 07:38:57 »
tegen de tijd dat ik echt binnenkort ga trouwen ga ik dat wel doen ja :) het duurt nog even maar ook mijn AS vond zijn stijl echt gaaf :)

KM80

  • Junior
  • **
  • Berichten: 164
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #178 Gepost op: 8 juni 2012, 22:32:20 »
Er is in een eerdere post ook al om gevraagd, maar heeft iemand ervaring met een leuke fotograaf in de buurt van Groningen? Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik nu al door de bomen het bos niet meer zie... Gelukkig heb ik nog even, ga in september volgend jaar pas trouwen, maar ik vind het zo leuk om alles alvast door te spitten  :)

Irene&Ruben

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #179 Gepost op: 12 juni 2012, 21:04:45 »
Hij is hier al vaker genoemd maar wij hadden Jeroen Rebergen van huwelijksfotografie.
Eerlijk waar ik kreeg van iedereen de complimenten over hem en ook de foto's zijn prachtig. Binnen 24 uur stonden er al 199 foto's online dus konden we de dag erna al lekker nagenieten.
Hij viel niet op en heeft hele leuke onverwachte foto's gemaakt. Ik zou geen andere fotograaf gewild hebben.

2juli2013

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #180 Gepost op: 12 juni 2012, 22:17:12 »
Hij is hier al vaker genoemd maar wij hadden Jeroen Rebergen van huwelijksfotografie.
Eerlijk waar ik kreeg van iedereen de complimenten over hem en ook de foto's zijn prachtig. Binnen 24 uur stonden er al 199 foto's online dus konden we de dag erna al lekker nagenieten.
Hij viel niet op en heeft hele leuke onverwachte foto's gemaakt. Ik zou geen andere fotograaf gewild hebben.

Wow. Ik word helemaal blij als ik die site van Jeroer Rebergen zie. De liefde straalt er vanaf.
Direct opgeslagen bij mijn favorieten!

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #181 Gepost op: 18 juni 2012, 12:18:24 »
Oooh ik vind het echt moeilijk!
Toch maar besloten om een professionele fotograaf in te huren maar ons budget is dus niet zo groot. 1000 euro.

Nu heb ik al op vele site gekeken die ik hier aanbevolen zag en vele zijn echt veel duurder dan wij dus hebben ervoor!
Misschien dat er nog iets meer is, maar ja dat weten we eigenlijk pas op de dag zelf of net iets ervoor dus we kunnen dat niet incalculeren nu!

Paar mailtjes eruit gestuurd voor offertes, van 2 al terug gekregen en zij waren helaas te duur al. Dus ik hoop dat ik snel van de andere wat terug krijg want ik krijg er de kriebels van!!

jootje22

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #182 Gepost op: 18 juni 2012, 21:27:23 »
Wij hebben al een fotograaf voor volgend jaar mei. Hij heeft ook op de bruiloft van mijn zus gefotografeerd en ik vind zijn stijl echt heel erg mooi.

www.bartvanderlinden.com

De zwart/wit foto van de bruid met de traan op haar wang is mijn zus, prachtige foto.
Hij vraagt € 90,00 per uur, valt wel mee en hij woont in Geldrop, niet zo ver van Eindhoven.

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #183 Gepost op: 18 juni 2012, 21:49:02 »
Hoeveel mei? Want wij trouwen 24 mei...
Zal eens kijken...

jootje22

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #184 Gepost op: 18 juni 2012, 22:01:09 »
Hoeveel mei? Want wij trouwen 24 mei...
Zal eens kijken...


Wij trouwen 10 mei, 24 mei is hij nog beschikbaar.

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #185 Gepost op: 18 juni 2012, 23:23:23 »
Heb al contact gehad, alleen was vergeten de datum erin te zetten.
Wel handig dat jij zn agenda kent..???

jootje22

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #186 Gepost op: 19 juni 2012, 10:23:51 »
Heb al contact gehad, alleen was vergeten de datum erin te zetten.
Wel handig dat jij zn agenda kent..???


Zijn beschikbaarheid staat op zijn website.

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #187 Gepost op: 19 juni 2012, 10:33:24 »
Haha ja ik zag het ook later! *bloos*
Vond t al zo gek hahaha :wink:

Maar wel fijn dat je hem al aan het werk hebt gezien, dan weet je ook of dat is wat je wilt!
En kennismakingsgesprek ook al gehad?

Wij hebben nu drie fotograven
- Jeroen Rebergen
- Bart van der Linden
- Foto Jean
die we op gesprek laten komen

Dus ben zeer benieuwd. Over die laatste heb ik geloof ik nog niets gelezen...

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #188 Gepost op: 25 juni 2012, 10:26:36 »
Wij hadden ook Jeroen Rebergen op onze bruiloft en hier ook niets dan lof! Hij is echt super relaxed en zorgt dat je je echt op je gemak voelt. De foto's zijn ook echt prachtig geworden nog mooier dan we hadden verwacht. Ook heel veel leuke spontane foto's van dingetjes die hij dan ziet.
 Wij kregen ook van heel veel gasten te horen dat ze hem zo'n leuke fotograaf vonden en zo spontaan. Wij hadden ook al de dag na onze bruiloft een link naar een webalbum met zo'n 300 foto's. Heel leuk want wij gingen de maandag na onze bruiloft op vakantie maar konden nu alvast wat foto's zien. En je kunt de link zo doorsturen aan mensen. Binnen 4 weken na je bruiloft krijg je alle foto's op harde schijf geleverd.
En verder filmt hij ook gedurende de dag en ook al hadden wij een  videograaf het is toch heel fijn dat hij ook bv tijdens het feest heeft gefilmd (toen was de videograaf al weg) want de videograaf heeft voor ons een korte film in elkaar gezet en heeft daar ook een aantal van zijn beeldmateriaal voor gebruikt.
Verder doet hij ook echt niet moeilijk over dingen, hij zegt als je mensen kent die willen filmen dan mogen ze zo een van zijn camera's daarvoor gebruiken en hij vormde ook een heel leuk duo met onze videograaf. Hij ging dus niet moeilijk doen over dat er al iemand aan het filmen was ofzo en deed gewoon lekker z'n ding. En nog een voordeel, hij is niet duur!
Wat ons betreft echt een dikke aanrader!
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2012, 10:27:27 door roxymilan »

mrs.Jones

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #189 Gepost op: 25 juni 2012, 14:24:20 »
Ik ben benieuwd!
wij hebben 4 juli een afspraak met hem!
als ik het zo lees kan dat bijna niet anders dan een ja worden.
Ik heb ook echt nog geen back up fotograaf gezocht mocht er totaal geen klik zijn.
Het komt vast goed!

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #190 Gepost op: 25 juni 2012, 14:33:30 »
Wij hebben inmiddels 4 fotograven qua afspraak...
Wil toch gewoon beetje vergelijken.

Wij hebben Jeroen op 3 juli hihi :wink:

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #191 Gepost op: 26 juni 2012, 18:57:12 »
Onze fotograaf wordt Astrid Termaat uit Cuijk! Via goede verhalen zijn wij bij haar terrecht gekomen. Kijk maar eens op haar site: http://www.astrid-fotografie.nl

Hele mooie foto's! Wij betalen 650 euro voor de hele dag (excl. album, maar wel alle foto's digitaal aangeleverd en een gratis foto DVD). Eén van haar foto's is ook genomineerd voor de Bruidsfoto Award 2011.

We hebben een gesprek met haar gehad en hadden daar meteen een goed gevoel bij. Het moet gewoon goed klikken, dat is vaak het belangrijkste!

Weet niet wat jullie zien als een hele dag maar ik heb haar prijslijst gezien en voor 6 uur is het 995 euro. Dus ze is waarschijnlijk enorm omhoog geschoten met haar prijs :wink:

kwarkje

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #192 Gepost op: 26 juni 2012, 19:13:21 »
Wij hebben Harry Kolenbrander.

We hebben een gesprek gehad met 1 andere fotograaf, maar daar voelde ik me absoluut niet prettig bij. Bij Harry gelukkig wel direct. Zodra we zijn getrouwd zal ik laten weten hoe het was  :)

Lien78

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #193 Gepost op: 27 juni 2012, 12:35:24 »
Wij hebben de foto's binnen, en Barbara Vreekamp heeft er echt wat moois van gemaakt!!! Ze is een heel aardige, rustige vrouw. Heb op de dag amper gemerkt dat ze er was, maar ze heeft precies de leuke momenten weten te vangen. Het boek is echt schitterend geworden, en we hebben ook een dvd met nog allemaal foto's. En voor een heel leuke prijs ook nog. Dikke aanrader dus!

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #194 Gepost op: 27 juni 2012, 13:32:07 »
Super fijn om te horen!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #195 Gepost op: 2 juli 2012, 14:46:54 »
Wij hebben inmiddels 4 fotograven qua afspraak...
Wil toch gewoon beetje vergelijken.

Wij hebben Jeroen op 3 juli hihi :wink:


stiekem hoop ik dat het niet klikt  :tongue: ... laat je het even weten... want dan wil ik hem wel eens benaderen...

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #196 Gepost op: 2 juli 2012, 14:50:12 »
Wilde bijna vragen waarom je dat hoopt.. OHOOOOOO!

Maar ik hoop het eigenlijk wel haha, hij is qua prijs erg gunstig namelijk ook :wink:
Ik laat het sowieso weten oke?!
En anders heb ik nog wel andere tips voor je hoor.. heb er namelijk een paar die me erg goed lijken en die ongeveer in zelfde prijsklasse zitten!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #197 Gepost op: 2 juli 2012, 15:01:54 »
Wilde bijna vragen waarom je dat hoopt.. OHOOOOOO!

Maar ik hoop het eigenlijk wel haha, hij is qua prijs erg gunstig namelijk ook :wink:
Ik laat het sowieso weten oke?!
En anders heb ik nog wel andere tips voor je hoor.. heb er namelijk een paar die me erg goed lijken en die ongeveer in zelfde prijsklasse zitten!

Ja, jij trouwt nou eenmaal op dezelfde datum.. nooit gedacht dat ik de strijd nog aan moest gaan met een bruidspaar uit eindhoven.
Jeroen woont op 10 minuten afstand van mij....

Ik kreeg vanmorgen een mailtje van een meisje die ik op het babyforum heb leren kennen 4 jaar terug. zij is semi-proffesioneel en woont in Limburg. Zij wilde wel komen foto's maken op mijn bruiloft. Heel lief natuurlijk maar zij vraagt voor een halve dag 400 euro en voor een hele dag 800 euro. Nu snap ik wel dat ze van ver moet komen, maar als een proff. fotograaf ook zulke tarieven hanteerd heb ik toch liever een prof???
Of is dat heel erg gedacht??

misseagle

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #198 Gepost op: 2 juli 2012, 15:17:48 »
Tsjah, ligt eraan.. Als zij hele mooie foto's maakt en ervaring heeft dan maakt het toch niet uit of ze t erbij doet of fulltime?

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #199 Gepost op: 2 juli 2012, 15:29:16 »
Krijg je wel hetzelfde voor het bedrag? Alle foto's, hoge resolutie, nabewerkt, enz?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards