collapse

Auteur Topic: Nina Bruidshoek  (gelezen 2508 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sil33

  • Gast
Nina Bruidshoek
« Gepost op: 12 januari 2012, 15:25:56 »
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier maar dit is de tweede keer dat ik een onderwerp plaats. Vind het eg leuk hier :biggrin: ! Ben blij om al die onderwerpen te lezen en ervaring te delen. Ik ga op 29/6 trouwen.
Ik heb een website gevonden daar kun je jurken kopen (op maat gemaakt) voor 600 euro.  Iemand ervaring met Nina bruidsmode?

Gr. Sil

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Nina Bruidshoek
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2012, 17:35:52 »
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier maar dit is de tweede keer dat ik een onderwerp plaats. Vind het eg leuk hier :biggrin: ! Ben blij om al die onderwerpen te lezen en ervaring te delen. Ik ga op 29/6 trouwen.
Ik heb een website gevonden daar kun je jurken kopen (op maat gemaakt) voor 600 euro.  Iemand ervaring met Nina bruidsmode?

Gr. Sil

Ik heb er zelf niet mijn jurk vandaan maar een goede vriendin van mij die paar jaar geleden is getrouwd heeft daar haar jurk gekocht. Ze was erg tevreden over hoe ze daar was gehoplen en haar jurk was ook echt prachtig! Ik wilde er zelf ook heen om jurken te kijken, maar ik ging eerst naar een andere winkel en daar heb ik toen meteen al mijn droomjurk gevonden! :rolleyes:  Maar ze maken erg mooie jurken voor heel weinig geld dus zeker eens kijken zou ik zeggen!

Succes!

dootje25

  • Gast
Nina Bruidshoek
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2012, 00:38:30 »
Geen ervaring, maar wat een leuke datum, ik ga ook trouwen op die dag :-)

Sil33

  • Gast
Nina Bruidshoek
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2012, 19:07:33 »
Geen ervaring, maar wat een leuke datum, ik ga ook trouwen op die dag :-)


Wat grappig! inderdaad een leuke datum  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2012, 19:08:09 door Sil33 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards