collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 233712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #75 Gepost op: 19 januari 2011, 14:38:00 »
het lukt mij niet om je een prive bericht te sturen met foto's erin. Moet je ff je mail adres sturen dan kan ik je de jurk ff sturen

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #76 Gepost op: 19 januari 2011, 14:51:33 »
@kastanjaa: dank je! heb ff op z'n site gekeken :) maar wij hebben misschien inmiddels iemand gevonden, even wachten totdat ze contact opnemen! maar die kost maar 350euro! we hebben best wel het budget voor meer, voor 600euro heb je echt heel veel keuze, maar als het goedkoper lukt is dat altijd mooi meegenomen :biggrin: dus hopen dat deze lukt!
@jof: ik had je jurk al een keertje gezien, maar hij is idd (nog steeds) echt heel erg mooi! heel veel plezier met het passen morgen! ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest :wink:

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #77 Gepost op: 20 januari 2011, 08:06:55 »
@jof heel veel plezier vanmorgen!!
Laat je ff weten wat je er van vond en of je je droomjurk hebt gevonden?

@elsbeth ben je al weer beter of nog steeds ziek? Hoop voor je dat het wat beter gaat.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #78 Gepost op: 20 januari 2011, 14:21:19 »
ja ik ben weer aardig beter :)
vanochtend hadden we een afspraak met de kasteelbeheerder, was allemaal echt super, en ja, we hebben meteen de papieren geregeld en wij gaan dus in een kasteel trouwen :biggrin: echt zo super leuk!!! :date:  
uiteindelijk kost het ons totaal 1000euro, trouwen op een vrijdag in het kasteel, en dat vonden wij uiteindelijk best wel meevallen in verhouding. ben echt helemaal blij!
dit is het kasteel:

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #79 Gepost op: 20 januari 2011, 20:19:40 »
Dat ziet er mooi uit elsbeth.
Dat hebben jullie goed geregeld zeg. Wel geluk dat ie nog vrij was op jullie datum.

@jof: heb je je jurk gevonden??

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #80 Gepost op: 20 januari 2011, 20:28:14 »
ja wat dat betreft scheelt het dat oktober niet zo'n enorm populaire maand is :) dan is toch nog best veel vrij!
jof, ben idd ook benieuwd wat het geworden is!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #81 Gepost op: 21 januari 2011, 14:53:29 »
Hoi allemaal,

Een behoorlijke teleurstelling gisteren. Enorme miscommunicatie, geen pasbare trouwjurken aanwezig. Bleek 'alleen' ontwerpster te zijn. Die voor mij een helemaal verkeerde insteek had: ik ben ontwerpster en ik heb er dus verstand van wat jou staat en wat absoluut niet. zij bepaald dus de lijn etc van je jurk. Nou ja ik ben te eigenzinnig en vond het ontwerp wat ze zo uit losse pols getekend had helemaal niet mooi. Dus ik dat eerlijk gezegd en netjes (zij iedereen die mee was). Maar ze schoot gelijk in de verdediging etc... Uiteindelijk wel goed vertrokken, we begrepen elkaar toen wel en heb wel veel tips meegekregen en wie weet kom ik er nog terug met een ontwerp wat ik graag in een specifieke kleur wil hebben... Maar goed was echt even slikken met ons allen.

Nou ja, kortom geen jurk aangehad en helemaal verkeerd gegaan....  Tot nu toe gaat nog niks gelijk van een leiendakje dus gewoon de zoveelste hobbel op de weg richting bruiloft :tongue:
Ga nu zaterdag naar een andere zaak, dus ben benieuwd hoe dat dan gaat. Mijn verwachting is in elk geval enorm gedaald :wink:

Maar goed morgen nieuwe poging, dus To be continued :tongue:

@ Elsbeth, wat een super romantische locatie en idd die kosten vallen enorm mee. Komen daar de kosten voor de babs nog overeen of zitten die erbij in?
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2011, 14:55:05 door Jof »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #82 Gepost op: 21 januari 2011, 18:26:56 »
jof wat balen zeg dat het zo gelopen is! is niet hoe het zou moeten, en wat belachelijk dat je geen eigen inbreng mocht hebben in het ontwerp, echt raar zeg! ik hoop echt dat het morgen beter gaat bij de andere zaak :)
over onze locatie: is inclusief babs, dus valt echt reuze mee! alleen 250euro borg nog erbij maar die krijgen we natuurlijk terug! en ja, het is zo super romantisch, ben er nog steeds helemaal vol van dat we daar gaan trouwen, iedereen uit m'n omgeving vind het ook echt super! ben echt zo blij!!!!
heel veel suc6 met het passen morgen(hopelijk mag je morgen wel passen :tongue: ) en veel plezier!

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #83 Gepost op: 21 januari 2011, 18:37:43 »
Hey Jof,

Wat ontzettend rot voor je zeg. Dat is inderdaad niet wat je er van verwacht.
Wel fijn dat je direct morgen al bij een andere winkel terecht kunt om jurken te passen.

Probeer deze teleurstelling te vergeten en op naar morgen!!!
Kunnen wel de mensen die je mee wilt hebben morgen allemaal mee??
En hoezo gaat bij jullie alles niet van een leiendakje? Zoveel tegenslagen gehad?

Ik duim voor je morgen!!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #84 Gepost op: 21 januari 2011, 20:26:00 »
Dank jullie! Helaas kunnen morgen mijn zus en moeder niet mee. Mijn schoonmoeder en schoonzus wel. Mijn schoonmoeder heeft mijn moeder belooft dat we niets gingen aanschaffen, alleen maar passen :tongue: Zodat mijn moeder erbij is als ik de beslissing neem, was echt zo lief van ze. Ze hebben donderdag samen staan huilen op straat erover... was wel heel lief, mijn zus en ik stonden uiteraard vervolgens ook helemaal volgeschoten.
Tja we hebben al een paar behoorlijke teleurstellingen gehad, maar goed ook weer niet onoverkomelijk hoor, meer door te hoge verwachtingen :wink:

@ Elsbeth, ja ben zelf ook helemaal fan van kasteeltjes. Wilde daar eerder ook wel graag trouwen en dan heerlijk met een koets aan komen :tongue:
Maar die prijs valt dan idd heel erg mee, als de babs erbij in zit. En het is je droomlocatie zoals je zelf hebt aangegeven en dat is toch echt wel wat waard van je herinneringen moet je het hebben na debruiloft, kunnen ze maar beter erg mooi zijn, qua omgeving toch :wink:
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2011, 20:29:17 door Jof »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #85 Gepost op: 21 januari 2011, 20:37:34 »
Oh das wel tricky als je moeder en zus er niet bij kunnen zijn.
Je voelt echt als je je droomjurk aan hebt, dus als je hem vind ga je er ook voor ookal had je de keuze eigenlijk nog niet willen maken.
Ik hoop voor je dat je daar goed geholpen en verwelkomt word. Dat heb je wel verdiend na gisteren.

Heel veel plezier!!!

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #86 Gepost op: 23 januari 2011, 11:28:08 »
Hey Jof,

Hoe is het gegaan giseren??? Ben erg benieuwd!!!

Wij zijn weer verder gegaan met de trouwkaart en het ontwerp is nu eindelijk af.
Nu de tekst voor binnen in de kaart en dan is dat geregeld.
Wij moeten de kaarten eerst van binnen laten drukken zodat mijn schoonmoeder de kaarten
van de buitenkant verder kan maken.
Huwelijksreis zijn we nog steeds niet uit. Kunnen maar geen besluit nemen.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #87 Gepost op: 23 januari 2011, 11:34:14 »
onze huwelijksreis gaat jaja, naar belgisch limburg :) uiteindelijk hebben we besloten om hierop te besparen, flink op vakantie kunnen we ook weer het jaar er op, dus nu zijn we een weekje weg in de herfstvakantie voor maar 300euro :biggrin:
morgen afspraak met dj, ben erg benieuwd!
jof, hoe was het gister??

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #88 Gepost op: 23 januari 2011, 13:21:11 »
@ kaatje, zo he nu al de kaarten 'klaar' goed bezig!

Het jurken passen was ook echt zoals gepland, gewoon even een trouwjurk an hebben en voelen hoe het voelt een heerlijke goedmaker voor donderdag, zeker omdat mijn moeder en zus er niet bij waren.
Ook gelijk wat verschillende modellen gepast. Conclusie: veel modellen passen me :wink: Voelde me gelijk super slank in die jurken en dat met mijn maatje 42 :tongue:
Maar nee de droomjurk zat er niet tussen, maar ook niet verwacht. Was voor mijn gevoel een beetje de H&M onder de bruidszaken. Ideale prijzen best wel wat keuze... maar ja kwaliteit toch een stuk minder en ook de servers. Maar op een prettiger manier hoor! Hele vriendelijke verkoopster, was behulpzaam en luisterde prima naar me.

Maar ben beetje te veel verwend geloof ik als het gaat om de servers en de jurken. Ik 'eis' toch net even dat beetje extra geloof ik :wink:
Heb wel qua kleur een super gave blauw/paarse jurk aan gehad die ook net wat neigde naar bordeau rode gloed als je liep en bepaald licht had (Ze hield er bordeau rode schoenen bij en die pasten perfect erbij :wink:). Jurk kleur echt helemaal mijn ding, model ook prima. Alleen was niet helemaal qua uiterlijk mijn wauw gevoel, mede door de winkel en de sfeer vermoed ik. Maar goed ik heb weer goede moed, dus binnen kort op naar een voor mij 'echte'  bruidswinkel. Straks wordt ik toch nog bruidzilla voor jurken :tongue:

Huwlijskreis zijn we eigenlijk grotendeels al uit. Hoogstwaarschijnlijk lekker met een camper door amerika trekken. Specifiek california, los angeles, hollywood, las vegas. Een vriendin van mij woont in california die heb ik al in geen 10 jaar gezien, dus kunnen we daar mooi een bezoekje aan brengen. Maar ligt nog niks vast, dus zou nog kunnen wijzigen.
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2011, 13:21:48 door Jof »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #89 Gepost op: 24 januari 2011, 12:06:11 »
De trouwkaart moet wel optijd omdat mijn schoonmoeder ze allemaal nog moet maken.
Ik wil haar niet het gevoel geven dat alles snel,snel moet.
Wat super jof dat je mooie jurken aan hebt gehad. Heb je een bepaald budget voor je jurk bedacht??
Vind het wel super dat je voor een kleur gaat!! Ben erg benieuwd wat het in het echie gaat worden.
Al enig idee wanneer je voor je echte jurk gaat kijken?

Onze huwelijksreis word waarschijnlijk naar portugal. Afgelopen zomer daar geweest en nog lang alles niet gezien.
Helemaal zeker is het nog niet.

@elsbeth: Heb jij je huwelijksreis in je budget zitten voor de bruiloft?? Wij zien dat gewoon als een vakantie en dat valt buiten het budget. Maar voor ons is deze vakantie meteen ook de zomer vakantie dus geen extra vakantie.
Wij willen volgend jaar nog een rondreis gaan maken ipv na het trouwen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #90 Gepost op: 24 januari 2011, 12:18:28 »
nog even op zoek geweest naar een foto in elk geval van de kleur. het model is wel wat anders. Maar in elk geval op deze  site staat onder modellen 2010 een jurk die paarsblauw is, volgens mij zelfde idee als wat ik aan had. met de naam: sparklinglight 77802. Zit zoekfunctie op de site, dus als je nummer intypt krijg je hem te zien.
In elk geval dat was volgens mij de kleur, model was wel anders, ik vond het model wat ik aan had wat meer bruidsachtig). Maar vind het op zich wel een top kleur, staat me erg goed (al zeg ik het zelf :wink:)
Qua budget zat ik een beetje te denken aan 1500, dus moet lukken toch?

Kan me voorstellen dat je je maakster niet wilt 'opjutten'!

Bij ons zit het budget van de huwelijksreis er ook niet bij in. Dat is 'gewoon' ons vakantiegeld zogezegd. Wel een heel stuk uitgebreider als dat we normaal doen.. (hmm tent in de auto en hup op zoek naar leuke camping(s) niet al te ver weg, moet goed te doen zijn op 1 dag te reizen met de auto. Nu dus vliegreis naar de "andere kant van de wereld" en rondtrekken met camper ):tongue:

@ Elsbeth: prima locatie toch om op vakantie gaan. Ben er zelf afgelopen jaar een weekendje geweest, heerlijk ontspannend!
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2011, 12:30:00 door Jof »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #91 Gepost op: 24 januari 2011, 12:43:48 »
Wat een super kleur zeg!! Wel erg gedurft. Ik vond die van mij al wat anders als anders maar die van jou is echt
heel anders dan wat je normaal verwacht.Super mooi!!!!

Wel gaaf dat jullie naar amerika willen gaan. Wij willen volgend jaar wat luxer op reis.
Ons huis word als het goed is net voor de bouwvak opgeleverd en daar gaat ook nog veel geld in zitten.
En alles is dan nog nieuw. Vandaar de grote reis volgend jaar  :biggrin:@jof Die 1500 euro is dat incl. lingerie, schoenen etc??

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #92 Gepost op: 24 januari 2011, 13:09:17 »
Wat een super kleur zeg!! Wel erg gedurft. Ik vond die van mij al wat anders als anders maar die van jou is echt
heel anders dan wat je normaal verwacht.Super mooi!!!!

Wel gaaf dat jullie naar amerika willen gaan. Wij willen volgend jaar wat luxer op reis.
Ons huis word als het goed is net voor de bouwvak opgeleverd en daar gaat ook nog veel geld in zitten.
En alles is dan nog nieuw. Vandaar de grote reis volgend jaar  :biggrin:

@jof Die 1500 euro is dat incl. lingerie, schoenen etc??

Nou als wij ons huis net zouden opgeleverd zouden krijgen, hadden we het ook wat anders aangepakt hoor :wink: Is een duur geintje. Wij wonen tegen onze bruiloft, al ruim 4 jaar in de woning. was een redelijke opknapper. we hebben nu voor mijn gevoel het hele huis van onder naar boven gehad. (alleen de trap is nog steeds in een vreselijk kleur :wink: :tongue:) maar goed het geld hebben we er dus de afgelopen paar jaar in gestoken, nu al het 'extra' geld naar de bruiloft en we willen de huwelijksreis van ons vakantiegeld betalen, daar is het tenslotte voor bedoeld :tongue: )

qua budget zat ik een beetje met de jurk, hoepel en wellicht schoenen (al zou ik de hoepel van een vriendin van mij kunnen en mogen lenen). Maar de lingerie en schoenen wil ik zo kopen dat ik het ook nog vaker gebruik, dus wellicht dat ik dat er dan buiten reken. moet nog even zien. Lingerie wil gewoon heel graag goed hebben zitten en vind het niet echt een prettig idee om het via marktplaats of via via 2e hands aan te komen. Vind dat niet zo'n hygienisch gevoel. Ach normaal koop ik goedkope niet echt sexy lingerie, dus mag ook wel eens een keer uitpakken :wink:
Moet wel op zoek naar een katoenen slip/hipster (niet string), die zal wel niet bij een torselet komen, meestal geen katoen in aanwezig :wink:
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2011, 13:12:02 door Jof »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #93 Gepost op: 24 januari 2011, 13:36:24 »
ja huwelijksreis zit bij ons in het budget, wij gaan dit jaar amper op vakantie om de hele bruiloft bij elkaar te sparen, we willen zo min mogelijk lenen voor de bruiloft! dus al het vakantiegeld enzo gaat allemaal naar de spaarrekening enzo! vandaar :wink:
jof wat fijn dat zaterdag jurken passen beter geslaagd was! 1500 euro lijkt mij een heel redelijk bedrag, maar een beetje jurk met alle accessoires erbij ga je denk ik nog wel er over heen, lingerie enzo schijnt ook echt duur te zijn! maar het is idd wel fijn om goede lingerie te dragen onder je jurk!
en wat leuk rondtrekken door amerika, echt gaaf!
kaaatje wat een creatieve schoonmoeder heb jij zeg! zelf alle kaarten maken, wow, wat goed! had ik volgens mij al wel hier gezegd, maar bij ons gaat onze schoonzus helpen, die werkt bij een grafisch ontwerp bureau dus dan krijgen we echt onze eigen unieke trouwkaart, dat is wel super leuk! maar dat heb jij natuurlijk ook via je schoonmoeder!
vanmiddag hebben we een afspraak met een dj, die is behoorlijk goedkoop, dus we zijn heel erg benieuwd!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #94 Gepost op: 24 januari 2011, 13:41:46 »
@ elsbeth: veel plezier/succes bij de DJ.
En wat betreft budget, iedereen krijgt niet hetzelfde salaris of heeft dezelfde financiƫle verplichtingen. Wij werken beiden fulltime met goede banen, dus dan zou je toch ook van ons mogen verwachten dat we het rond kunnen krijgen :wink: Ik zou ook kosten wat het kost willen voorkomen dat ik moet gaan lenen voor een bruiloft hoor! Als ons budget niet toereikend zou zijn, zou ik toch ook echt voor een kleinere of andere invulling van de bruiloft gaan, maar in elk geval niet (snel) gaan lenen.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #95 Gepost op: 24 januari 2011, 13:51:53 »
dank je wel!
ja lenen is gewoon zo zonde, dan heb je je trouwdag al gehad en moet je daarna nog maanden lang ervoor betalen, dat schiet niet op! al houden wij misschien een klein bedrag over wat we niet halen met sparen, maar dan praat ik over 1000 euro ofzo, maar dat vinden we nog wel te overzien!
plus dat wij van vrienden en collega's geld willen vragen als cadeau en we hopen dat er dan ook nog het een en ander binnen komt :)
ja ik werk parttime omdat ik ook nog een studie doe, dus wij hebben het iets minder ruim :wink: maar goed genoeg hoor om te trouwen :) zelf zou ik niet eens meer geld aan de bruiloft willen uitgeven, al had ik het geld, we zitten nu totaal rond de 10000 euro en dat vind ik echt al heel veel geld! maar ja, we doen het maar 1x (als het goed is :tongue: ) dus dan mag het wel!
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2011, 13:52:39 door elsbeth86 »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #96 Gepost op: 24 januari 2011, 17:52:56 »
Ik betaal voor mijn jurk, lingerie, en schoenen 1400 euro. En dan heb ik echt geen
dure jurk. Ik denk dat jof met haar jurk meer kwijt zou zijn. Heb je niet gevraagd
wat de jurk kost zoals je hem nu aan hebt gehad?
lingerie was inderdaad erg prijzig. Heb een torselet en die alleen al was bijna 100 euro.
Maar zit wel heerlijk onder zo'n mooie jurk. Echt een aanrader.

@elsbeth: Hoe was de dj?Heeft een van jullie trouwens bruidskindjes?? Wij 2 bruidsmeisjes en 1 bruidsjonker.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #97 Gepost op: 24 januari 2011, 18:52:15 »
nou onze afspraak met de dj verliep erg goed! en ze blijken zelfs met z'n 2-en te draaien op de avond, ze waren er allebei, en kwamen heel goed over, heel vriendelijk, professioneel en hadden duidelijk ook veel ervaring en er zijn veel mogelijkheden! dus wij gaan hen wel uitkiezen!
voor 500 euro zijn we helemaal klaar, en dan hebben we al extra uitbreiding met spiegelbollen en belleblaasmachine :) vinden wij echt niet duur! ben echt blij dat het ons goed is bevallen, dan kunnen we de dj ook doorstrepen :biggrin:

wij hebben trouwens geen bruidskinderen, wel een ringenmeisje maar verder niet!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #98 Gepost op: 24 januari 2011, 19:36:28 »
@ kaatje, de jurk die ik heb aangehad was niet zo duur, max 995 volgens de winkel reclame :wink:. (Maar vond de kwaliteit ook niet denderend) Maar die jurk wordt het wat mij betreft niet. Wil dan te veel aangepast hebben.
@Elbeth: leuk zeg dat je een goede dj gevonden hebt! Inderdaad weer een vinkje erbij :biggrin:

Wij hebben geen bruidsmeisjes etc. Ben er zelf niet zo fan van, misschien komt dat ook wel doordat we geen jonge meisjes in de omgeving, familie/vrienden kring hebben. Als ik een nichtje had, had ik er vast anders over gedacht :wink: Waarschijnlijk gaat ons neefje (zoontje van mijn schoonzus) wel de ringen brengen. Willen hem gewoon wat te doen geven op de dag/ceremonie. Anders wordt het wel een hele lange middag voor hem. Hij is 5 jaar als we gaan trouwen, we hopen dat hij het nog wel een beetje stoer vind :tongue:
De kleertjes een vestje met stoer jasje is al gekocht voor hem. Lekker stoer dat hij nog lekker kind kan zijn, maar wel zo netjes dat het leuk staat op een bruiloft. Ben niet echt fan van jongetjes in pakken/smokinkjes... hmm ben wel lekker rascistisch bruidsmeisjes vind ik altijd wel schattig in die jurkjes :tongue:

Oww bijna vergeten te vertelen, wij hebben zojuist afspraak gehad bij de locatie met de weddingplanner en een fotograaf.. jaja we hebben onze fotograaf heerlijk ontspannen kerel! (gevonden via dit forum) Gaan in juni een keer een dagje naar de locatie om soort met verlovings foto's te maken. Kunnen we gelijk mogelijke plekken bekijken voor de trouwreportage en even aan elkaar wennen. voor ons ook gelijk wennen aan gefotografeerd worden.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2011, 19:40:37 door Jof »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #99 Gepost op: 24 januari 2011, 19:42:46 »
MIjn bruidskindjes zijn de kinderen van mijn zus.
De meisjes zijn dan 4 en 5,5 jaar en mijn neefje is dan 3.
Ik wil voor de meisjes geen kleine bruidsjurk jurkjes. Wel leuke jurkjes maar het hoeft niet op een trouwjurk te lijken. ik vind voor mijn neefje een pakje wel weer heel schattig haha. We denken net anders om jof haha.

Ben echt zo benieuwd hoe jou jurk er uit gaat zien. Heb je al een afspraak gemaakt ergens?

@elsbeth hoe gaat het met het afvallen??

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards