collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 233433 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #175 Gepost op: 8 februari 2011, 11:22:40 »
ff wat uitproberen.
Ik krijg met geen mogelijkheid een ticker in mijn handtekening.
Ik geef het op haha.

Hier is het ff rustig wat betreft het trouwen. Moet eerst zorgen dat die stuit
weer beter word. Vanmiddag moet ik toch een foto maken om te kijken of ie toch
ni gebroken is.
Ben inmiddels al 6 weken thuis!!! :sad:
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2011, 11:30:15 door kaaatje »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #176 Gepost op: 8 februari 2011, 11:44:16 »
ja jeetje he 6 weken is wel heel lang voor zoiets 'stoms' als je stuitje bezeren :S
Zou er ook de kriebels van krijgen, lijkt me echt vet lastig, wat kun je wel en hoe vul je je dagen?
Hmm misschien kan ik je even inhuren wat voor mij te gaan doen :wink:

Trekt zich vervolgens weer vol schaamte terug, hup aan het werk jolanda!

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #177 Gepost op: 8 februari 2011, 12:00:02 »
Ik kan lopen en een btje rommelen in huis.
Kan nog steeds niet normaal zitten. Dus nog steeds veel op de zij op de bank.
Lig dus veel achter de laptop. Kan geen auto rijden dus kom niet erg ver.
Heel irritant allemaal. Misschien dat de foto wat meer info geeft. Misschien dat we er
wat aan kunnen doen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #178 Gepost op: 8 februari 2011, 13:07:06 »
Ik hoop het voor je, ik zal voor je duimen dat er in elk geval iets uitkomt!

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #179 Gepost op: 8 februari 2011, 15:03:25 »
jeetje kaaatje, 6 weken alweer?! kan me voorstellen dat je er dan echt gek van wordt! dan mogen ze idd weleens een foto gaan maken!
bij ons ligt het regelen rondom trouwen ook momenteel aardig stil, en dat vind ik op zich ook wel even lekker!
binnenkort wel een afspraak maken voor trouwjurk, nog even vragen wanneer m'n schoonmoeder kan, maar het wordt een donderdag in maart iig! heb er erg veel zin in! :) verder gaan we binnenkort oriënteren op trouwringen want die moeten ook minimaal 3 maanden van tevoren besteld worden heb ik gehoord, dus binnenkort maar eens alvast kijken wat we leuk vinden! en ook ideetjes op doen voor een trouwkaart, vind dat zo moeilijk, maar weet al wel dat ik niet zo'n standaard klassieke witte trouwkaart wil!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #180 Gepost op: 8 februari 2011, 18:27:25 »
@Twijfeltje

Hier de jurk... ik heb de rest er even uitgeknipt. Het is een galajurk gekocht in Arnhem én zwangerschapsproof :tongue: (bruid is hier 29 weken)
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2011, 18:28:23 door Kastanjaa »

twijfeltje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #181 Gepost op: 8 februari 2011, 18:32:46 »
Bedankt!
Wat een mooi buikje voor 29 weken.
Leuk ook met die bolero!

Kaatje± sterkte

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #182 Gepost op: 9 februari 2011, 08:04:14 »
@kaaatje Voor je ticker moet je het volgende doen:

Ga rechts bovenin op je naam staan en druk op Mijn instelling. Je komt in een nieuw scherm. Klik links op Profiel en dan links op Wijzig handtekening. Hier kun je de code van je ticker in zetten! (die je van de ticker site kunt kopiëren).

Succes!!

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #183 Gepost op: 9 februari 2011, 08:35:53 »
@ kastanjaa dat heb ik allemaal al geprobeerd.
Allerlei codes ingevoerd maar zonder resultaat. Ik vind het verder ni erg.
Ik kan donderdag naar de huisarts bellen voor de uitslag van de foto. Ben benieuwd.
ikzelf vond mijn stuitje er vreemd uit zien, maar goed misschien valt het mee.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #184 Gepost op: 9 februari 2011, 11:43:03 »
@kaaatje Voor je ticker moet je het volgende doen:

Ga rechts bovenin op je naam staan en druk op Mijn instelling. Je komt in een nieuw scherm. Klik links op Profiel en dan links op Wijzig handtekening. Hier kun je de code van je ticker in zetten! (die je van de ticker site kunt kopiëren).

Succes!!

Bedankt voor de uitleg! Heb het voor elkaar gekregen joehoe... Wat wel vaag was de eerste url die ik plakte werkte niet.
Ik nogmaals naar de pagina die ik nog open had staan en toen stond er een nieuwe url (veel korter) en die paste wel, niet dat ik het begrijp, maar die kortere werkte wel in elk geval :wink:

Okay nu begrijp ik het je moet nog even kiezen voor de juiste url:
Forum signatures:    HTML • Ezboard • PseudoHTML, UBBCode and BB Code
Ik heb nu de laatste gepakt pseudo html en die werkt wel
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2011, 12:00:01 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #185 Gepost op: 9 februari 2011, 20:11:49 »
ehm.... nu werkt ie niet meer :S

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #186 Gepost op: 9 februari 2011, 20:31:06 »
ehm.... nu werkt ie niet meer :S
Wat werkt niet?

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #187 Gepost op: 10 februari 2011, 17:05:19 »
Uitslag van de foto is binnen. Heb je nog je kont zoveel vet op je kont breek je nog je stuitje. Maandag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Mooi balen dus.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #188 Gepost op: 10 februari 2011, 17:31:29 »
wat balen zeg kaaatje :sad: vandaar dat het dus zo lang maar pijn bleef doen! pfff..hebben ze al iets gezegd erover wat ze kunnen doen of niet? al kunnen ze je stuitje natuurlijk niet in het gips zetten...

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #189 Gepost op: 11 februari 2011, 07:03:53 »
Nou ja heb je in elk geval uitsluitsel! En je had zelf al een vermoeden. Sterkte ermee!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #190 Gepost op: 13 februari 2011, 09:11:31 »
Gisteren heerlijk op de L&M beurs geweest. Deze keer echt genoten van de modeshow en dat er jurken stands waren. Kekker rondgeneusd en wat praktische handige tips gekregen, dat veel jurken ook in kleur besteld kunnen worden etc. Was heel fijn/prettig om te horen. ( vorige keer waren we net verloofd en met name met de locatie, fotograaf bezig. En vind dan de beurs niet praktisch. Verder gewwon heerlij genoten van de tijd met mijn zus.

Vandaag verjaardag vieren. Om 11 uur komen de eerste mensen,aaarrrg ben pas net wakker, gisteren was het 2 uur voordat ik in bed lag(gisteravond ook al verjaardagsvisite gehad, dat gezellig bleef hangen). Morgen jurken passen in r'dam bij avenue jurken passen! Ben benieuwd of mijn ' sprookjesjurk' echt zo ' lelijk' staat als ik verwacht. Maar door de tip van de 2 bruidsstands weet ik nu dus dat ik ook witte modellen moet passenvoor het model, kleur kan gemaakt worden, dus moet ik niet over twijfelen.

Nou ja goed fijnezondag allemaal en ik houd jullie op de hoogte van de jurkenjacht

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #191 Gepost op: 13 februari 2011, 12:46:55 »
Hey Jof gefeliciteerd met je verjaardag. Allemaal leuke dingen te doen dus.
Ben erg benieuwd of je morgen slaagd voor je jurk. En of het de jurk word die je nu in gedachten hebt.
Een hele fijne dag vandaag en heeel veel plezier morgen.

Ik heb een iets minder leuke dag voor de boeg morgen. Morgenmiddag naar het ziekenhuis. Ik hoop dat ze mijn stuitje kunnen lijmen en dat ze dat dan meteen kunnen doen. Anders moet ik nog langer wachten en daar heb ik geen zin in.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #192 Gepost op: 13 februari 2011, 13:45:38 »
jof nog gefeliciteerd! leuk dat je naar de L&M beurs bent geweest :)
veel plezier morgen met jurken passen!
kaaatje hopen dat ze je idd meteen eraan helpen, heeft nu allemaal wel lang genoeg geduurd! veel succes morgen!

mariette24

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #193 Gepost op: 13 februari 2011, 15:57:10 »
Hoi hoi,

wij trouwen op 18/10/2011. Speciale dag want dan zijn we 5 jaar bij elkaar :biggrin:
Gelukkig was de locatie die we voor ogen hadden nog vrij, dus alles is geregeld.
volgende week een jurk passen,ben erg benieuwd :)

Groetjes!

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #194 Gepost op: 13 februari 2011, 16:10:56 »
mariette, welkom hier! leuk dat jullie ook gaan trouwen in oktober :)
veel plezier met het passen van jurken!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #195 Gepost op: 13 februari 2011, 22:08:25 »
Bedankt voor de felicitaties, ben ' officieel' dinsdag jarig;)

@mariette: Leuk dat je er ook bij bent komen kletsen, hoe ver zijn jullie?

Heel veel sterkte in het ziekenhuis kaatje, we zullen duimen voor je. Wordt inderdaad voor je gevoel nu wel tijd.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #196 Gepost op: 14 februari 2011, 21:13:12 »
Ik ben geslaagd voor mijn jurk. Zo goed als het model wat ik graag wilde (en hier had gepost) alleen in een hele anderer kleur. Ongeveer dezelfde kleur die ik aan gehad heb in de andere winkel. Oftewel helemaal wat ik wilde. Mijn sprookjesjurk in een kleur die me helemaal top staat.
Er zit een avondjurken/cocktail jurken zaak bij, daar zijn mijn zus en schoonzus geslaagd voor jurkjes. enneuh ik heb nu een klein beetje traditionele bruidsmeiden. Ze hebben dezelfde jurk gekocht en die staan hartstikke leuk bij mijn jurk. Vind het toch eigenlijk wel heel erg leuk.

En we hebben zojuist de huwelijskreis geboekt :biggrin:
De vliegtickets hebben we net zelf online geboekt en voor de hotelovernachtingen en de camper hebben we bevestiging binnen dat die geboekt zijn... oftewel America here we come :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2011, 21:14:38 door Jof »

Maewyn

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #197 Gepost op: 14 februari 2011, 21:22:43 »
@Jof: gefeliciteerd! Onze kaart staat nu trouwens in het mei-topic, dan heb je een beetje een idee hoe dat eruit komt te zien :). Jij was vandaag bij Avenue he? Ik ook, hoe laat had jij een afspraak?

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #198 Gepost op: 14 februari 2011, 21:50:00 »
Gefeliciteerd Jof, ben erg benieuwd na het eindresultaat. Heb je een foto van je jurk??

Hier gaat het wel zo zijn gangetje. Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Enorm onbeschoft behandeld door de arts daar.
Hij begon uit het niets te zeggen dat we niet moesten verwachten dat ie zou opereren en dat ik maar geduld moest hebben en dat de pijn dan
vanzelf minder zou worden. en dit zei hij allemaal met een enorme stemverheffing, hij ging niet eens netjes zitten maar bleef staan. We hadden niet eens om een operatie gevraagd. We hadden de arts zelf nog niet eens gesproken, alleen een leerling die niets wist van staartbotbreuken.
We waren helemaal overrompeld. Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld.
Heb nu andere pijnstillers gekregen en dan moet het binnen nu en 3 weken beter gaan. Zijn nog wel pittige medicijnen. Mag er niet mee autorijden ( al kan ik dat nu toch ni omdat ik ni zitten kan haha ). Moet over 3 weken weer komen. Zit er echt aan te denken om een afspraak te maken met een andere arts.
Eerst de boel ff laten bezinken.Ik hoorde hoe een vriendin van mij op mijn verjaardag aan mijn zus vroeg hoe het met het sonja bakkeren ging.
Toen ik dat hoorde dacht ik, hoe kan zij dat nou weten?? Toen ging er een lichtje branden. Ze zijn bezig met mijn vrijgezellen feest.
Afgelopen donderdag kwam een andere vriendin bij mij eten. Ging haar telefoon. Was mijn zus om haar wat te vragen.
Help mijn vriendinnen worden ingepikt  :biggrin:  :biggrin: .
Het rare is dat ik echt helemaal niets wist van die afspraken, en het is echt lastig om zulke dingen voor mij verborgen te houden aangezien ik nogal nieuwsgierig aangelegd ben haha.

Zijn ze bij jullie ook al bezig met jullie vrijgezellenfeest of willen/krijgen jullie die niet. En zo ja hoeveel mensen gaan er mee??
Het lijkt mij echt helemaal super zo'n vrijgezellenfeest. Kan mij ni gek genoeg haha.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #199 Gepost op: 14 februari 2011, 21:52:31 »
jeetje he wat onbeschoft! Idd eerst even laten bezonken, maar zou zeker overwegen en informeren voor een andere arts en ook aankaarten waarom.

Euh nou ik moet zelf nog even wennen aan het idee dat ik een jurk heb en heb hem nog niet besteld, dus officieel geen foto's gemaakt. Zal als ik hem bestel foto's maken en waarschijnlijk dan wel even hier posten. Moet het echt even laten bezinken allemaal. Ik kan niet in 1 keer dit soort beslissingen maken voor deze bedragen zonder er even een nachtje over te slapen.

@ maewyn echt waar? ik had om 12 uur een afspraak zijn tegen 2 uur half 3 vertrokken denk ik (nadat de zussen dus ook nog zeker 3 kwartie ana het passen etc zijn geweest :tongue:

@ vrijgezellenfeet: jazeker ik ben voor en er is mij vandaag gevraagd even een lijstje te maken van mensen die ik er graag bij zou willen hebben.
Maar niet te gekke dingen, al ben ik gek op karaoke, dus hop stiekum erop dat dat erbij zit :wink:


Net even je kaart bekeken maewyn zien er leuk uit! Zit er zelf nu ook echt aan te denken om het zo open te laten vouwen. Heb het eerste ontwerp gezien en was compleet anders dan verwacht op een positieve manier. Ben erg benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2011, 21:58:31 door Jof »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards