collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 233400 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #250 Gepost op: 3 maart 2011, 22:28:24 »
Dat gaat super zeg kastanjaa! Wou dat dat bij mij er af was.
Ik ga er ff een Weekendje tussen uit. Stond al een tijd gepland.
Ik word liggend vervoerd naar limburg. het plan was carnaval vieren nu word het alleen optochten kijken. Ben er in elk geval ff tussen uit.
Fijn weekend allemaal alvast

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #251 Gepost op: 4 maart 2011, 07:42:21 »
euh zie nu dat ik maar half mijn stukje afgeschreven heb. Wat ik wilde zeggen met dat ik uit een 'gelukkig' nest kom is dat het voor mij juist het tegenovergestelde is als wat jij hebt kastanjaa. Voor mij is het juist een bevestiging dat mijn AS ook echt de intentie heeft om de rest van zijn leven met mij door te brengen. Voor mij was/is het juist ook heel belangrijk dat hij mij (voor mijn gevoel eindelijk) gevraagd heeft en we deze stap gaan maken.
Vind het ook echt een grote stap, ondanks dat wij ook al bijna 4 jaar samen wonen inmiddels.

Jij ook een fijn weekend kaatje, hoop dat je er toch echt van kunt genieten.
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2011, 07:42:58 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #252 Gepost op: 4 maart 2011, 10:48:10 »
Tsja.. die kilo's is sinds november hoor!! Gaat op en af... maar nu alleen nog maar af heb ik met mezelf afgesproken!!

Voor mij is het ook een bevestiging dat we voor elkaar kiezen! Wij zijn 1 dag voor we trouwen 7 jaar samen. Wij willen hiermee de 7 "slechte" jaren afsluiten en de 7 goede jaren tegemoet gaan ;-) ach... ben nu eenmaal gevoelig persoontje! Komt goed hoor!

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #253 Gepost op: 4 maart 2011, 10:53:12 »
zo, the day after en zit nog steeds op m'n bruidswolk haha... heerlijk al die endorfines :wink:
voor ons is het trouwen ook wel een stap, maar niet een hele grote, we zijn van de zomer 4 jaar samen, wonen al 2 jaar samen en wij zien dit ergens gewoon als een logisch vervolg en vinden het gewoon helemaal leuk!
onze ouders zijn ook beiden al heel lang gelukkig getrouwd dus wij hebben ook goede voorbeelden gehad :)
vind het heerlijk om m'n vriend straks m'n man te mogen noemen :biggrin:
gister tijdens het passen zaten m'n moeder en schoonmoeder flink te kletsen met elkaar, en toen hadden ze het er nog over, had jij al verwacht om hier te zitten, bruidsjurken uitzoekend? en toen zeiden ze tegen elkaar dat ze het niet verwacht hadden maar wel echt heel leuk vonden :) en dat terwijl ik vrolijk aan het passen was in het pashokje :wink:
kaaatje, fijn dat je ondanks je stuitje toch nog even van de carnaval kan genieten! ga er maar lekker even van genieten :)

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #254 Gepost op: 4 maart 2011, 12:40:59 »
Ik heb altijd gezegd dat ik eerst wil trouwen voor dat we kinderen hopen te krijgen. Wij zijn de dag van ons trouwen 1 dag verwijderd van ons 7 jaar samen zijn. Wij wonen inmiddels ook alweer 2 jaar samen. Wat gaat de tijd toch snel. Ik zie het echt als een bezegeling van onze relatie. Mijn ouders zijn na 32 jaar nog steeds erg gelukkig samen. De moeder van mijn as is helaas al overleden. Zijn vader is wel weer op nieuw getrouwd, maar das altijd anders.

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #255 Gepost op: 4 maart 2011, 16:48:19 »
Wij wonen in juli 6 jaar samen en hebben bijna 6,5 jaar een relatie. Beetje snel gegaan (daarvoor waren we de ene week in mijn huis en de andere in zijn huis, dat waren we snel zat haha).

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?? Ik ben nu 28 en als ik trouwen 29 + 1 week. Mijn vriend is nu 30 en als we trouwen 30 en 51 weken :tongue: (trouwen precies tussen onze verjaardagen in)

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #256 Gepost op: 4 maart 2011, 18:45:31 »
ik ben als we trouwen in oktober 25 en m'n vriend is dan 30! sommigen vinden dat best wel jong om te trouwen (vooral mijn leeftijd dan) maar ik vind het eigenlijk wel een mooie leeftijd :)
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2011, 18:45:44 door elsbeth86 »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #257 Gepost op: 4 maart 2011, 20:17:35 »
Ik ben 26 en mijn vriend is 28 als we trouwen. Vind dat wel een mooie leeftijd om te trouwen. Als het aan mij lag had ik 2 jaar geleden al wel willen trouwen. Mijn as wilde eerst sparen wat wel logisch was haha.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #258 Gepost op: 4 maart 2011, 21:44:07 »
ik ben 28 en mijn lief 30. Van mij hadden we ook al wel 2,3 jaar geleden mogen trouwen :tongue:
Klinkt mischien echt belachelijk, maar vind mezelf al vrij oud om te trouwen.
Ach ben nou eenmaal vreemd, vind het eigenlijk ook alleen maar bij mezelf oud klinken bij anderen niet...

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #259 Gepost op: 4 maart 2011, 22:48:02 »
wel opvallend dat we allemaal een oudere vriend hebben! maar wel leuk dat we allemaal ongeveer dezelfde leeftijd hebben :)
ik ben me eens gaan oriƫnteren op de uitnodigingen, maar pff, dat is ook echt lastig zeg! zoveel keuze! en dan de tekst die je er in gaat zetten, daar is ook zoveel variatie in mogelijk. wordt nog lastig om daar een keuze uit te maken! maar we willen binnenkort even langsgaan bij een paar drukkerijen, even in wat boeken kijken. kijken of we daar iets leuks tussen kunnen vinden of dat we iig een idee krijgen van hoe wij het wel willen :wink: voor nu weet ik nog niet eens of ik voor een klassieke kaart ga of een moderne, rustige kleuren of juist felle kleuren etc etc! oftewel, weer een nieuw projectje om aan te beginnen nu de trouwjurk geregeld is! :wink:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #260 Gepost op: 5 maart 2011, 17:51:04 »
Leuk om te zien idd dat we allemaal ongeveer even oud zijn!!

Waar trouwen jullie allemaal??

Wij trouwen in de Gemeente Lochem. De precieze locatie is nog geheim. Maar wel leuk om te weten in welke gemeente jullie trouwen!

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #261 Gepost op: 5 maart 2011, 18:49:55 »
wij trouwen in de gemeente Voorschoten, kasteel Duivenvoorde :) echt zo'n mooi leuk kasteeltje :wink:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #262 Gepost op: 6 maart 2011, 09:30:29 »
Wij trouwen in arnhem op groot Warnsborn in de Oranjerie. In mijn ogen een super prachtige locatie :biggrin:

Uitnogiginen: ja inderdaad een lastig punt, wat voor tekst wil ik erin, hoe moet het eruit zien etc etc, maar een hele goede vriend van mijnzus is ze aan het ontwerpen en het eerste begin ontwerp is al heel leuk. Dus ik heb hele goede hoop;)

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #263 Gepost op: 6 maart 2011, 09:36:05 »
wow wat een mooie locatie zeg jof! ik heb het even gegoogled :wink: echt super mooi :)
fijn dat jullie iemand hebben die jullie bij de trouwkaarten helpt!
ja mijn schoonzus wil ons er ook bij helpen, maar dan nog, je moet toch eerst zelf al grof een beeld in je hoofd hebben van hoe je het zou willen vind ik! dus daar zijn we nu even mee bezig :wink: maar begin er eigenlijk steeds meer achter te komen dat het makkelijker is om eerst de tekst te maken, en dan vervolgens te kijken wat voor soort kaart daar bij past. neem je een formele tekst dan hoort daar ook een formele kaart bij en andersom, dus ik ben nu maar eerst begonnen met de tekst!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #264 Gepost op: 6 maart 2011, 11:33:33 »
Jof kom jij uit Arnhem??

Ik woon in Arnhem, maar omdat wij een weekend weg gaan hebben wij er voor gekozen NIET in Arnhem te trouwen! Grootwarnsborn is overigens wel heel mooi!!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #265 Gepost op: 7 maart 2011, 07:36:26 »
We wonen in doesburg en lief komt zelf uit dieren. Ik kom uit drenthe.

Bedankt!  We waren gelijk verliefd op het complex. Past helemaal bij ons gevoel en idee van onze bruiloft. Maar velen hebben hier een mooie locatie!

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #266 Gepost op: 7 maart 2011, 09:53:40 »
Wij trouwen in de gemeente twenterand. In het gemeentehuis in Vriezenveen. Heel burgelijk dus  :wink:.
Wij trouwen wel in een speciaal kerkje. Mooi wit houten kerkje. Dat maakt het voor ons wel weer heel speciaal.

Jullie hebben allemaal op mooie locaties zeg!!!

Ik zal nooit meer wat zeggen over mensen die nu al dromen over hun bruiloft. Heb nu al 2 nachten achter elkaar over de bruiloft gedroomd. De eerste keer was ik helemaal niet klaar. Had mijn ma mijn haar gedaan in een simpel staartje en de sluier bleef niet zitten etc. Allemaal dingen die ik niet eens heb haha.
In de tweede droom kwam er opeens een andere fotograaf, en moest ik op de foto met een koe, die vervolgens mijn hele jurk over scheet. Echt een ramp dus. Badend in het zweet werd ik wakker  :blink: .
Dus ik geef geen commentaar meer  :biggrin:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #267 Gepost op: 7 maart 2011, 10:01:09 »
dat kerkje van jullie is echt super mooi ka!! Zo heerlijk romantisch ... :wub:

Lekkere dromen hebben jullie, gelukkig zal de bruiloft zelf dan alleen maar meevallen als er dingen fout gaan :wink:
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2011, 10:02:05 door Jof »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #268 Gepost op: 7 maart 2011, 10:14:47 »
whaha kaaatje, ben ik blij dat jij ook van die dromen hebt, ben ik toch niet de enige :wink: haha, die koe die over je jurk poept, geweldig :tongue:!
en we hebben nog 7 maanden te gaan, wie weet wat voor dromen er nog gaan komen!

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #269 Gepost op: 7 maart 2011, 10:18:26 »
Ben ook super blij met ons kerkje. Nu maar hopen op super mooi weer in oktober en dan kan de lol niet op.

Ja erg he Elsbeth en als ik nou heel veel met koeien had, maar dat is niet eens het geval. Ook al woon ik in twente :biggrin: .
Nu maar hopen dat het niet elke nacht zo gaat, is niet goed voor mijn nachtrust haha.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #270 Gepost op: 7 maart 2011, 10:21:33 »
nou ik ga er van uit dat het kutweer is op onze trouwdag, dan kan het alleen maar meevallen :wink:
en ach, die dromen komen niet elke nacht hoor! misschien alleen in de laatste week voor de bruiloft :tongue: valt me mee dat ik nog niet over m'n jurk heb gedroomd, dat ze de verkeerde besteld hebben of in de verkeerde maat ofzo... gaat vast ook nog wel komen!

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #271 Gepost op: 9 maart 2011, 22:32:32 »
Mag ik me ook melden?

Wij trouwen 7 oktober 2011.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #272 Gepost op: 9 maart 2011, 22:57:06 »
Welkom kom gezellig mee kletsen!

Hoe ver ben jij/jullie al met de voorbereiding?

@elsbeth, ik hoop stiekum wel een beetje op regen tijdens diner. We zitten dan in soort kas met dus glas boven ons hoofd, denk dat het erg leuk zou bijdrage aan de sfeer :tongue:
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2011, 07:20:01 door Jof »

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #273 Gepost op: 9 maart 2011, 23:03:16 »
Welkom bij de club!!
Ben net als jo wel benieuwd wat je allemaal geregeld hebt.

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #274 Gepost op: 10 maart 2011, 10:34:02 »
Welkom bij de club!!
Ben net als jo wel benieuwd wat je allemaal geregeld hebt.

Bedankt!

We hebben al redelijk wat geregeld. Gemeente en kerk liggen vast, we zijn al in ondertrouw gegaan. Solisten voor de kerk/gemeentehuis zijn gevraagd. Mijn jurk is uitgezocht. We zijn nu locaties aan het kijken en de gastenlijst aan het samenstellen. CM zijn gevraagd evenals de getuigen. De auto is al geregeld. Maar volgens mij moeten we ook nog enorm veel doen. Het wordt hoog tijd dat ik eens een lijstje uit ga draaien van internet...

Ik zal dit topic even terug lezen hoever jullie allemaal al zijn  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards