Alles over trouwen > Kleding

Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen

<< < (2/59) > >>

Sel:
hahaha ja idd inx!

suzel:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben bij het opmaken bij de MAC in de Douglas of een andere winkel en wat vond je ervan? Ik zit te denken om mijn make-up zelf te doen maar me dan eerst te laten opmaken en dan die producten te kopen..  Maar twijfel een beetje tussen het zelf doen of het laten doen.. Ik vind dat ik mezelf wel mooi op kan maken maar ik lees overal dat bruidsmake-up toch het een en ander vereist.. (overdag stralend, 's avonds opgemaakt en rekening houdend met foto's..)

Verooo:
Mijn schoonzusje werkt bij Sephora. Dat is een shop in shop van v&d.
Daar kun je je ook laten opmaken en dan idd de spullen kopen. Je kunt daar ook gewoon vragen hoe je het 's avonds een beetje kunt aanpassen.
Dan heb je toch al een goede basismake-up.

Richelle:

--- Citaat van: suzel op  1 februari 2011, 23:26:13 ---Zijn er ook mensen die ervaring hebben bij het opmaken bij de MAC in de Douglas of een andere winkel en wat vond je ervan? Ik zit te denken om mijn make-up zelf te doen maar me dan eerst te laten opmaken en dan die producten te kopen..  Maar twijfel een beetje tussen het zelf doen of het laten doen.. Ik vind dat ik mezelf wel mooi op kan maken maar ik lees overal dat bruidsmake-up toch het een en ander vereist.. (overdag stralend, 's avonds opgemaakt en rekening houdend met foto's..)

--- Einde van citaat ---

Ik denk dat je ook rekening meot houden met je zenuwen op de dag zelf en dat het misschien door het spanningen niet (goed) lukt, zou ook eeuwig zonde zijn toch?

Marliese:
Ik ben ook van plan om het zelf te doen. Komt vooral omdat ik denk, wat is er zo anders aan dan je nu al doet. Denk dat je met een goede foundation, lippenstift en oogschaduw al klaar bent. Misschien zie ik wat over het hoofd.
In Amsterdam is er een winkel in de Heiligeweg (zijstraat van de Kalverstraat - naast de MAC) dat heet de Make-up Store. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar op internet lees je dat ze daar veel soorten hebben en van goede kwaliteit. Denk dat het vooral belangrijk is dat je kwaliteit koopt, dus niet bezuinigen op de producten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie