collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 267508 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #175 Gepost op: 15 januari 2014, 22:22:21 »
@appelsientje, zie nu pas (door je save the date) dat je ook de 6e juni trouwt gezellig!

Wij hebben vanavond onze save the date in elkaar gezet, we gaan dit gewoon per mail versturen, zal morgen even de opzet mailen. Op zo'n moment ben ik echt blij dat ik grafisch vormgever ben, scheelt een hoop en je hebt toch iets origineels (al is het maar een simpel ding haha)

CK71

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #176 Gepost op: 15 januari 2014, 22:49:19 »
Eehm...dat bedrag dat ik gezegd had van 175 euro is alleen voor de kapper, makeup zit er niet bij! Daarom vind ik het best een hoop geld, maar aan de andere kant weet ik van deze kapper wel zeker dat het gaat worden zoals ik wil. Tja, ik heb lang haar en ga denk maar 3x per jaar dus dit compenseert de boel een beetje, haha!
Ik merk nu wel dat ik een heel klein tikkie onrustig ben op t moment, we schuiven elke x van alles voor ons uit maar ik wil dingen regelen...dagindeling bijv., datum ondertrouw, nog een x gesprek met locatie enz...
Wil ook nog van alles zelf maken...oh ja, en m, n bruidstaart een x oefenen!
Nou ja, komt vast wel goed...

Wel nog iets positiefs....wilde er wat kilo's afhebben en ben begin november begonnen met lijnen, had toen maat 42. Vorige week was er 10 kilo af, jiehaaa!!
M'n jurk past nog steeds maar staat wel veel mooier op m'n heupen nu.
 

Stephanie555

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #177 Gepost op: 15 januari 2014, 23:24:45 »
@kirriemirrie, o heerlijke leeftijd 3, mijn dochtertje is 7 en m'n zoontje 5.
Vandaag de kleding voor ze binnen gekregen en merk dat het nu helemaal begint te leven bij ze...ze voelde zich echt een prinses haha, en m'n zoontje vindt zowiezo alles wel prima wat ie aan krijgt dus dat is makkelijk ;-)

@itsanne
Wat gaaf joh dat de stof van jou jurk in de bruidskleding van je dochters wordt verwerkt.  Hoe oud zijn jou dochters?

@pinky13
Gastenlijst is bij ons nu ook rond, maar ook hier aardig wat twijfels over gehad...maar we zijn er uit... Niets meer aan veranderen hihi

Vindt het van jou best een leuk idee voor de juni bruidjes voor de mail.
Want volgens mij is het bij de trouw2014 mail, ook de andere maanden ofniet? Lijkt me dan minder overzichtelijk..
Dus ik doe mee mocht je dit willen opstarten :-)

Hoop dat het morgen wat wordt voor je met degene die zowel kapsel als make- up kan doen... Zal duimen :-)

Ik ben vandaag bij de kapsalon geweest met het monsterbedrag en heb uitleg gekregen hoe het nu precies zit..de 295€ is het bedrag voor als je echt alles maar dan ook alles wil mbt het kapsel...dus bijvoorbeeld krul, opsteken, vlecht etc.etc.. Ze heeft voorbeelden genoemd en gelukkig ook met goedkopere bedragen...dus nu toch een afspraak gemaakt, ben benieuwd...
Want het bedrag van 295€ gaat hem echt niet worden :cool2:

@mamamikado
Dat vond ik nou ook leuk, viel mij ook op...leuk al die bruidskinderen hihihi
Enne hoe herkenbaar m.b.t het dorp...hier precies hetzelfde hoor.
Woon ook in een klein dorpje en hier dachten sommige  dat we ook al getrouwd waren haha..niet dus...
Nu dus toch ook een hoop leuke reacties.

@ck71 hahaha dat compenseren van het bedrag voor het kapsel komt me bekend voor...zo denk ik ook
 :biggrin:
Enne wat goed dat je zoveel afgevallen bent!! Ik ben 2 jaar geleden 22kilo afgevallen ( helaas was ik zoveel aangekomen door de zwangerschappen) en dat is er nu gelukkig ook niet meer aangekomen, nu ben ik ook nog even bezig, maar zit al wel in een net maatje...maar voor m'n eigen gevoel hè...


Wij gaan zaterdag voor onze ringen kijken..leuk!!!
En gisteren besloten om als het van de gemeente kan om 07-02 in ondertrouw te gaan.
07-02 is ook m'n As jarig dus toch een beetje speciaal :-)



Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #178 Gepost op: 16 januari 2014, 20:48:04 »
Gelukkig dat ik niet de enige ben die nu al zenuwen heeft..haha.
Ik droom er ook steeds over en er gaat altijd wel iets mis..dan zijn we de ringen kwijt, dan komt de kapster niet opdagen, dan hebben wij geen vervoer..zoo stom..het zijn gewoon nachtmerries..haha

Het weekend gaan wij kijken voor uitnodigingen, wij weten inmiddels een beetje wat wij willen.
Ook voor de bedankjes heb ik inmiddels wat ideeën. Ik denk aan van die geurkaarsjes in een blikje en dan op de deksel een sticker met ons naam en trouwdatum. Daarbij een kaartje met: bedankt!
In april gaan wij opzoek naar een pak voor mijn as, hij is nu nog bezig met afvallen dus moeten nog even wachten.

@CK71 wat goed dat je zoveel afgevallen bent!

@Appelsientje wat leuk die save the day kaartjes!

Ik vind de juni bruidjes mail ook wel een goed idee!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #179 Gepost op: 16 januari 2014, 22:49:43 »
Hier ook nog iets om af te strepen!! Vandaag goed nieuws van mijn moeder gehad, een kennis van haar gaat voor ons vilten bloemen als bedankjes maken, heb ik zelf ooit ook een keer gedaan en die zijn altijd zo mooi!
Morgen onze save the date versturen en zaterdag lekker babbelen met de fotograaf, het gaat ineens hard zeg :D

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #180 Gepost op: 17 januari 2014, 07:59:50 »
Leuk al die kleine mijlpaaltjes weer!

@Ck, wat goed dat je zoveel afgevallen bent...ik ben nu druk aan het lijnen, niet perse voor de bruiloft, maar de zwangerschaps kilo's van 3 jaar geleden zitten er nog aan...nu ben ik er klaar mee!

@Stephanie, jij ook zeg, 22 kilo...pfff...das niet niks! Ik hoef maar 12 en dat lukt al niet! hahaha...

Wij zijn druk bezig met de uitnodigingen, ik wil ze verzenden in doosjes, nou zijn die dingen en belachelijk duur...zit gewoon op 2,60 per doosje! Dus als iemand op het internet nog platte verzenddoosjes met deksel tegenkomt voor een lagere prijs...linkjes mogen mijn kant op!
Ook zijn we op etsy nog steeds aan het zoeken naar de perfecte ringen, heb er zoooooveel gezien, ik kan echt niet meer kiezen en mijn is AS is nog minder besluitvaardig dan ik...dus dat gaat nog wel even duren ben ik bang!

Zijn hier ook dames die hun eigen haar en make-up doen?? Ik ben nog al een zeikerd, en allergisch voor alles wat mijn huid niet kent...dus ik doe het zelf...en mijn haar ook, heb lang donker haar met enorm veel krullen...moet nog even kijken wat ik daarvan ga maken, maar ik moet er niet aan denken dat iemand anders aan mijn haar gaat zitten plukken...

@Spacekitten...gaat hard hé! Heerlijk...voor ons was het gisteren echt nog maar 5 maanden, wat een fantastische gedachten dat ik over 5 maanden ein-de-lijk getrouwd ben met die fantastische kerel...heerlijk!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #181 Gepost op: 17 januari 2014, 08:18:32 »
Ja gaat zeker hard!

Ik ben ook een zeikerd, zeker wat betreft make-up. Kan bijna nergens tegen en gelukkig doet nu iemand het die gewoon mijn make up zal gebruiken, hijzelf had namelijk een merk waar ik allergisch voor ben. Haar wil ik trouwens wel laten doen, maar ook niet door iedereen hahaha

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #182 Gepost op: 17 januari 2014, 09:15:00 »
@Spacekitten wat leuk he die 6-6. Hebben jullie hier specifiek voor gekozen omdat het 6-6 is? Wij niet namelijk maar we hebben wel gekeken naar de nummerologie hierachter. Wist je dat het een hele mooie datum is? Het staat namelijk voor een nieuw hoofdstuk in je leven  :biggrin: beter kan niet toch?Ik ben trouwens wel benieuwd naar je save the date kaarten. Wij hebben hem ook per email verstuurd....scheelt weer wat centen aangezien ik zo flink over het budget ben gegaan.  :blush:

@Kirriemirrie ik doe ook mijn make up zelf....maar das voor mij niet meer dan logisch, het is mijn beroep. Mijn haren laat ik echter over aan de expert. Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat dat gaat kosten, hopelijk valt het mee  :blink: Ik zal wel eens in de gaten houden of ik wat van die doosjes tegenkom....ik hou je op de hoogte als ik iets zie.

Ik ben ook nog druk met afvallen bezig........nog 6kg te gaan....  :dry: hopelijk ga ik het redden, flink veel bewegen en aangezien ik in een schoonheidsinstituut werk waar we ook aan afvallen doen ga ik er van uit dat het goed komt.....ik mis de Mc Donald alleen zo erg.....  :censored:

Morgen gaat mijn as voor zijn pak weg.....ik ben er niet bij....ik vind dat zoooo moeilijk!! hahaha controle-freak  :blush: Gelukkig is mijn moeder mee, over een week of 4 mag ik mijn jurk weer aan....zoveel zin in....ik hoop dat ik hem nog net zo mooi vind.

Volgende week vrijdag beginnen we met een hele groep aan de DIY projectjes. Een tante van me zit bij zo een clubje waar ze allemaal van die bruidsdingen maken....hoe een mazzel is dat.... :applaus:

Wie van jullie is al terug geweest voor het afpassen van haar jurk???



franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Juni 2014
« Reactie #183 Gepost op: 17 januari 2014, 09:18:23 »
Ik ben ook nog druk met afvallen bezig........nog 6kg te gaan.... 

6kg.. als ik die save the date zie denk ik meid dat heb je niet nodig!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #184 Gepost op: 17 januari 2014, 09:56:26 »
@appelsientje, dat van de numerologie had ik nog niet opgezocht, leuk om te weten! Wij hebben praktisch gekeken naar de datum (geen verjaardag ed) en 6-6 was t mooiste toch.

Ik ben niet echt bezig met afvallen, maar er mag wel wat af, nog 2-3 kilo en ik zit alweer aan mijn volgende streefpunt :D

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #185 Gepost op: 17 januari 2014, 12:13:51 »
Even een snelle (illegale) reactie vanaf mijn werk ;)

Goed bezig afvallers! Vind het altijd knap als mensen dat voor elkaar krijgen!

@ Stephanie: mijn dochters zijn 3 en 1. Als we trouwen is de jongste net 2.

Voor wat betreft de mail: ik wil wel mee doen! De 2014 mail is idd niet helemaal overzichtelijk vanwege de vele "leden". daarnaast is het dan ook wat specifieker?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #186 Gepost op: 17 januari 2014, 12:20:04 »
Ik wil ook meedoen met de mail!!!

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #187 Gepost op: 17 januari 2014, 12:55:44 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:29:23 door Pinky13 »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #188 Gepost op: 17 januari 2014, 13:53:25 »
Hebben jullie trouwens ook dat je niets liever wil dan die jurk aan hem laten zien??? Ik kan het niet uitstaan dat ik de belangrijkste persoon in mijn leven niet om zijn mening kan vragen....verschrikkelijk vind ik het! Hebben jullie dat niet?

Ik wil ook graaaag de inloggegevens voor de mail hebben, als je die aan gaat maken Pinky!

@ItsAnne, onze dochters zijn van dezelfde leeftijd (3 jaar) leuk hé?!!? Ik vind het zo'n leuke leeftijd..zo lekker eigenwijs zijn ze nu!

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #189 Gepost op: 17 januari 2014, 15:26:27 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:29:07 door Pinky13 »

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #190 Gepost op: 17 januari 2014, 15:38:50 »
Ja kirriemirrie dat heb ik ook! Ik wil zo graag de jurk laten zien, maar hij wil echt wachten tot de bruiloft!!

Ik wil ook wel bij de mail  :biggrin:

Stephanie555

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #191 Gepost op: 17 januari 2014, 16:06:13 »
@Kirriemirrie
Haha hoe herkenbaar....maar ja des te mooier en leuker wordt het in juni :applaus:

En leuk...een eigen cluppie met de juni bruidjes ..ben benieuwd:-)

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Juni 2014
« Reactie #192 Gepost op: 17 januari 2014, 19:38:29 »
Wil je mij de inloggegevens ook sturen?

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #193 Gepost op: 17 januari 2014, 20:10:46 »
Aangezien ik net nieuw ben op het forum en dus in dit topic heb ik even een paar pagina's teruggelezen!

@ItsAnne, tijdens de barbecue op onze trouwdag speelt Nederland een wedstrijd. Ik zei laatst dat mijn zwagers hier vast niet blij mee zouden zijn, mijn schoonmoeder zei meteen: Als ze ook maar 1x de tv aan durven te zetten, dan zwaait er wat! Ik geloof dat ik me daar die dag dus niet druk over hoef te maken, daar heb ik anderen voor ;)

@Kirriemirrie, ik kwam het berichtje van je sigarenbar tegen, een erg leuk en origineel idee. Misschien denk ik te praktisch hoor maar is je feest binnen? Mogen de sigaren gerookt worden? Zo nee, is het niet jammer als alle mannen naar buiten verdwijnen terwijl het feest juist binnen is? :)

Ik zou het ook erg leuk vinden om de inloggegevens voor de mail te krijgen!
Dingen die wij al geregeld hebben zijn trouwens:

- Ondertrouw
- Ringen
- Jurk + schoenen en accessoires
- Afspraak bruidsmake-up
- Locatie
- Organza zakjes voor de bedankjes (koopje ;)) Nu de inhoud nog verzinnen/regelen.
- Save the Dates

Belangrijkste dingen die hier dus nog moeten gebeuren:
- Pak AS
- Kapper
- Trouwvervoer
- Boeket + corsage(s)
- Fotograaf
- Bruidstaart

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #194 Gepost op: 18 januari 2014, 01:10:09 »
@idoann, wij hebben het feest in een strandpavilioen, het dak en de zijwanden kunnen eraf, dan hebben we een open buitenruimte, heel relaxed! De sigarenbar lijkt me heel cool, maar, ik twijfel erover, zullen de mannen er wel gebruik van maken? Ik wil niet de volgende dag met 50 sigaren in m'n mik zitten...

Leuk, de mail, ik zal morgen ook even zaken gaan uploaden en doormailen.
Vandaag als het goed is de fotograaf geregeld, voor een fantastische prijs, heel blij mee! En de dj is als het goed is ook rond, dus dat schiet weer mooi op! As wil hier trouwens ook echt wachten hoor, hij wil het pas op de dag zelf zien...leuk voor hem, maar ik wil zijn mening, maar goed...ik zal geduld moeten hebben!

Hier moeten het boeket, de corsages, pak as en de taart ook nog geregeld worden, daar maak ik me niet zo druk om, dat komt wel goed lijkt mij.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #195 Gepost op: 18 januari 2014, 07:46:43 »
Ik wil ook graag meedoen aan de mail  ^_^

En Idoann welkom!!!  :applaus:

@Pinky, succes vandaag  ;) As ligt nog te slapen en ik zit al wakker beneden, vrees dat de zenuwen meer effect hebben op mij dan op hem hahaha.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #196 Gepost op: 18 januari 2014, 09:22:35 »
Ik wil ook wel heel graag de mail gegevens:)

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #197 Gepost op: 18 januari 2014, 19:22:26 »
Kirriemirrie, heb je niet heel toevallig iemand in de familie die sigaren rookt? Als ik een sigarenbar had en wat over zou houden, zou mijn vader dat met alle liefde overnemen ;)

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #198 Gepost op: 19 januari 2014, 19:52:52 »
Korte reactie:), Appelsientje, wat een leuke STD kaart, heel leuk en persoonlijk.

Wij hebben een optie op een huwelijksreis gezet, 17 dagen naar Bali, zo leuk!! We moeten dinsdag zeggen of we het doen maar heb al zon flauw vermoeden.

Superleuk die Juni mail. Zo gauw ik mijn eerste pasafspraak heb gehad zal ik mijn foto's ook plaatsen. Leuk om al jullie jurken te zien, ziet echt mooi uit allemaal!

Van de week gaan wij de uitnodigingen bestellen, ze zijn toch al klaar. Kunnen we die ook weer afstrepen..

Ik wil ook 2-3 kilo afvallen. Gewoon net even lekkerder in mijn vel. Volgens mij ga ik de goede kant op. Wel een lekker gevoel.

Kirriemirrie, leuk die sigaren bar, ik zou het niet aandurven, ook bang dat het niet opkomt, maar als je het kwijt kan in je familie is het zeker leuk om te doen.

Idoann Welkom!!

EarlGrey86

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #199 Gepost op: 20 januari 2014, 12:39:32 »
Hallo dames! Heb al een tijdje niet gepost, maar wil ook graag meedoen met de mail!  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards