collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 267544 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CK71

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #350 Gepost op: 24 februari 2014, 19:27:03 »
In onze ringen komt alleen de naam en de trouwdatum

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #351 Gepost op: 24 februari 2014, 19:42:13 »
Wij hebben onze namen en trouwdatum erin. Bij mij staat er ook n hartje in, bij hem niet.

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #352 Gepost op: 25 februari 2014, 07:22:20 »
Kiss me staat ook op onze lijst. Toen dat nummer uit kwam, alweer tig jaar geleden ;) was mijn wens al: als ik ooit ga trouwrn wil ik dat nummer!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #353 Gepost op: 25 februari 2014, 07:23:10 »
Ja...hij is zo leuk! En niet al te zoetsappig...net als I'll be there for you...is ook zo heerlijke klassieker!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #354 Gepost op: 25 februari 2014, 08:55:42 »
geen idee nog wat we in de trouwringen zetten, ben helemaal vergeten of we daar al iets over besloten hadden lol!

De muziek is heel moeilijk, ben zelf echt super lang bezig geweest. Had via spotify een lijst aangemaakt met mogelijke nummers en die aan AS laten horen. Daar stond echt vanalles in van you've got a friend (uit toystory), come what may (moulin rouge) tot nummers van metallica en guano apes.

Voor ons was het moeilijkste het nummer tijdens het tekenen te kiezen, maar AS heeft me verrast en ingestemd (en ondertussen bijna platgedraaid) met een nummer uit tangled.
De andere twee hadden we heel snel, alleen ff getwijfeld of we dat wel konden doen. Maar ja, het is onze dag en de nummers paste perfect bij wie we zijn.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #355 Gepost op: 25 februari 2014, 08:57:38 »
Precies! Wie wij zijn! dat staat bij ons ook hoog in het lijstje van dingen waar we rekening mee moeten houden hoor! Soms kun je dat nog wel eens vergeten, in al het bruilofts-geweld en iedereen die iets verwacht maar wie wij zijn is het belangrijkste van alles en dat moeten we zeker goed in beeld houden!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #356 Gepost op: 25 februari 2014, 09:54:21 »
Marry you blijft leuk hè! Die hebben wij bij binnenkomst in het gemeentehuis. Openingsdans zal waarschijnlijk wel All of Me worden, alleen even kijken of we het kunnen inkorten. Om de gasten nou 4 1/2 minuut naar ons geschuifel te laten kijken.......

Wij hebben in de ringen alleen onze namen en trouwdatum staan, heb er helemaal niet over nagedacht om er iets anders in te laten zetten eigenlijk.

Leuke site Mamamiikado! Wij hebben er ook 1, is alleen weinig tot niets mee gedaan tot op heden. Misschien maar eens mee aan de slag gaan.

Zondag hebben we open dag gehad op onze feestlocatie. Leuk om weer eens te gaan kijken, alleen nu wel ontzettend aan het twijfelen over een photobooth. Ik was van plan deze zelf te maken, al het één en ander voor gehaald en geregeld, maar nu stond er bij de open dag dus een bedrijf die dat verzorgd. Toch wel ontzettend leuk! Maar wel weer €550.... Moeilijk, moeilijk!

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #357 Gepost op: 25 februari 2014, 14:03:29 »
In onze ringen komt bij mij zijn naam + trouwdatum, en andersom ;) We hebben een "standaard" lettertype gekozen, we konden kiezen uit zo'n 20 lettertypes, of je eigen handschrift. Mijn handschrift is niet om over naar huis te schrijven, die van mijn AS nog minder, dus dat hebben we maar achterwege gelaten.

Onze favoriete liedjes staan ook in een afspeellijst op Spotify, die gaan dus sowieso terug komen tijdens onze borrel. + nog een heleboel liedjes uit onze tijd zeg maar, daar staan ook echt van die Skihut nummers tussen die toen in waren, toen wij elkaar ontmoette, wat te denken van: Een bossie rooie rozen :jawdrop: :blush: en de Kabouterdans...

De muziek zelf zijn we nog niet uit, enkel dat ik die Kiss Me wil, maar ja, wanneer???, AS wil graag Hoop, liefde en vertrouwen van Jan Smit bij binnenkomst, ook al de daadwerkelijke tekst het over Jan zijn stiefdochter, vind hij het ook wel over mij gaan, maar ik vind die stem van Jan Smit verschrikkelijk....sorry fans van Jan. Zelf vind ik veel liedjes veel te zoetsappig...ook niks voor mij...dan heb ik soms de neiging om er de spot mee te gaan drijven ;) Persoonlijk vind ik Geluksmoment van Nick en Simon ook wel erg passend, maar mijn oudste dochter zal ik daar denk ik het grootste plezier mee doen ;)Wij blijven dus nog even verder puzzelen, en heel veel afkraken ;)

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #358 Gepost op: 25 februari 2014, 14:33:13 »
Wij wisten ook niet precies wat er in de ringen zou moeten staan dus hebben even rondgesnuffeld. In de trouwringen van mijn schoonouders staat hun verlovingsdatum, naam en trouwdatum. Met dat idee ter inspiratie hebben wij in onze ringen laten graveren: "23-12-2006 Naam 23-06-2014".
23-12-2006 is de dag dat we verkering hebben gekregen :)
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2014, 16:34:26 door Idoann »

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #359 Gepost op: 25 februari 2014, 15:51:03 »
dat is ook wel mooi ja!
Maar wordt dat dan niet heel klein? 

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #360 Gepost op: 25 februari 2014, 16:39:51 »
Onze namen hebben maar vier en zes letters dus dat scheelt ;) Van tevoren had de juwelier laten zien welke grootte letters er in zouden komen dus misschien kan je dat bij jullie juwelier ook van tevoren bekijken. We hebben de ringen hier al liggen en zijn erg blij met het resultaat! Nog maar vier maandjes en ze mogen eindelijk om!!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #361 Gepost op: 25 februari 2014, 16:47:34 »
Goeie om dat bij de juwelier na te vragen! wij mogen in april weer ringen passen (voor de maat en daarna worden ze afgewerkt) en dan kunnen we het meteen vragen.

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #362 Gepost op: 25 februari 2014, 17:45:33 »
Mijn AS wil niets in de trouwring laten graveren. Vind ik heeeel erg jammer... ik vind het juist mooi. Hij ziet het niet als toegevoegde waarde zegt hij. Misschien kan ik hem nog overhalen..;-).

Wij doen ook als openingsdans All of Me hoor. Het gaat er niet om wat andere mensen vinden of denken of dat hij vaak ergens anders word gedraaid als jullie het een mooi lied vinden gewoon doen.
Wij doen dan 1.46 schuivelen en dan gaat het lied over in het lied van i got a feeling van de black eyed peace.  :applaus:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #363 Gepost op: 25 februari 2014, 18:41:57 »
Blijft lastig hé, de muziek. Hier wordt ook super veel afgekraakt en belachelijk gemaakt en verder vertrouwen we maar op de kundigheid van de dj.

De ringen, ik ben er nog niet over uit, zijn naam vind ik zo suf....alsof ik die ga vergeten...maar wat dan wel??

Vandaag eindelijk een printer gekocht dus weer lekker verder met alle papieren zaken voor de bruiloft, uitnodigingen, bedankjes, dat soort dingen.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #364 Gepost op: 26 februari 2014, 09:14:50 »
Hahahaha smakelijk zitten lezen en lachen! Wij laten wel de namen graveren, maar inderdaad........waarom? Ik denk ook niet dat ik die ga vergeten hahahahahah. Zo had ik het nog niet eens bekeken.  :biggrin:

Wij hebben met de muziek ook gekeken naar de locatie waar het gedraaid wordt.
In het stadhuis hebben we rustige muziek die mijn AS leuk vind en ik ook mooi vind, maar meer zijn keus. Alleen als ik het echt niet mooi vond zouden we iets anders doen. ;-)
In de kerk is het de klassieke muziek die het geworden is. Zo komen we binnen op Canon in D van Pachabel.......cheesy maar ow zo mooi. Hiernaast hebben we een live zangeres die het Ave Maria komt zingen.
's avonds openen wij met een Big Band die mensen in het begin niet zien (zitten achter een groot schuifscherm verstopt). En na 2 uur neemt de DJ het over. De DJ roept ons naar de dansvloer, plotseling worden de schermen weg gehaald en zit daar een 22-tallig orkest en we openen op mijn favoeriete zangeres Etta James!  :applaus: :applaus:

Hmmmm kan nu al niet wachten  :biggrin:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #365 Gepost op: 26 februari 2014, 11:32:28 »
Holy Cow appelsientje...dat is een waar muziekaal intermezzo! Wat cool!!!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #366 Gepost op: 26 februari 2014, 12:37:59 »
Wow Appelsientje, dat klinkt echt supergaaf!!

@ Lietje: misschien moeten wij er ook maar zoiets van maken. Wij hadden bedacht om eerst samen te starten met dansen en daarna onze dochters erbij te laten. Ik heb aan hun gevraagd waar ze graag op willen dansen dan. Antwoord van mijn oudste dochter: De Drakendans (van de Sprookjesboom) tja......

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #367 Gepost op: 26 februari 2014, 12:42:20 »
hahahaha @De drakendans...als het een beetje een vlot nummer is kun je dat best doen...het is dan ineens hun dansje...wel heel grappig denk ik!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #368 Gepost op: 26 februari 2014, 12:45:15 »
Zoek 'm maar eens op op You Tube. Is van de Sprookjesboom van de Efteling met een heel dansje erbij. Wel grappig hoor, ik denk dat we er veel mensen mee zullen verrassen ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #369 Gepost op: 26 februari 2014, 12:53:45 »
Dan zou ik het zeker doen! Hartstikke leuk toch!?

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #370 Gepost op: 26 februari 2014, 13:14:21 »
Origineel is het zeker  :biggrin:

Hahaha ik hoorde de tekst........wil je mee doen maar weet je niet hoe het moet....kijk dan goed

Ik denk dat je het gewoon moet doen hahahaha, +1 voor de originaliteit!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #371 Gepost op: 26 februari 2014, 13:26:40 »
hahahaha! Zo begint het inderdaad! We zullen er eens over nadenken, misschien toch wel erg grappig om te doen!

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #372 Gepost op: 26 februari 2014, 15:50:11 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:36:07 door Pinky13 »

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Juni 2014
« Reactie #373 Gepost op: 26 februari 2014, 15:57:24 »
De rest staat in het archief :)

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #374 Gepost op: 26 februari 2014, 16:14:43 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:41:12 door Pinky13 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards