collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 267490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #550 Gepost op: 11 april 2014, 09:13:07 »
Hmm, hoop dat je nichtje daarvan houd :biggrin:
Ik ben ook aan het zenuwen, morgen mijn vgf! Krijg in ieder geval een outfit aan  :dry: geen idee wat...

Vandaag naar de drukker voor een proefdruk en of ik ga verder aan onze openingsdans film of ik ga verder aan het gastenschilderij. Nog ff kijken waar ik zin in heb... Gisteren ook nog stof enzo gehaald voor het ringkussentje, dus die kan ik ook gaan frobelen

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #551 Gepost op: 11 april 2014, 17:41:04 »
Ah iedereen is lekker druk!
Heb morgen ook een vrijgezellenfeest, maar niet die van mij. Heb wel sterke vermoedens dat ik volgende week aan de beurt ben ;)

Hier gaat het ook goed. Uitnodigingen zijn gisteren de deur uit gegaan, tot nu toe al leuke reacties op gekregen, dus dat is altijd fijn! Verder al heel veel puntjes op de i aan het zetten, alleen dat gastenboek....... ik blijf er maar een beetje mee aanklooien..... Binnenkort maar eens voor gaan zitten!

Spacekitten: veel plezier morgen op je vgf! Heb je geraden dat het morgen is? Of wilde je dat gewoon graag vantevoren weten?

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #552 Gepost op: 11 april 2014, 22:05:02 »
Spacekitten, veel plezier morgen!

ItsAnne, weet je nog niet wat voor gastenboek je wilt of wil het uitwerken van je idee juist niet? Op pinterest/ welke staan anders best veel goede ideeen :)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #553 Gepost op: 11 april 2014, 23:33:40 »
Ik kreeg het te horen omdat ik liep te stressen haha, maar meer weet ik dus niet. Er zijn kleine dingen gevallen, maar heb nog niets weten te raden

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #554 Gepost op: 12 april 2014, 09:05:43 »
Wat is die muziek uitkiezen verschrikkelijk!

Dit hebben we nu
Bij binnenkomst: belong to you van Eros ramazotti en Anastacia, mijn As heeft in zijn jeugd een aantal jaar in Italië gewoond. Hij had eerst van Eros een compleet Italiaans liedje, daar had ik helemaal niks mee, nu de combi Italiaans-Engels maakt het voor mij begrijpelijker ;)

Tijdens tekenen: Kiss me van six pence none THE ritcher, een van mijn favoriete nummers. Ik heb altijd geroepen, die wil ik op mijn trouwen. Al is AS nog niet overtuigd, maar komt ook niet met iets beter.

Weggaan, het enige nummer wat vaststaat: Alles is liefde van Bløf, een vrolijk nummer en toch weer een beetje Zeeland gerelateerd. ik kom uit Zeeland en tot ons samenwonen daar gewoond.  mijn As heeft zijn tienerjaren tot ons samenwonen daar doorgebracht.

Mocht iemand van jullie nog een tip hebben voor ons dan hoor ik het graag ;)

Gisteravond bevestigd gekregen dat mijn oom en tante uit Canada ook aanwezig zullen zijn.

À.s. Woensdag jurk weer passen. Mijn dochters gaan dit keer ook mee, in hun jurk. Ik heb mijn haar geverd, kijken of dit de goede teint rood is bij mijn jurk ;) ben zelf weg ervan, maar ben bang dat het te paars is.
« Laatst bewerkt op: 12 april 2014, 09:09:23 door mamamikado »

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #555 Gepost op: 13 april 2014, 10:15:23 »
@ Idoan: ik heb al een boek, maar vind deze er een beetje saai uit zien, dus daar moet iets mee gebeuren....

@ Spacekitten: hoe was je dag? Heb je het leuk gehad?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #556 Gepost op: 13 april 2014, 11:03:10 »
Het was super leuk! We hebben een workshop burlesque dansen gedaan en daarna lekker gegeten en met een paar nog wezen dansen daarna :biggrin:

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #557 Gepost op: 14 april 2014, 09:45:06 »
Leuk Spacekitten!! Dat klinkt als een gezelig feestje.

@mamamikado wat fijn dat je tante uit Canada er ook bij kan zijn. Toch bijzonder als mensen moeite doen voor je.  Veel plezier woensdag!!

Ik heb dit weekend echt bijna niets gedaan aan de bruiloft alleen het draaiboek is ver af en ik heb ballonnen besteld voor als we de kerk uit komen. Ergens voel ik me schuldig, er is nog genoeg te doen. Maar goed, we hebben nog even natuurlijk. Sta sinds zaterdag onder een rare uitslag in mijn gezicht. Mijn vriend denkt dat het de spanningen zijn.....als dat nu al begint dan vrees ik dat ik er niet uit zie op mijn bruiloft  :cry:


Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #558 Gepost op: 14 april 2014, 10:59:53 »
dat is niet zo mooi Appelsientje, maar het kunnen echt de spanningen zijn! Ik kreeg ineens overal puistjes, maar nu ik wat meer rust heb zijn ze ook weer weg, dus pak ook je rust!

@Itsanne, misschien kun je iets met het scrapbooken wat je tegenwoordig overal zit, dus het opknappen van saaie pagina's met stempels, stickers ed?

@mammamikado, wat fijn dat je oom en tante er bij zullen zijn!

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #559 Gepost op: 14 april 2014, 23:17:03 »
Al die spanningen bij jullie...heel veel suc-6! Ik mag het afkloppen, maar hier gelukkig nog geen stress te bekennen, maar dat kan ook komen omdat wij ook nog met een hoop andere dingen buitenom het trouwen bezig zijn: o.a. Een afscheid groep 8 voor alledrie de basisscholen op het dorp, paasfeest op de school van onze dochters en Koningsdag 2014 op het dorp ;).

Vandaag wel, onverwacht, leuke dingen voor het trouwen op de kop getikt.

Zocht de hele tijd al iets leuks om de enveloppen in te doen. We liepen vanmiddag bij toeval tegen retro-look koffers aan, passend bij de look van onze vw-bus, qua kleur bij mijn jurk. Ik zat te twijfelen tussen 2 maten, mijn AS zegt, neem ze maar allebei mee :biggrin: dit worden dus onze envelopkoffers, misschien eentje voor de bedankjes;), zie afbeelding, de kleine (zoals rechtsboven en linksonder) met bedrukte woorden love, beetje flowerpower stijl, met o.a. Rood, bruin, zwart. De grote variant is bordeauxkleurig, oud gemaakt, met ecru kleurige tekst : I'll love you to the moon & back. Het gaf onderweg veel bekijks, diverse mensen vroegen waar we ze gekocht hadden.

Ook vonden we daar een wit fotolijst met de letters just married, voor een foto van A4 formaat, afgeprijsd voor 1,99, we willen hier een foto in doen, die de fotograaf direct print, voor op onze gastenboektafel.

Bij een schoenenwinkel liep ik tegen ballerina's aan, ivoorkleurig, met o.a. VW-busjes erop gedrukt. Ik houd wel van een flauwkulletje, dus die heb ik gekocht, voor wanneer ik mijn hakken beu ben ;) past natuurlijk precies bij onze bus :p hiermee wel mijn eerste paar ballerina's over, dus mocht iemand nog op zoek zijn naar een ballerina maat 42, kijk dan even in de aangeboden/ gezocht rubriek ;)

Deze ballerina's zal ik na ons trouwen ook nog wel dragen, daarvoor vind ik mijn eerste paar net te trouwachtig :p







Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #560 Gepost op: 15 april 2014, 04:57:06 »
Jeetje dat zou toch bijna geen toeval meer zijn. Die ballerina's én zo een fotolijstje?! Dat is nog eens mazzel!!! Waar heb je die koffers eigenlijk gehaald? Ze zijn wel echt heel mooi!

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #561 Gepost op: 15 april 2014, 07:26:28 »
Ze komen bij Xenos vandaan. Hier stonden zo'n 5 verschillende prints.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #562 Gepost op: 15 april 2014, 08:24:02 »
Hallo hallo.....

Xenos is weer helemaal leuk hé op het moment? Ik heb er van de week ook al zo'n koffer gehaald voor de enveloppen en die mokken (mr. Right en Mrs. always right) en wat decoratie...voor dat geld ga ik echt niet zelf aan de freubel!

Hier valt de stress gelukkig ook mee, moet nog wat dingen regelen, innemen van mijn jurk, outfit voor AS, kleine dingetjes...maar dat gaan we volgende week allemaal doen, even een middagje naar Almere en dan kunnen we alles in één keer kopen. Wel zo handig! De grote dingen zijn geregeld, het gaat nu echt om de details en dat vind ik eigenlijk het leukste! Doorspreken van het Menu met de locatie moeten we nog doen...muzieklijst maken...en dan zijn we er wel zo'n beetje...Ow en ik moet nog verzinnen wat ik nou met mijn haar wil...ik denk dat ik gewoon mijn eigen krullen laat zitten en niet ga stijlen...dan lijk ik in elk geval nog een beetje op mijzelf!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #563 Gepost op: 15 april 2014, 11:41:31 »
oeh die mokken heb ik ook!

Mooie koffers mamamikado!

De stress neemt hier ook weer wat af hoor, heb veel kunnen doen de laatste dagen. Alleen mijn torselet is nog zo'n puntje waar ik nog wat nachtmerries van heb, omdat ik geen idee heb wanneer die nu binnenkomt.
Voor de rest echt nog kleine dingen. Deze week dan de uitnodigingen laten drukken en dan is het echt een kwestie van een beetje fröbelen en klaar denk ik.

Krullen zijn altijd leuk kirriemirrie en natuurlijk moet je vooral jezelf zijn die dag!

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #564 Gepost op: 15 april 2014, 14:58:37 »
Kirriemirrie, Weet niet hoe lang je haar is, maar heb zelf ook krullen en heb een mooi kapsel voorbij zien komen op welke.nl. Stuur een foto naar de mail! Ik neem deze foto ook mee naar mijn kapper als ik mijn proefkapsel krijg :)

Hebben net ook erg leuke manchetknopen voor AS gevonden, ook die stuur ik even!
Hier gelukkig ook geen stress maar mezelf kennende komt dat echt nog wel, het blijft voor mijn gevoel toch nog wel ver weg al weet mijn verstand dat het wel opschiet en dat ik wellicht toch nog een stapje harder moet doen ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #565 Gepost op: 15 april 2014, 15:29:48 »
Ik ga straks gelijk kijken op de mail, ben heeel benieuwd! Met steil haar zie ik er al snel uit als een gypsy...donkere huid, blauwe ogen en donker haar...en veel make-up...nou dan ben ik helemaal klaar hoor...dan zie ik er zo anders uit!

Wij gaan de mokken gebruik ook op het feest, bij het koffie momentje...gewoon voor de leuk!

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #566 Gepost op: 15 april 2014, 18:19:39 »
Ben ik alweer! Wij hebben vanochtend het bruidsboeket en de bruidegomscorsage besteld. Ik zit nog te twijfelen of we alle gasten ook een corsage zullen geven of bijvoorbeeld alleen onze ouders, dit zijn ook onze getuigen of helemaal niemand. Aan de ene kant denk ik dat het een makkelijke kostenpost is om op te besparen maar toch hoort het er voor mijn gevoel toch wel een beetje bij? Nu is mijn vraag eigenlijk hoe jullie dit doen?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #567 Gepost op: 15 april 2014, 18:38:52 »
Wij hebben alleen as en de getuigen, lekker makkelijk!

Gaaf kapsel trouwens, ga vanavond na het sporten en douchen even proberen!

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #568 Gepost op: 15 april 2014, 20:22:15 »
Wij doen, naast de bruidegom,  enkel de daggasten (zonder de kinderen zijn dat 10 mensen)

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #569 Gepost op: 16 april 2014, 08:25:37 »
Wij hebben van de daggasten, alleen de ouders en broers en zussen met aanhang.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #570 Gepost op: 16 april 2014, 08:59:52 »
Wij hebben een corsage voor alle daggasten. Boeket voor mij, corsage voor AS en een polshorloge voor onze dames

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #571 Gepost op: 16 april 2014, 13:16:33 »
Ladies, wie kan mij helpen! Ik zoek zo'n smalle stropdas, in het turquoise blauw...maar kom overal alleen maar die brede tegen!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #572 Gepost op: 16 april 2014, 15:12:57 »
Kirriemirrie, hoe smal is smal?

Hier eindelijk goed nieuws! mijn torselet komt morgen of vrijdag binnen!!!!!!!!
Volgende week mag ik daarom weer fijn mijn jurk gaan passen, nu met juiste onderkleding :biggrin:

Wij hebben best wel wat bloemen namelijk: AS, (ik een boeket,) getuigen, ouders en de bruidsmeisjes krijgen een klein boeketje (maar dit doet een bekende van me, dus alleen materiaal kosten)
Persoonlijk vind ik het wel mooi om de ouders en de getuigen een corsage te geven, buiten je as natuurlijk, maar dit is natuurlijk voor iedereen anders

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #573 Gepost op: 16 april 2014, 16:17:09 »
Jaaa!! Wat fijn Spacekitten!!!!  :applaus:

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #574 Gepost op: 16 april 2014, 19:18:50 »
Deze is 6,5 cm breed dus niet heel smal maar wel smaller dan gewoonlijk!

Spacekitten, wat fijn! Dan kan je eindelijk het gehele plaatje bekijken :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards