collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069679 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #600 Gepost op: 10 november 2012, 07:30:13 »
Dat klinkt goed! Toevallig toch weer bijna zelfde ring, is toch voorbestemd dan ;)
:applaus:, al die andere ringen de ik omgehad heb,was niets voor mij. Wel mooi, maar niet mij.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #601 Gepost op: 10 november 2012, 08:55:27 »
Kirriemirrie heel veel beterschap! Hoop dat je er snel van hersteld.

JoyceS fijn dat ze de ring op zicht kunnen laten komen. Hoop dat het wat voor je is!


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #602 Gepost op: 11 november 2012, 15:59:13 »
@ Lizzz...het is inderdaad wel leuk om mensen een cadeautje te geven waar ze ook echt iets aan hebben, ik denk dat het wel in de smaak zal vallen.
Ik wil ook wel een pbtje over je jurk...nieuwsgierig!

@sperzieboon, soms kan het inderdaad echt heel veel schelen als je het woordje trouwen weg laat, dan vallen sommige prijzen ineens een stuk lager uit!
Wat fijn dat je een jurk hebt, en inclusief alle toeters en bellen, zal wel een hoop stress schelen!
In tegenstelling tot jou kan ik de hoogste hakken aan die ik kan vinden aangezien vriendjelief nog al wat groter is!

@JoyceS, wat fijn dat jullie de ringen al hebben! Nou ja, zo goed als! Kun je weer iets wegstrepen!

Hier ondanks alle toestanden wel iets opgeschoten!

Ondanks dat mijn droombuiloft buiten in de open lucht is moet ik helaas reeel zijn en inzien dat het in NL nauwelijk mogelijk is en ook ivm het weer! Je bent gewoon te afhankelijk van zonneschijn en die garantie kunnen we niet krijgen!
We vallen nu terug op de eerste locatie die we bedacht hadden, de koningshof op Urk. Een mooie locatie met mooie zalen (de arianezaal in ons geval) met aangrenzend terras en een kinderspeelplaats in de kelder met begeleiding.

Het is niet het volledige droomplaatje maar wel fantastisch ook ivm het gemak, je hoeft zelf niets op te bouwen en de dag na je bruiloft weer af te breken zoals bij een eigen locatie, je hoeft niet zelf te cateren wat denk ik ook een hoop stress met zich mee brengt en als we een beetje onderhandelen komen we er qua prijs ook wel uit!

Qua jurken twijfel ik heel erg tussen 3 jurken...zal even de linkjes plakken, kunnen jullie meekijken!
http://www.lightinthebox.com/nl/trompet---mermaid-off-the-shoulder-kapel-trein-satijn-kanten-bruidsjurk_p71418.html       (deze is heel mooi, maar moet je hier niet 1,90 voor zijn???)

http://www.lightinthebox.com/nl/trompet---zeemeermin-een-schouder-kapel-trein-satijn-taft-trouwjurk-met-3d-bloemen_p66415.html    (ook heeel mooi maar wat is dat voor gekke poef aan de achterkant??)

http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/trouwkleding-en-trouwaccessoires/580795612-nieuw-trouwjurken-stuntprijs-van-250-euro.html?return=eJxNjNtqhDAQht9lQe80BxtZI1KUfZGQpGtqTiQRe6Dv3nGXQm9mvu%2F%2FhxGc8G%2FD8Zg5HSi%2FZC2SXMe1lMgR2kLUvnUibSVaIUpuvUWb1cr4e6OE0xmVFPbjL9K%2BebiQUuccTIIDGbwyxejGG70fqHxG%2FTx639OGZN8N7Vqcff2wE6lVnkqouplU3WJhzD19ID2xG04sgF8mAuY3lUGA4hliAAf57Henk5GgIRtwWps7%2FI5xn3AdQy4yKD1dKWPLrRZHxRbSX3HFbkDnmggmrH82FFP2v6EvdLiMP78jp2D%2F&fta=eNqdk8tu2zAQRX%2FF4MJrcihKJAUvmnoTtMimQTdBEPAlV7VsCZYUqzX87x2STVA0BQJ0pYN5kPcOR0ZX%2BjJqqcl86p6eTTeSetQMCk2WbsPWftxMvWZ1x3QJ%2BAFdclV3k%2F7ZDvXY%2BFHXw6RpfRj0cT6EU%2Bvqfmw1rNsddg%2FDvKHroR8n1%2FuwkSDEzXZtzg%2BslPTxgT5uGGWijBGgIHIEClBRBEoYzC6QusX7R801aX1SB7LShFtlaeHZwq1lgoUQwRcWbATHDbc54gKPIA03NIIITVkhGB9CBUs8BwLQBIyWsVg1TWPKBQrFoREWgYey4gHBeFWpAqGyonFqAVCBO%2B8W4E4KKjHFBQNLsZ1DWciGL8w12MfYwoxiAMEuTAZjGmcWJkTlfVDx5OBc0SSwjtIMqgwZhIIElbAiQSlk7rLcywSFZLmdU2nTK%2BLIpn4wfnzqwnE3fUujBMwoTQ5meYrjxYl6zaiMc9XEnEltEC5YiE%2BEnNYDM7fb328S4xGFJp%2BNDV1kXJ%2BP%2FdG3UxvSxUyTG%2BP24ejvzCGH%2FihZfeqCb4%2B71fZF5YdpOrV2nsL9jyGX4z0kC%2F3Sn6bbow8LyRJZur3U5Kvp5ijfYDXqpVlTWihSX7OKVJNkvim8a8OMbq9X3FbcvX9ZjfG%2FrWL4VeRbm8BzenV%2F6ufz%2FsUnZsf%2F8QrveM2%2Fyjte8dyk5vt82ke%2F1%2FzSz7GI6sv1%2BgsNdDNz&fta_ind=16&fs=1&thumb_click=1#photo       (en deze en dan foto 1....prachtig...maar ja, ook weer moet je hier niet heel lang voor zijn???)

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Ik ga weer even in relaxmodus op de bank, de wonden genezen langzaam, maar het gaat redelijk. Baal alleen vreselijk dat ik mijn dochter niet kan optillen en knuffelen, maar goed, met een aantal dagen zal dat ook wel beter gaan!
Dat was mijn verhaal voor nu...hahaha...heeeel veel geworden!




Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #603 Gepost op: 11 november 2012, 16:31:03 »
Wat fijn kirriemirrie dat je weer thuis bent! Wel rustig aan doen hoor!!!
Ik zal binnenkort even een plaatje sturen;)

Mooie jurken, ik vind de 3e het mooiste! Ik heb nu een aantal dingen besteld op lightinthebox maar nog nooit kleding. Bij nummer 3 kan je ook passen zie ik. Bij lightinthebox kan je niet zomaar ruilen dus dat zal zonde zijn  als je dat geld kwijt zou zijn.

Fijn dat jullie een locatie gevonden hebben, en handig dat er een kinderspeelplaats met begeleiding is.
Dan kunnen de kinderen zich vermaken :)


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #604 Gepost op: 11 november 2012, 16:44:36 »
@Lizzz, ja nummer 3 is ook mijn favoriet! 'k ga binnenkort bij een bruidsmodezaak zonder afspraak wat jurken passen die hierop lijken, dan zal ik de keuze maken! En inderdaad, wel fijn dat je die jurk gewoon even kan passen en voelen, de stof is ook belangrijk. moet wel zeggen dat de recensies van de lightinthebox jurken, alle 100 nog iets heel positief zijn, ook over de kwaliteit van de stof!

En de locatie, tja, ik vind het jammer dat ik het nu niet zo persoonlijk kan maken als ik graag had gewild, je bent toch meer afhankelijk van de inrichting van de locatie en wat je daar allemaal wel en niet mag doen. Maar goed, het is dan wel geregeld en als er iets is wat je minder vindt kun je natuurlijk altijd overleggen of je iets kan aanpassen.

Ik doe super rustig aan, mag ook niets dus heb niet veel keus. En ik ben benieuwd naar het plaatje...blijft leuk al die jurken!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #605 Gepost op: 11 november 2012, 17:05:53 »
Ik vind je jurken nog best wel verschillend! Hoewel het wel allemaal fishtales zijn, heeft de een veel kant en de andere juist een gladde stof. Ik vind de eerste jurk het mooist.. En als je die poef aan de achterkant al niet mooi vindt bij de 2e jurk.. zou ik hem lekker uit je lijstje weglaten :)
Goed dat je ergens jurken gaat passen. Zie je een beetje of een jurk bij je lengte past. Ik heb daar echt geen verstand van!

En ik denk toch wel fijn dat jullie nu de knoop hebben doorgehakt over de locatie. Ik denk inderdaad dat het jullie wat meer rust geeft, nu zij veel werk uit handen nemen. Want gestresst je bruiloft in gaan is niet ideaal denk ik. En wie weet mag je wel veel inbreng hebben. Ik ken zat locaties die daar helemaal geen moeite mee hebben!

Ik durf ook geen foto hier te zetten van mijn jurk. Toch bang voor meelezers (heb nogal wat bruidjes in m'n vriendengroep..) en het plaatje uit de brochure vind ik toch anders, want toen trok hij mijn aandacht helemaal niet en ik doe een kleine aanpassing aan de jurk. Maar goed, wie benieuwd is stuur ik wel een pb'tje ;)
En jaaa ik wil ook die van jullie zien!  :biggrin:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #606 Gepost op: 11 november 2012, 18:10:37 »
Destino, ik weet ongeveer wat voor corsages hij gaat maken. Wordt in ieder geval van hout en iets met katten.. Ben benieuwd wat eruit komt! Hij is erg handig, en ondanks mijn bedenkingen vaak wordt het dan toch super! Dus laat hem lekker zijn gang gaan ;)
En super dat je torselet past! Wat zou hij in NL gekost hebben?

Lizz, niet leuk dat je nu niet alles kan bespreken met je schoonouders omdat ze zo moeilijk doen.. Mja, is niet anders! En ik ben ook benieuwd welke jurk je hebt :D

Maggy, gezellig dat je hier blijft hangen! Zou fijn zijn als je 2de jurksessie wel geslaagd is en je wat vind!

Sperzieboon, welke jurk heb je nu uiteindelijk gekocht? Ik ben benieuwd :D

Wow Kirriemirrie wat heftig! Heel veel beterschap!! En ik vind de eerste jurk het mooiste, maar het is wel een risico om het online te bestellen denk ik. Als je het wel doet, ben ik benieuwd naar je ervaring hiermee!
Fijn dat jullie nu toch een locatie hebben gevonden. De nadelen die jij noemt voor een tuinfeest hadden wij ook bedacht en zijn we nog niet over uit.

JoyceS, wat super dat je toch jouw ring weer gevonden hebt! Lijkt me zo rot, dat je in eerste instantie iets gekozen hebt en het er dan niet meer is. Zie dan maar weer eens iets te vinden wat je hetzelfde gevoel geeft als je eerste keus.. Maar fijn dat je 'm gevonden hebt!


Hier gaat alles verder prima, rustig weekend gehad. 'T is mijn werk weekend en gisteren bij vrienden geweest (en dus vanochtend een kater), en vandaag lekker op de bank met de vierde Twilight film (waarin ze trouwen, en zij kijkt alsof ze naar de galg wordt gebracht). Ben nu met een kleine hartjes pons confetti aan het maken. Wil bij de uitnodigingen graag wat van die losse hartjes doen, want dat vind ik gewoon leuk haha maar wat een rot klus! Je moet er toch best veel van hebben. Maar als de pot straks vol is, staat dat weer wel super tof :D



Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #607 Gepost op: 11 november 2012, 18:49:46 »
Kirriemirrie heb je wel eens op ninasbruidsmode site gekeken? Alle jurken op maat gemaakt voor  600 euro. Wel duurder dan light in the box maar kan je wel passen en weet je zeker dàt het  de goede maat is. Het is in franeker ik ga er 26/11 heen :)


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #608 Gepost op: 11 november 2012, 19:05:29 »
Zo volgens mij heb ik iedereen die interesse had in het zien van mij jurk een Prive berichtje gestuurd ;)
Ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar jullie jurken :) dus berichtjes zijn altijd welkom hihi!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #609 Gepost op: 11 november 2012, 19:28:09 »
Hey Lizzz, als ik op je link klik kom ik bij de home-pagina uit...? :(

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #610 Gepost op: 11 november 2012, 19:35:22 »
Zo iets hoorde ik al.... Ik heb denk ik wat fout gedaan ik ga ff proberen naar iedereen de goede link te sturen :) sorryyyyben niet zo handig met dat soort dingen hihi

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #611 Gepost op: 11 november 2012, 19:58:02 »
Ik wil ook je jurk zien lizzz! Ik laat tegen die tijd ook wel me jurk zien in berichtje.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #612 Gepost op: 11 november 2012, 20:01:55 »
Je hebt een berichtje ;)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #613 Gepost op: 11 november 2012, 20:07:18 »
Jij ook ;) super mooi hoor!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #614 Gepost op: 11 november 2012, 20:08:45 »
Hij is prachtig Lizzz....heel mooi!

En over mijn jurken, tja, ben er nog niet overuit! Ze zijn wel verschillend inderdaad maar goed, we zullen gaan zien waar ik mee thuis kom! Wellicht koop ik uiteindelijk wel gewoon een jurk in een winkel, veiligheid en gemak, het is niet eens dat het niet in het budget past, het is meer dat ik het gewoon zonde vind van dat enorme bedrag waar ik ook een heleboel andere dingen voor kan doen!

@Mydelirium, het is vaak ontzettend leuk om veel zelf te doen maar al het werk dat er in gaat zitten...pfff....Maar aan het eind vaak wel de moeite waard!

@Maggylove: die kende ik nog niet, zal eens even gaan rondneuzen..wellicht een goed alternatief!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #615 Gepost op: 11 november 2012, 20:15:40 »
Ja ik wil ook niet meer dan 600 euro voor een jurk betalen, vooral omdat ik m maar heel even aan heb.
Ze hebben echt super veel keus dus verwacht hier wel wat te kunnen vinden. Als ze in het echt mooi zijn tenminste.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #616 Gepost op: 11 november 2012, 20:31:44 »
Heb even op de site gekeken, zijn wel veel jurken maar eigenlijk allemaal hetzelfde model...prijs is wel leuk! Kwaliteit is inderdaad wel even lastig want ik ben er van overtuigd dat ook deze jurken op bestelling in China gemaakt worden, helemaal als ik kijk naar de foto's daar zijn veel hetzelfde van en als je naar de levertijd van de jurken kijkt in een andere maat, is exact hetzelfde als bij bijvoorbeel light in the box...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #617 Gepost op: 11 november 2012, 20:31:54 »
Wat veel geschreven weer! Ik ga morgen reageren.
Lizz, ik heb je berichtje gehad, maar nog niet gelezen/gekeken.
Gisterenmorgen is opa ingeslapen, en ik dacht laat ik op het forum kijken.. Wat afleiding, maar ik kan geen letter lezen. Ben helemaal op van twee dagen vanalles regelen en vannacht bijna niet te hebben geslapen. Morgen ga ik nog een poging doen!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #618 Gepost op: 11 november 2012, 20:38:23 »
Owww JoyceS, sterkte meid, voor jou en je familie natuurlijk!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #619 Gepost op: 11 november 2012, 20:38:46 »
Ow JoyceS wat naar.... Gecondoleerd en sterkte!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #620 Gepost op: 11 november 2012, 20:40:58 »
Oh wat vervelend joyce! Sterkte ermee!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #621 Gepost op: 11 november 2012, 20:48:40 »
Sterkte Joyce! Wat vervelend zeg!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #622 Gepost op: 12 november 2012, 09:49:32 »
Allereerst bedankt voor jullie condoleances!
Vannacht heb ik gelukkig aan een stuk door geslapen, zonder dromen..

Ik ga even teruglezen en reageren!

@ Lizz; Ik heb je berichtje ontvangen. Wat een mooie jurk, zo'n prinsessenjurk! Ik ben benieuwd hoe de jurk jou staat.

@Kirrie (ik kocht je even af); Mooie jurken. Denk dat je inderdaad ook even moet passen welke jurk je het beste staat. Ik had iets heel anders in mijn hoofd, dan wat me mooi staat.

Sommigen van jullie hebben mijn jurk al in een privéberichtje gehad, maar ik weet niet meer wie. Wie wil em nog zien?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #623 Gepost op: 12 november 2012, 10:46:08 »
ikke ikke ikke!!! Ik wil 'm zien! Wel fijn dat je gewoon hebt kunnen slapen. Waarschijnlijk kom ik ook met een totaal andere jurk thuis als ik zelf in gedachten heb hoor, zal wel een a-lijn jurk worden ipv een fishtail, ivm lengte en ik weeg nou ook niet echt 45 kilo, ben ook niet super slank of zo! En dan is een a-lijn wellicht toch mooier!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #624 Gepost op: 12 november 2012, 10:53:17 »
Ik wil m ook zien! En ik wil ook me jurk kopen!


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards