collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185962 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #575 Gepost op: 15 april 2010, 13:33:13 »
ben geloofk n beetje verbrand onder de zonnebank :cool: :huh:  ben toch echt maar n kwartiertje geweest...

ben toch wel blij dat we niet in september trouwen, anders loop je de hele zomer de klooien met je bandjes;)

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #576 Gepost op: 15 april 2010, 14:52:20 »
@zusje: oops, hoe krijg je dat toch voor elkaar? maar snel hydrateren de boel!

zo, het bevoegd gezag is zojuist toevallig bij a.s. op de opgraving geweest en die vond dat er nog niet veel te zien was voor publiek, dus dat er zaterdag nog geen open dag hoeft te zijn... mooi, want bevoegd gezag gaat in dit onderwerp boven zijn baas, dus we zitten safe voor zaterdag!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #577 Gepost op: 15 april 2010, 15:04:01 »
Zusje: Oeps!:ohmy: dat is me tot nu toe nog niet gebeurt..gelukkig.. en nu ben ik bruin genoeg voglens mij dat het niet meer heel snel gebeurt!
Seolram; Gelukkig maar..!!:ohmy: zou wat zijn dat het vf door moet gaan zonder vrijgezel;)

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #578 Gepost op: 16 april 2010, 00:16:08 »
snap er ook nix van...ben nog wel n beetje bruin van mezelf en verbrand ook niet zo snel..ook niet de 1e keer ofzo..
misschien nieuwe lampen;) ga gauw slapen!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #579 Gepost op: 16 april 2010, 14:15:49 »
Ook ik kom weer eens kijken. Gek dat het steeds drukker wordt toch :tongue: Zal wel eigen schuld zijn. druk met huis, bruiloft en werk

@Fijn dat de meestern hun vf al hebben gehad! dan hoef je daar geen stress meer over te hebben.
@zonnebloem, gelukkig dat je nu duidelijkheid hebt voor jezelf over de kapster.
@seolram, je hebt er weer een drukke tijd opzitten lees ik. En het filmpje bekijken is ook eindelijk een keer gelukt. jammer dat het filmpje zo kort was. Fijn dat de bubbels eindelijk binnen zijn. En die zaterdag vrij komt nu du toch goed uit.
@kip, fijn dat je as weer thuis is, maar je hoofd moet dan toch wel opeens weer verder met de bruiloft he.
@muis, is het nog gelukt met een boeket uitkiezen?
@zusje, hoe gaat het met de verbrande huid? Al iets minder geworden?

Onze kaarten zijn nu ook allemaal de deur uit, maar krijg weinig reacties.
Vandaag jurk wezen passen en nu wordt hij 'op maat gespeld' Mag hem pas 19 mei weer ophalen :sad: Maar ja hoef ik me ook geen zorgen te maken met verstoppen. Heb gelukkig wel schoenen mee en sluier, dus ik kan gaan beginnen met inlopen!
Huis gaat prima, de tegelaars zijn begonnen. Kan alleen dit weekend niet klussen, want ik ga een weekend op conferentie en as blijft thuis.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #580 Gepost op: 17 april 2010, 09:57:00 »
ben dr nogsteeds niet over uit of het nou echt verbrand is...was verder niet rood ofzo;) maar tis nogsteeds gevoelig..maandag maar iets korter eronder..:wink:

as heeft bloemen uitgezocht, ben zo benieuwd!!

gistr naar de locatie geweest om de avond door te spreken, kreeg helemaal de kriebels bij het idee dat wij daar over 6 weken zijn! heb er echt zoooo'n zin in:D laat de tijd maar voorbij vliegen:D

vandaag wordt ons huis deels gespachteld, dus we zijn een dagje klusvrij:D

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #581 Gepost op: 18 april 2010, 18:40:34 »
we zijn (nja...vooral as...) gistr wezen toeren met onze trouwauto (auto van n neef van as)...wauw wat n bak:D heb niet echt wat met auto's maar dit is echt super!! zie me al helemaal zitten, lekker zwaaien:D echt super!! tis n hele oude auto die het niet altijd doet, maar die neef heeft een auto achter de hand voor als tie het de 28e niet doet;)

geen vf gistr btw;)
« Laatst bewerkt op: 18 april 2010, 18:41:18 door zusje »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #582 Gepost op: 18 april 2010, 18:58:23 »
Wij hebben vandaag de proef fotoshoot gedaan :biggrin: Geef me dit weer op onze trouwdag ook! Heerlijk in het zonnetje gezeten

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #583 Gepost op: 19 april 2010, 09:05:46 »
Goedemorgen allemaal!
Dit weekend heeft vriendlief zijn vrijgezellenfeest gehad! Hij heeft het supergezellig gehad, met segways en solexen zijn ze naar stad verderop gegaan om te paintballen, daarna lekker uit eten geweest, daar heeft hij een (verschrikkelijk lelijk..)kikkerpak aangekregen! Daarna zijn ze kroegentochtje gaan doen (zijn maar 4 of 5 kroegen)  ik zou daar geen last van moeten hebben,maar 1 van de jongens die bij ons zou slapen had een dikke blouse aan,dus werd nog om 11 uur gevraagd of ik even langs kon komen zodat hij zich om kon kleden (die jongen heb wel onze misschien trouwauto: audi tt cabrio! dus die mocht ik meenemen;) toen vanaf half 12 nog een luchtbed opgepompt en bedden opgemaakt voor de jongens die bleven slapen, nog even stof weg gehaald;) toen was het uiteindelijk half 2, ik naar bed.. kwam de eerste lading jongens om kwart voor 3 weer, die jongens moesten de volgend edag om 8 uur er weer uit.. erg verstandig dus! en vriendlief kwam nog met een aantal jongens om kwart voor 5, dus moest daar ook weer voor uit bed, vriendlief had erg veel last van zn pas geopereerde knie, dus moest hem nog even helpen met uitkleden enzo.... ik was echt gebroken gister:s vanochtned ook goed verslapen >2 uur

Maar! vandaag naar de bloemist voor de corsages! wordt gewoon waarschijnlijk een simpele, en niet heel uitgebreid ofzo
en de jurk gaat naar de stomerij! Gister nog een 'discussie' gehad met mn ouders..ik had het ove stokbrood tijdens het middag eten.. nouja vondne ze maar gek want mn zus houd niet van salades en soep lust ze ook niet, dus dan had zij niks te eten... dus ik zei: maar je kunt toch op stokbrood ook kaas/ham/etc. doen?! en krentenbollen lust ze otch ook?! nee ik mocht dat niet doen.. ik zo: goh ik ben alweer bijna vergeten wie er gaat trouwen hierzo... :S nouja.. dat is 1 van de eerste keren dat ik sacherijnig er van werd, omdat ik al sinds augustus over het lunchbuffet bij mn ouders heb gehad, en altijd daarin stokbrood, dat ze er dan nu nog mee komen aan'kakken'

genoeg gekletst:D

ohnee:P ik wilde nog over mn eigen vrijgezellenfeest: ik wist namelijk niet wanner die zou zijn: WIST... Vrijdagavond hadden we een bruiloft van de ouders an vrienden.. zegt een meisje die daar is ineens: Ohjaa!! jij hebt je ook al snel je vrijgezellenfeest he.. ik zo: geen idee he! daar weet iki niks van.. zegt ze: Jaa een dag voor mijn verjaardag... ikzo: een vrijgezel weet normaal niet wanneer het feest is./.. was ze het niet mee eens, toen een meisje die er bij stond ook zei dat de vrijgezel dat nromaal niet weet, baalde ze toch wel.. en ik ook: ik wil dat helemaal niet weten...

nouja nu heb ik hem dus volgende week(24-4)! Heb er heel veel zin in! hoorde toenet dat het zaterdag waarschijnlijk weer richting de 20 graden gaat!Heerlijk toch!
« Laatst bewerkt op: 19 april 2010, 09:07:32 door Muisje »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #584 Gepost op: 19 april 2010, 11:32:19 »
@muisje: jeetje ik word al moe als ik het alleen lees! a.s. had ook zijn vf afgelopen zaterdag maar was op heel schappelijk tijdstip weer thuis en er bleef (gelukkig...) niemand slapen, want we hadden zondag nog genoeg te doen!
Maar a.s. was heel blij met het feestje, was redelijk rustig gehouden, ze zijn gaan raften en daarna met een sloep door de leidse grachten, biertje erbij, prima weertje (mazzel!)... daarna spareribs gaan eten en en nog even wat kroegjes in...

oehw en die ringen... vandaag is dag 28, ik dus contact met leverancier opgenomen: hij kan niet garanderen dat ie ze vandaag in huis heeft, maar de ringmaker heeft beloofd deze week, dan worden ze per luchtpost verzonden en moeten ze binnen 3-5 dagen hier zijn... ok... maar dan moeten ze dus echt 100% passen, want ik denk niet dat ik tijd heb nog om ze te laten vergroten/ verkleinen...

oeh, wel mijn 'ondergoedje'  voor na het feestje gevonden en ook wat voor hem!
Trouwens: ik heb vrijdag zo'n flesje odorex gekocht die je met een watje moet aanbrengen... dan misschien nog extra gewone deo ofzo... ook voor hem, want het lijkt me bijzonder oncharmant als mijn jurk (en zijn outfit) onder de zweetvlekken zit...

hoe doen jullie dat?

ow ja.. ik kreeg zaterdag ook ineens een ingeving... we wilden in Venetie een balonnetje oplaten voor mijn opa, maar ik zat mijn hoofd te breken over 'waar haal ik dan helium vandaan?' en ineens  viel de gedachte in mijn hoofd...ik ben katholiek opgevoed (niet echt praktiserend meer) maar mijn opa was behoorlijk van de kerk... dus eigenlijk is het veel passender als we in 1 van die prachtige kerken in Venetie een kaarsje voor 'm aansteken... dus ik zeg dat tegen a.s.: hij direct"oh, das mooi! Ik wil ook een kaarsje aansteken voor mijn oma... maar die was atheiste"
kan best vind ik, als hij daar een fijn gevoel bij krijgt!

Maar... er zijn 2 kerken in de buurt: een grotere kerk: S. Stefano, een wat kleinere S. Fantin.
De heilige stefanus is patroon tegen  hoofdpijn en zijsteken, zorgt voor een mooie dood (?) en is patroon van koetsiers (in Venetie :blink: ) paardenknechten, paarden, metselaars, kleermakers en wevers. Waar S. fantin nu eigenlijk heilige van is... geen idee.. Kwam uit Calabrie en is gestorven in Thessalonici en werd op z'n 13e monnik... verder kom ik niet...
hier iemand een idee?
« Laatst bewerkt op: 19 april 2010, 11:32:47 door Seolram »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #585 Gepost op: 19 april 2010, 11:48:51 »
Over de kerken geeeeeeeeeeen idee! ik ben niet katholiek, vind wel dat je as ook een kaarsje kan aansteken voor zijn oma, mijn sm is wel katholiek en brand ook vaakkaarsjes voor iemand die dan bijv examen heeft, zonder dat die gene katholiek is... dus dat maakt volgens mij geen verschil!

Die ringen.. spannend hoor:O ik kan wel gaan zitten denken hoe het dan anders kan, je zou als de ring maar een klein beetje te klein bv is, vaseline aan je vinger kunnen doen.. mn nicht is afgelopen vrijdag getrouwd,en haar man heeft nogal rare vingers, hij bedacht: ik maak mn vinger wel ff nat,..maar dat hielp niet!mn tante had voor de zekerheid vaseline in de tas gedaan, dus de ring kon gewoon makkelijk om: als die te groot is.. GEEN idee wat je dan moet doen, want da kun je hem ook gewoon de restvan de dag niet om..... even met een tangetje aan knijpen (grapje)

heb je trouwens deze odorex gekocht? http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.odorex.nl/images/upload/producten/extradry_lotion.jpg&imgrefurl=http://www.odorex.nl/odorex.asp%3Fid%3D16&usg=__XT40MTGB7hnp5uaompIVYx88ii8=&h=256&w=175&sz=11&hl=nl&start=1&um=1&itbs=1&tbnid=2sWBLaQT-S0H1M:&tbnh=111&tbnw=76&prev=/images%3Fq%3Dodorex%2Bextra%2Bdry%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1R2ADFA_nlNL355%26tbs%3Disch:1 daar zou ik dan geen deo meer bij doen.. ik heb deze ook jaren gebruikt! vond het altijd erg makkelijk :) je zweet echt niet meer!!! let er alleen wel op: als je de avond ervoor je oksels scheert, dit ispure alcohol.. je gaat echt kapot van de steken in je oksel haha

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #586 Gepost op: 19 april 2010, 12:13:36 »
yep, die odorex! Heb 'm al uitgeprobeerd, had 's ochtends onthaard, dus dacht 's avonds: nu moet het wel kunnen... was niet heel plezierig...maar, als ik het een beetje uitkien met wanneer ik dat spul dep en wanneer ik onthaar, moet dat gaan lukken...

dat met die kaarsjes: hij is van huis uit helemaal niet religieus, maar heeft mij wel vaker een kaarsje zien opsteken en het lijkt 'm zo mooi... dus ik vind: gaan met je gevoel!

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2010
« Reactie #587 Gepost op: 19 april 2010, 12:23:28 »
Even inbreken in dit topic voor een tip over de odorex-deo. Ik heb m ook gebruikt op mn trouwdag (deed het daarvoor ook al), en ik heb het zo gedaan:

Avond voor het trouwen oksels deppen met Odorex-spul, daarna gaan slapen (zonder oksels nog te wassen)
Ochtend van mijn trouwdag oksels geschoren (met scheermesje, geen enkele last van prikken/steken oid)
Daarna gewoon mijn eigen deo opgedaan, zodat ik lekker fris rook. Mijn gewone deo gedurende de dag een aantal keer herhaald. Resultaat: de hele dag schone, droge, gladde en frisse oksels, zonder irritatie! En mijn witte strapless jurk is ook mooi wit gebleven, ondanks het warme weer.
Wie weet hebben jullie hier iets aan, succes in ieder geval!
« Laatst bewerkt op: 19 april 2010, 12:24:00 door 14/8/2009 »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #588 Gepost op: 19 april 2010, 23:36:20 »
bedankt voor de tip! Wat kost dat spul?

Wij hebben vandaag ons laatste gesprek met de Dominee gehad, en meteen de dienst besproken! Weer iets geregeld, het komt erg dichtbij nu!

denize17

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #589 Gepost op: 20 april 2010, 00:24:50 »
21 mei 2010! En het wordt vast prachtig weer! haha (hope so..please?)

Mei is volgens mij ook een mega polulaire trouwmaand! IS volgens mij ook altijd wel stabiel weer!

Iedereen al alles geregeld? Ik hoef alleen nog maar dingen als kousebandje, taartschep en mes, bellenblaas, raamsticker... pennen voor de getuigen.. ehmm ja en nog wel wat dingen!

Begin toch wel zenuwachtig te worden, nog maar 5 weken!  :blink:las verhaal van kippie, wat naar! gaat het nu beter met je as? ik zit zelf nu ook aan de prednison. Heb voor mijn darmen 3 weken in het zieknhuis gelegen 13 maart!
nu gaat het gelukkig veel beter! vandaag onderzoek gehad en mag de prednison verder afbouwen. gelukkig heb ik geen last van nare bijverschijnselen, maar t was wel schrikken!
Je bruiloft komt toch ook btje in gevaar zegmaar.  :ohmy:

Maar kippie je man zal snel opknappen van de prednsion, het is een rotmiddel, maar wel n paardemiddel en je lichaam krijgt zo de kans om te herstellen

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #590 Gepost op: 20 april 2010, 09:24:18 »
@within: Odorex: ik geloof iets van 2,85, viel wel mee...

Zeg, dat vlieggebeuren begint me wel een beetje de zenuwen te geven... de ringen moeten per luchtpost komen...ik ga (hoop ik dus) vrijdag naar Valencia en over 2,5 week moeten we dus naar Venetie vliegen... de meneer bij DWDD zij dat het wel eens een langere periode kan worden waarop op de ene dag wel en de andere dag niet gevlogen kan worden...

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #591 Gepost op: 20 april 2010, 11:16:42 »
Ik kan het begrijpen Seolram. Ik moest gisteren nog aan je denken. Ik hoop maar dat alles goed komt voor je.
Waar ik dan weer niet aan had gedacht, de meeste bloemen worden overgevlogen. Stel je voor dat je volgende week ging trouwen en de bloemen die je wilde zijn er niet. Dat zou toch wel even jammer zijn!

De odorex is wel een slimme tip!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #592 Gepost op: 20 april 2010, 11:31:01 »
Inderdaad! t zal te maken hebben met welkekant de wind op staan etcetc. !Niet erg fijn!!

Ben zaterdag bij visagist geweest!:biggrin: helemaal geslaagd, ik draag echt NOOIT Makeup! dus was helemaal verwonderd over het verschil!
Gister jurk naar de stomerij gebracht (spoedje:P) corsages besteld en bedankjes gemaakt! bedankje zijn 2 snoepharten/jes in een cellofaantje,2 kleuren lint er om en een foto'tje van ons er aan met HARTstikke bedankt!!wel leuk en heel goedkoop (10 ero voor 100 bedankjes!)

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #593 Gepost op: 20 april 2010, 11:59:26 »
@muisje: wats met de jurk gebeurd dan?

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #594 Gepost op: 20 april 2010, 13:01:03 »
hy! ik heb een tweedehandsjurk, en al sinds september bij mn ouders thuis hangen,tussendoor is die jurk vermaakt, heb ik m onderrtussen 3 keer aangehad, dus de onderkant van de sleep was vrij smoezelig(is dit een woord?) dus we vonden het verstandig nog even te doen:) nu haal ik m over 3 weken op.. de maandag voor dat we trouwen :) zodat hij verder niet meer uitgehangen hoeft te worden:D

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #595 Gepost op: 20 april 2010, 13:32:53 »
Aha! Ik snap!

luchtruim wordt langzaam maar zeker vrij gegeven....

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #596 Gepost op: 21 april 2010, 15:18:18 »
Nog geen bericht over de ringen...

Maar wel ein-de-lijk de taartschep kunnen regelen, nu maar hopen dat ie hier op tijd is, gegraveerd en wel... (vanuit USA)

en geheel onverwacht kreeg ik zojuist contact met iemand die de wijnproeverij op onze trouwdag wel voor ons wil regelen....mooi!
dus draaiboek:
7 u. opstaan, ontbijt, haar/make-up
kostuum wordt langs gebracht
8:00-11:00 omkleden Bruidegom in andere kamer
 Bruid haar, make up, omkleden
10:45 : fotografe komt
11:00 naar stadhuis
11:30 ceremonie
12:00u. bubbels en taart
12:45 fotografe gaat weg (hopelijk wel nog foto van ons in gondel)
13:00 gondeltochtje met bubbel
13:30 afzetten bij hotel
opfrissen, iets drinken
14:30 kaarsje aansteken voor opa (S. Stefano of S. Fantin)
15:00u. rondleiding Teatro Fenice
17:00u. wijnproeverij Al Bacareto of Al Volto?
19u. diner


taart betaald, morgen de aanbetaling voor de feestlocatie doen... dan zijn alle grote dingen, op het hotel in Venetie na, wel betaald (oja en ook hotel op Cyprus is vandaag betaald...pfoeh.. ik word altijd zou nerveus van die bedragen...)

dan alleen gedurende de bruiloft en erna nog:
- transfers met boottaxi van en naar hotel
- deel kostuum a.s. Venetie en kostuum in Delft
- taart in Venetie
- wijnproeverij venetie
- diner in Venetie
- uitstapjes/ souvenirs in Venetie
- parasol en waaier van Buranokant voor bij bruidsjurk
- afbetalen feest (de andere helft + drankjes)
- bos bloemen voor bij receptieboek
- traktatie werk

thats all folks!

oja, draaiboek van feestje:
ochtend:langs Sligro voor traktatie 17e, bloemen halen
rond 13u. inchecken hotel Vermeer, bloemen/laptop/taart afleveren bij de Mol
Bruid en bruidegom omkleden (hulp met 'insnoeren bruid')
Tijdsbesteding gasten: shoppen/ wandelen/ speurtocht/ kroegentocht in Delft
15:30u. onthael
17:30 frisse neus, opfrissen hotel, enkele foto's, wandelingetje
19:00u.diner met vermaak
22:30u. naar hotel

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #597 Gepost op: 21 april 2010, 20:12:25 »
haha, jij haalt ook wel alles van ver seolram;)

heb vandaag ook odorex gekocht...is ff kijken of het werkt;)

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #598 Gepost op: 22 april 2010, 00:23:16 »
Hier is gewoon alles geregeld  :blink:

Ik moet alleen nog make-up hebben en jelle een stropdas, en dan zijn we er! de BABS even niet meegerekend..

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #599 Gepost op: 22 april 2010, 00:25:24 »
Wij kwamen er vadaag ook inerdaad achter dat we er zo goed als klaar voor zijn :ohmy: toch wel gek hoor...:tongue: en ik heb er ZIN in! echt HEEL veel ZIN!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards