collapse

Auteur Topic: Hellup ... Dansen Mmmm Quikstep  (gelezen 4868 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

brigitte

  • Gast
Hellup ... Dansen Mmmm Quikstep
« Gepost op: 8 augustus 2006, 22:52:50 »
mmmm bibber bibber openingsdans, ja ja ook wij gaan er aan geloven.
mijn vriend kan nog een beetje stijldansen van een cursus lang lang geleden, ik totaal niet en heb ook niet bepaald een goed ritme-gevoel.
toch gaan we het proberen en de mensen zullen versteld staan. Hebben paar weken geleden een dvd gekocht van Dansen doe je zo (waarschijnlijk ontstaan in navolging van dancing with the stars).

Hebben zelfs al een paar keerde pasjes beetje geoefend. Dit weekend willen we er serieus voor gaan en veel gaan oefenen. Maar nu vroeg de band of we al een nummer had uitgekozen als openingsnummer. onze band speelt vooral muziek uit de jaren 70, 80 en nu (maar geen wolterkroes of hello marylou etc haha). Ze hebben blazers, dat is natuurlijk wel erg tof voor openingsnummer. Maar ja wij weten geen goed liedje te verzinnen voor een quikstep.

Hebben jullie een goede voor ons?

Brigitte

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hellup ... Dansen Mmmm Quikstep
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2006, 09:47:16 »
Hihi, wij hebben de Quickstep gedaan op "Ik meen het" van Andre Hazes maar die zal vast niet in jullie reportoire zitten :wink:

brigitte

  • Gast
Hellup ... Dansen Mmmm Quikstep
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2006, 10:28:57 »
[quote name=\'Candijtje\' post=\'99475\' date=\'09 August 2006, 09:47\']Hihi, wij hebben de Quickstep gedaan op "Ik meen het" van Andre Hazes maar die zal vast niet in jullie reportoire zitten :wink:[/quote]


nee die zit er inderdaad niet in (volgens mij helemaal nix nederlandstalig)

SAM

  • Gast
Hellup ... Dansen Mmmm Quikstep
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2006, 21:59:37 »
Jaaaaa, de quickstep is ook zo'n beetje de enige dans die ik ken...  :sad:  Bij alle liedjes die ik hoor, test ik tegenwoordig even of jaar op kunt quicksteppen, hihi... We hebben gelukkig al een mooie cd van onze band, en daar staat o.a. "Lovely Day" van Bill Withers op; is een mooi, toepasselijk nummer én ik kan er op dansen. Dus misschien wordt dit wel onze openingsdans. Ik zou het ook wel gaaf vinden om met een spetterende salsa te openen... maar ja....  :wink:

Carine

  • Gast
Hellup ... Dansen Mmmm Quikstep
« Reactie #4 Gepost op: 10 augustus 2006, 08:42:46 »
Wij hebben aan onze dj voorgesteld om You're the One that I want van de film Grease te draaien als onze quickstep. Maar ja een dj is makkelijker dan een bandje wat dat betreft... Succes!!

joke

  • Gast
Hellup ... Dansen Mmmm Quikstep
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2006, 12:52:16 »
wij zijn ook aan het oefenen voor de openingsdans. mijn as kan helemaal niet dansen en heeft totaal geen ritme gevoel. we wilden eerst maar gaan slowen maar nu ben ik toch aan het proberen om de quickstep er bij hem in te krijgen. hij wil niet een paar dans lesjes volgen bij een dans school dus moet ik het zelf maar doen.
ik heb zojuist de dvd "dansen doe je zo" maar besteld bij de eci. (bedankt voor de tip)
muziek uitzoeken voor de openings dans vind ik ook moeilijk. wij zaten te denken aan "en dans" van clouseau

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards