collapse

Auteur Topic: Mei 2011  (gelezen 231014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #200 Gepost op: 1 november 2010, 14:55:16 »
Gisteren dus bij open huis geweest van de winkel waar ik 9 november afspraak heb om jurken te passen. Winkel was best klein, maar hoor dat dat vaker is bij bruidswinkels. Was wel even bang dat er geen jurk dan voor mij bij tussen zou hangen.
Eerst kregen we hapje en drankje. En maakten we kennis met de eigenaar. Hij vertelde wat over de winkel. Tijdens het rondkijken kwam eigenaresse kennis maken. Ze vertelde wat over de merken en gaf aan welke merken ze dacht dat bij mij paste. Ik ben tot nu toe weg van linea raffaelli. Ze vond dat ook echt bij mij passen en liet vervolgens aantal jurken zien en vertelde er wat over. Vertelde ook wat ze dacht dat bv bij me zou staan en wat minder zou zijn. Maar dat je dat pas zeker weet met passen, maar dat dact ze als ze me zo zag.
Heb 3 hele mooie jurken gezien. Twee echt mijn voorkeur. 1 iets minder want mis er wat op. Maar ze gaf aan dat daar bv best iets opgemaakt kan worden. Ik ga die 3 in ieder geval 9 nov passen. Verder ga ik nog totaal wat anders passen om te kijken of me dat staat. En aan de hand daravan gaat ze verder kijken welke jurken ik dan nog kan passen.
De verkoopster die daar werkt kwam ook nog kennis maken. Zij helpt me ws 9 nov.
Ik heb er super goed gevoel bij......lieve mensen met echt kennis. Nu maar hopen dat 1 van de jurken me super mooi staat!!!

@jolanda: kan me voorstellen dat het even minder is als iemand anders uit de familie ook trouwt. Dan gaat daar ook even alle aandacht naar uit en voelt het net of je vergeten wordt. Denk dat dit even in het begin is. Wordt hopenlijk nog wel minder.
Leuke bedankjes trouwens ook.

@karin; leuk dat je een album gevonden hebt. Wij willen ook een plakalbum en geen digitale. Bij onze fotografe al een album uitgezocht. We konden bij haar kiezen vierkant of rechthoekig. Ik wilde eerst voor vierkant gaan. Maar toch voor rechthoekig gekozen, de fotograve gaf nl aan dat ze daar meer mee kan, meer variatie.

En dan over het thuiskomen na je feest als je getrouwd bent. Ik verwacht ook dat ze hier wel wat doen. heb wel aangegeven dat ik veel leuk vind. maar dat als ik thuis ben en moe ben hele graga naar bed wil en dan niet eerst ene uur spul op moet ruimen voor ik het bed in kan. Ben benieuwd wat ze ermee doen...

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #201 Gepost op: 2 november 2010, 00:18:40 »
Wat fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! Nog een paar nachtjes en dan is het zover, dan mag je echt passen. Ben benieuwd waar je voor gaat. De bruidswinkel waar ik geweest ben, is ook niet zo heel groot.

Wij slapen op onze locatie, samen met mijn familie (ouders, zusje met aanhang, broertje, oom en tante) en de familie van mijn vriend (ouders en zus met aanhang. Broer met aanhang komen de volgende ochtend alleen voor het ontbijt). Zo sluiten we het gezellig af.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #202 Gepost op: 2 november 2010, 07:30:39 »
Ik ben ineens weer een beetje zenuwachtig of ik geen dingen vergeet te regelen.
Volgende week hebben we een afspraak met een cateraar/feestorganisatiebureau, ben erg benieuwd wat daar de offerte van gaat worden.
We hebben zelf namelijk een erg grote schuur (mijn as is tuinder) en willen die aan laten kleden en daar het feest geven.

Tijdens de plechtigheid word er harp gespeeld en dat is nu ook rond.

Als we naar buiten komen wil ik (heel veel) bellen. Ben nu aan het kijken of ik een bellenblaasmachine wil huren of kopen, want die kan dan ook op het feest gebruiken.

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #203 Gepost op: 2 november 2010, 13:31:31 »
Zo'n gevoel heb ik ook wel eens tomaat. Gister zaten we de planning door te kijken en heb alsmaar het gevoel dat we iets vergeten. Wel gaaf een bellenblaasmachine!

Wij hebben, denk ik, onze bedankjes gevonden http://www.bedankjes.nl/trouwbedankjes-bedankjes-trouwen/fortune-cookies.html.

Pff, ben nu op het werk, zit helemaal alleen en niks te doen. Wat duurt de dag toch lang zo!

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #204 Gepost op: 5 november 2010, 16:49:58 »
@tomaat: kan me voorstellen dat je soms twijfelt of je niet iets vergeet te regelen. dat heb ik soms ook. gelukkig heb ik van de feestlocatie een lijst gekregen waar van alles op staat om ons te helpen. Ook in verschillende tijdschriften stond zo'n lijst en dat is toch best wel handig. Want heb soms geen idee wat je hoe ver van tevoren moet doen.

Wat ene leuk idee zo'n bellenblaasmachine. Ben hele benieuwd wat dara de kosten van zijn. Laat je het ons weten als je dat weet?

@amanda: leuke site met leuke bedankjes. We weten nog steeds niet wat we nu gana doen. Wil dat het iets nuttigs is wat anderen dus niet meteen na het feest weggooien. En dat is best persoonlijk. Leuke bruidssnoepjes op een leuke manier verpakken lijkt ons ook een optie, al wilden we dat eerst niet omdat het zo standaard is. We weten in ieder geval dat we er niet te veel geld aan uit willen geven. We hebben nog even, dus zoeken nog even verder.
Heb op een site ook een platic doosje gezien met daarin een negerzoen. En dan een etiketje erbij waarop staat "dikke zoen"en dan de namen van het bruidspaar.
Leuk idee, mara prijs was volgens mij zo rond de 1,50 of 2 euro en dat zie ik er dan weer niet van af. Als we die plastic ronde doosjes nu eens zelf konden kopen in de juiste maat scheelt dat volgens mij handen vol geld.

Over 4dagen (dinsdag dus)ga ik jurken passen. heb er zo vele zin in, maar vind het ook erg spannend. Wil gewoon van alles passen net zo lang tot ik helemaal weg ben van ene bepaalde jurk. Hoop zo dat ik De jurk vind en daarna dan ook niet meer twijfel. ben benieuwd hoe ze me staan. hoop o dat ik er niet dik in lijk.....

Allemaal fijn weekend. jammer dat het zulk triest weer is.

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #205 Gepost op: 5 november 2010, 18:38:38 »
Ik wil mijn vader vragen om mij weg te geven op onze trouwdag 27mei volgend jaar. Ik weet al een hele tijd dat ik dit graag wil,maar wil het mijn vader niet tussen neus en lippen door vragen. daar vind ik het te bijzonder voor.
Nu is hij volgende week jarig en wil ik hem het volgende gedicht geven:

Je bent jarig, dus allereerst gefeliciteerd,
En zoals je zelf weet heb ik het dichten van jou geleerd.
Het leek me daarom leuk om voor je verjaardag een gedicht te maken,
En te eindigen met een vraag die je wellicht een beetje zal raken.
Je bent een vader waar ik super trots op ben,
En waar ik steeds meer van mezelf in herken.
Als er iets is kan ik altijd bij je terecht,
En zoals je weet is onze band dan ook erg hecht.
Volgend jaar gaan X en ik trouwen, en wel op 27mei,
Als ik aan die dag denk word ik al helemaal blij.
Lieve paps, je speelt een erg bijzondere en belangrijke rol in mijn leven,
Mijn vraag is dan ook: wil jij me op 27mei aan X weggeven?


leek me wel een leuk idee om dit op een dicht manier aan hem te vragen en wel op zijn verjaardag.
Straks vertel ik aan anderen dat ik graag wil dat mijn vader me weg gaat geven en komt het via via alsnog bij hem terecht, dat zou ik jammer vinden.
daarom wil ik het hem wel binnenkort vragen.
Wat vinden jullie ervan? Ben benieuwd.

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #206 Gepost op: 5 november 2010, 18:44:41 »
Mooi gedicht! Denk dat je vader dat zeker kan waarderen.

Die negerzoenen had ik ook zien staan, maar vond ik ook te duur. Voor jou is er ook een jurk. Sommige jurken kunnen heel mooi iets aan je lijntje doen, was bij mij ook.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #207 Gepost op: 5 november 2010, 20:09:46 »
ik word al helemaal week van je gedicht laat staan je vader!

Karin1982

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #208 Gepost op: 5 november 2010, 21:25:37 »
Officeel een brok in me keel, wat een schitterend gedicht is het zeg! Echt maar dan ook echt heel erg mooi. En zo herkenbaar, ben ook twee handen op  buik met mijn papa en wil hem dus ook vragen om mij weg te geven. Weet dat we niet trouwen in het gemeente huis, maar dit is een kleine meisjes droom die we toch lekker gaan doen :biggrin: hihihihi

Zodra je jurk aan hebt dan weet je het. Dat zei iedereen tegen mij. En ik ben twee keer geweest, de eerste keer met mijn nicht(CM) en mijn beste vriendin uit sint maarten(was speciaal overgekomen ervoor). Toen heb ik tig jurk aangepast en daarna heb ik een keuze van drie gemaakt die ik de week erop weer zou passen maar dan met mijn mama (die kon de eerste keer niet mee). Zelfs al die tijd wist ik welke jurk het werd!! Heb hem als laatste aangepast en toen ik hem aantrok straalde ik weer helemaal. De mevrouw die achter zat kwam naar voren en kon het niet laten om het te zeggen, toen zei ze die jurk is voor je gemaakt, ik heb je er zoveel zien passen, maar in geen enkele straal je zoals je nu doet!!! hihihi Voelde me ook een princess en wou hem ook absolute niet uit den, dus dan weet je dat je hem gevonden hebt!! hahaha

Morgen gaan wij onze ringen kopen, vind het wel erg spannend!!!

Prettig weekend dames!!

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #209 Gepost op: 6 november 2010, 10:53:04 »
Doortje: Wat een super mooi gedicht! Denk dat je vader hem heel mooi gaat vinden!  :)
Spannend hoor dinsdag jurken passen. Je weet het wanneer je De jurk hebt gevonden, dat is echt waar!
Ik ging bijna huilen (ook toen ik hem voor de 2de keer aantrok).
Was gelijk verliefd en straalde aan alle kanten en nu nog als ik het over de jurk heb!  :)

Mijn vader gaat me ook weggeven, lijkt me zo ontzettend mooi moment!  :)
Gisteren is mijn lief gaan kijken voor een maatpak. Hij is de hele dag bezig geweest en nu na een nachtje slapen weet hij wat het gaat worden. Hij laat er niks over kwijt, behalve dat het een kleur is die je niet veel ziet  :dry: Ben nu dus erg nieuwschierig, mar het blijft een verrassing tot 28 mei 2011.  :)

Wij zijn trouwens niet zo bang dat er iets met ons huis gebeurd op onze trouwdag. Dit omdat we een alarmsysteem hebben en die dus ook aanzetten. Daarnaast wonen wij in Lelystad, maar trouwen in Barneveld. Dus er kan ook niemand tussen neus en lippen door naar ons huis. Dit is dus wel een geruststelling.  :)

Karin1982

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #210 Gepost op: 7 november 2010, 19:27:43 »
Alarmsysteem is wel erg handig in dit geval! hihihihi

Zo wij hebben de trouwringen gister besteld! Wat voelde dat goed zeg! Ok zijn we al geslaagd voor kleren voor mijn oudste, nu hopen dathij niet ineens 10 cm groeit in een half jaar :tongue: hihihi

Vandaag hebben we ook besloten dat we op huwelijksreis naar tenerife gaan, gaan als het goed is deze week langs het reisbureau om het vast te leggen en ook langs de drukkerij om mee te praten over de kaartjes, vind het ontzettend moeilijk hoe en wat met de kaartjes. Zat te denken aan daggasten en feestgasten apparte kaarten en dan een inleg voor de dinergasten! Anders weet ik het bijna niet meer op te lossen.

Als jullie nog tips hebben hoor ik die graag!!!

@Doortje1, Heel veel plezier deze week met het passen van jurken, hoop dat je droom jurk erbij zit!

Rubicon

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #211 Gepost op: 8 november 2010, 11:39:50 »
Hoi,

Ik meld mij ook aan met een mei huwelijk!
Wij trouwen op 21 mei 2011 in Het Oude Slot in Heemstede.
Wij hebben elkaar op 10 mei 2003 leren kennen en werden op 31 mei 2003 verliefd. De 21ste is niet bewust gekozen maar wel leuk met 31-10 = 21. Wanneer wij in ondertrouw gaan weten we nog niet.

Wel leuk alle reacties hier te lezen, ik kan echt niet wachten tot het mei 2011 is!

Karin1982

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #212 Gepost op: 8 november 2010, 18:38:32 »
Welkom hier!!!

En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!!

Hier nog een bruid die niet kan wachten!!!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #213 Gepost op: 8 november 2010, 18:45:40 »
@ Doortje, veel plezier morgen!
@ Rubicon, welkom en gezellig dat je komt meekletsen.
@ Karin, weer iets geregeld. Lekker is dat he? Dat hopen wij ook met het jurkje van ons nichtje. Voor de jongens gaan we volgend jaar kijken.

Wij gaan of naar Disneyland Parijs of naar Zweden. Zijn er nog niet helemaal uit.

Denk dat wij onze kaarten gewoon via vistaprint bestellen, 1 voor de daggasten en 1 voor de feestgasten. En voor degene die mee-eten nog een aparte kaart met daarop het keuzemenu.

Rubicon

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #214 Gepost op: 9 november 2010, 10:58:41 »
Net de gemeente gebeld, wij gaan op 11-1-11 om 11:00 uur in ondertrouw! Vond het wel een grappige datum (ik kan het natuurlijk nog even 11 minuutjes rekken en dan is het helemaal mooi  :biggrin: )
Bovendien is ons neefje dan jarig en wordt 1 jaar. Het leuke is dat hij bruidsjonker wordt op onze bruiloft en onze ringen gaat geven. Ben benieuwd hoe dat straks gaat (hij kan nu nog niet lopen, straks is het een (druk) ventje van 1.5 jaar)

Ben wel erg benieuwd hoe hij er straks uit gaat zien in zijn peuterkostuum! Weet iemand trouwens in de omgeving Hoofddorp een leuke zaak waar je pakjes voor hele kleintjes en jurken voor bruidsmeisjes kunt kopen?

Karin1982

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #215 Gepost op: 9 november 2010, 17:42:36 »
@rubicon, Ik weet het niet in jou omgeving, maar weet wel dat je voor jongetjes hele leuke pakjes bij de H&M kunt kopen!!!

Zo hier net terug , wij hebben ons huwelijksreis geboekt, ben er helemaal gelukkig mee!!!

ook hebben we van de drukkerij meer duidelijkheid over de kaartjes! We maken er drie.
1 voor de daggasten + diner + feest
1 voor de daggasten + feest
1 voor de feestgangers

Ideaal en hoeven we ook niet met inlegkaartjes te werken!!!

Ben helemaal blij nu :biggrin:

uit luiheid gewoon maar eten besteld :biggrin: hihihihi

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #216 Gepost op: 9 november 2010, 19:55:17 »
wij gaan aanstaande donderdag in ondertrouw................hoe spannend is dat?
daarna gaan we samen eten in het restaurant waar we ook zullen gaan trouwen en onze dochters slapen
bij opa en oma, het word dus een feestelijke dag.

En waar we heen gaan met huwelijksreis weten we ook al en zal een flink deel van ons budget kosten,
we gaan namelijk naar de malediven, ooooh wat lijkt me dat toch heerlijk zeg. We hebben nog niet geboekt
want ik ben aan het wachten tot de nieuwe gidsen uitkomen

over een kwartiertje hebben we een afspraak met de cateraar, we gaan het feest geven bij ons in de
schuur en willen het helemaal laten aankleden en laten cateren. Volgens mij is dat stervensduur maar mijn a.s. wil het graag
dus ik vind het best

Angie89

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #217 Gepost op: 9 november 2010, 21:05:08 »
Mag ik hier ook meekletsen?

Wij zijn sinds 10 mei 2010 verloofd en wij gaan op 20 mei 2011 trouwen  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 9 november 2010, 21:05:26 door Angie89 »

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #218 Gepost op: 9 november 2010, 21:09:58 »
@ Angie, welkom en leuk dat je komt meekletsen!
@ Tomaat, hoe is het gesprek verlopen?
@ Rubicon, leuke datum!

H&M heeft zeker leuke kleding. Wij gaan daar binnenkort eens buurten voor leuke accessoires.

Angie89

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #219 Gepost op: 9 november 2010, 21:20:04 »
Dank je wel!

Ik ben blij om te zien dat ik niet de enige die er nu al zo vroeg mee bezig is. Op internet staat allemaal van "vanaf 6 maanden moet je dit dit en dit regelen" en "vanaf 3 maanden dan dit en dit", maar ik kijk voortdurend al overal naar hihi.

Mijn jurk heb ik ook al sinds augustus, maar nu bijna 3 maanden verder heb ik daar juist ineens zoveel twijfel over.
Ik ben samen met mijn moeder gegaan en ik durfde eigenlijk niet zoveel te passen. Ik heb dus de mooiste jurken uitgekozen die ik zag hangen en die wilde ik passen. De eerste die ik aanhad was ik helemaal verliefd op en mijn moeder zei ook al van: Jaa, dit is hem!! Dus voor die gegaan en toen een foto ervan gemaakt. Toen we thuis kwamen hadden we al zoiets van: "hmm, was dit hem, in het echt leek die heel anders" en nu steeds als ik terug kijk vind ik het maar niets. Dus wil toch maar eens een tweede keer gaan passen dit weekend, hoewel ik denk dat ze je toch nooit zullen laten switchen in die winkel?  :huh:

Zijn er meer mensen die een jurk hebben gekocht en nu twijfelen?

Zaterdag hebben wij trouwens een afspraak met de banketbakker  :biggrin:

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #220 Gepost op: 10 november 2010, 08:47:37 »
Dank je wel!

Mijn jurk heb ik ook al sinds augustus, maar nu bijna 3 maanden verder heb ik daar juist ineens zoveel twijfel over.
Ik ben samen met mijn moeder gegaan en ik durfde eigenlijk niet zoveel te passen. Ik heb dus de mooiste jurken uitgekozen die ik zag hangen en die wilde ik passen. De eerste die ik aanhad was ik helemaal verliefd op en mijn moeder zei ook al van: Jaa, dit is hem!! Dus voor die gegaan en toen een foto ervan gemaakt. Toen we thuis kwamen hadden we al zoiets van: "hmm, was dit hem, in het echt leek die heel anders" en nu steeds als ik terug kijk vind ik het maar niets. Dus wil toch maar eens een tweede keer gaan passen dit weekend, hoewel ik denk dat ze je toch nooit zullen laten switchen in die winkel?  :huh:

Zijn er meer mensen die een jurk hebben gekocht en nu twijfelen?


Toen ik mijn trouwjurk kocht zei de verkoopster nog: Als je hem nu terug bekijkt op de foto's, kan het zijn dat je hem vind tegenvallen. Dit komt mede door het licht in de winkel en de kwaliteit van je camera. Ik heb namelijk precies hetzelfde als jou, en mijn zus had het ook. Die baalde zelfs zo erg dat ze haar jurk wou annuleren. Gelukkig was ze op de dag zelf weer helemaal happy toen ze hem aan mocht. Ik heb hem ook voor de 2e keer aangehad, bij mij was de twijfel ook weg.

Ik wacht nog steeds op een telefoontje van de bruidszaak. Eind oktober/begin november zou mijn jurk verlengd zijn. Omdat ze nog steeds niet hebben gebelt, heb ik maar een belletje gewaagd. De eigenaresse was op vakantie en de coupeuse die ik aan de lijn had begon te hakkelen en te stotteren en bleef maar zeggen dat IK volgende week maar terug moet bellen. Nou, ik ben benieuwd...

Angie89

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #221 Gepost op: 10 november 2010, 09:26:54 »
Mijn moeder had twee foto's (voorkant en zijkant) gemaakt, maar ik had bewust maar 1 foto bewaard en goed opgeborgen op mijn computer zodat mijn aanstaande die niet zou vinden. Dat was de foto waarvan ik dacht dat die het meest mooi was. Gisteravond toch maar gevraagd of ze die andere foto ook nog een keer kon doorsturen. Dat was die van de zijkant en wat blijkt: Daar vind ik de jurk zoooo mooi! Ik kijk er alleen niet zo mooi op en ik denk dat ik daarom die ander had bewaard.

En inderdaad op beide foto's is de lichtval heel anders. Het is een ivoren jurk en op de foto van de voorkant lijkt de jurk veel donkerder, niet mooi. Zaterdag wil ik met mijn broer richting de bruidszaak en dan wil ik dat hij een nieuwe foto maakt! Hopelijk een foto waar ik met een goed gevoel naar kijk.

Wel vervelend dat ze jou zo lang laten wachten! Bij mij gaan ze de jurk pas 2 maanden van te voren aanpassen.

Hebben jullie ook al naar schoenen, de sluier en sierraden gekeken?

Zijn er meer met een (iets) kortere partner? Ik zou graag een schoen met (niet al te hoge) hak willen, maar vraag me af of dat er dan niet lelijk uitziet aangezien mijn partner al 5 cm kleiner is. Ik ben zelf maar 1.71 dus zou het wel goed kunnen gebruiken om iets langer te lijken.

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #222 Gepost op: 10 november 2010, 10:58:28 »
Ik ben véél te lang niet geweest, zie ik al... Flink wat in te halen :biggrin:.

@doortje: fijn dat de kijkdag al zo prettig was! Wat een prachtig gedicht zeg, voor je vader! Heel erg bijzonder!

Heb je gisteren iets naar je zin kunnen vinden? Hoe is het geweest?

@tomaat: wat mooi, harp! Dat is mijn vriend's favoriete instrument. Mag ik heel brutaal zijn en vragen of dat duur is?
En hoe is het gesprek verlopen? Kan het in de schuur? Zou wel heel speciaal zijn, denk ik! De Malediven... lijkt me prachtig mooi!

@Aamanda: die fortunecookies zijn leuk! En kaarten via Vistaprint lijkt me prima - wij doen onze bedankkaartjes ook via hen!

@Jolanda: handig, zo'n alarmsysteem! dat zou ik ook wel wellen, ik hou echt niet van rotgeintjes... Gelukkig weten ze dat (probeer mezelf gerust te stellen).

@Karin: lekker, huwelijksreis rond!
En tja, de kaartjes zijn ook moeilijk! Maar zo te zien hebben jullie het prima opgelost. Wij hebben ook zo'n dilemma, is het heel duur om 3 verschillende kaarten te drukken?

@Rubicon: welkom! Leuk, zo'n berekenbare datum, zelfs als er geen opzet bij was :).

@Angie: ook welkom! Tja, een foto kan inderdaad flink tegenvallen. Ik zou gewoon lekker teruggaan en vragen of je 'm nog een keer aanmag. Als je al betaald hebt, mag je 'm niet meer ruilen, ben ik bang. Maar ik denk dat als je hem weer aanhebt, het wel goedkomt! Mag ik alleen nog vragen waarom je niet zoveel durfde te passen?

Ik heb schoenen zonder hak, niet voor mijn partner, maar het kan dus wel. Ik heb m'n schoenen (dus) al, m'n oorbellen ook en m'n lingerie en kousen ook - ik hou niet van half werk :wink:. Ik heb het wel allemaal via Marktplaats of via hier tweedehands gehaald (uhhh... behalve de slip he :wink:); ik vind het in de winkel gewoon te duur.

@Willempie: jeetje wat spannend! Ik hoop maar dat het allemaal goed gegaan is :biggrin:. Enne... ze mogen jou ook wel bellen, dunkt me!

Bij ons ligt het hele trouwgebeuren allemaal een beetje stil. M'n vriend is druk met solliciteren en heeft echt nérgens anders aandacht voor. Daar baal ik behoorlijk van, want we zijn nog niet echt verder gekomen sinds een maand geleden...
Wél zijn we zaterdag met mijn schoonmoeder naar schoonhoven gegaan, want ze wil ons een speciaal cadeau geven voor de bruiloft: mijn vriend manchetknopen en mij een collier. Uhh... het was geen succes. De eerste winkel werden we beledigd toen schoonmoeder zei dat de goudprijs erg hoog was, ik wasbelegigd en mijn vriend kwaad dat ik beledigd was... Gezellig. Schoonmoeder heel timide. Uiteindelijk wist mijn vriend wel een beetje wat hij wil, maar ik helemaal niet. Ik draag standaard dezelfde ketting, goud met een wereldbolletje in lapis lazuli, maar die kan ik op die dag zelf niet dragen. Dat wíl ik wel, maar het staat niet bij jurk en jasje. Alles in paars en groen en wit, daar moet je niet ook nog blauw bij stoppen. Maar ja, ik heb dus geen idee wat ik wél wil. Het was niet gezellig en ben met een ontevreden gevoel naar huis gegaan. Ik wil zélf een ketting uitzoeken, niet op bevel van m'n schoonmoeder maar ja, wat dan anders voor cadeau te bedenken...

Soms baal ik best wel van die bruiloft - niet het regelen, maar ieder's bemoeienis en het gebrek aan interesse van mijn vriend!

Angie89

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #223 Gepost op: 10 november 2010, 11:38:11 »
Lastig hoor, zo'n schoonmoeder Maewyn! Hoop dat jullie er nu wel goed uitkomen, kan ze niet gewoon een bedrag schenken wat jij dan mag besteden aan je bruidssierraad?

Mijn schoonouders hebben een schenking gedaan en mijn ouders mijn jurk betaalt.

En ik durfde niet zoveel te passen, omdat ik nogal onzeker van mezelf ben. Mijn moeder en de verkoopster gaven mij ook het idee dat het nogal brutaal was dat ik vroeg om meerdere jurken te passen. Toch ben ik wel overtuigt dat ik de mooiste jurk uit die winkel heb gekozen! Ik ben vrij kritisch en was toen helemaal verliefd op de jurk. Bij de andere jurk miste ik dat gevoel totaal en de rest in de winkel vond ik ook niet denderend.

Mijn moeder betaalde de jurk (en hoorde ik pas achteraf) dus ik denk dat ze me daarom ook motiveerde in deze winkel te kopen en niet vier zaken verderop waar een duurdere winkel zit :wink:. Het wordt een niet al te grote bruiloft, dus wilde ook weer geen 1500 euro aan een jurk besteden. Deze zaak had jurken van tussen de 500 en 1000 euro.

Na de reacties gelezen op het forum denk ik ook dat het inderdaad zo is dat het gewoon een slechte foto is en daarom ga ik zaterdag nog even terug. Laten jullie foto's zien op het forum en/of bekenden? Of houden jullie het voor jezelf?

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #224 Gepost op: 10 november 2010, 16:39:52 »
Mijn foto staat op het forum en al m'n vriendinnen heb ik de jurk al laten zien - verder is hij geheim :wink:. Het is namelijk harsttikke leuk om de reacties op je jurk te lezen en te horen en ik vind dat het plaatje toch nog niet compleet is, dat is het echt pas op 6 mei :).

Jammer hoor, dat ze je het gevoel gaven dat je brutaalwas :sad:. Dat is niet de bedoeling van passen, tenslotte. Als je niks past, weet je toch ook niet hoe het staat? Maar wel echt super dat je je jurk toch gevonden hebt :biggrin:. Als je wilt, plaats dan gezellig een foto hier zaterdag. desnoods haal je je hoofd eraf en dan weten we nog steeds niet wie je ebnt :biggrin:.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards