collapse

Auteur Topic: Mei 2011  (gelezen 231016 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #850 Gepost op: 5 maart 2011, 08:19:35 »
hier mijn foto's van mn proef
op de eerste is het alleen de make-up
het kapsel word nog iets aangepast, de losse pony plukken zullen golvend, krullend worden en de bovenste vaste lokken zullen smaller worden

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #851 Gepost op: 5 maart 2011, 11:25:01 »
@amanda: de kaarten zijn echt super mooi geworden. Als ik er 1 in elkaar heb dan zal ik foto maken en hem hier op forum zetten. Nog even geduld dus  :biggrin:

@inkie: waar koop je die trouwzegels? ik vind dat ook wel leuk en als ze toch evenveel kosten dan plakken wij ze ook.

@Rick: gefeliciteerd met jullie ondertrouw !! op naar 27 mei!

@tomaat: mooie make up en kapsel! De lokjes zien er nu nog niet zo leuk uit maar je geeft aan dat ze krullend worden! Leuk !!

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #852 Gepost op: 5 maart 2011, 15:01:44 »
De stress is hier een paar minuten geleden toegeslagen !!!!!!!!!!!  

We hebben afgelopen week de kaarten binnen gekregen die iemand voor ons bedrukt heeft. Nu was ik net bezig met het in elkaar knutselen van de kaarten en na ong 15 kaarten te hebben gedaan kom ik erachter dat we nergens op de kaart onze trouwdatum hebben staan !!!!!  :ohmy: ik kan het wel uitgillen!!!!!

Ik heb telkens zo goed gekeken naar de tekst. Geen spelfouten etc en nu zijn we dit gewoon vergeten... hoe dom... gggrrrr

Ik hoop dat de drukker de datum er bij in kan drukken.... duim voor mij aub!!
Kan wel janken!

baal baal baal baal baal baal baal

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #853 Gepost op: 5 maart 2011, 16:58:31 »
@tomaat, mooi kapsel, beetje hetzelfde idee als mijn haar, maar dan strakker. Make-up is mooi naturel.

@liefmeisie, dat is echt balen. Ik duim voor je!

Rick

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #854 Gepost op: 7 maart 2011, 15:34:46 »
Bedankt allemaal voor het welkom heten,

even een kleine update van afgelopen weekend...

donderdag avond hebben wij nog wat dingetjes samen doorgenomen, onder andere de gastenlijst, en enkele opmerkingen die wij hadden over de offerte van de daglocatie. ook hebben we de trouwauto uitgezocht, en gewoon lekker samen gekeuteld over onze dag.

Vrijdag was onze ondertrouw dag, heerlijke dag gehad!
's morgens vroeg ging de bel, mijn schoonmoeder en schoonoma (noem je dat zo?) hadden een ontbijt op bed geregeld super lief en niet verwacht... een heerlijk begin dus!
om 10:00 de afspraak op het stadskantoor, en officieel in ondertrouw gegaan, geweldig gevoel!
Toen we thuis kwamen zaten mijn ouders op de bank met een lekkere taart, met de tekst nog 84 dagen, ook zo lief!
verder de dag gevierd met lekker lunchen en 's avonds gezellig eten.

op zaterdag hebben we de trouwringen uitgezocht, en ik kan niet anders zeggen dan SCHITTEREND!
o ja, misschien kan ik zeggen: iets boven het budget ;-) ook hebben we onze vriendin (en getuige) gevraagd of haar zoontje de ringen wilde dragen, ze was helemaal vereerd, erg leuk!

en gisteren (zondag) zijn we naar het bos / park gegaan waar we onze trouwreportage willen laten schieten, en hebben wat leuke spots uitgezocht.

voor deze week staan er ook nog genoeg leuke dingen om te regelen op het programma!
leuk leuk leuk

ik ga eerst nog even alle 35 paginas van dit topic doornemen om te kijken hoeveel achterstand ik heb met mijn planning... haha!
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2011, 15:35:08 door Rick »

ChrisenMarieke

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #855 Gepost op: 7 maart 2011, 18:26:48 »
@Rick: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Klinkt alsof jullie al weer wat grote dingen hebben weten te regelen afgelopen weekend. Super die taart met 87 dagen. Ik wist daardoor gelijk hoeveel dagen het nog voor ons duurt tot aan de bruiloft aangezien we op dezelfde dag trouwen haha!

Ook even een update van onze kant! Hebben inmiddels alle adressen geschreven voor op de enveloppen. AS heeft met mijn moeder afgelopen zaterdag het bruidsboeket uitgezocht/beschreven en ook de corsages etc geregeld. Mijn moeder heeft daarna nog gesproken over bloemstukken in de kerk. Morgen ga ik mijn jurk passen en daarna naar de bakker voor de bruidstaart. En woensdag komen de CM-en langs om te praten over de bruiloft. Het komt nu langzamerhand dichterbij (nog 85 dagen!).

djiek

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #856 Gepost op: 7 maart 2011, 21:05:43 »
Ehm... Beste 27-mei trouwers, volgens mijn aftelklokken enzo is het nog maar 80 dagen! :biggrin:

liefmeisie

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #857 Gepost op: 8 maart 2011, 06:57:53 »
even een kleien update hiervandaan.

Ik heb het hele weekend met het probleem van de kaarten in mijn maag gezeten.
Zondagavond belde de drukker op om te vertellen dat we de kaarten mochten komen brengen en dat hij ze nog wel een keer door het apparaat kon doen, maar dan alleen om de datum erbij te zetten.

Dus weer beetje opgelucht. Ik ben helemaal opgelucht als ik ze weer heb en ze zien er goed uit.

Mijn AS heeft zijn pak klaar en hij hangt bij zijn ouders.... nu ik nog! :biggrin:

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #858 Gepost op: 8 maart 2011, 09:19:51 »
@Amanda13052011: wat heb je een supergave jurk zeg! Staat je prachtig :biggrin:

@Jolanda: Wat fijn dat je zoveel reacties kreeg via leukstetaarten.nl Komt het toch nog helemaal goed!! :biggrin:

@tomaat: mooi kapsel! Gaaf ook die kleine bloemetjes, dat vind ik altijd zo mooi... Heb zelf helaas fluthaar dat ik dit niet kan :S Maar t staat jou iig prachtig, mn eerlijke mening :wink:

@liefmeisie: trouwzegels kun je gewoon bij elk punt krijgen waar je ook normale postzegels kunt kopen, bijvoorbeeld een postagentschap, maar vast ook een kaartenwinkel.
Maar joh, wat een stress met die kaarten! Poe, ik weet niet hoe ik dat zou overleven.... Wat fijn dat de drukker ze gewoon nog een keer door de machine wil halen, hopelijk komen ze er mooi uit en is t uiteindelijk maar n storm in n glas water!



Zo, hier verder niet heel veel gedaan. Van t weekend adressen opgezocht van de familie van lief. Deze week zn ooms en tantes afbellen om de adressen van zn neefs en nichten te vragen. Is n grote, maar ook hechte familie, wel leuk als die komen :) Heb nog niet alle ooms en tantes ontmoet, dus vind het wel leuk dat ik ze van tevoren ff kan bellen, heb ik ze iig gesproken voor ze me een handje komen geven :wink:
Oja, nog een ding. Ik had dus de bedankjes besteld, kleine glazen potjes met smarties gevuld en dan konden we op t dopje iets laten graveren. Bij de voorbeeldgravures stond precies de twee hartjes die ook op onze kaart staan, dus dat was helemaal prachtig. Ze hadden drie soorten dopjes: zilver, zwart en rood. Zilver kon niet gegraveerd worden, rood was niet leverbaar, dus hebben we zwart gekozen. Geen probleem, hadden toch niet echt n voorkeur. Maar kreeg nu n mailtje dat zwart OOK niet leverbaar is, pas ergens in april, maar zelfs dat weten ze niet zeker, dus ze durven geen garanties te geven... Ik ga nu dus maar ff googlen of we ze ergens anders kunnen vinden...!!

Oh, en nog een heeeele grote opluchting: gisteren had ik de eerste bezichtiging voor mn huis, en binnen een paar uur had ie n bod gedaan! En dat lijkt zo goed, dat alles misschien wel al rond is :) Aangezien ik het met NHG wil verkopen (nationale hypotheek garantie, zij nemen dan (hopelijk) de restschuld op zich) mag ik niet onderhandelen, maar ws is het bod wat hij heeft gedaan gewoon meteen goed en gaat de geldverstrekker akkoord :biggrin: En dat in 1 dagje, whoohoo!!! :biggrin: Zeer waarschijnlijk zit ik dus, als ik straks in Enschede woon, niet nog met een huis hier in Gorinchem opgescheept :biggrin: *zo blij*

Rick

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #859 Gepost op: 8 maart 2011, 09:36:38 »
@Chrisenmarieke + @ Djiek voor mij is het nu nog 80 dagen...
afegelopen vrijdag was het nog 12 weken, 12 x 7 = 84...
we zijn nu 4 dagen verder...

Als we maar op de goede dag het jawoord geven...

ik denk dat ik vandaag eens naar taarten en schoenen ga kijken online,
ook moet ik het hotel nog bellen, en de kaart weer ff aanpassen...

@ liefmeisie gelukkig is het allemaal goed gekomen met je kaarten!
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2011, 09:37:43 door Rick »

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #860 Gepost op: 8 maart 2011, 10:40:31 »
@Rick, super lief van de familie dat ze dat hebben gedaan.
@ChrisenMarieke, veel plezier vandaag.
@Liefmeisie, wat fijn dat de drukker de kaarten nog een keer door het apparaat kunnen halen. Komt helemaal goed!
@Jolanda, was helemaal vergeten om op jou te reageren.
@Inkie, dat is vervelend. Hopelijk kan je ze nog ergens vinden. Zou wel fijn zijn als je huis zo snel is verkocht! Ik hoop het voor je.

Heb eens zitten bedenken wat wij nog moeten doen, in willekeurige volgorde;
- Bedankjes afmaken, eind maart komen ze binnen
- Corsage's afmaken
- Envelopppendoos afmaken
- Boeket bestellen (heb een stuk of 10 boeketten gevonden die ik mooi vind)
- Hoesjes van de wegwerpcamera's veranderen
- Mailtje naar familie sturen over de hotelovernachting
- Zorghotel regelen voor overgrootoma
- Cadeautje ceremoniemeester, getuigen en ouders
- Uitnodigingen versturen (morgen postzegels halen)
- Zonnebanken
Voor de rest heb ik het gevoel dat we iets vergeten, maar weet niet wat.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #861 Gepost op: 8 maart 2011, 14:32:17 »
ik heb vanmorgen de laatste pas gehad van mijn jurk en ik had onze dochters ook meegenomen om te kijken of we "matchten"
de dametjes waren hartstikke lief en ik vond ons erg leuk om zo samen te zien, jammer dat aanstaande nog even moet wachten want het is toch wel gek als je normaal alles deelt en nu ineens niks zegt

@ Amanda, wat ben je al goed op weg zeg, die detaildingen moet ik ook nog

@ inkie, ik vind het fijn dat iedereen zijn eerlijke mening geeft en wat een heerlijk verhaal van je huis. dat zou wel te gek zijn

@ liefmeisje, super van je kaarten, ik moet ze nog steeds bestellen, dat ga ik echt deze week doen

waar is maewyn eigenlijk?
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2011, 14:33:22 door tomaat »

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #862 Gepost op: 8 maart 2011, 14:42:51 »
Zo, hier ben ik ook weer. Ik lees steeds wel mee, maar ontbreekt me gewoon aan tijd om te reageren. Druk op werk, we hebben veel zieken en daarnaast van alles thuis te doen.
ben bang dat ik iemand vergeet, alvast sorry!!!
tomaat: wat fijn dat je vriend een pak heeft. Ik weet van mijn vriend niet hoe hij eruit ziet. Hem kennende vast erg mooi, vind het wel spannend en helemaal nu alles dichterbij komt...
Je kapsel en make-up vind ik mooi. Lijkt me hele geruststelling als je weet hoe en wat.

Jolanda: wat vervelend dat het moeizaam gata met de bruidstaart. Hopenlijk gaat het snel goed en vindt je iets wat je mooi en lekker vindt.
Wij weten al wel dat we ronde taart hebben, hoofdkleur is wit/ creme. we moeten de kleur van de bloempjes an decoratie op de taart nog doorgeven, wordt ws zelfde kleur als trouwboeket. Hoeveel lagen de taart krijgt weten we niet. maar twee weken voor de bruiloft gana we erheen en horen we dat, dan moeten we ook kleur en verdere decoratie aangeven en mogen we uit 10 bruidsparen als beeldje kiezen welke op onze bruidstaart komt.

Rick: gefeliciteerd met jullie ondertrouw, zo te lezen een leuke dag gehad en lekker verwend!

Amanda: mooie make-up en kapsel. Ik weet nog niet precies wat ik wil, mijn haar is net iets langer dan schouderlengte. Ik denk dat ik het ga opsteken. Niet te strak, want dat past niet bij mij. Mar ook niet te losjes. Hopenlijk kan de kapster daar wat mee als ik dat zo doorgeef, maar ik heb ook nog ee proefkapsel, dus ben heel benieuwd. Zit te denken om er iets van een krul in te doen, want van mezelf heb ik echt stijl haar. En de plukjes die los hangen is wel zo leuk iets een krul erin en niet heel stijl.
Mijn proefkapsel doe ik waarschijnlijk voordat ik de volgende keer de jurk kan passen. dan zie ik ook hoe het bij de jurk staat.

liefmeisie; kan me indenken hoe rot het voelde toen je erachter kwam dat je de datum op de kaart vergeten was. je bent zo druk met alle voorbereidingen en steeds weer komt die datum voorbij. Kan me indenken dat dat dan niet opvalt als je de kaart controleert, dan let je vaak meer op spelling en lay-out. gelukkig kan het er nog bij opgedrukt worden.

maewijn; ik vind make-up die jezelf hebt gedaan ook mooier. Kanp dat je dat bij jezelf zo goed kunt.

willempie: las dat de fotograaf geweest was, hoe was dat?

inkie: wat leuk dat je kijkers voor je huis hebt gehad en dat het zo goed als rond is. vast een hele opluchting!!!

amanda: wat leuk dat je je jurk weer hebt aangehad....je ziet er super mooi uit in die jurk......nog even geduld en dan mag je de jurk lekker een hele dag aan.

Hier niet heel veel gebeurd rondom het trouwen. Proefdruk via de mail gehad, maar we willen het ook graag in het echt zien en dus gaan we volgende week kijken. Daarna worden de kaarten gedrukt en kunnen we ze de week erna ophalen. Wij kopen ook van die postzegels met hartjes erop. Even duur als gewone postzegels, maar net iets specialer.

Verder wacht ik op telefoontje dat mijn jurk binnen is. Ze dacht dat die 2 tot 3 maanden voor onze bruiloft binnen zou zijn, dus dat moet dan deze maand zijn. heb zo'n zin de jurk weer ana te doen, met het juiste lingerie eronder en de juiste schoenen etc.
Verder heb ik proefmake-up begin april gepland.
Deze week hoef ik gelukkig niet zo veel te werken, dus dan maar eens een lijstje maken met wat we allemaal nog moeten doen.
Als bedankjes twijfelen we een beetje. we willen eigenlijk niet zo hele veel geld aan bedankjes uitgeven, we hebben er rond de 135nodig. Zit te denken aan een organza zakje met snoepjes erin en een kaartje erbij. Kost dan zo rond de 50 tot 60 cent.
Ik had ook wel andere leuke dingen gezien, maar de prijs is dan rond de 1,25euro. dat scheelt dus wel weer.'
Wat doen jullie? Wel of geen bedankje? En zo ja, wat voor bedankje.tomaat, toen ik mijn berichtje aan het typen was heb je jouw foto geplaatst. Zie het nu net pas. Wat een super mooie jurk! En wat zien je dochters er ook mooi uit. Een mooi plaatje zo samen. Je AS is vast super trots op jullie.
Heb je eigenlijk een sleep aan de achterkant van je jurk? Sorry weet zo niet meer van iedereen hoe de jurk er precies uitziet. Maar de voorkant van de jurk is echt heel mooi en gaaf!!!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #863 Gepost op: 8 maart 2011, 15:22:07 »
@tomaat, mooi setje jullie drieen! Hier hetzelfde probleem om geen foto's ofzo te laten zien.
@doortje, ik heb ook heel steil en dun haar en qua lengte ook net over de schouder. Ik had nooit gedacht dat er zo'n kapsel uit zou kunnen komen. Wij hebben als bedankje een gelukskoekje in een kaartje (kaartje staat een paar pagina's terug, blz. 29). Gelukskoekjes (www.bedankjes.nl) zijn 60 cent per stuk, hoe meer je besteld hoe goedkoper het wordt. Het kaartje doen we via vistaprint, dus dat is ook niet zo duur. We hebben 150 bedankjes, koekjes is 90 euro, kaartjes 86 euro, dus zitten rond de 1,17 euro per persoon.

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #864 Gepost op: 8 maart 2011, 16:59:28 »
@Tomaat, wat zien jij en de meiden er prachtig uit!!! :biggrin: \

en idd, waar is maewyn?

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #865 Gepost op: 8 maart 2011, 20:47:18 »
Hoi, hoi,

Tomaat: Heel mooi kapsel. En inderdaad de voorste plukjes even krullen anders staat het zo raar.
De foto met je kids ziet erg erg schattig uit. Jullie zijn een mooie match!
Liefmeisje: Jeetje wat is dat balen zeg! Gelukkig gaat het nu goed komen. Stel dat ze de deur al uit waren...  :huh:
Chrisenmarieke: Hoe is het gisteren gegaan met de bruidstaart en je jurk?
Inkie: Jeetje, jammer van die potjes, ondertussen al nieuwe gevonden? En wat mooi van je huis!  :)
Rick: Zo jij heb veel gedaan in een korte tijd!  :) Petje af hoor! En nog gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Leuk ook dat de familie er zo mee bezig is!
Doortje: Wij doen ook goedkope bedankjes. Helaas kan ik het hier niet vermelden wat wij hebben omdat familieleden mee lezen. Vandaag trouwens de bedankjes binnen gekregen. Was voor 55 personen inclusief bezorgkosten 87 euro kwijt. Ging uit van 100 euro, dus viel erg mee.
Spannend hoor van je jurk!
En inderdaad de proefdruk even in het "echt" bekijken. Zie je ook gelijk wat voor papier en hoe de kleuren zijn. Wel zo belangrijk!

Zondag onze trouwringen opgehaald  :biggrin: Zijn supermooi geworden en is niks mis gegaan.  :wub: En als cadeautje kregen wij een foto van onze eigen ringen op een bloem in een fotolijstje. Echt zo leuk!!  :wub:
Zondag ook de bedankjes besteld en vandaag binnen.  :) Helaas valt de kleur iets wat tegen dan aangegeven was op de site, maar ja, het gaat om het idee.
Gisterenavond hadden wij ons proefdiner op de trouwlocatie. Was echt heerlijk! Ook weer een rondleiding gedaan en echt de locatie is zo romantisch, sprookjesachtig mooi!  :wub:
13 april er weer heen met onze ceremoniemeester voor de details van de dag. Kijk ik nu alweer naar uit!
Zal nog even een foto van de trouwlocatie plaatsen  :wub:
Vandaag ook de bruidstaart vastgelegd voor 28 maart. Gaat helemaal goed komen! Ben blij met jullie tip van deleukstetaarten.nl! Bedankt Amanda en ...????
Van het weekend vierde mijn vriend zijn verjaardag (morgen jarig) en toen ging mijn schoonmoeder heel geheimzinnig met onze vrienden, mijn ouders en broer naar boven om wat te bespreken.
Ben nieuwsgierig!!!  :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2011, 20:50:40 door Jolanda »

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #866 Gepost op: 8 maart 2011, 20:56:49 »
Ik kan uit betrouwbare bron meedelen dat Maewyn zich het grootste deel van de tijd in Amsterdam op het werk, in de trein tussen Amsterdam en Delft, of in Delft in bed bevindt :wink:. Ik heb het echt ongelofelijk druk op m'n werk, niet meer normaal! Heb al 2 dagen van 16 uur gemaakt, alleen deze week nog en dan is het vanaf volgende week woensdag weer wat rustiger. Mijn baas is doorgeslagen en zit constant op m'n nek, heb dus zelfs in de lunchpauzes geen tijd en ik ben 's avonds zo laat thuis dat ik eerst m'n lief maar wat aandacht geef, voordat ik naar bed ga... Bah :sad:.

Maar goed, ik ben nu thuis, het vriendje is er niet, dus ik heb zowaar even tijd voor het forum. Ik wil graag op iédereen reageren natuurlijk, dus het gaat wel weer een verhaal worden...

Okee, hij heeft nu voor de tweede keer m'n tekst gewist. GRRRRR! Nog één keertje dan!
@Inkie: is er al meer duidelijkheid over je bedankjes? En de proefdruk?Tja, snoep over is, net als chocola, niet zo erg, denk ik :wink:.
Ook fijn, alle familie hebben, dat hebben wij (nou ja, ik) ook gedaan! Maar, alle adressen en telefoonnummers zijn nu ook wel opgeslagen :biggrin:. En wat goed, van je huis. Dat zou echt super zijn!!!
@lovelylady: wij hebben 20 bedankjes extra. Veel te veel, maar het is chocolade, dus ik ben niet bang dat we ermee blijven zitten :wink:.
@Willempie: ik heb nu Clarins Haute Tenue 03, echt de goede tint. Maar ja, zelfs met dagcreme schilfert hij! Nu smeer ik met uiercreme, deed ik vroeger ook tegen eczeem, en dat lijkt goed te werken. Dus nu hopen dat ik 'm minder voel zitten straks!Hoe is de fotograaf geweest?
@Jolanda: hoe was het bij de predikant? En zijn de kaart en ringen geworden wat jullie hoopten?
Ik ben zo benieuwd naar hoe jullie taart uiteindelijk gaat worden! Maar, ze zijn allemaal hartstikke goed op deleukstetaarten.nl, dus ik denk ook wel zeker te weten dat het goed gaat komen!
@Marretje: thanks! (en alle anderen natuurlijk ook :wink:)M'n haardingen zijn allebei binnen en verschillen nogal in grootte en uitvoering. Ik zou op dit moment echt niet weten welke ik beter vind passen, maar de duurdere (de roos) is wel beduidend mooier (nou ja, vooral ook chiquer). Op 19 maart heb ik m'n tweede proefkapsel en dan volgen er foto's!Wat gaat de tijd voor jou al snel, supergaaf!
@tomaat: ik denk dat jullie echt helemaal zelf moeten weten of er wel of geen daginvulling bij komt. Wij hebben het wel gedaan, ik hou ervan om goed geïnformeerd te zijn dus ik doe dat vaak met anderen (die daar meestal helemaal niet op zitten te wachten, haha :wink:). Maar het ligt ook echt aan de opzet van de kaart: wij hebben er echt ruimte voor gemaakt, dat moet maar net passen. Liever minder info en een stijlvolle kaart, dan genoeg info maar niemand die het kan lezen omdat de kaart zo vol is :).
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je 'ponyplukken' gekruld zijn, want zo steil vind ik ze er maar een beetje 'bijhangen'. Moeilijk uit te leggen, maar ik denk dat ze gekruld meer in het geheel passen. Zo is het niet helemaal mijn smaak, ik ben meer van het wat speelsere :). Maar, het is wel supernetjes gedaan!
Jullie zijn inderdaad echt heel erg mooi plaatje zo!! Geweldig bij elkaar!
@liefmeisie: oh jeetje, wat erg! Hoe is het er nu mee? Konden ze opnieuw gedrukt worden? Oh, ik zou ook zó balen :sad:.Wij hadden speciale trouwzegels, zelf gemaakt en ik moet zeggen: ze zijn errúg in de smaak gevallen!
@ChrisenMarieke: erg he, dat schrijven? Ik was het ook echt helemaal zat... Gelukkig zijn ze nu de deur uit :wink:. Wat voor openingsdans willen jullie doen?Wat voor taart willen jullie? Heb je plaatjes of inspirationele afbeeldingen? Ik ben dol op taart!
Hoe was je jurk vandaag? En hoe was het bij de bakker?
@Rick: welkom!! Hartstikke leuk, een man erbij :biggrin:. De locatie en dan de uitnodigingen zijn nu eigenlijk het belangrijkst en de ringen idd daarna. Jullie hebben magenta als themakleur toch? Ik vind dat echt een mooie kleur! Oh, en natuurlijk gefeliciteerd met de ondertrouw!

Trouwringen boven het budget, tja... Daar kan ik over meepraten! Vriendjelief wilde goedkope ringen, trouwen was al zo duur, enz. enz. Nou, je raadt het al: prompt verliefd op zo ongeveer de duurste ringen in de winkel, dus die moesten het worden. Gevolg: €1500 boven het budget!! Die van jullie zijn er vast niet zó ver bovenuit gekomen, of wel? :wink:
@Amanda: wat is jouw jurk toch mooi! En die van je bruidsmeisje ook, echt zo snoezig!Eens kijken hoe ver wij zijn van je lijstje:- Bedankjes afmaken- Corsages regelen- Cadeautje CM, getuigen en ouders.
En vast nog wel meer dingen, maar daar ga ik nu even niet naar kijken, dat komt dit weekend weer!


@doortje: bedankt voor je complimentje, zo goed ben ik nou weer niet, ik heb gewoon veel geoefend - ik had een geduldig model :wink:. Die hartjespostzegels zijn ook hartstikke leuk, stond er van de week nog naar te kijken! Ik doe ze wel op de kaarten voor 'extra' mensen, stel dat we iemand vergeten zijn!
Onze bedankjes zijn ook organza zakjes met chocolaatjes erin en een magneetje als kaartje. Kostte ons voor 150 stuks €115, niet te gek!


En hier... zijn de kaarten dit weekend op de bus gegaan! Wilde het per sé op tijd doen omdat we 68 daggasten hebben en die moeten wel vrij kunnen vragen op tijd :wink:. Alleen hadden we wel wat raars... Vriendin van mij woont samen met jongen die we nooit zien. Stuur ze beiden een uitnodiging, krijg ik een smsje dat het lief is dat we 'm hebben uitgenodigd, maar dat ze toch alleen komt. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd en erg jammer... Hoe moeten we 'm nou leren kennen als hij nooit mee wilt? En dat naar een bruiloft, nota bene!
Verder staat het nogal stil, ga het dit weekend wel weer oppakken!

Rick

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #867 Gepost op: 8 maart 2011, 21:06:28 »
@ Maewyn Bedankt! leuk forum dit! heb al leuke tips gezien, en ben ook altijd wel nieuwsgierig naar de voorbereidingen van anderen, haha!
locatie - Check
uitnodigingen - wel uitgezocht, moeten nog aangepast
ringen - check (waren 1000 boven budget...)

en inderdaad, magenta wordt onze themakleur, erg leuk allemaal!

ik ga nu eens ff kijken naar een fotograaf, en een taart.
vandaag ben ik heel de dag bezig geweest om een limo te regelen, schrok nog wel een beetje van de prijzen...

ChrisenMarieke

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #868 Gepost op: 9 maart 2011, 08:24:21 »
@Amanda, Jolanda en Maewyn (en de rest  :) ): passen van de jurk was echt super gisteren! Had lingerie aan en schoenen erbij... en toen kwam de jurk (in hele grote hoes en heel bol). Aantrekken maar en toen... tada ik was een prinsesje haha! Nee voelde echt super. Jurk was 15 centimeter langer gemaakt voor mij, uiteindelijk is nog wel de schaar erin gegaan. Heel raar, zij met schaar op de grond en ik maar rondjes draaien om van elke laag (4 lagen) wat af te knippen. Vond het best eng! Ook gelijk wat sieraden erbij gezocht. Ga op internet nog wel kijken of ze iets soorts gelijks hebben, maar dan vele malen goedkoper! Mijn oma was helemaal ontroerd en vond het echt een super mooie jurk. Ik kan er geen foto bij zetten, omdat er mee gelezen wordt :sad: .

Daarna even geluncht en toen naar de bakker. Had een voorbeeld taart uitgeprint en die gaan ze nu (wel iets aangepast) namaken, in onze kleuren. Heb net even op internet gezocht, maar kon het niet vinden. Thuis heb ik een foto ervan. We hadden samen een taart uitgezocht, maar het is iets anders geworden (die hij ook mooi vond, want we twijfelden tussen beide). Alleen weet hij nu niet welke het is geworden en heb gezegd dat het een verrassing is voor hem!

Ga nu snel aan het werk, morgen presentatie houden en moet presentatie nog maken! Vanavond komen de CMs en gaan we flink aan de slag!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #869 Gepost op: 9 maart 2011, 18:20:50 »
@Jolanda, wat leuk dat ze een foto hebben gemaakt van de ringen. Ben blij dat het helemaal goed gaat komen met jullie taart! Gefeliciteerd met je vriend. Bij ons regelen ze alles via de email.
@Maewyn, hopelijk is de drukte op je werk snel voorbij. Voor mij begint eind deze maand de drukte weer (start van het kampeerseizoen). Jullie kaartjes al op de post, zo komt het allemaal wel een stuk dichterbij! Jammer dat je vriendin haar vriend niet meeneemt, misschien is ie een beetje verlegen.
@Rick, is het wel gelukt met het regelen van de limo?
@ChrisenMarieke, klinkt als een hele leuke en fijne dag. Wat apart dat ze je zo rond liet draaien en deed knippen. Bij mij kon ik gewoon blijven staan en namen ze het in met spelden. Laatste keer (afgelopen donderdag) hadden ze er een draadje doorheen geedaan, nu wordt al het extra strof eruit gehaald. Veel plezier vanavond.

Dit zijn op dit moment mijn favoriete boeketten.

Rick

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #870 Gepost op: 9 maart 2011, 22:05:07 »
@ Jolanda, bij ons haalde de juwelier ook opeens een fotocamer tevoorschijn toen we de ringen hadden uitgezocht, voor een verrassing zei ze... ben benieuwd!
@ Amanda, met de limo zijn we nog bezig, heel weinig limoservice in Leeuwarden, en sommige bedrijven willen op vrijdag in de maand mei de limo minimaal voor 4 of 5 uur verhuren... we komen al gauw op een prijs van rond de 500 euro! terwijl we de limo maar 2 uurtjes willen gebruiken.

mooie boeketten trouwens, 1 en 2 vind ik het mooist
1 is was klassieker, 2 is apart en modern.
persoonlijk vind ik 3 te vol.

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #871 Gepost op: 9 maart 2011, 22:30:39 »
Ff n kort berichtje van mij..
@amanda: ik vind het eerste boeket t mooiste, idd klassiek zoals rick zegt.
@rick: autoverhuur kan idd achterlijk duur zijn :s hoop dat je n mooie oplossing kunt vinden :)

Hier heb ik het even helemaal gehad... Vandaag flink bezig geweest met het opzetten van mn freelance vertalen, maar moet zeggen dat ik even door de bomen het bos niet meer zie. Freelance moet gebeuren, huis moet geregeld worden, bruiloft is ook nog niet klaar... Vanavond ruim twee uur met mn lief gebeld over webhosting, zodat ik straks n website kan bouwen. Blaaa...  En dat terwijl we ook allerlei dingen van de bruiloft moeten bespreken en daardoor alleen maar aan t regelen zijn en elkaar niet meer ' normaal' spreken en ik m alleen maar nog meer mis. Ik heb t echt zo gehad met die weekend-relatie... T is maar goed dat we nu snel gaan trouwen, want dit houd ik niet lang meer vol. Heb zin om te gaan slapen en s ochtends op mn bruiloft wakker te worden, maar dat is ook niet handig :wink:
Ok, einde klacht... Ga nu slapen, morgen is t vast weer beter :)

Truste dames en heer

Rick

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #872 Gepost op: 9 maart 2011, 22:39:16 »
Ff n kort berichtje van mij..
@amanda: ik vind het eerste boeket t mooiste, idd klassiek zoals rick zegt.
@rick: autoverhuur kan idd achterlijk duur zijn :s hoop dat je n mooie oplossing kunt vinden :)

Hier heb ik het even helemaal gehad... Vandaag flink bezig geweest met het opzetten van mn freelance vertalen, maar moet zeggen dat ik even door de bomen het bos niet meer zie. Freelance moet gebeuren, huis moet geregeld worden, bruiloft is ook nog niet klaar... Vanavond ruim twee uur met mn lief gebeld over webhosting, zodat ik straks n website kan bouwen. Blaaa...  En dat terwijl we ook allerlei dingen van de bruiloft moeten bespreken en daardoor alleen maar aan t regelen zijn en elkaar niet meer ' normaal' spreken en ik m alleen maar nog meer mis. Ik heb t echt zo gehad met die weekend-relatie... T is maar goed dat we nu snel gaan trouwen, want dit houd ik niet lang meer vol. Heb zin om te gaan slapen en s ochtends op mn bruiloft wakker te worden, maar dat is ook niet handig :wink:
Ok, einde klacht... Ga nu slapen, morgen is t vast weer beter :)

Truste dames en heer

Ik weet niet precies wat jouw situatie is, maar ik kan me heel goed voorstellen dat een weekend relatie niet leuk is.
en ik spreek uit ervaring, ik zie mijn mannetje ook niet heel veel de laatste tijd.
vanwege stage ben ik doordeweeks in Rotterdam, terwijl mijn vriend in Leeuwarden is,
dat is niet ideaal om een bruiloft te plannen...

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Mei 2011
« Reactie #873 Gepost op: 9 maart 2011, 22:46:31 »
Thanks voor jullie reactie. Als het nummer 3 zou worden (ik laat het over aan Jurgen) dan wil ik iets minder wit, iets meer groen en wat kleiner.

Trouwauto's zijn idd vrij duur. Wij zijn €800 kwijt voor ongeveer 8 uurtjes. Hopelijk kan je iets vinden.

@Inkie, *knuffel*, het is al bijna 13 mei :wink: . Kan me voorstellen dat je er gek van wordt met al die drukte. Hopelijk kan je je huis snel afstrepen!

ChrisenMarieke

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #874 Gepost op: 10 maart 2011, 08:43:31 »
@Inkie: veel sterkte! Houdt vol, uiteindelijk zal op 13 mei alles op z'n plaats vallen! En dan kun je gaan genieten!
@Rick: wij wilden inderdaad ook limo's doen, maar vonden het zo belachelijk duur voor de paar uurtjes, dat we er vanaf zijn gestapt! Anderzijds, wij krijgen nu steeds meer een houding van: we trouwen maar één keer en willen het dan helemaal naar onze wens, dus dat geld... jammer dan!. Maar natuurlijk nog wel kijkend naar de prijzen...

Vind het lastig om iedere keer weer die afweging te maken. Vind het mooi, maar het is eigenlijk te duur. Al die dilemma's en keuzes...
Wij hebben gisteren 2,5 met de CMs gezeten om alles door te nemen. Ik geloof dat ze 2,5 A4tje hebben volgeschreven. We moeten nog zoveel regelen.. ZUCHT... Had er gisteravond ook een beetje genoeg van. Vroeg me echt af waarom we dit allemaal doen  :sad: . Morgen zijn de kaarten klaar, dus dat is wel weer leuk! Weer iets om naar uit te kijken!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards