collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 736863 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2325 Gepost op: 30 november 2013, 09:24:17 »
Moniek aarsogh? (Als ik het goed schrijf zo)

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2326 Gepost op: 30 november 2013, 10:46:47 »
Oei ja, als je al 10 maand aan het twijfelen bent is dat toch teken dat er ergens iets niet goed zat.
Hopelijk vinden jullie snel dé fotograaf!

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2327 Gepost op: 30 november 2013, 19:54:34 »
Geweldige foto's maakt die Eppel zeg.. erg mooi!


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2329 Gepost op: 30 november 2013, 22:01:22 »
Ahhhhh....onze bruiloft is echt vervloekt volgens mij...nadat onze hele bruiloft van 13 sept. dit jaar in het water is gevallen worden we zojuist gebeld door onze nieuwe locatie voor juni 2014 dat we dubbel geboekt staan en dat het andere stel toch echt al eerder geboekt had dan wij...ik word niet goed geloof ik! Als dit het universum is die iets duidelijk wil maken dan stel ik voor dat ze daarmee stopt...we gaan toch wel trouwen, desnoods op m'n allstars in spijkerbroek op maandag ochtend! 

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2330 Gepost op: 30 november 2013, 22:04:55 »
Oh wat kl*te!!! Wat onzorgvuldig ook van de locatie, vooral geen goede reclame...
Nu weer op zoek naar een nieuwe locatie dus? He bah...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2331 Gepost op: 30 november 2013, 22:08:52 »
JA...nieuwe locatie of toch maar schuiven in de datum...misschien dan maar de donderdag  de 19e? Vrijdag de 13e durf ik niet meer aan na het fiasco van afgelopen keer. Pfff...slechte administratie van de locatie dat zeker maar goed, fouten blijven mensen hé!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2332 Gepost op: 30 november 2013, 22:18:12 »
Jeetje Kirriemirrie!
Die vrijdag de 13de is blijkbaar echt vervloekt voor jullie.
Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden hiervoor.
Dikke knuffel meid!

Ik denk dat ik hier een beetje koekoek aan het worden ben.
Net alles nog eens berekend wat we nog moeten betalen en blijkt dat we eigenlijk gewoon al teveel gespaard hebben.
Ik ga het morgen nog eens allemaal rustig narekenen en ik hoop dat ik geen fout heb gemaakt!  :biggrin:
 

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2333 Gepost op: 30 november 2013, 23:05:36 »
Jeetje Kirremirrie, wat een drama zeg. Als het inderdaad jullie droomlocatie is zou ik schuiven met de datum als dat nog kan. En anders op zoek naar een andere locatie.

Nou heerlijk toch Steffie als blijkt dat je nog wat overhoud na jullie bruiloft? Hier is het precies andersom  :biggrin:

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2334 Gepost op: 30 november 2013, 23:28:05 »
Ik had ook echt gedacht dat onze witte broodsweken ook letterlijk dat zouden worden. Enkel brood en water  :biggrin:
Ik heb alles nog eens nagekeken, facturen bezien, alles uitgerekend, bij de dingen die nog geregeld moeten worden net iets meer bijgeteld voor als er toch onverwachte kosten zouden opduiken en dan nog blijken we over te hebben....

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2335 Gepost op: 30 november 2013, 23:34:24 »
@KM, datum verschuiven en hun eerst met een voorstel laten komen en flink laten zakken in hun offerte. Fout van hun.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2336 Gepost op: 30 november 2013, 23:38:19 »
Audrey, super lief dat je dat lijstje hier neer hebt gezet. Ga ze zeker bekijken. Hebben nu Debby Elemans gemaild en die heeft de datum nog vrij. Vind haar ook erg goed.

Kirriemirrie wat rot! Ik zou hetzelde doen als wat PK zegt.

Vandaag heel de dag druk geweest met fotografen zoeken en zou na ons uit eten gaan weer verder gaan zoeken. Maar tijdens het uiteten werden we gebeld dat mijn oma onverwachts op sterven lag. Ze is vanavond overleden.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2337 Gepost op: 30 november 2013, 23:38:45 »
@KM, datum verschuiven en hun eerst met een voorstel laten komen en flink laten zakken in hun offerte. Fout van hun.

+1
Als er al niet teveel geregeld is voor de rest natuurlijk

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2338 Gepost op: 30 november 2013, 23:39:54 »
Bolien, ik vind het heel erg jammer om dit te horen :(
Wisten jullie dat ze niet meer zo gezond was of is dit onverwachts gekomen?
Hoe dan ook dit blijft verschrikkelijk en wens je heel erg veel sterkte toe op dit moment.
Een hele dikke, virtuele knuffel gewenst meid!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2339 Gepost op: 30 november 2013, 23:49:55 »
Oh Bolien dat is heel naar. Veel sterkte!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2340 Gepost op: 30 november 2013, 23:53:02 »
Bedankt, heel lief.
Ze had een slecht hart en slechte longen. Sinds een tijd woonde ze in een verzorgingshuis, ivm alzheimer.
Toch is ze echt in een dag van 'normaal' naar stervende gegaan. Heel de familie was bij haar tijdens het overlijden. Heel naar, maar ook 'mooi'. Ik zal haar missen.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2341 Gepost op: 1 december 2013, 01:46:11 »
Wat vervelend Bolien. Heel veel sterkte hoor

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2342 Gepost op: 1 december 2013, 08:45:45 »
Ik vind het wel prachtig om te horen dat iedereen zich dan naar die persoon haast, ik vind dat echt een hele mooie gedachte.
Mijn opa is ook gestorven met al zijn kinderen rondom hem en mijn vader zei dat je aan hem zag hoe opgelucht hij was hun allemaal nog te zien.

Ik hoop dat ze niet teveel pijn heeft gehad, maar als ik het hoor is het allemaal snel gegaan, dus ik hoop van niet.
Nogmaals sterkte

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2343 Gepost op: 1 december 2013, 14:21:32 »
Ah..sterkte Bolien! Dat soort dingen blijven naar!

@Steffie, wel lekker dat je nog wat overhoudt na de bruiloft toch? Dan is eventueel cadeaugeld ook echt cadeau en hoef je het niet in de bruiloft te steken! Altijd leuk!

Over onze locatie, ik denk dat ik inderdaad het advies van PK maar opvolgen, hun alternatief accepteren en ze laten zakken in prijs, het was al een koopje, dus veel zal er niet afgaan..maar toch...elke euro is meegenomen!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2344 Gepost op: 1 december 2013, 14:27:55 »
We hebben deze voormiddag samen gezeten met mensen die ik via een kattenforum ken.
Zij wonen in de stad waar wij ons feest geven en wisten ons wel wat leuke plekjes te noemen.
We zijn dan ergens iets gaan eten en die locatie viel ons gelijk enorm mee.
Zit een recreatie park aan, prachtige uitzichten, een enorme parking, goede bediening, gemoedelijke sfeer, apart zaaltje met aparte inkom,...
Kortom perfect eigenlijk.
En we hebben er nog een super fijn gesprek op na gehouden, ik ben heel blij dat ik deze mensen heb mogen leren kennen :)
En haar man is muzikant in hart en nieren en dus we moeten het eens bespreken en misschien dat we hem nemen voor muziek.
Hij is zo een one man band, met een repertoire van 1500 liedjes. En ze hebben me wel een beetje kunnen ompraten om live muziek te verkiezen boven een DJ.
Dus we gaan zien wat dat wordt :)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2345 Gepost op: 1 december 2013, 17:05:12 »
Bolien gecondoleerd en veel sterkte.

Kirrimirri...ah balen zeg. Tja als de datum niet een speciale datum is voor jullie zou ik toch gaan schuiven mits dit nog kan.

Ik stuur zo ff foto's naar de mail, heb m'n sieraden gevonden!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2346 Gepost op: 1 december 2013, 18:50:16 »
Geslaagd voor trouwringen. Ging met vriendin naar de stad, maar zag die actie nog van herenring gratis. Even gekeken en jhaaa  :applaus: ik zag de ring. Maar as usual boven budget. AS gebeld die is samen met zijn vriend naar de stad gekomen (lees: in standje PlayStation, dus in joggingbroek, ongeschoren en net uit bed look) maar toch voor de ringen gekozen, aangezien laatste dag was. Zal straks even foto zoeken.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2347 Gepost op: 1 december 2013, 19:25:15 »
Bolien gecondoleerd en heel veel sterkte!

Kirrimirri: wat een verhaal! Echt heel slecht van de locatie. Ik weet dat iedereen fouten maakt, maar dit soort fouten zijn wel wrang. Ik sluit me aan bij wat hier is gezegd; heb je nog genoeg vertrouwen in de locatie en de datum is niet 'heilig' dan kijken wat de mogelijkheden daar zijn. ik kan me voorstellen dat ze zich behoorlijk lullig voelen. Als je vast wil houden aan de datum dan kijken naar een andere locatie. Weet niet of je zo iets in je hoofd hebt?

@Frenchbull: ik ga zo even op de mail kijken! Ik wil niet zo heel veel aan sieraden. Ik heb ze normaal nooit om. Omdat ik een strapless jurk heb, wil ik graag een ketting. Voor de rest alleen een trouwring. Misschien iets te summier  :)

PK88: wat leuk! Ik ben heel benieuwd! Wij zijn er ook al uit. We gaan ze begin volgend jaar bestellen. Zal ook even een foto opzoeken.

Steffie: wat fijn!Het klinkt alsof het helemaal bij je past! En wat fijn dat je dik binnen budget blijft! Dat is hier wel anders hahahaha

Hier: mijn handen beginnen te jeuken! Ik heb maar even potlood en papier gepakt om een impressie te maken van hoe ik graag de ceremonie aangekleed zou willen hebben (als we buiten kunnen trouwen). Wil dit ook doen voor als we noodgedwongen binnen gaan trouwen. Ik wil mijn potjes met kant gaan bekleden, maar moet nog kant kopen. Heb een idee voor de backdrop, maar moet hier ook nog alle materiaal voor halen. Wil vast de pompoms bestellen, de krijtbordjes, vogelkooitjes, etc, etc.... maar ik wil zelf wachten totdat we weer op onze locatie zijn geweest. Eerst weer even goed kijken, foto's maken, bespreken wat wel en niet mag (bloemblaadjes gooien, decoratie) en de boel even goed opmeten. Dit zal begin januari zijn en dan kan ik helemaal los gaan  :applaus:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2348 Gepost op: 2 december 2013, 08:56:00 »
Heel veel sterkte Bolien!

Balen zeg Kirriemirrie en heeeeeeel slecht van de locatie. Ik zou inderdaad ook een fikse korting vragen voor de nieuwe datum.


Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2349 Gepost op: 2 december 2013, 11:48:26 »
Gecondoleerd Bolien, veel sterkte met het verlies...

Ik ben erg benieuwd naar je ringen, PK!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards