collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734436 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #125 Gepost op: 12 januari 2013, 11:47:01 »
Precies, we zien wel.

Jullie al een idee watvoor jurk jullie willen, wanneer jullie gaan passen en wat jullie staat?

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #126 Gepost op: 12 januari 2013, 13:22:57 »
Dat is inderdaad wel een goeie van daphne89. Wij zijn nu zo vroeg, dat we nog minstens twee uitverkopen meemaken :biggrin:

Ik ben twee weken geleden met AS voor het eerst wezen passen. Heb zo'n grote prinsessenjurk aangehad, die stond me wel, maar is niet "mij". Heb verder alleen A-lijn aangehad, want, zoals ik al vermoedde, staat die mij het best. Ook al een hele mooie jurk gezien van Marylise, maar is iets boven budget. Ga nog wel een aantal winkels af met mijn moeder en vriendinnen, dus misschien kom ik nog wat goedkopers tegen.

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #127 Gepost op: 12 januari 2013, 14:26:16 »
he dames,
Ben net nieuw hier maar dacht moet me ook hier eens aanmelden. Wij gaan 31 januari 2014 trouwen, tenminste er staat nog niks vast omdat we nu aan het kijken zijn om een huis te kopen. Vandaar dat ik wil wachten met gemeentehuis regelen enzo. Wel alvast flink aan het rondkijken voor een zaaltje en uiteraard naar jurken. Ikzelf ben helemaal weg van de ladybird collectie maar helaas heb ik niet zo'n groot budget. Moet nog even kijken hoe we dat gaan oplossen maar er komt vast een goede oplossing voor.
Manlief vind het allemaal niet zo spannend als mij, maar ik kan er al hele dagen mee bezig zijn. We zijn dan precies 10 jaar samen en ik droom er al zolang van. 8 jaar geleden heeft hij me al gevraagd maar door allerlei omstandigheden (ziektes, financien enz) is het er nog niet van gekomen. Maar nu staat ons besluit vast. Hoe dan ook we gaan die datum trouwen. Moet nog even het topic doorlezen maar dacht mezelf vast voorstellen is nooit verkeerd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #128 Gepost op: 12 januari 2013, 14:39:10 »
Super leuk dat je na 10 jaar gaat trouwen. Super veel plezier op het forum!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #129 Gepost op: 12 januari 2013, 14:41:43 »
Welkom frenchbull!

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #130 Gepost op: 12 januari 2013, 14:44:56 »
Wat hebben sommigen al een hoop geregeld.....ik moet nog beginnen haha
Nee dat lieg ik, we hebben onze getuigen al gevraagd en gelukkig hebben ze allemaal ja gezegd.
Wat ik me alleen afvraag en hoop eigenlijk dat een van jullie dat mogelijk weet en anders bel ik het gemeentehuis vandeweek even. Ik wil zo graag weggegeven worden door mn schoonvader (eigen vader kan door ziekte niet, schoonvader is net een eigen papa) lekker traditioneel maar wij trouwen alleen in het gemeentehuis. Ik ben nog nooit op een huwelijk geweest waarbij dit gebeurde maar dit zal toch wel mogen? Ik heb het schoonpaps nog niet gevraagd omdat ik eerst zeker wil zijn.

Verder hebben wij een heel klein budget. Wij hopen rond de 3000 max 3500 euro uit te kunnen komen. DJ gaat waarschijnlijk een vriend van ons doen, trouwvervoer kan een kennis doen (heeft tie 5 jaar geleden al aangeboden) die heeft een hele mooie oldtimer, pak krijgt vriend van zijn ouders en jurk hoop ik vrij goedkoop te kunnen kopen. Hoop zo dat we het hiermee gaan redden. Vandeweek eerst maar eens een gastenlijst maken.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #131 Gepost op: 12 januari 2013, 17:13:34 »
Ik ben afgelopen 20 december ten huwelijk gevraagd. Wij waren toen precies 12,5 jaar samen. 20 juni 2014 zullen wij elkaar het jawoord geven. ;) Vandaag naar een plaatselijke bruidsbeurs geweest, maar dat viel me zwaar tegen.

Livia

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #132 Gepost op: 12 januari 2013, 17:32:00 »
Wauw! Wat gaat het regelen eigenlijk snel! We hebben ondertussen de datum al, binnenkort een gesprek met de fotograaf, de ringen zijn al gekocht en 3 feb. gaan we een paar locaties bezichtigen.

@mamamikado: kun je eens aangeven waarom de beurs je tegenviel? Ik wil namelijk ook een keer naar zo'n beurs.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #133 Gepost op: 12 januari 2013, 17:34:20 »
@frenchbull en mamamikado welkom hier!!!

@jurk, ik heb de mijne vorig jaar al gekocht. Heb een hele mooie Sincerity, ben er mega trots op :) Ik ben natuurlijk al heel vroeg, omdat we eigenlijk over 4 maanden zouden gaan trouwen. Heb ook een jurk van de de collectie van 2012, maar dat maakt me niet uit.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #134 Gepost op: 12 januari 2013, 17:39:45 »
*breekt in*

@Frenchbull; Ik ben ook verliefd geworden op een ladybird en laat deze nu 'namaken' bij een bruidscoupeuse. Dit scheelt mij de helft met wat het in de winkel zou kosten. Misschien een tip om eens rond te neuzen of er een coupeuse bij jullie in de buurt zit.

*breekt weer uit*

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #135 Gepost op: 12 januari 2013, 17:41:28 »
Superleuk dat er steeds meer meiden bijkomen!

Wat leuk dat je al een jurk hebt Latinbride, het maakt toch ook helemaal niet uit van welk jaar de jurk is.

Ik kan niet wachten op jurken te gaan passen. Hoe lang van te voren gaan jullie dit doen?

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #136 Gepost op: 12 januari 2013, 17:42:21 »
@mamamikado: kun je eens aangeven waarom de beurs je tegenviel? Ik wil namelijk ook een keer naar zo'n beurs.
Zoals ik al zei was het een plaatselijke beurs. Het is daar een vrij reformatorische gemeente, wellicht speelde dat mee bij de standhouders. Zo vielen de jurken mij erg tegen, maar lagen er ook geen boeken om in te kijken naar de rest van de collecties. De ruimte waar het werd gehouden was zeer smal en krap, waardoor de bruidsshow dus tussen het publiek was, en je moest opletten dat je als bezoeker niet in de weg stond. Men vond maar "vreemd", zoals het bij ons overkwam, dat wij nog niet getrouwd zijn en al wel 3 kinderen hebben rondlopen. Ze dachten nl. ook nog dat wij een samengesteld gezin waren, dat opnieuw wilde trouwen ;) Dus het was eigenlijk alles bij elkaar, dus de sfeer e.d. dat het ons erg tegenviel. We hebben overigens wel mooie ringen gezien ;)

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #137 Gepost op: 12 januari 2013, 18:36:48 »
Breekt in

@frenchbull je kunt gewoon weg gegeven worden hoor, ook in het gemeentehuis, met de Babs bespreek je van te voren hoe je binnen wilt komen

Heel veel plezier met organiseren!

Breekt weer uit ;)

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #138 Gepost op: 12 januari 2013, 19:46:09 »
Ikzelf ben helemaal weg van de ladybird collectie maar helaas heb ik niet zo'n groot budget.
Je zou ook een jurk bij Anastasi kunnen laten maken. Zij maakt jurken niet precies na, maar als je plaatjes meeneemt uit de Ladybirdcollectie en aangeeft wat je precies wel en niet wil, maakt ze je jurk precies naar wens. Kost max. € 800 geloof ik, hangt een beetje van je maat en soort stof af. Heb zelf geen ervaring, maar er is een topic met bruiden die allemaal heel enthousiast zijn :)

jootje22

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #139 Gepost op: 12 januari 2013, 20:10:35 »
Ikzelf ben helemaal weg van de ladybird collectie maar helaas heb ik niet zo'n groot budget.

Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar ik heb mijn jurk gekocht in Neerpelt, vlak over de grens in België.
Een vrouwtje verkoopt aan huis trouwjurken, alles voor € 290,00. De meest prachtige jurken waar je de prijs niet aan af ziet.
Er zit alleen geen merkje aan, vind ik ook niet belangrijk.
Haar website:  www. victoriasbruidsmode.eu

Stephjaz

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #140 Gepost op: 13 januari 2013, 13:00:57 »
Mvlens wat leuk!! Wij gaan ook 9 mei 2014 trouweb!!
Wanneer moet je het eigenlijk melden bij gemeente huis??

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #141 Gepost op: 13 januari 2013, 13:50:19 »
Ikzelf ben helemaal weg van de ladybird collectie maar helaas heb ik niet zo'n groot budget.

Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar ik heb mijn jurk gekocht in Neerpelt, vlak over de grens in België.
Een vrouwtje verkoopt aan huis trouwjurken, alles voor € 290,00. De meest prachtige jurken waar je de prijs niet aan af ziet.
Er zit alleen geen merkje aan, vind ik ook niet belangrijk.
Haar website:  www. victoriasbruidsmode.eu

Thnx voor de tip!
Heeft ze ook wat keus voor grotere maten? En zijn de jurken van goede kwaliteit?

Valentijnbruid

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 32
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #142 Gepost op: 13 januari 2013, 14:48:33 »
Wij zijn vandaag bij de trouw/feest locatie geweest.
De locatie is super mooi!!
En de offerte viel reuze mee (ongeveer 2700 euro).
Voor 25daggasten en 35avondgasten (totaal 60 s'avonds).
Inclusief: trouwen, helium ballon voor de ringen, helium ballonen voor de gasten om op te laten met een glas gluhwijn/warme chocolade melk, bruidstaart, een broodmaaltijd voor daggasten, drinken, s'avonds warme(2) en koude(3) hapjes, en als afsluiter een saucijzenbroodje.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #143 Gepost op: 13 januari 2013, 15:09:16 »
Klinkt goed valentijnsbruid, en de prijs valt idd erg mee. Wat voor locatie hebben jullie? (als ik dat mag vragen :sleep: )

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #144 Gepost op: 13 januari 2013, 16:10:38 »
Dat valt mee, en ook nog eens incl taart en ballonnen! Is het zo dat ze de taart zelf maken of dat ze een bakker oid hebben met wie ze samenwerken?

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #145 Gepost op: 13 januari 2013, 16:12:55 »
Nou dat is idd een mooie prijs. Leuk met die ballonnen enzo ook.

Valentijnbruid

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 32
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #146 Gepost op: 13 januari 2013, 16:17:13 »
Wij trouwen in het veenpark. (Veenpark.nl)
(Een park wat na gebouwd is van vroeger).
Er is een kerkje en een bruin cafe (voor het feest).
Ze hebben ook feestzalen maar ons trok het café meer.
Het is allemaal erg sfeervol en er word overal aan gedacht. :biggrin:

En er zit een bakker op het park dus dat scheelt ook enorm.
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2013, 17:32:56 door Valentijnbruid »

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #147 Gepost op: 13 januari 2013, 17:06:57 »
Ziet er leuk uit!

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #148 Gepost op: 14 januari 2013, 07:00:39 »
Superleuk dat er steeds meer meiden bij komen! Hier zit ik ook te denken aan anastasi om de jurk te laten maken. Scheelt denk ik wel in de kosten en ik hoor er echt goede verhalen over.

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #149 Gepost op: 14 januari 2013, 07:27:17 »
Wij gaan 7-7-2014 trouwen. :)  :heart:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards