collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734424 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #400 Gepost op: 29 januari 2013, 19:19:36 »
Hebben jullie al nagedacht wat jullie doen op jullie feest? Afkopen of turven?

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #401 Gepost op: 29 januari 2013, 19:19:59 »
www.facebook.com/TrouwenIn2014
dit zou de juiste link moeten zijn.....

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #402 Gepost op: 29 januari 2013, 19:32:32 »

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #403 Gepost op: 29 januari 2013, 19:33:08 »
Het is even wachten op toestemming dames...

Wij gaan afkopen. Weet ik waar we aan toe zijn qua geld en kan iedereen gewoon drinken wat ie wil. Of is turven goedkoper?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #404 Gepost op: 29 januari 2013, 19:40:43 »
gemaild naar gmail

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #405 Gepost op: 29 januari 2013, 19:42:37 »
Wij wilden afkopen, maar de man van de locatie adviseerde ons om te turven. Schijnt uiteindelijk goedkoper te zijn.
Vrienden hebben dit ook gedaan en scheelde hun een paar honderd euro.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #406 Gepost op: 29 januari 2013, 19:46:36 »
Wij hebben alle turven tijdens het diner, bij de receptie en het feest hebben we alles afgekocht. Dit zat automatisch in de arrangementen.
En ons in aangeraden om goed te kijken naar je gezelschap, drinken ze veel of niet. Wij hebben er wel een aantal tussen die veel kunnen wegdrinken. Dus vonden we dit een fijne oplossing :).

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #407 Gepost op: 29 januari 2013, 19:50:53 »
Ja dat is bij ons dus ook. Sommige kunnen aardig door drinken. Nu is het alleen nog doen we met buitenlands gedestilleerd ja of nee. Ik zelf lust namelijk geen wijn of bier. Maar het scheelt best veel qua kosten.

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #408 Gepost op: 29 januari 2013, 20:01:12 »
Hey,
Drukke dag gehad op werk. Pfft. En morgen weer. Maar daarna gaat het wel weer.

Zou iemand dat van dat mailen willen uitleggen? Ik snap dat niet zo goed. :(  :unsure:

Wij sturen geen save the dates. Iedereen die komt, kent ons en weet dus wanneer we gaan trouwens.

Ik ben geboren in Nijmegen en heb mijn hele leven tot mijn 25 ofzo gewoond. :)

Ik heb het trouwens gehad met AS over vintage. Veel vintage zijn wel dingen die ik mooi vind, alleen had ik niet die label eraan geplakt. AS vond de dingen die ik aanwees ook wel (erg) mooi. Toen vroeg ik of het goed was dat we daar voortaan ook op gaan zoeken als we een nieuw ding moeten regelen (bijvoorbeeld de taart ofzo). Hij vond het prima. "Als jij dat leuk vind, dan is dat prima, schat."  :))

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #409 Gepost op: 29 januari 2013, 20:12:23 »
Fijn dat ie zo makkelijk is! Die van mij heeft dat ook. Ik vraag zijn mening, maar hij vindt alles prima. Hebben dezelfde smaak, dus daar vertrouwt hij ook wel op.

De mail werkt zo: als we foto's of oid hebben waarvan we niet willen dat die op internet staan waar bekenden ze kunnen zien, mailen we die naar dat emailadres. De bruidjes hier die zich aangemeld hebben daar dmv een voorstelmail met foto (ook leuk om te zien tegen wie je praat!), krijgen het wachtwoord. Zo kunnen wij van elkaar dus wel de jurk etc zien. Om te voorkomen dat er toch bekenden in de mail zitten, hebben we dus het "goedkeuren" van nieuwe aanmeldingen.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #410 Gepost op: 29 januari 2013, 20:16:18 »
@Fransje, heel erg makkelijk dat hij alles goed vind :)

Mijn AS vind bijna alles goed, we hebben alleen even gediscussieerd over wie we wanneer uitnodigen. Maar daar zijn we al uitgekomen :)

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #411 Gepost op: 29 januari 2013, 20:22:06 »
@Kikker: O, zo! Ik dacht al: "waarom EN een forum EN een mail", maar ik snap nu de bedoeling. Ik mail zo, maar ik doe de voorstelling trouwens wel kopiëren van onze site, want daar staat alles eigenlijk al. :P Momentje hoor. Komt eraan.

En nice dat jullie (Kikker en daphne) AS zo makkelijk zijn. Ik herken trouwens wel dat van dezelfde smaak. Enigste verschil is dat hij bescheidener is dan ik ben. Maar voor de rest hebben we wel dezelfde ideeën en smaken enzo.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #412 Gepost op: 30 januari 2013, 08:22:21 »
Hey meiden, ik snap de de mailpagina niet zo goed, heb nog nooit gmail gehad. Maar ik heb wel alle berichtjes gelezen die erin staan en ik ken niemand, dus groen-licht voor iedereen van mijn kant.
@kikker, mooie jurk hoor! Zal zo ook eens ff een foto mailen van mezelf in mijn jurk :D

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #413 Gepost op: 30 januari 2013, 09:28:15 »
@Kikker: mooie jurk hoor!

@Latinbride: de jurk staat je prachtig!!!

Mijn AS is ook wel makkelijk. Heb hem eerst inderdaad moeten uitleggen wat ik onder vintage versta  ^_^. Heb gevraagd hoe hij betrokken wil zijn in het hele aankleden van de locatie. Hij zei dat hij wel mee wilde kijken met al mijn ideeën, maar dat hij tot nu toe alles erg mooi vindt.

@Fransje: leuk!!! Ook vintage... barst jij ook zo van de ideeën?  :applaus:

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #414 Gepost op: 30 januari 2013, 09:39:52 »
Gisteren heb ik met AS gesproken over de auto. Hij heeft echt een bepaald auto in zijn gedachten. Ik heb gezegd: goed, jij mag de auto kiezen, mits het niet donker van kleur is (jullie weten inmiddels dat ik niet zo van zwart enzo hou). Hij ging akkoord. :)

Ik betrek AS wel erg veel bij alles. Maar het is wel zo dat ik veel verder ben dan hij. Iedere keer als we iets geregeld hebben, dan ga ik gelijk door naar de volgende stap. AS is wat "trager" altijd, dus nu ook. Hij zegt dat ik alles al wel in mijn hoofd heb en dat hij dat niet erg vind. Ik overleg toch alles met hem. Het is overigens niet helemaal waar dat ik alles al in mijn hoofd heb, maar omdat ik altijd een stap verder ben dan hij, lijkt dat voor hem zo.

@Jinny: we doen het niet echt als thema. Thema is immers Victoriaans Bal. Maar om ideeën op te doen, zoeken we er wel tussen, ja.  :biggrin: Bovendien is de victoriaanse tijd ook in het verleden, dus komt het wel een beetje op vintage neer.  XD Maar goed, het ene vintage is de andere niet. :) Maar ik ben wel blij dat onder de term "vintage" wel de dingen zitten die we mooi vinden. Dank je voor de aanwijzing nog (met de jurken. Dat was jij toch?)

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #415 Gepost op: 30 januari 2013, 10:41:38 »
@LatinBride, ik heb je net een mail gestuurd of je akkoord bent, maar dat zie ik hier dus al staan haha. Dacht dat het handiger zou zijn als iedereen af en toe keek, maar ik zie dat je een groep contactpersonen aan kan maken dus voortaan mail ik de voorstelmailtjes rond ;) had je dus ook al gemaild dat ik je jurk heel mooi vind, maar bij deze dus nog een keer haha.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #416 Gepost op: 30 januari 2013, 10:44:09 »
Thanks ladies :D Ben er zelf ook heeeeeel happy mee!
@kikker, thanks voor de extra uitleg en ik zal het vast snel doorhebben hoe het werkt haha

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #417 Gepost op: 30 januari 2013, 11:10:24 »
ik heb ook een fotootje gestuurd van DE jurk.
Vrijdag nog een keer passen en dan bestellen!!!!  :applaus:

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #418 Gepost op: 30 januari 2013, 11:26:18 »
Ik ben benieuwd, maar ik heb nog geen "toestemming" om het te bekijken.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #419 Gepost op: 30 januari 2013, 11:54:34 »
Supermooie jurk Jinny! Das wel een beetje mijn stijl! Ga je er ook zo'n enorme sleep bij doen? :D

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #420 Gepost op: 30 januari 2013, 12:40:29 »
Ik ben niet van de sluiers, maar toen ze in de winkel er één op deed, was mijn moeder er helemaal weg van. Het maakt het wel helemaal af, maar ik twijfel daar nog echt over.

Valentijnbruid

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 32
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #421 Gepost op: 30 januari 2013, 13:08:36 »
Ik ben ook erg nieuwsgierig.

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #422 Gepost op: 30 januari 2013, 15:07:22 »
mooie jurk....niet helemaal mijn stijl (ben echt anti strapless haha) maar wel echt heel mooi. Hopelijk vind je hem vrijdag nog steeds geweldig.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #423 Gepost op: 30 januari 2013, 15:16:29 »
Zodra ik ergens een foto mag maken met de jurk aan, mail ik 'm wel!

ik hoop ook dat ik 'm vrijdag nog steeds geweldig vind. ik hou jullie op de hoogte!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #424 Gepost op: 30 januari 2013, 16:08:20 »
Nu we thema en kleurtje hebben bepaald, draait mijn hoofd overuren!!!

Ben er al uit hoe mijn boeket er uit moet komen te zien  :-[

Ik wil graag pioenrozen (zie plaatje) ik denk wit, met een aantal gele bloemetjes ertussen en een stukje kant om de steel.

I love it!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards