collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734425 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #600 Gepost op: 11 februari 2013, 12:34:36 »
Ja, ik zeg nu ook steeds als mensen het over trouwen hebben: "Trouwen is niet gratis en als je er iets leuks van wilt maken al helemaal niet." Vandaag nog, iedereen grapt er een beetje over op mijn werk. De meeste hebben die ervaring al gehad en dus weten ze er goed op in te spelen. Dat vind ik op zich wel leuk, eigenlijk. :)

AS wilde graag in de caribean trouwen. Dat heb ik tegengehouden, want mijn fam heeft niet zoveel geld als de zijne. Dat doen we dus niet, want dan komt er gewoon niemand (zo'n beetje). Dat begreep hij wel, dat vind ik wel prettig. Wel jammer dat ik zijn "droomhuwelijk" een beetje door zijn neus heb geboord... ook al zegt hij van niet. Nu ja, kasteel is een hele goede 2e plaats.

Nina25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #601 Gepost op: 11 februari 2013, 14:16:24 »
Bedankt voor jullie reacties op de nieuwe baan van mijn AS! Hij begint daar over 2 weken.

Wat leuk dat sommigen al afspraken hebben gehad met fotografen! Naar mijn mening is dat één van de belangrijkste dingen op een bruiloft, het geeft beeld aan de mooie herinnering.  Ik lees alleen dat de meesten de fotograaf laten blijven tot het diner? Laat er ook iemand de fotograaf de hele avond blijven, tot aan het eind van het feest?

Verder vroeg ik me af of mijn mail voor aanmelding van de groepsmail wel/niet wordt goedgekeurd? Ik heb de mail namelijk al 1,5 week geleden gestuurd.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #602 Gepost op: 11 februari 2013, 14:19:01 »
Wachtwoord verstuurd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #603 Gepost op: 11 februari 2013, 15:47:48 »
@Fransje, wij wilden eerst op Hawaii trouwen, maar hebben dit ook niet door laten gaan omdat er dan bijna niemand zou komen. Wij willen hier nu heen op huwelijksreis en dan nog wel een ceremonie doen. Zodat we deze ervaring wel hebben, maar dat onze familie ook gewoon bij onze trouwdag kan zijn. Het kan natuurlijk ook een keer als renewal of the vows. (als ik het goed typ) :)

Wij vinden de fotograaf ook belangrijk, daarom is ze al geboekt :). We hebben het nog niet precies besloten, maar waarschijnlijk blijft ze tot het diner. Foto's op een feest/borrel zijn toch minder leuk. We willen misschien vragen of mensen hun eigen camera mee willen nemen om 's avonds foto's te maken. Maar daar moeten we nog even over denken.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #604 Gepost op: 11 februari 2013, 16:07:39 »
O Kikker, ik snap helemaal wat je bedoelt. Toen wij twee weken geleden bij de L&M beurs waren geweest begon ik echt te twijfelen. Toen ik daar een jurk zag hangen dacht ik echt €2000 voor een lapje stof en daarna hangt het in je kast te niksen. Daar schrok ik echt van en toen ook nog eens van €10.000 euro kunnen we 200 weken boodschappen doen.

Gisteren met mijn zatte harses een heel gesprek gehad met mijn (oude buurjongen) heb ik 23 jaar naast gewoon (ben nu 25). Hij is als een soort broer voor mij. Wilde eigenlijk als wij gaan trouwen hem als getuige vragen. Dus ik zei dat ik het daar over had gehad met mijn vriend. Hij begon helemaal te stralen en kreeg gelijk een kroel en drie kussen. Oohh echt, echt waar. Vond het echt prachtig.
Hebben jullie al nagedacht over getuigen en hoeveel?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #605 Gepost op: 11 februari 2013, 18:40:22 »
Fotograaf: Super Jinny en Margreet dat jullie je fotograaf al hebben/weten! Morgen komt bij ons de tweede fotograaf en van daaruit gaan we kiezen. Ik ben benieuwd. :)

Dineren: Wij houden het heel erg klein (alleen directe fam en getuigen). We super dat je hem/haar laat aanschuiven, Jinny. Respect!  ^-^
En Margreet, ik zal AS niet jouw berichtje laten lezen. :P Dan wilt hij dat ook (dat lang dineren) omdat hij tegen de openingsdans opziet. Overigens ben ik het eigenlijk wel gewend (ikzelf ben een half-Siciliaantje). Daarzo is het normaal om zo te doen zoals jij het beschrijft. Ze waren dan ook best verbaasd toen ze erachter kwamen dat mijn broer en schoonzus een groot feest eraan hadden geplakt. Dat kennen ze daar niet.

Hahaha geweldig Fransje. Wist niet dat ze dat ook op Sicilie zo doen. Bij ons zullen de reacties eerder precies andersom zijn: what??? geen feest??? wat is dat dan? Grappig he zo al die verschillen!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #606 Gepost op: 11 februari 2013, 18:47:11 »
Ja meiden, het is idd een hele hoop geld. Vandaar dat wij geen feest geven. AS en ik zijn beide geen feestbeesten, dus waarom zou je dan een hoop geld eraan uitgeven omdat men dit wegzet onder het kopje: zo hoort het? Vandaar dat we gekozen hebben voor een avondvullend diner. Want lekkere eters zijn we wel  :biggrin:

Ik wil graag 2 getuigen. Mijn allerbeste vriendin en m'n broer. AS twijfelt nog, maar goed, hij heeft nog even hihihi.

Het liefst zou ik de huwelijksnacht in een hotel doorbrengen. Maar ik denk dat we dat toch niet gaan doen ivm onze honden. Die willen we toch ook bij de plechtigheid hebben, dus dan wordt het wel heel erg ingewikkeld. Tijdens onze huwelijksreis moeten ze ook al in een pension en dat vind ik meer dan genoeg voor ze.

Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja, waar gaat de reis naar toe?

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #607 Gepost op: 11 februari 2013, 20:34:32 »
@Kikker: het is inderdaad een smak geld, maar ik heb me er bij neergelegd. daarom heel erg genieten van de voorbereidingen en de dag zelf. AS en ik zeggen: als we aan het eind van de dag met elkaar getrouwd zijn, lekker hebben gegeten en een leuk feestje hebben gehad dan zijn wij gelukkig.

@Fotograaf: ik heb hem nog niet vast gelegd, maar wil eerst even een kennismakingsgesprek. Had eerst helemaal geen idee, maar heb hier wel een goed gevoel over. De reden dat ik de fotograaf tot na de openingsdans is omdat ik een photobooth wil. Die laat ik vanaf 8 tot 12 komen. Daarnaast zijn er inderdaad altijd familieleden die foto's maken.

@Getuigen: As en ik hebben beiden 2 getuigen en iedereen al gevraagd. Voor mij: mijn broertje en een hele goede vriendin. Voor AS: zijn zus en een hele goede vriend. Mijn vriendin (ambtenaar) voltrekt ons huwelijk dus ik ga vragen of ze een 'speciale' akte kan maken voor het neefje van AS. Dan is hij officieus getuige  :)

@Huwelijksnacht: dat wordt thuis. We trouwen nog geen 2 minuten rijden van ons huis vandaan.

@Huwelijksreis: AS wil graag naar Thailand. Ik twijfel nog; vond Bali ook erg mooi.


mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #608 Gepost op: 11 februari 2013, 21:03:49 »
Wij hebben 3 kinderen, dsie alles bewust zullen meemaken, voor hun is dit ook speciaal, want mama gaat eindelijk hetzelfde heten. Ook de huwelijksreis gaan we dus met ons 5-jes doen. Maar het wordt wel iets wat ook leuk is voor de kids, dus kan net zo goed een paar dagen in een suitte van het Efteling Hotel zijn of een luxe huisje op een uitgebreidde centerparcs;) Wij zijn daar nog niet uit.

frenchbull

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #609 Gepost op: 11 februari 2013, 21:57:26 »
Ik denk niet dat wij op huwelijksreis gaan. Hooguit een midweekje in nederland weg in een bungalow ofzo. Denk dat we genoeg geld kwijt zijn aan de trouwdag en dat we dan weer flink moeten sparen.

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #610 Gepost op: 12 februari 2013, 11:01:47 »
Wat leuk dat sommigen al afspraken hebben gehad met fotografen! Naar mijn mening is dat één van de belangrijkste dingen op een bruiloft, het geeft beeld aan de mooie herinnering. 
Helemaal mee eens. Aan het einde heb je alleen je papiertje, je ringen, je foto-album en je herinneringen over. Dat laatste komt wel goed en het eerste is standaard. Daarom vind ik ringen en fotograaf het belangrijkste van alles. Maar ik hou niet van te gekke dingen. Waarschijnlijk gaan wij voor simpele ringen en voor een fotograaf die klassieke foto's maakt. Wilt niet zeggen dat we er minder aandacht aan besteden, maar meer van dat het meer bij ons past. :)
Mijn moeder had bij haar tweede huwelijk een hele moderne fotograaf die echt kunst van zijn foto's maakte. Echt cool. Toen ze met mijn vader trouwde, was dat juist een hele klassieke fotograaf. Ik denk dat ze juist daarom voor een tegenovergestelde fotograafstijl had gekozen... denk ik.
O, kennen jullie trouwens Underwater Photoshoot? Op google kun je heel veel voorbeelden van zien. Mijn broer en schoonzusje willen dit nog doen naast hun gewone foto's (op een later moment). Het geeft echt een prachtig beeld. Er zijn ook halfonderwater foto's die mooi zijn. Ik vind het prachtig, maar om heel eerlijk te zijn, denk ik niet dat ik zoiets zou durven met mijn trouwjurk...
Ik lees alleen dat de meesten de fotograaf laten blijven tot het diner? Laat er ook iemand de fotograaf de hele avond blijven, tot aan het eind van het feest?
De meeste fotografen hebben een soort standaard aantal uren (4 uur of 6 uur of 8 uur) en daarna betaal je ze per uur. Dat tikt behoorlijk aan, hadden we uitgerekend. Omdat ik heel graag de openingsdans op foto wil hebben, komen wij boven de standaard uren uit. Dat betekend dat het zeer snel aantikt (de prijs). Ik denk dat dat de reden is dat de meeste mensen of binnen de standaarduren blijven, of dat ze echt tot het punt dat alles wat op foto wil laten staan erop staat.
Zijn er trouwens mensen die de fotograaf je laat fotograferen in lingerie aan het begin van de dag (om alleen te delen met je partner, niet voor in het album). Ik hoorde dat dat "in" is. Ik zou zoiets nooit doen omdat ik me echt ongemakkelijk zou voelen, maar dat wilt niet zeggen dat ik een ander erop zou oordelen.
Het kan natuurlijk ook een keer als renewal of the vows. (als ik het goed typ) :)
Wat is dat? Is dat dat het later gebeurd?
Gisteren met mijn zatte harses een heel gesprek gehad met mijn (oude buurjongen) heb ik 23 jaar naast gewoon (ben nu 25). Hij is als een soort broer voor mij. Wilde eigenlijk als wij gaan trouwen hem als getuige vragen. Dus ik zei dat ik het daar over had gehad met mijn vriend. Hij begon helemaal te stralen en kreeg gelijk een kroel en drie kussen. Oohh echt, echt waar. Vond het echt prachtig.
Hebben jullie al nagedacht over getuigen en hoeveel?
Mooi! Leuk hoe 'ie reageerde. Ik twijfel. AS heeft er al 2 gevraagd, ik slechts 1. Ik weet niet of ik een tweede wil en zo ja, wie dan. Ik heb wel iemand in mijn hoofd, maar ik weet het gewoon nog niet zeker.
Ja meiden, het is idd een hele hoop geld. Vandaar dat wij geen feest geven. AS en ik zijn beide geen feestbeesten, dus waarom zou je dan een hoop geld eraan uitgeven omdat men dit wegzet onder het kopje: zo hoort het? Vandaar dat we gekozen hebben voor een avondvullend diner. Want lekkere eters zijn we wel  :biggrin:
En dat doe je precies goed! Mensen vergeten hoe duur alles is en bovenal vind ik dat je vooral moet doen wat bij jou/jullie past. Eigenlijk is een feest voor AS niets voor hem, maar voor mij is het juist weer belangrijk. Ik vind het fijn dat hij dat gewoon laat doen speciaal voor mij. :) Lief. Ik probeer daarbij zoveel mogelijk aan hem te denken. Zo wilde ik een speciale dans voor hem, maar uiteindelijk word dat hem niet (cambridge wals; die is eigenlijk voor meer personen, maar dan om laten bouwen tot 2 personen) omdat je les kunt krijgen op maar 3 locaties in NL waarvan er 1 alleen met een workshop vanaf meerdere personen kan. En geen van allen in onze buurt. Zucht. AS heeft toen voorgesteld om een 'gewone' dans te gaan doen.
Het liefst zou ik de huwelijksnacht in een hotel doorbrengen. Maar ik denk dat we dat toch niet gaan doen ivm onze honden. Die willen we toch ook bij de plechtigheid hebben, dus dan wordt het wel heel erg ingewikkeld.
Is dat niet mogelijk dan? Zijn er geen hotels die dat toestaan dan? Dat is wel echt superjammer. :(
Gaan jullie op huwelijksreis en zo ja, waar gaat de reis naar toe?
Ik begin zo langzamerhand bang te worden dat daar geen geld meer voor is. :')
AS is al op veel plekken op deze aardbol geweest (behalve Azië en diep Afrika). Ik zou graag een ervaring met hem willen hebben die hij nog niet heeft gehad. Dus echt samen iets. En dan wil ik ook nog dat we niet gauw nog eens dezelfde reis maken. Het moet echt speciaal zijn. Ja, veeleisendheid van mij. Zucht. Ik zou ontzettend graag naar Azië willen. Daar heb ik echt al mijn leven lang van gedroomd (mijn opa maakte veel reizen daar naar toe). Zoals Jinny naar Bali of Thailand. Droomreizen voor mij. Maar Azië trekt mijn AS niet. Toen maakte ik een geintje van "Bahama's of Malediven?" Ik denk dat het qua wat je krijgt ongeveer hetzelfde is, maar de een zit op de plek waar AS graag naar toe wilt en de ander meer naar waar ik naar toe wil (eigenlijk zou ik nog veel oosterlijker willen, maar goed). Mijn oom stelde toen Afrika voor, maar AS heeft een beeld van Afrika dat daar alleen maar honger en oorlog is (beetje hypocriet vind ik, want Zuid Amerika is niet veel beter). Toen stelde ik voor om naar iets te gaan wat nog veel verder was; Oceanië. :P Ja, kijk, nu zegt 'ie dat dat veel te duur is. HAHAHA! Wat nu? :P Gelukkig hebben we nog heeeeeel lang om erover na te denken.
@Huwelijksnacht: dat wordt thuis. We trouwen nog geen 2 minuten rijden van ons huis vandaan.
Ja, dat kan niemand overtreffen. :P Wij willen dat trouwens graag omdat het anderhalf uur reiden is van huis. We denken er ook over om de dag ervoor al te slapen zodat het een beetje rust geeft op de grote dag zelf.
Wij hebben 3 kinderen, dsie alles bewust zullen meemaken, voor hun is dit ook speciaal, want mama gaat eindelijk hetzelfde heten. Ook de huwelijksreis gaan we dus met ons 5-jes doen. Maar het wordt wel iets wat ook leuk is voor de kids, dus kan net zo goed een paar dagen in een suitte van het Efteling Hotel zijn of een luxe huisje op een uitgebreidde centerparcs;) Wij zijn daar nog niet uit.
Ik was 5 toen mijn vader en moeder trouwden. Dat is best speciaal hoor. Ook voor jullie. Ik was bruidsmeisje (en mijn broertje bruidsjonker).

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #611 Gepost op: 12 februari 2013, 11:15:04 »
Maar je kunt toch ook naar een plek waar je AS al een keer is geweest? Ik neem aan dat hij niet overal is geweest en dat hij toen niet in de bruidssuite zat ;) dat wordt de ervaring ook al nieuw.

Wij gaan een rondreis maken door (Zuid-)Spanje met de auto. Elke paar nachten slapen we ergens anders. Willen we al een paar jaar doen en we hebben er heel veel zin in! Is alleen wel ong € 1000 per week :dry: luxedieren die we zijn willen we niet op campings staan of in hostels slapen :biggrin: wat is jullie budget ongeveer?

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #612 Gepost op: 12 februari 2013, 11:49:42 »
Jawel, daar heb je gelijk in. Ik was ook niet duidelijk. Wat ik bedoelde was: Dominicaanse republiek en Cuba en al dat soort landen heeft hij allemaal al bezocht (voor hij mij leerde kennen).

En superreis hebben jullie in gedachten! Echt wel origineel! :D

Wij hebben nog geen budget. Niet meegerekend in ons budget.

Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #613 Gepost op: 12 februari 2013, 14:10:12 »
Oh! Kijk eens!? Allemaal inspiratieplaatjes voor trouwen. Verschillende kleurenthema's gezien en ook vintage als thema: http://pinterest.com/exclusivelywed/

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #614 Gepost op: 12 februari 2013, 16:30:53 »
@Fransje, nee honden zien ze liever niet in een hotel. Meestal zijn ze zelfs niet toegestaan. Maar goed, wie weet hebben we er een oplossing voor tegen de tijd!

Wij willen zeker op huwelijksreis, en hebben hiervoor al een bedrag begroot. We willen er max 2500,00 aan uitgeven. We twijfelen nog waar we naar toe gaan. Aan de ene kant willen we graag naar Curacao, voordeel: lekker warm met zo'n 30 graden. Nadeel: best lange vliegreis. Dat vinden we op de heenreis niet zo erg, maar de terugreis.....Een collega kwam nog met een aantal mooie, luxe hotels op de Canarische Eilanden, dus dat zit ook in ons hoofd. We willen max 10 dagen weg samen.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #615 Gepost op: 12 februari 2013, 16:56:48 »
Jeetje wat is er weer super veel geschreven! Ik ben een paar dagen niet online geweest ivm een operatie, maar t is niet bij te houden hier hahaha.
Over een maandje gaan we in ondertrouw :) Een speciale datum, want dan zijn we 2 jaar samen en dan is AS jarig. Heb er zin in!
@huwelijksreis, wij zitten eraan te denken om naar Noorwegen te gaan. We zagen dat laatst op televisie en dat zag er zo gaaf uit, dat we er eigenlijk allebei heen willen.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #616 Gepost op: 12 februari 2013, 17:01:33 »
*breekt even in*

Noorwegen is ook echt echt echt aan te raden! Helemaal als je rond trekt in huisjes of met een tent!
Super vriendelijke mensen, een natuur die om de bocht er anders uitziet, gave wandelingen om te maken, super steden, fijn eten en een redelijk klimaat!
Overvaren met de auto en genieten maar!

*breekt weer uit*

Nina25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #617 Gepost op: 12 februari 2013, 22:20:53 »
@latinbride noorwegen is inderdaad prachtig. Mijn schoonouders zijn er vorig jaar geweest, waren helemaal verliefd geworden.
Operatie? Hopelijk is alles goed gegaan! Beterschap in ieder geval!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #618 Gepost op: 12 februari 2013, 22:24:32 »
Jeetje, wat veel leeswerk :)

@Fransje, renewal of the vows, is volgens mij een nieuwe trend in Amerika, dan ga je elkaar een aantal jaar na het huwelijk elkaar nogmaals het ja-woord geven. Weer een leuke gezellige dag, alleen geen officieel huwelijk. Het is meer voor jullie zelf om de liefde nogmaals te bezegelen. Volgens mij willen de mensen gewoon nog een keertje trouwen ;)

Huwelijkreis: Waarschijnlijk doen we die een paar jaar later. Het geld is er nu echt niet voor. Vandaag weer een heerlijke financiële tegenvaller van de belasting die we ook aardig gaan voelen in onze bruiloft... Hopelijk komt het nog goed. Maar mochten we het geld hebben zouden we graag naar een tropisch paradijs gaan zoals Hawaii.

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #619 Gepost op: 13 februari 2013, 12:49:53 »
@Latinbride, niets ernstigs hoop ik?! Wel alles goed gegaan?

@margreet 1983, kijk eens op elizawashere.nl. Daar staan echt mooie plekjes op! Oa de Canarische Eilanden.

@daphne89, ja daar zijn ze goed in ;)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #620 Gepost op: 13 februari 2013, 13:23:30 »
Wij proberen al een hele tijd zwanger te worden, maar helaas nog zonder resultaat. Heb een kijkoperatie gehad aan mijn eileiders, dus niks ernstigs, maar wel ff vervelend. Gelukkig gaat t al een stuk beter.


Fransje

  • Gast
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #621 Gepost op: 13 februari 2013, 13:43:19 »
Hebben jullie deze al gezien? Sfeerplaatjes: http://pinterest.com/uniellecouture/
Wij willen zeker op huwelijksreis, en hebben hiervoor al een bedrag begroot. We willen er max 2500,00 aan uitgeven. We twijfelen nog waar we naar toe gaan. Aan de ene kant willen we graag naar Curacao, voordeel: lekker warm met zo'n 30 graden. Nadeel: best lange vliegreis. Dat vinden we op de heenreis niet zo erg, maar de terugreis.....Een collega kwam nog met een aantal mooie, luxe hotels op de Canarische Eilanden, dus dat zit ook in ons hoofd. We willen max 10 dagen weg samen.
Canarische eilanden vind ik anders een supergoed idee als je wel zon wilt, maar niet te lang wilt vliegen!
Jeetje wat is er weer super veel geschreven! Ik ben een paar dagen niet online geweest ivm een operatie, maar t is niet bij te houden hier hahaha.
Over een maandje gaan we in ondertrouw :) Een speciale datum, want dan zijn we 2 jaar samen en dan is AS jarig. Heb er zin in!
Als eerste beterschap! Hopelijk niets ernstigs?
Over een maandje gaan we in ondertrouw :) Een speciale datum, want dan zijn we 2 jaar samen en dan is AS jarig. Heb er zin in!
Oeh! Wat leuk zo'n datum. Wel spannend zeg. :) Wij hebben geen speciale datum. Ik wil graag 1 jaar in ondertrouw zijn voor we echt gaan trouwen. Reden? Geen idee, gewoon een goed gevoel. :)
@huwelijksreis, wij zitten eraan te denken om naar Noorwegen te gaan. We zagen dat laatst op televisie en dat zag er zo gaaf uit, dat we er eigenlijk allebei heen willen.
Noorwegen is zo ontzettend machtig land! Echt supermooi! Vooral die fjorden. Het is wel echt een rondreisvakantieland.
@Fransje, renewal of the vows, is volgens mij een nieuwe trend in Amerika, dan ga je elkaar een aantal jaar na het huwelijk elkaar nogmaals het ja-woord geven. Weer een leuke gezellige dag, alleen geen officieel huwelijk. Het is meer voor jullie zelf om de liefde nogmaals te bezegelen. Volgens mij willen de mensen gewoon nog een keertje trouwen ;)
Aah! Ja, nu je het zo uitleg, herken ik het wel... vooral van tv eigenlijk. Ik weet niet of ik nog een keertje zo'n rib-uit-mijn(ons)-lijf-feestje zou willen. Begrijp me niet verkeerd hoor. Voor één keer vind ik het heel speciaal en bijzonder en dat willen we er ook van maken: speciaal en bijzonder... Maar nog een keertje? Ach, misschien denken we er later anders over. Voor nu: zie maar eerst onze éérste huwelijksfeest te houden. :P
Huwelijkreis: Waarschijnlijk doen we die een paar jaar later. Het geld is er nu echt niet voor. Vandaag weer een heerlijke financiële tegenvaller van de belasting die we ook aardig gaan voelen in onze bruiloft... Hopelijk komt het nog goed. Maar mochten we het geld hebben zouden we graag naar een tropisch paradijs gaan zoals Hawaii.
Ieuw! Het is niet echt het moment waarop je zit te wachten op financiële tegenvallers... Sowieso niet, maar nu in het bijzonder niet. Ach, als het later alsnog kan, dan is het toch fijn dat het kan. Hawaii klinkt goed! :D

Gisteren kwam AS uit zichzelf met St. Mauritius. :D En het zag er (op internet) supermooi uit. Zo'n plaaaaaaaatje! Misschien wordt dat 'm wel, maar dat staat nog niet vast, uiteraard. Kan nog alle kanten op.

Hij denkt er trouwens over om toch de roofvogelshow te schrappen. Eerst was hij razend enthousiast. Lekker stoer en past wel in het thema. Nu denkt hij erover om het toch niet te gaan doen. Hij houdt namelijk niet van vogels... in het algemeen. Ook al vind hij roofvogels wel stoer.
Wij proberen al een hele tijd zwanger te worden, maar helaas nog zonder resultaat. Heb een kijkoperatie gehad aan mijn eileiders, dus niks ernstigs, maar wel ff vervelend. Gelukkig gaat t al een stuk beter.
Ik kan me voorstellen dat het vervelend was. Ik hoop dat er voor jullie snel een "oplossing" komt.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #622 Gepost op: 14 februari 2013, 09:35:47 »
Nog maar een jaartje tot onze bruiloft joehoeeeeeeeee.

Fijne Valentijnsdag!!!!!!!!!!!

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #623 Gepost op: 14 februari 2013, 10:08:13 »
@Latinbride, niet leuk! Zeker als het al zo lang duurt en het bij veel meiden zo makkelijk lijkt te gaan.. (lees af en toe mee in het kindertopic :blush:) leuker is natuurlijk dat je al over een jaartje trouwt! Je bent de eerste van de 2014-bruidjes geloof ik :applaus:

@Fransje, hahaha niet van vogels houden en dan op het idee komen om een roofvogelshow te doen :biggrin: lijkt me wel superleuk, is apart! Maar ja, ik hou van vogels. Is er niet iets anders wat ook goed in jullie thema past?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014.
« Reactie #624 Gepost op: 14 februari 2013, 17:28:18 »
Super Latinbride, nu officieel aftellen! Hopelijk gaat jullie kinderwens ook nog in vervulling.

Die roofvogels lijken mij wel super gaaf, past alleen niet bij ons thema, een rustig theekoepeltje aan het water en dan zo'n enorme vogel :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards