collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734425 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1075 Gepost op: 28 mei 2013, 19:44:15 »
Leuk Au-drey! Benieuwd wat de reactie van je vriend is  :biggrin:

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1076 Gepost op: 28 mei 2013, 20:46:19 »
Wat gaaf Audrey....ben ook zeer benieuwd naar de reactie van je vriend. En nu lekker aftellen.....het laatste jaar is aangebroken!!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1077 Gepost op: 28 mei 2013, 22:59:45 »
Audrey: wat gaaf! Wat moet dat een tijd hebben gekost.

Bruid: voor zover ik nu kan zien begint de groepsfase van het WK pas op 12 juni 2014.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2014#Groepsfase

Dan zou er dus op jullie dag helemaal niks zijn. En zowel, dan zijn die wedstrijden toch nog niet zo boeiend. En de kans is klein dat Nederland net op die dag speelt. Ik zo op 11 juni trouwen als ik jullie was.

Super! Echt bedankt! Shame on me. Helemaal nooit op het idee gekomen om alwetend wikipedia te checken!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1078 Gepost op: 29 mei 2013, 07:11:01 »
Graag gedaan! Fijn om elkaar te helpen.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1079 Gepost op: 29 mei 2013, 12:05:58 »
Gisteren het cadeautje gegeven en hij vond het erg leuk! Het boekje staat nu pontificaal in de huiskamer om elke dag een andere reden te kunnen zien.
Mijn vriend wilde direct al verder door het boekje bladeren, maar heb hem gezegd dat hij netjes elke dag maar 1 reden mag bekijken. Ben benieuwd of hem dat lukt ;)

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1080 Gepost op: 29 mei 2013, 12:18:00 »
Goed te horen dat het cadeau goed in de smaak is gevallen :D Het is ook echt super gaaf en heel erg lief van je. Haha... Idd ff kijken of ie z'n nieuwsgierigheid kan bedwingen... ;)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1081 Gepost op: 29 mei 2013, 20:22:22 »
Ohhh meiden ik ben echt zo happy....
Vandaag jurken passen voor het eerst. Eerst bij Panimoda in hendrik ido ambacht. Hele mooie jurken aangehad en echt genoeg in mijn maat. Zelfs een maatje 44 aangehad :applaus:
Helaas had ze niet van te voren mijn budget gevraagd en na echt 2 super mooie jurken waar ik helemaal weg van was zelf maar de prijs gevraagd en dit was gewoon bijna 1000 euro per jurk omdat het de nieuwe collectie was. Dit is gewoon het dubbele van mijn budget dus helaas deze jurken kunnen het niet worden. Nog wel een jurk aangehad wat binnen mn budget viel en die vond ik wel erg mooi. Maar had nog niet het wow factor. Besloten om toch nog even verder te kijken. Ze melde er wel bij dat het het laatste model was die niet meer te bestellen was dus als ik deze wou moest ik snel beslissen.....
Vervolgens de winkel in schiedam gebeld of die vandaag nog plek hadden, maar dat hadden ze niet. Dus voor de zekerheid afspraak gemaakt voor 8 juni.
Op naar Leiden. Bruidsmode outlet waar je zonder afspraak binnen kan stappen. Op de site melden ze jurken vanaf 199 euro te hebben dus onder de 500 moest zeker lukken. Daar binnen gekomen mochten we op zoek....nou kan je vertellen binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Geen mooie jurk gezien en allemaal 899 euro. Boven het budget dus aanpassen hoeft niet eens. Op de terugweg naar de parkeergarage komen we langs een boetiekje wat trouwjurken en avondjurken verkoopt. Hop naar binnen. Niet veel jurken maar onwijs leuke verkoopsters die me meteen wouden helpen. Een paar jurken aangehad en die waren wel mooi maar niet HET! De laatste jurk die ik aantrok met een beetje bling bling. Wow die was mooi.....maar strapless en dat wou ik niet. Met een stukje van de bolero, die je bij elke jurk krijgt, werden er schouderbanden gemaakt. Wow wat een mooie jurk begon helemaal te stralen. Alleen was het net een maatje te klein dus viel die niet mooi op mn heupen. In het wit had ze hem niet in een maat groter hangen dus dan maar in het kleur aan. Die viel precies goed, hoeft nauwelijks iets aan gedaan te worden. Begon gelijk te stralen dus de verkoopster zei gelijk dit is hem he meissie. Ja ik kon niks anders zeggen dan dat dit hem was. Jasje erbij aan, dingetje in mn haar, ketting om en ja ik vond het prachtig. Zonder hoepel valt deze jurk net zo mooi dus besloten om deze jurk (wordt besteld, morgen al binnen) zonder hoepel te kopen. Schoenen die ik aanhad zaten erg lekker dus die er gelijk bij, haardingetje erbij en het jasje erbij. Ben gewoon voor 250 euro klaar!!! Is dat ff een goeie meevaller. Toen nog ff kijken voor een jurk voor schoonzus en schoonmoeder. Ze hadden al erg mooie maar in september krijgen ze de wintercollectie met wat meer langere jurken. Dus dan gaan we terug en dan op zoek naar een mooie jurk voor hun.
Ik kan volgende week mn jurk ophalen en dan ff naar de kleermaker 2 straten verder om de schouderbandjes eraan te laten zetten en dan is mijn jurk top. Mag alleen niet veel meer afvallen of aankomen aangezien die echt super mooi zit nu. Oh kon niet geloven dat ik in zo'n winkeltje zou slagen en zeker niet voor zo'n klein bedragje maar voel me echt zo onwijs gelukkig. Morgen even de andere afspraak afzeggen want ik heb Ja tegen mn jurk gezegd!!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1082 Gepost op: 29 mei 2013, 20:26:44 »
Ohhh geweldig Frenchbull! Heb je er foto's van? 'k Ben heel erg nieuwsgierig wat voor moois je gekocht heb :biggrin:
Heerlijk dat je voor zo weinig geld een mooie jurk gekocht hebt!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1083 Gepost op: 29 mei 2013, 20:32:49 »
We mochten foto's maken.....maar je raad het vast al....ben vergeten een foto te maken. Heb wel de link naar de mail gestuurd maar daar kan je het niet echt goed in zien. Zal als ik hem in huis heb een mooie foto maken van hoe die is. Het is een witte met aan de bovenkant en in een gedeelte van de rok glimmertjes. Niet te opvallend maar wel mooi en sjiek. Een behoorlijk klassieke jurk wat ik nooit had gedacht. Heel anders dan ik in mn gedachten had.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1084 Gepost op: 29 mei 2013, 20:35:48 »
Ja dat hoor je vaak dat bruidjes totaal iets anders in hun hoofd hadden als wat ze uiteindelijk op de grote dag zelf aan hebben. Altijd leuk die verhalen te lezen! Ik ga zo gelijk ff op de mail kijken  :applaus:

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1085 Gepost op: 29 mei 2013, 22:02:12 »
Wat goed Frenchbull. Fijn dat het zo'n super ervaring was!
Ga ook even op de mail kijken.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1086 Gepost op: 30 mei 2013, 09:00:47 »
Mooi hoor Frenchbul, ben nu toch ook wel erg benieuwd hoe hij bij jou staat!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1087 Gepost op: 30 mei 2013, 10:11:50 »
Mooie jurk, ben benieuw hoe jij jou staat Frenchbull. En voor een super mooie prijs!

Sazzll

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1088 Gepost op: 30 mei 2013, 11:44:42 »
jaaa! ik ga ook in 2014 trouwen.
28 maart is onze grote dag!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1089 Gepost op: 30 mei 2013, 13:21:57 »
Welkom Sazzll....gefeliciteerd ook. Ben je pas geleden gevraagd?

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1090 Gepost op: 30 mei 2013, 13:44:22 »
Welkom Sazzll, leuk dat je hier met ons mee komt genieten van de voorbereidingen!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1091 Gepost op: 30 mei 2013, 15:39:35 »
Alles lijkt ineens in een stroomversnelling te gaan. Maandagavond afspraak met de zaal waar we het graag willen vieren. Kijken of al onze ideeen kunnen en wat dat gaat kosten.
Ook deze week contact gehad met een fotograaf. Niet professioneel maar wel een hele goede hobbyfotograaf die al meerdere bruiloften heeft gedaan. Vanavond even met vriendlief bespreken wat hij van de voorbeeldfoto's vind en dan evt een gesprek plannen. Heb ook nog een professionele achter de hand die ook niet duur is.
Gastenboek ben ik al mee bezig en ik heb zulke gave ideeen gezien voor de enveloppendoos.
Naar kaartjes hebben we ook al gekeken wat een beetje leuk is en als we de zaal geregeld hebben kunnen we gaan nadenken over teksten.
Vind het echt helemaal geweldig en heb door alles vannacht echt slecht geslapen. Was gewoon nog zo hyper van het jurken passen.

Vandaag telefoontje dat hij al binnen is, volgende week ophalen en schouderbandjes aan laten zetten. Zal kijken of ik er dan een foto van kan maken voor op de mail. Zodat jullie kunnen zien wanneer ik hem aan heb.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1092 Gepost op: 1 juni 2013, 10:42:21 »
Gisteren met mijn moeder naar de stad geweest om schoenen en oorbellen te kopen. Ben zo goed geslaagd.
En ivm de prijs zo blij dat ik het niet bij de bruidswinkel heb gekocht  :biggrin: heb nu iets veel mooiers vind ik!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1093 Gepost op: 1 juni 2013, 10:45:30 »
Leuk dat het zo snel gaat Frenchbull, wij vonden het fijn toen de belangrijkste dingen al geregeld waren.
En Bolien ook super dat je schoenen en oorbellen hebt gevonden. De prijzen voor dit in de bruidswinkels liggen enorm hoog, ik ga mijn sieraden ook ergens anders kopen :)

Gisteren toch even langs de bloemist geweest (eerst wilde ik foambloemen, nu enorm aan het twijfelen) en het boeket dat ik mooi vind inclusief corsage komt uit tussen de 50 en 75 euro. Valt ons erg mee. De foambloemen ga ik dan gebruiken voor versiering denk ik... Twijfel, twijfel ;)

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1094 Gepost op: 2 juni 2013, 07:50:21 »
Hoi Iedereen! Ik heb de laatste tijd erg weinig tijd gehad om bij te lezen en reacties te geven, maar ik zal binnenkort uitgebreid reageren. Ik post hier alleen een berichtje omdat ik het heugelijk nieuws heb dat ik een jurk heb gekocht! :D Ik heb niet staan huilen, maar ik wist dat het deze moest zijn omdat ik me helemaal voor kon stellen hoe ik in deze jurk naar het altaar liep. (Nu ja, geen altaar, we trouwen immers niet in een kerk).

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1095 Gepost op: 3 juni 2013, 09:32:45 »
@ Toinette....wat leuk dat je je jurk hebt gevonden. Ik heb ook niet gehuild maar wist het ook toen ik hem aanhad. Leuk is dat he....zo bijzonder. Had je al een foto gemaild naar de mail?? We zijn altijd erg nieuwschierig hahaha.

@Daphne Valt mee die prijs voor boeket en corsage. Gaat alleen jouw aanstaande een corsage nemen?

@Bolien.....super dat je geslaagd bent voor schoenen en sieraden. Sieraden moet ik ook nog maar dat komt nog wel. Wil het wel erg graag heel klassiek houden en voor parelketting of dergelijke gaan maar ben een beetje bang dat dat "oud" maakt.....twijfel nog maar heb nog ff om dat te bepalen.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1096 Gepost op: 3 juni 2013, 09:40:04 »
@Toinette, gaaf dat je je jurk hebt gevonden. Ik stond ook niet te huilen hoor, kon alleen niet meer stoppen met glimlachen :)

@Frenchbull, mijn AS krijgt als enige een corsage met echte bloemen. Gisteren ben ik begonnen met de corsages voor de gasten van foambloemen, ik zal vanavond even een foto naar de mail sturen.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1097 Gepost op: 3 juni 2013, 13:53:08 »
Dat moet het ongeveer worden, we wilden misschien eerst tijdens de receptie nog wat foto's maken, maar dat vond mijn moeder niet kunnen. Dus dat doen we maar niet ;) Waarschijnlijk maken we nog wel wat groepsfoto's bij de tweede locatie.
Waarom vond je moeder dat niet kunnen dan? Of bedoel je dat je gewoon niet aanwezig bent tijdens je eigen receptie?
@Toinette, in het hotel hebben ze vast wel een oplossing voor jullie, misschien kun je een ruimte/kamer extra krijgen waar een van jullie zich om kan kleden. De meesten mensen vinden het erg leuk om te helpen rondom een bruiloft.
Ik heb het voorgelegd aan AS en hij vond het ook een goed idee om te vragen. :) Thnx.   ^-^
En uiteraard ga ik dan woensdag voor het eerst jurken passen....ben zo benieuwd of ze iets in mijn maat hebben en of mij dat staat.
Ik heb maat 50 en ik heb net een jurk gekocht. Maak je geen zorgen. Komt goed. Het kan zijn dat een jurk te klein is voor je, maar dan maken ze het sowieso vast van achteren. (In de ene winkel met vetersluiting, in de andere winkel met een soort banden). Echt, maak je geen zorgen. Ik snap je wel hoor, maar je bent niet de enige. :) Komt goed.
Wij zijn gisteren bij 'ons' trouwkasteel wezen kijken. Is op zondag opengesteld. Hebben uitgebreid de trouwzaal kunnen bekijken. Zo mooi!
Oh! Wauw! LEUK! :D
Vanavond ga ik mijn vriend een cadeau geven: een (zelfgemaakt) redenen-waarom-ik-met-je-wil-trouwen boekje.
Het is een soort van scheurkalender waarbij mijn vriend elke dag een pagina mag bekijken met een reden.
De 'kalender' telt af tot 0 (de dag dat we trouwen).

Foto's kunnen het denk ik beter verklaren, dus zie hieronder:
Oh, hij is zo mooi, leuk en origineel. Ik vind het echt super wat je gedaan hebt. Zo romantisch!  :heart:
Wij zijn afgelopen zondag nog even naar onze trouwlocatie geweest, het was nu een stuk groener en mooier dan van de winter. Mijn ouders hebben er gelijk ook gekeken en vonden het ook leuk.
Leuk! Ik maak me een beetje zorgen over de "groenheid" van onze locatie. Maar binnenkort (weet even de datum niet uit mijn hoofd) hebben we een afspraak met de catering en dan gaan we gelijk een rondje in de omgeving maken. :)
Gisteren het cadeautje gegeven en hij vond het erg leuk! Het boekje staat nu pontificaal in de huiskamer om elke dag een andere reden te kunnen zien.
Mijn vriend wilde direct al verder door het boekje bladeren, maar heb hem gezegd dat hij netjes elke dag maar 1 reden mag bekijken. Ben benieuwd of hem dat lukt ;)
HAHAHA! Awwww, lieffffff!  :heart:
Ohhh meiden ik ben echt zo happy....
Vandaag jurken passen voor het eerst. Eerst bij Panimoda in hendrik ido ambacht. Hele mooie jurken aangehad en echt genoeg in mijn maat. Zelfs een maatje 44 aangehad :applaus:
Helaas had ze niet van te voren mijn budget gevraagd en na echt 2 super mooie jurken waar ik helemaal weg van was zelf maar de prijs gevraagd en dit was gewoon bijna 1000 euro per jurk omdat het de nieuwe collectie was. Dit is gewoon het dubbele van mijn budget dus helaas deze jurken kunnen het niet worden. Nog wel een jurk aangehad wat binnen mn budget viel en die vond ik wel erg mooi. Maar had nog niet het wow factor. Besloten om toch nog even verder te kijken. Ze melde er wel bij dat het het laatste model was die niet meer te bestellen was dus als ik deze wou moest ik snel beslissen.....
Vervolgens de winkel in schiedam gebeld of die vandaag nog plek hadden, maar dat hadden ze niet. Dus voor de zekerheid afspraak gemaakt voor 8 juni.
Op naar Leiden. Bruidsmode outlet waar je zonder afspraak binnen kan stappen. Op de site melden ze jurken vanaf 199 euro te hebben dus onder de 500 moest zeker lukken. Daar binnen gekomen mochten we op zoek....nou kan je vertellen binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Geen mooie jurk gezien en allemaal 899 euro. Boven het budget dus aanpassen hoeft niet eens. Op de terugweg naar de parkeergarage komen we langs een boetiekje wat trouwjurken en avondjurken verkoopt. Hop naar binnen. Niet veel jurken maar onwijs leuke verkoopsters die me meteen wouden helpen. Een paar jurken aangehad en die waren wel mooi maar niet HET! De laatste jurk die ik aantrok met een beetje bling bling. Wow die was mooi.....maar strapless en dat wou ik niet. Met een stukje van de bolero, die je bij elke jurk krijgt, werden er schouderbanden gemaakt. Wow wat een mooie jurk begon helemaal te stralen. Alleen was het net een maatje te klein dus viel die niet mooi op mn heupen. In het wit had ze hem niet in een maat groter hangen dus dan maar in het kleur aan. Die viel precies goed, hoeft nauwelijks iets aan gedaan te worden. Begon gelijk te stralen dus de verkoopster zei gelijk dit is hem he meissie. Ja ik kon niks anders zeggen dan dat dit hem was. Jasje erbij aan, dingetje in mn haar, ketting om en ja ik vond het prachtig. Zonder hoepel valt deze jurk net zo mooi dus besloten om deze jurk (wordt besteld, morgen al binnen) zonder hoepel te kopen. Schoenen die ik aanhad zaten erg lekker dus die er gelijk bij, haardingetje erbij en het jasje erbij. Ben gewoon voor 250 euro klaar!!! Is dat ff een goeie meevaller. Toen nog ff kijken voor een jurk voor schoonzus en schoonmoeder. Ze hadden al erg mooie maar in september krijgen ze de wintercollectie met wat meer langere jurken. Dus dan gaan we terug en dan op zoek naar een mooie jurk voor hun.
Ik kan volgende week mn jurk ophalen en dan ff naar de kleermaker 2 straten verder om de schouderbandjes eraan te laten zetten en dan is mijn jurk top. Mag alleen niet veel meer afvallen of aankomen aangezien die echt super mooi zit nu. Oh kon niet geloven dat ik in zo'n winkeltje zou slagen en zeker niet voor zo'n klein bedragje maar voel me echt zo onwijs gelukkig. Morgen even de andere afspraak afzeggen want ik heb Ja tegen mn jurk gezegd!!
Awww, wat slecht dat ze niet eerst het budget hadden gevraagd. :( Teleurstelling zeg.... Maar wat wordt ik blij van je verhaal! Je hebt je jurk! :D Wat goed! :D Echt superleuk. (Ik blijf herhalen, maar ik vind het echt leuk voor je. Zeker met het lezen van je verhaal).
jaaa! ik ga ook in 2014 trouwen.
28 maart is onze grote dag!
Welkom! :D
Alles lijkt ineens in een stroomversnelling te gaan. Maandagavond afspraak met de zaal waar we het graag willen vieren. Kijken of al onze ideeen kunnen en wat dat gaat kosten.
Ook deze week contact gehad met een fotograaf. Niet professioneel maar wel een hele goede hobbyfotograaf die al meerdere bruiloften heeft gedaan. Vanavond even met vriendlief bespreken wat hij van de voorbeeldfoto's vind en dan evt een gesprek plannen. Heb ook nog een professionele achter de hand die ook niet duur is.
Gastenboek ben ik al mee bezig en ik heb zulke gave ideeen gezien voor de enveloppendoos.
Naar kaartjes hebben we ook al gekeken wat een beetje leuk is en als we de zaal geregeld hebben kunnen we gaan nadenken over teksten.
Vind het echt helemaal geweldig en heb door alles vannacht echt slecht geslapen. Was gewoon nog zo hyper van het jurken passen.

Vandaag telefoontje dat hij al binnen is, volgende week ophalen en schouderbandjes aan laten zetten. Zal kijken of ik er dan een foto van kan maken voor op de mail. Zodat jullie kunnen zien wanneer ik hem aan heb.
Leuk dat alles in stroomversnelling gaat. Wij hebben komende tijd het niet zo druk. Alleen jurk (check) en een een afspraak met catering om over versiering en eten enzo te praten (en locatie te bekijken in zomertijd). Dan begint bij ons in de herfst weer met dingen regelen. Oja, ik ga ook de kaarten knutselen. :)
Ik begrijp volkomen dat je zo hyper bent. Superleuk! :D
Gisteren met mijn moeder naar de stad geweest om schoenen en oorbellen te kopen. Ben zo goed geslaagd.
En ivm de prijs zo blij dat ik het niet bij de bruidswinkel heb gekocht  :biggrin: heb nu iets veel mooiers vind ik!
Super! Laat je ze zien? Of wil je het nog een beetje geheim houden. :)
Ik denk erover om geen ketting te gaan dragen. Alleen tiara en oorbellen. Ik krijg een mooie halslijn met de jurk. :) Ik denk nog eventjes verder na.
Gisteren toch even langs de bloemist geweest (eerst wilde ik foambloemen, nu enorm aan het twijfelen) en het boeket dat ik mooi vind inclusief corsage komt uit tussen de 50 en 75 euro. Valt ons erg mee. De foambloemen ga ik dan gebruiken voor versiering denk ik... Twijfel, twijfel ;)
O, dat valt zeker mee (vind ik ook). Ik dacht dat het duurder was...?

Over mijn jurk: Ik wil hem best laten zien, maar er moet nog best veel aangepast worden. De jurk die ik aangepast had, die is veel te groot en te lang. En ik krijg een aantal aanpassingen zoals bandjes, vetersluiting a-symetrische gedeelte en er zit aan de achterkant iets (2 punten) die ik minder mooi vind en die maken ze ook recht. Daarnaast krijg ik extra pareltjes aan mijn sluier zodat ik het 2-zijdig kan dragen. En ik krijg een nog grotere hoepelrok onder. Nu lijkt het alsof het niet je-van-het is, maar voor mij zag ik het helemaal voor me. Ik wilde graag bandjes omdat ik het te bloot vind om zonder bandjes te lopen en een sjaal-ding niet leuk vind en AS een bolero niet leuk vind. Ik wil gewoon een rechte rug, en het a-symetrische vond ik een leuk detail op een andere jurk en toen zeiden ze mij dat dat ook op mijn jurk kon. :) En de jurk is ontworpen voor een grote hoepelrok, niet voor een kleinere, maar dat was even niet voor handen (andere bruidje denk ik?).

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1098 Gepost op: 3 juni 2013, 14:43:16 »
@ Toinette, ik ben nu helemaal benieuwd naar je jurk. En over de foto's tijdens de receptie: misschien wilden we een half uurtje weg om foto's te maken (dus een half uur niet op de receptie) maar dat vond mijn moeder niks, we moeten er de hele tijd zijn. Is op zich wel logisch.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1099 Gepost op: 3 juni 2013, 19:28:30 »
Hierbij de corsages die ik heb gemaakt voor de gasten. AS krijgt een corsage van de bloemist bijpassend bij mijn boeket, daar komen ook roosjes in.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards