collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734436 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1625 Gepost op: 16 augustus 2013, 09:32:56 »
Goede tip! Ik ren in de pauze ook even op en neer! Weet namelijk echt nog niet wat voor een jurk ik wil, dus wellicht kan ik hier iets in vinden!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1626 Gepost op: 16 augustus 2013, 09:39:29 »
KvD, Oh ja goed dat je het zegt! Straks ook maar eens naar de krantenwinkel.

Daphne, hier heeft alles ook op een laag pitje gestaan. Veel nagedacht en ideetjes opgedaan, maar daar stopt het dan ook.
Nieuw werk vinden kwam ook op de eerste plaats.
Ik denk dat wij van alles al een vrij goed beeld hebben van hoe of wat, maar nu is het nog de spulletjes kopen, maken, dingen vastleggen, ...
Bruidskapsel lag al van dag 1 vast, had ergens een foto op het internet gezien waar ik hals over kop verliefd op ben geworden.
Enkel weet ik nog niet of ik een tiara of dergelijke ga dragen.
In m'n jurk zit een mini beetje bling bling en m'n moeder denkt dat het echt te sober gaat zijn, dus zij zou nog meer willen zien.
Maar ik weet niet of dit bij me zal passen. Dus dat zal afwachten worden :)

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1627 Gepost op: 16 augustus 2013, 10:50:08 »
@ Steffie & Kim & de rest van de nieuwe bruidjes

Ik had een paar pagina's terug ook gepost over de Trouwagenda van weddingfair, staan erg veel tips in en schema's die je bij kunt houden etc. Misschien ook een idee. Ik vind 'm zelf erg handig.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1628 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:00:30 »
Bedankt voor de tip!

En ik zal in het weekend dit hele topic doorlezen!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1629 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:01:15 »
Ah ja, ik had m toen besteld en ik heb m woensdag in de bus gehad :)
Heel handig, enkel jammer dat er in de mijne een fout in de agenda is geslopen, dus de data kloppen niet.
Maar voor de rest wel een paar goede tips en een heel uitgebreide checklist :)

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1630 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:14:41 »
Ja vond ik ook erg jammer, maar ik heb de foutieve dagen doorgestreept en er met pen bijgezet wat voor dag dat was. Best veel werk maar heb het nu wel correct. Als je dat gaat doen moet je trouwens wel erop letten dat er soms de 30ste & 31ste ook vergeten is.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1631 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:22:25 »
Frenchbul veel plezier woensdag!!!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1632 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:41:55 »
Ik heb hier een eigen kalender hangen met alles op :) dus dat is nu niet zo een probleem.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1633 Gepost op: 16 augustus 2013, 12:19:24 »
Goede tip! Ik ga 'm opzoeken. Is toch wel makkelijk zoiets....

Mamavan3

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1634 Gepost op: 16 augustus 2013, 15:58:55 »
Hai Meiden,

Terug van vakantie! En met nieuwe moed aan de slag want we hebben eindelijk een definitieve datum en locatie, zo blij haha

Het wordt 18 juni 2014 kasteel Wijenburg!
Nu natuurlijk nog een boel andere dingen te regelen maar nu we weten wanneer en hoe de locatie eruit ziet is dat toch een stuk makkelijker en leuker;-)

Er is vast veel gebeurd in de afgelopen tijd.
In ieder geval voor de nieuwe bruidjes welkom!!
Ik heb al geprobeerd in de mail de akoorden te geven maar misschien ben ik er een aantal vergeten maar ik vind het iig allemaal goed:-)

Ik zal straks eens teug lezen en proberen te reageren

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1635 Gepost op: 16 augustus 2013, 17:40:55 »
Mamavan3,

fijn dat je een weldoende vakantie achter de rug hebt en dat de datum en locatie vastliggen!
Ik heb het kasteel eens opgezocht, echt super mooi! En leuk dat je een slaapgelegenheid hebt.
Maar ik vind de huur van het kasteel wel enorm duur.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1636 Gepost op: 16 augustus 2013, 20:53:12 »
@Frenchbull: Wat tof dat je zo goed met je schoonouders kunt dat je je schoonvader vraagt om je weg te geven.. Ik voel bij allebei niet echt iets dat ik graag zou willen dat ze me weggeven.. Dus ga lekker zelf.. :P Zat eerst een beetje vast in het idee van man wacht bij het altaar en vrouw komt eraan idee.. Dus zag mezelf al in mijn eentje naar mijn AS lopen... Haha.. Leek me niet.. Dus we gaan maar gewoon samen.. :P Wel zo gezellig.
En heel veel plezier met de jurk woensdag..

En ik ga morgen ook even naar winkel.. Kan nog wel meer informatie gebruiken om me aan het dubben te maken... :P

@Daphne: Wat goed dat je een baan hebt gevonden. Lijkt me een hele last minder en nu kan je je weer lekker op de bruiloft storten.

@Mamavan3: Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Ik ben net terug van mijn summer school.. Niet echt vakantie.. Maar had lekker een hotelletje genomen in de buurt van de uni zodat ik toch nog een beetje het gevoel had vakantie te hebben.. Het was bovendien in Utrecht en ik vind dat echt een heerlijke stad :D

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1637 Gepost op: 17 augustus 2013, 10:42:10 »
Veel plezier Pitahaya! Wij wilden eerst ook op het strand trouwen, maar toch maar voor een andere optie gekozen. Of het is slecht weer of het is mooi weer en dan lopen er overal mensen op het strand. Maar met een goede intieme locatie kan het denk ik zeer geslaagd zijn!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1638 Gepost op: 17 augustus 2013, 15:17:50 »
Heel veel plezier vandaag Pitahaya!

Bruidslin

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1639 Gepost op: 17 augustus 2013, 16:06:30 »
Ja, heb nog een tip: mijn neef is getrouwd bij Deining in Castricum, ik vond het een super gaaf feest: bij slecht weer kun je op het paviljoen zelf trouwen en dan is er glas achter je, zodat je binnen bent, maar toch uitzicht over de zee hebt. Wat mij betreft een aanrader!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1640 Gepost op: 17 augustus 2013, 16:59:34 »
Trouwen aan het strand (of in ieder geval daar foto's maken) lijkt me erg mooi. Helaas voor ons te ver weg. Succes met de zoektocht naar een mooie locatie!

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1641 Gepost op: 17 augustus 2013, 17:36:56 »
Vandaag bij 1 van  de locaties wezen kijken, super leuk en mooi daar. Gelukkig ook niet zo mega groot (we hebben ongeveer 80 man). Nog niks kunnen vragen aan de eigenaar, was beetje erg druk. Zit een mooie boomgaard en kruidentuin bij. Deze staat hoog op de lijst in ieder geval. Volgende week bij de andere locaties maar eens gaan kijken.

Hoe reageren jullie (schoon)ouders/broers/zussen trouwens op de voorbereidingen van bruiloft?? Mijn ouders zijn  er (op het oog) erg rustig over, zijn nieuwsgierig hoe ver het er voor staan en tonen interesse en denken af en toe mee. Mijn zusje stuitert alle kanten op (maar ja ze mag ook ceremoniemeester zijn) Ze is van alles en nog wat aan het bedenken en ze is helemaal happy dat ze mee mag naar de love and mariage beurs. Mijn schoonvader praat er weinig over daarin tegen mijn schoonmoeder, zucht. Ze zit nu al in de stress over wat ze met der haar moet doen en ze denkt al na over hoe wij foto`s moeten maken, het mag niet stijf van haar zijn. Middelste broertje van as negeert het een beetje zijn vriendin wil ook heel graag trouwen dus zodra trouwen valt gaat ze subtiele hints geven haha (en ik help haar daar graag bij :biggrin:) Zijn jongste broertje praat er niet over, maarja die heeft eigenlijk al genoeg aan zijn eigen problemen en dat snap ik helemaal.

Heb trouwen vandaag cadeautje van me zusje gehad, bruidsduckies. Heb vroeger in een grijs verleden geroepen later als ik op mezelf woon en ik heb een bad dan wil ik allemaal duckies. we wonen nu al een poos samen maar hebben geen bad. haha maar ze vond het wel wat als taarttopper. Wel lief van der. Mijn zusje en ik zijn der ook achter gekomen dat we dezefde smaak hebben van bruidsjurken, kan handig zijn  :P als ik twijfel tussen 2 jurken laat ik haar er ook aan trekken (aan gezien wij erg op elkaar lijken)

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1642 Gepost op: 17 augustus 2013, 17:50:07 »
Pitahaya:
Ik woon zelf in Wijk aan Zee en wij gaan waarschijnlijk ook aan het strand trouwen. Het Strandhuis (paviljoen meteen aan de opgang) is een populaire locatie voor het trouwen zelf. Wij zitten ook te denken aan die, of die aan de overkant van het strandopgang (5m verschil) bij Sout. dat is waar ik de foto van heb geplaatst laatst.

Mamavan3:
Wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Waar ging de reis naartoe?

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1643 Gepost op: 17 augustus 2013, 18:39:49 »
Grrr ff balen hoor. Vandaag een brief van de gemeente in de bus. Wegens asbest lopen de werkzaamheden in het stadhuis uit waardoor we op zoek moeten naar een andere locatie. Zo ongelooflijk balen aangezien het stadhuis echt zo mooi is met een trap buiten en de oudste drempel van het land. Het gemeentemuseum is al geen optie want dat is voor max 30 gasten dus nu kiezen tussen het deltahotel, stadsgehoorzaal of de wijnboerderij. We balen hier zo ongelovelijk van....we worden voor 20 september hierover nog gebeld en denk dat we bij de locaties maar moeten gaan kijken voordat we kunnen beslissen.

April2014

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1644 Gepost op: 17 augustus 2013, 18:51:09 »
Frenchbull, dat is zeker balen zeg!! Inderdaad maar op zoek naar een andere geschikte locatie. Echt balen, want het is altijd een 2e keus natuurlijk :(

Wij zijn vanmiddag geslaagd voor trouwringen :D Veel te vroeg, maar ben er zooo blij mee!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1645 Gepost op: 17 augustus 2013, 18:52:07 »
Wow dat is inderdaad wel heel erg balen. Hopelijk kun je nog een andere prachtige locatie vinden (misschien wel een mooiere!)

April2014 het is nooit te vroeg  :biggrin:

April2014

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1646 Gepost op: 17 augustus 2013, 19:14:09 »
Frenchbull, misschien wordt het indd een locatie die nóg mooier is!

Mardai, eigenlijk moeten we op zoek naar een DJ maar weet gewoon niet waar ik 't zoeken moet. Ringen shoppen was veel leuker!  :blush:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1647 Gepost op: 17 augustus 2013, 19:20:25 »
Haha ja die ringen maken weinig muziek... Succes met het zoeken naar een goede dj!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1648 Gepost op: 17 augustus 2013, 19:58:42 »
Ah Frenchbull wat vervelend zeg!!
Hopelijk zit er bij de overige locaties iets bij waar jullie ook tevreden mee zijn, maar het blijft natuurlijk altijd 2e keus. Niet leuk!

Bruidslin

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1649 Gepost op: 18 augustus 2013, 10:33:32 »
@Frenchbull - ik hoop dat het voor jullie alleen maar positiever uitpakt. Is een andere gemeente nog een optie voor jullie? Er zijn zoveel prachtige gemeentehuizen en andere plekjes! :-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards