collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734425 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidslin

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1750 Gepost op: 26 augustus 2013, 12:57:55 »
Vind het eigenlijk de omgekeerde wereld dat je erom moet vragen het niet te doen: het moet toch normaal zijn dat je de sfeer niet verstoort met je telefoon en als je dat wel wilt, dat je vraagt of dat mag?  :blink: Wat leven we toch in een vreemde wereld...

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1751 Gepost op: 26 augustus 2013, 14:09:44 »
Bij mijn broer en schoonzus zat bijna iedereen met een mobiel. Zeker mijn familie. Om dat te voorkomen laten we het heel kenbaar weten.

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1752 Gepost op: 26 augustus 2013, 15:59:25 »
Heel leuk Toinette! wij willen idd ook de mensen verzoeken geen mobieltjes te gebruiken tijdens de ceremonie

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1753 Gepost op: 26 augustus 2013, 17:52:29 »
Bij ons zullen er wel niet veel continue met gsm e.d. bezig zijn.
Want de mensen met wie ze het meest sms'en zitten er allemaal :)
We gaan wel uitdrukkelijk vragen om geen foto's op facebook te zetten. Want wie weet wat voor foto's er dan allemaal opkomen.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1754 Gepost op: 26 augustus 2013, 18:06:02 »
Wij willen dat ook absoluut niet, maar denk dat bij ons de term 'unplugged wedding' niet begrepen wordt.

Bruidslin

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1755 Gepost op: 26 augustus 2013, 18:55:40 »
Mijn muzikale vrienden denken dan vast dat het om akoestische optredens gaat ;-)

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1756 Gepost op: 27 augustus 2013, 15:53:24 »
pk88: 'AS ging akkoord. 'Haha, achja.. Hij heeft niet echt een andere keus. Neem aan dat hij ook wil dat je straalt? En je hebt korter haar, daar kan je denk i kwel mee onderhandelen hoor. Fijn dat jullie de trouwkaart hebben gevonden!

Steffie_G: Ai, dat is een beetje jammer dat alle andere functionaliteiten dan ook niet werken. Hopen dat jullie snel in odnertrouw kunnen gaan, zodat er snel een oplossing gevodnen kan worden. Wel lief dat iedereen erbij wil zijn.

Toinette: Belachelijk dat de dure niet eens fatsoenlijk antwoordde op je e-mails. Is toch het eerste contact wat je hebt met het bruidspaar. Groot gelijk dat je/jullie daar niks meer mee willen!
Evy is geweldig! Ben haar elke keer dankbaar dat ze me steunt tijdens het hardlopen, haha. Heb jij er ook veel aan? En sexy voelen is altijd goed!
Je doek is wel heel ambtieus, ik weet niet of dat te doen is. Wel een erg leuk en origineel project!
Lastig.. een unplugged bruiloft. Ben bang dat mensen zo graag zelf al foto's willen maken/in contact willen blijven met de buitenwereld... Mensen willen graag hun controle houden op de mobieltjes. Wel snap ik dat je het liever niet hebt en als gast heb je dit te respecteren vind ik. Tijdens de cermeonie wil ik ook niet dat iedereen foto's maakt. Dan meoten ze luisteren.

Frenchbull85: Leuk! Valt weer mee dan dat er geen foto in staat. Vind je dat stiekem niet jammer, dat jullie niet op de foto staan? Spannend dat je hem het boektje laat uitzoeken!

Mariska1987: Zeker mooie gedachte. En dure ringen.. tjah. Die van ons zijn ook echt het dubbele geworden dan begroot..  :blush:

April2014: Als het goed voelt, is het prima. Beter iets duurder en dat het goed voelt..dan iets anders. Zelf kijk ik ook niet verder als het goed voelt. Ga je alleen maar van twijfelen.


Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1757 Gepost op: 29 augustus 2013, 12:04:56 »
Toinette: Belachelijk dat de dure niet eens fatsoenlijk antwoordde op je e-mails. Is toch het eerste contact wat je hebt met het bruidspaar. Groot gelijk dat je/jullie daar niks meer mee willen!
Evy is geweldig! Ben haar elke keer dankbaar dat ze me steunt tijdens het hardlopen, haha. Heb jij er ook veel aan? En sexy voelen is altijd goed!
Je doek is wel heel ambtieus, ik weet niet of dat te doen is. Wel een erg leuk en origineel project!
Lastig.. een unplugged bruiloft. Ben bang dat mensen zo graag zelf al foto's willen maken/in contact willen blijven met de buitenwereld... Mensen willen graag hun controle houden op de mobieltjes. Wel snap ik dat je het liever niet hebt en als gast heb je dit te respecteren vind ik. Tijdens de cermeonie wil ik ook niet dat iedereen foto's maakt. Dan meoten ze luisteren.
Ja, ik vond het ook zo raar van die bruidstaartenmaker. Zo ga je toch niet met potentiële klanten om? Nu ja, ze kan me wat.
Ik heb er ook veel aan, maar ik moet zeggen dat ik 2006 beter vond qua "steunen" als 2011 (waar ik nu op loop). Ik heb gekozen om over te stappen omdat ik dacht dat het beter zou zijn (onderheven aan ontwikkelingen e.d.)
Tent ga ik trouwens toch maar niet doen. We hebben een heel lief mailtje gekregen van het hotelletje (van de gastvrouw dus) dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat er altijd een mauw aan vast te spelden valt.
Er zijn mensen die het juist leuk vinden om wel zoveel mogelijk foto's te zien later. :) Die insteek snap ik ook wel. Het is maar net wat je zelf het leukst/belangrijkst vind. Ieder z'n ding.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1758 Gepost op: 29 augustus 2013, 14:19:58 »
Er zijn mensen die het juist leuk vinden om wel zoveel mogelijk foto's te zien later. :) Die insteek snap ik ook wel. Het is maar net wat je zelf het leukst/belangrijkst vind. Ieder z'n ding.

Zo'n type ben ik dus wel, alhoewel ik me wel helemaal kan vinden in de Unplugged Wedding!
Foto's vind ik geweldig, maar goed: daar betaal ik de fotograaf dan ook wel meer dan genoeg voor. Foto's die familie/vrienden maken vind ik ook altijd erg leuk, maar het idee dat veel mensen de hele dag op hun telefoontje zitten te loeren spreekt mij dan weer wat minder aan.
Gezien het feit dat AS ook zo'n beetje vergroeit is aan zijn iPhone (hij is voor mijn werk schat!  :dry:) denk ik niet dat de unplugged wedding bij ons kans van slagen heeft. Ik ben wel echt heel benieuwd naar ervaringen van bruidsparen die het wel hebben gedaan en ook naar de reacties van hun gasten daarop!

Bruidslin

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1759 Gepost op: 29 augustus 2013, 17:19:46 »
De reacties zijn zeker interessant, ben ik erg benieuwd naar. Ik denk dat het ook erg belangrijk is hoe je het brengt. Natuurlijk zal niemand aankomen met "telefoons verboden", maar zelfs binnen de subtielere verzoeken kunnen zoveel verschillen zitten...

Afgelopen week had ik namelijk een workshop waarbij ook gevraagd werd om de telefoons niet mee te nemen, dat vind ik niet erg, maar de manier waarop dat ging was zó zweverig, dat ik er bijna van walgde. Ben benieuwd in welke verwoording de verzoeken worden gedaan!

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1760 Gepost op: 29 augustus 2013, 17:25:24 »
Nou, wij hebben het kenbaar gemaakt via de site, we (ik dus) gaan nog een bordje maken met "Unplugged bruiloft" in mooie letters en een beetje vintage en we laten het onze ceremoniemeester het zeggen voor alles begint. :)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1761 Gepost op: 31 augustus 2013, 13:16:29 »
Unplugged wedding....ik vind het prima als anderen enkele foto's van ons maken (doe ik zelf ook) maar ik zou het niet leuk vinden als ze eerder dan ons foto's op facebook zetten. Maar dat vind ik een mooie taak voor onze cm.

Over 2 weken gaan we een weekje op vakantie en daarna gaan we ringen en kaarten uitzoeken. Trouwlocatie hebben we nog niet over besloten. Blijf het ontzettend moeilijk vinden. In het hotel is 6 oktober een beurs misschien dat we dat gaan afwachten.

En dan kom je vandaag tot het besef dat je over 5 maanden gaat trouwen....wat gaat de tijd belachelijk snel maar het is ook verschrikkelijk leuk!

Mamavan3

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1762 Gepost op: 1 september 2013, 10:55:22 »
Tijd geleden, we zitten in een enorme ziekenboeg sinds we terug zijn gekomen van vakantie maar iedereen lijkt net op tijd fit voor de school morgen weer begint!

Ik heb de laatste pagina gelezen en wat grappig om de term unplugged wedding tegen te komen, ik had hier nooit bij stil gestaan maar eigenlijk is het wel waar, mensen zijn voortdurend en altijd bezig met hun telefoon. Het stukje op de blog is mooi beschreven, volgens mij moet het zeker duidelijk zijn voor de gasten.

Ondertussen vliegt de tijd door! Ook wij hebben eindelijk knopen doorgehakt en trouwen op 18 juni 2014 maar de tijd lijkt dubbel zo hard te gaan! ^_^ ^_^ ^_^

Wij zijn nu bezig met de muziek, moeilijke keuze, band of toch DJ. We hebben een DJ op gesprek gehad, leuke jongen, alles in white en we denken dat hij er een aardig feestje van kan maken. De prijzen vonden we best hoog (iets meer dan 1000 euro voor de basic opstelling) maar het gevoel is wel goed.

Toch blijft een band ook heel leuk maar het is zo lastig om een goede band te vinden(die ook nog een beetje betaalbaar is)

Volgens mij begint wel het seizoen van de beurzen! Lekker overal ideeen opdoen, is toch leuker als je de datum en locatie weet :-)
Gaan jullie nog? (misschien ben ik wel spuit elf en hebben jullie het er al over gehad, ik zal eerst eens even terug lezen)

Mamavan3

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1763 Gepost op: 1 september 2013, 12:29:34 »
Wat leuk dat er al weer zoveel geregeld is!

Het begint nu ook echt op te schieten voor sommige, spannend!

Nieuwe bruidjes, welkom! Leuk dat we met zo'n grote groep zijn

31-01-2014 -> Frenchbull85 & AS
07-02-2014 -> Rockergirl & AS
14-02-2014 -> LatinBride & AS
14-02-2014 -> Valentijnbruid & AS
15-02-2014 -> Steffie_G & Steve
21-03-2014 -> Mariska1987 & AS
28-03-2014 -> sazzll & AS
01-04-2014 -> Magreet1983 & AS
04-04-2014 -> Sandra241 & AS
04-04-2014 -> April2014 & AS
24-04-2014 -> Apple & AS
25-04-2014 -> Verloofd 21/12/2012 & AS
09-05-2014 -> Mvlens & AS
09-05-2014 -> Jinny & O
09-05-2014 -> Pk88 & AS
15-05-2014 -> Daphne & Davy
16-05-2014 -> Bolien & E
23-05-2014 -> Samantha-riepen & AS
24-05-2014 -> KvD & AS
28-05-2014 -> Au-drey & AS
30-05-2014 -> Mardai & AS
13-06-2014 -> ItsAnne & AS
18-06-2014 -> Mamavan3 & AS
20-06-2014 -> Mamamikado & AS
07-07-2014 -> Toinette & AS
10-07-2014 -> Ukkie & AS
09-08-2014 -> Marieke & Willem
25-08-2014 -> Kikker en AS
28-08-2014 -> Pitahaya & AS
05-09-2014 -> Jrs14  & AS
09-09-2014 -> SamanthaLorna & Riccardo
12-09-2014 -> Miekje1986 & AS

Zo, mezelf ertussen gezet!

Wij zijn op vakantie geweest naar Frankrijk, heerlijk weer gehad. Kinderen hadden het geweldig met vriendjes en wij met andere ouders, erg gezellig! De laatste nachten waren 2 van de jongens ziek en we kwamen daardoor eigenlijk uitgeblust thuis, daarna bijna iedereen ziek, jongste zoon en ik aan de antibiotica maar nu lijkt eindelijk iedereen opgeknapt!

We moeten eigenlijk nog best veel regelen als ik de lijstjes zo zie, ik zou bijna vergeten om een ambtenaar te regelen , niet zo handig dus dat maar morgen doen! :-)

Wij willen ook in ondertrouw gaan op 17 oktober, dan ben ik namelijk jarig( the big 30..) en dan kunnen we gelijk een feestje geven en de save the date doorgeven.

Frenchbull, wat balen dat het tegen zit met de locatie! Hopelijk komen jullie nog iets tegen waar jullie opnieuw het goede gevoel bij krijgen. Hoe gaat het met je vader?

Ik zal de mail eens doorlopen voor de akkoorden

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1764 Gepost op: 1 september 2013, 13:47:02 »
@ Marielle1992: heb je al contact kunnen krijgen met de winkel van de zijdebloemen? Wat vervelend zeg...

@ frenchbull85: leuk om door je AS de bloemen uit te laten zoeken. Spannend ook wel ;) Make-up icm bril: een goede visagiste kan je daarin zeker adviseren. Weet je al wanneer je dat gaat laten doen?

@ mamavan3: Een datum, nu echt aftellen!

marielle1992

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1765 Gepost op: 1 september 2013, 19:29:42 »
@Aens
 Nee nog steeds niks gehoord, maar ze zijn wel verhuisd heel raar:S nouja ik wacht nog even en anders ga ik veder zoeken! het is zo stom als ze ineens mailt je boeket is klaar en wij hebben al een ander geregeld! Moet mischien iets ''strenger'' worden.

April2014

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1766 Gepost op: 1 september 2013, 21:42:15 »
Weer even n kort bericht vanaf m'n telefoon, maar wilde ff reageren op de bruid met een bril.

Ook ik draag een bril maar ben van plan om voor t trouwen een minder opvallend model te kopen. De bril die ik nu heb, past totaal niet bij m'n jurk straks. Ben wel benieuwd wat de visagiste met mijn make-up doet. Ik zal t haar vragen zodra ik mijn nieuwe bril heb! Laat jij ook nog weten wat jouw visagist adviseert?

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1767 Gepost op: 2 september 2013, 06:48:35 »
@Mamavan3...bedankt voor je interesse. Bij mijn vader is er weinig verandert. Zoals het nu is zal hij niet bij onze bruiloft kunnen zijn  :cry:
Fijn dat jullie genoten hebben van jullie vakantie. Helaas wel iedereen ziek maar gelukkig niet in het begin van jullie vakantie.
Leuk dat jullie op jouw verjaardag in ondertrouw willen! Succes met regelen hopelijk gaat het lukken.

@Aens en @April2014. Ja hoop ook dat mijn kapster/visagiste mij goed kan adviseren. Wil het wel pas in januari doen denk zelf aan zo'n 3 weken voor onze bruiloft.

Mariska1987

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1768 Gepost op: 2 september 2013, 16:47:12 »
Bruiden met bril... waarom niet voor 2 maanden lenzen?
Ik had een bril, ben overgegaan op lenzen omdat ik niet kon wennen aan een bril. Werd gek van de rand en viezigheid op de glazen.
Nu lenzen en dat is zo fijn en ook een stuk mooier op foto's vind ik. Tenzij je al heeeeeeel lang een bril hebt, dan is het gek om lenzen te doen denk ik. Als t financieel is of iets zou ik toch overwegen voor 3 maanden ofzo lenzen te doen! Eerst even beetje wennen.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1769 Gepost op: 2 september 2013, 18:32:28 »
Ik heb al vanaf de kleuterschool een bril, dus ik ga met bril op trouwen. Lenzen heb ik geprobeerd op de middelbare school, maar kon ik niet goed tegen. Ach, een bril hoort gewoon bij mij! Heel misschien ga ik  nog een nieuwe kopen, afhankelijk of mn huidige bril bij mn nog te kiezen jurk past  :biggrin:.

Mariska1987

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1770 Gepost op: 2 september 2013, 19:04:02 »
Oehhh ik heb me schoenen besteld! 2 paar bij die winkel van de gillende vrouwen haha. 100 dagen retourrecht en eind deze maand kan ik de jurk passen en kijken welke t beste is. Ik hoop dat ik ze pas!
Heb de stad afgezocht maar kon niets vinden, ik wil ook geen echte bruidschoenen, want die doe je dan nooit meer aan.

Hebben jullie al schoenen?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1771 Gepost op: 2 september 2013, 19:35:49 »
Nope nog geen schoenen, vind dat wel lastig. Heb je schoenen al nodig voor je eerste doorpas?

April2014

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1772 Gepost op: 2 september 2013, 19:41:05 »
Hier ook al zo'n 10-11-12 (?) jaar een bril dus voel me heul naakt zonder dat ding. Ik kan geen lenzen in doen ook, dus ga ik niet overwegen.

Leuk dat je al schoenen hebt! Hopelijk passen ze bij je jurk of zijn ze juist in een heel andere kleur? Mijn moeder is niet lang geleden getrouwd en als bruidsmeisje kreeg ik toen echte bruidsschoenen. Zit eraan te denken om ze te laten kleuren in themakleur roze en dan nog n nieuw paar te kopen met iets lagere hak.

Ik zorg r wel voor dat ik mn definitieve schoenen heb tijdens de 1e doorpas. Dan kunnen ze de lengte gaan bepalen

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1773 Gepost op: 2 september 2013, 19:48:08 »
Tegen mij is inderdaad ook gezegd dat ik mijn schoenen bij de eerste doorpas wel moest hebben in verband met de lengte van de jurk. Dat is voor mij pas in februari, maar toch heb ik de schoenen al. Doordat ik een jurk heb met een niet echt gangbare kleur, vond ik het nog heel erg lastig om schoenen te zoeken. Als je bij de bruidsschoenen kijkt is het meeste wit of ivoor. Je kan inderdaad je schoenen laten verven, maar ik wilde juist op de accessoires een beetje besparen. Bij het uitzoeken van de jurk, had ik schoenen in de bruidszaak aangekregen die verrassend genoeg heel goed bij de jurk pasten. Nog geen week later kwam mijn moeder ze heel toevallig op marktplaats tegen in precies de goede maat, dus ik heb maar besloten om die schoenen te kopen. Het scheelt een enorm bedrag tweedehands en ze zijn pas één keer gedragen. Toch wel jammer soms, zo'n budgethuwelijk, maar ach als ik er op de dag zelf maar mooi uit zie!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1774 Gepost op: 2 september 2013, 19:52:43 »
Mijn schoenen zijn tegelijk besteld met mijn jurk, het was namelijk een kortingspakket dat ik bij de jurk 'kreeg'. Met schoenen, hoepel, torselet en slip. Ik heb standaard ivoorkleurige ballerina's gekozen, ik wil er zelf nog wel een bloem/broche of iets dergelijks opmaken.

Ik draag altijd lenzen, een paar dagen een bril gehad, maar dat was echt niets voor mij. Maar als je altijd een bril op hebt zal ik ook trouwen met bril, dat past dan helemaal bij je.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards