collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734571 keer)

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1800 Gepost op: 5 september 2013, 13:40:46 »
Rij examen geslaagd en een leuk feestje op 1 dag! Moet een topdag zijn geweest! Gefeliciteerd!

@frenchbull: het zit je allemaal niet mee! Hopelijk komt alles nog pp zn pootjes terecht en eordt het een topdag!  Succes!

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1801 Gepost op: 5 september 2013, 13:50:24 »
Ja, een iets TE leuk feestje aangezien ik pas rond 2.00 ging slapen en om 6.30 de wekker ging. Niet zo fijn om te moeten werken. Volgend jaar toch maar even een vrije dag inplannen haha.


daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1802 Gepost op: 5 september 2013, 14:55:11 »
Een topdag voor jou Samantha! Jullie zien er ook mooi uit!

@Frenchbull, vervelend dat ze niks laten horen (hebben wij ook gehad, na een maand lang bellen en mailen kwam er eindelijk antwoord...) Ik hoop dat het snel goed komt voor jullie.

@Spacekitten, hier op het forum hebben een aantal mensen al goedkope korte jurken gehad, Marlie via marktplaats en Poppetje via Light in the box. Misschien dat je daar kunt kijken, en begrijp ik uit je berichtje dat je twee jurken wilt? Wel gaaf ;)


LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1803 Gepost op: 5 september 2013, 15:34:40 »
Dames ik heb even een verzoekje aan jullie :) Ik heb mijn teksten voor de trouwkaart op t forum gezet bij het doe-het-zelf gedeelte. Zouden jullie even willen kijken en vertellen wat jullie er van vinden? Dank jullie wel :D

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1804 Gepost op: 5 september 2013, 15:37:18 »
Op de website van ladybird staan 2 korte jurkjes (blz 4 en 7). Weet alleen geen prijzen

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1805 Gepost op: 5 september 2013, 16:43:27 »
Samantha, gefeliciteerd! En mooie foto ook! Als je zelf weet dat je gaat trouwen kijk je toch ook anders naar andermans bruiloften he ;-)

Fb: wat ontzettend vervelend... maar idd wat al gezegd is: je wil wel een goed gevoel bij iemand hebben, zeker bij het plannen van je bruiloft. Hopelijk reageert hij toch nog...

Latinbride: ik ga zo even kijken! vond je het moeilijk?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1806 Gepost op: 6 september 2013, 08:29:38 »
Latinbride: ik ga zo even kijken! vond je het moeilijk?

Nee ik vond het niet heel erg moeilijk. Ik moest alleen eerst goed bedenken wat ik nu precies in de kaart wilde zetten haha. Heb onze ceremoniemeester om hulp gevraagd en toen stond het best snel op papier.

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1807 Gepost op: 6 september 2013, 10:28:10 »
@SamanthaLorna...gefeliciteerd met je rijbewijs. Leuke foto van jullie samen. En heb je nog ideetjes opgedaan die je ook zou willen bij jullie trouwen of juist niet?

@Latinbride....had daar ook al gereageerd. Ik denk dat je met de aanpassingen die in eerste instantie zijn genoemd een prima tekst heb. Duidelijk en simpel.

@all....bedankt voor jullie reacties. Gisteren ook weer met as over gehad. Hij had het er ook met zijn collega over gehad (die de eigenaar ook heel goed kent). Deze zaaleigenaar staat er bij ons in de stad om bekend heel laks te zijn met reageren (fijn dat ik dat niet eerder wist). Vandaag komt er in de studio bij hun een dame die altijd drive-in shows doet in de feestzaal en de eigenaar dus ook erg goed kent. Het idee van as en zn collega is om nu aan deze dame te vragen in welk tijdsbestek hij normaal gesproken reageert en het verhaal een beetje uit te leggen. Mogelijk kan zij wat meer druk erachter zetten door hem hierop aan te spreken van ze wachten al zolang zou je nou niet eens reageren voordat ze ergens anders naartoe gaan. Mocht dit niet werken en we voor onze vakantie nog geen reactie hebben gaan we definitief op zoek naar een andere feestzaal. Gelukkig hebben we het voordeel niet in het hoogseizoen te trouwen. Nadeel is alleen dat ik op deze manier nog geen tekst voor trouwkaart enz. kan maken (kan toch niet omdat we nog niet weten welke trouwlocatie we kiezen) Ben nu wel wat rustiger maar vind het wel prettig dat zowel mn as als zijn collega snappen dat ik ongeduldig word en ze het allebei ook niet normaal vinden. Nog een week werken en dan lekker een weekje op vakantie. Ff nergens aandenken en dan als een gek de laatste dingen regelen. We willen in november (eind) de kaarten verstuurd hebben dus het gaat al opschieten allemaal.


SamanthaLorna

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1808 Gepost op: 6 september 2013, 11:16:19 »
@ FrenchBull, blij dat het al wat duidelijker is, maar beter dat hij gewoon reageert toch? Je wil uiteindelijk toch die kaarten op de bus hebben.

Ja wel wat ideetjes opgedaan. Die auto die achter ons staat is van zijn vader, en ik vind het heel gaaf voor bruiloften dus gaan we wel even kijken naar zijn oldtimers (heeft een stuk of 9 / 10 in totaal dus keus zat!) En ook wat ideeën opgedaan die niet moeten. Bij het diner was de tafelindeling een beetje chaotisch verlopen omdat er op de tafels alleen groepsnamen stonden. Iedereen ging ergens anders zitten en uiteindelijk moest er veel geschoven worden tot de hoofdtafel compleet was. Ik heb dus besloten om kleine naamkaartjes te maken, 1 per persoon en die dus op de borden te leggen. Veel meer duidelijkheid dan.

@Aens, ja dat is echt zo. Dan kijk je écht naar álle details. Van de bloemen tot aan de tafelindeling dus

@iedereen: Bedankt voor de lieve reacties :)

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1809 Gepost op: 6 september 2013, 12:15:21 »
@Samantha: Vet gave auto idd..!!! Heel erg cool.. Zou zeker even kijken of jullie ook zoiets kunnen doen..

@Frenchbull: Succes ermee.. En miss een rare tip.. Maar kijk vooral of je nog vertrouwen hebt in die man en in zijn manier van regelen.. Want ik weet niet of het stellen van deadlines echt werk.. Snap je wat ik bedoel..?? Hij is gewoon een beetje zo vrees ik en een projectje tijdsmanagement aanleren van die man is misschien niet iets waar je op zit te wachten.. Ik zou er iig echt doodnerveus van worden en de stress al in mijn nek hebben voordat ik die man uberhaupt maar had gebeld.. Maar miss ben ik dat.. Ik weet natuurlijk niet wat je van de zaal enzo vind.. Laat je iig niet gek maken...

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1810 Gepost op: 6 september 2013, 18:29:45 »
Op de website van ladybird staan 2 korte jurkjes (blz 4 en 7). Weet alleen geen prijzen

Bedankt voor de tips iedereen!!
Ik heb wel lange jurken geprobeerd maar dar past niet bij mij
En ik neem maar 1 jurk, is al duur genoeg ;)

Van ladybird heb ik een korte jurk aangehad, die was erg mooi :)

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1811 Gepost op: 6 september 2013, 20:10:20 »
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen stijl en smaak anders zouden we allemaal in dezelfde jurk trouwen

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1812 Gepost op: 6 september 2013, 20:21:55 »
Ik vind stiekem die korte jurkjes best leuk. Het is omdat het mij niet staat, maar ik vind ze zo fris en vrolijk vaak.

(Nog 10 maanden en 1 dag... wat gaat de tijd snel!)

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1813 Gepost op: 6 september 2013, 20:27:34 »
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen stijl en smaak anders zouden we allemaal in dezelfde jurk trouwen

+1

Ik vind korte jurkjes erg leuk bij anderen, niks voor mij ;)
« Laatst bewerkt op: 6 september 2013, 21:16:37 door daphne89 »

LuSi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1814 Gepost op: 6 september 2013, 21:15:54 »
Korte trouwjurken kunnen bij sommige mensen echt geweldig staan ja! Ik vind het sowieso altijd erg leuk om te zien wat voor trouwjurk iemand heeft uitgekozen. Bij sommige mensen is het precies wat je al verwachtte en bij anderen is het juist iets comleet anders. Ben ook heel benieuwd hoe er straks op mijn jurk gereageerd gaat worden, die is sowieso compleet anders dan iedereen verwacht :)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1815 Gepost op: 6 september 2013, 23:36:19 »
Gelukkig inderdaad dat niet iedereen hetzelfde leuk vind,
Zou toch wel saai worden!

Ben wel jaloers op meiden met een lange jurk hoor.
Dat had ik graag gewild, maar ondanks dat ik er een stuk of 7 heb gepast was het gewoon niets, te liefelijk voor mij denk ik.
Ohw en ook lang leve kleur accenten vind het al eng genoeg straks een witte jurk aan te doen. Ik knoei dan altijd, als ik iets wits aan heb :s

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1816 Gepost op: 10 september 2013, 18:36:10 »
Je hoeft niet in wit, je kunt ook in kleur. Ik heb een zwarte jurk aangehad tijdens het passen. Ik vond het schitterend en het paste echt bij me. Ik weet zeker dat manlief zwart (of dieprood) wel erg mooi had gevonden, maar ik trouw maar 1X en 1X mag ik een witte jurk. Nu ja, wit... Ik heb iets wat donkerder is dan ivoor. Dat zou jij ook kunnen doen als je je onzeker voelt. Gewoon iets wat heel licht is, maar toch bruidskleur. Is dat een idee?


margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1817 Gepost op: 11 september 2013, 17:10:19 »
Vandaag bij onze fotograve Debby Elemans geweest voor de bespreking van ons huwelijk en de loveshoot.
Was echt super gaaf om te doen! Hele leuke foto's gemaakt.
Zodra ze binnen zijn zal ik er een paar naar de mail sturen.

Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1818 Gepost op: 11 september 2013, 19:01:59 »
Wat leuk Margreet! Ik ben erg benieuwd naar jullie foto's!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1819 Gepost op: 11 september 2013, 19:42:27 »
Super leuk Margreet, waar hebben jullie foto's gemaakt?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1820 Gepost op: 11 september 2013, 19:58:10 »
We hebben de foto's gemaakt in de studio van de fotograve.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1821 Gepost op: 12 september 2013, 09:31:57 »
@Margreet, leuk, ik ben erg benieuwd :)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1822 Gepost op: 12 september 2013, 10:47:22 »
Vandaag over precies een jaar gaan wij trouwen  :biggrin: :biggrin: :applaus: :applaus:


Toinette

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1823 Gepost op: 12 september 2013, 13:16:08 »
Jeej! :D Leuk en spannend he? Ik vind het bij mij nu ook heel spannend... ook al duurt het nog 10 maanden. HAHAHA!

Wij (lees: ik) hebben iets leuks bedacht voor entertainment. Eerst was er een roofvogelshow, maar daar zijn we van af gestapt. Toen stelde ze voor om een rondleiding te doen in het kasteel, maar ik denk dat mijn kant van de familie dat niet interessant vinden. Nu bedacht ik om oud hollandse spelletjes te doen. Naast de plek van de receptie is een grasveldje. Het lijkt me erg leuk. Het brengt denk ik de families bij elkaar en het is niet duur (10 - 15 euro voor de meeste spelletjes). AS vind het ook een goed idee. Ik wil wel rustige spelletjes (croquet ofzo, hoewel dat niet Hollands is, maar je snapt het idee) met drukke spelletjes (touwtrekken ofzo) zodat zowel jong als oud, rustig of ruig... iedereen kan vermaken.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #1824 Gepost op: 12 september 2013, 15:54:33 »
Leuk he Miekje, nu echt aftellen :)

Leuk idee Margreet, houdt de gezelligheid er denk ik goed in!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards