collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734425 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2050 Gepost op: 16 oktober 2013, 22:12:47 »
Uh nee, heb ons toen voor de gein ingeschreven, haha. Gaan jullie ook?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2051 Gepost op: 17 oktober 2013, 11:30:39 »
@ Steffie, wat mooi die boeketten! Bruidsboeket/corsage heb ik twee adressen voor, beiden rekenen alleen de materialen :)

@pk88 en Jinny, vast veel succes en wie weet wint een van jullie!

wat doen jullie dames trouwens met de ringen? gewoon in het doosje of hebben jullie een kussentje?
Ik zit eraan te denken om van het shirtje waarin ik AS heb leren kennen een kussentje te maken, AS zelf vond dat ook een super idee en maakt het natuurlijk wat persoonlijker.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2052 Gepost op: 17 oktober 2013, 11:41:10 »
Succes pk88 en Jinny. Dan kost jullie bruiloft niks, ideaal!

Wij houden de ringen gewoon in het doosje

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2053 Gepost op: 17 oktober 2013, 11:42:22 »
wat doen jullie dames trouwens met de ringen? gewoon in het doosje of hebben jullie een kussentje?
Ik zit eraan te denken om van het shirtje waarin ik AS heb leren kennen een kussentje te maken, AS zelf vond dat ook een super idee en maakt het natuurlijk wat persoonlijker.

Ik heb zelf 2 ringendoosjes gemaakt, 1 voor hem en 1 voor mij. Wij hebben ook 2 bruidskindjes die ieder 1 ring komen brengen.
Wel een super gaaf idee van dat shirt!


KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2054 Gepost op: 17 oktober 2013, 12:16:26 »
Leuke site steffie!

Mijn nichtje van dan net vijf gaat ons de ringen geven. Ik zst eerst aan een mandje ofzo te denken, maar ik vind die vilten ringbloemen ook erg mooi!  Ga er nog ovrr denken,  eerst maar eens zoeken naar ringen :-)

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2055 Gepost op: 17 oktober 2013, 13:38:31 »
Wij hebben een kussentje, onze jongste dochter, dan bijna 5 komt ze brengen. Voor de andere twee meiden zijn we nog een taak aan het verzinnen ;)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2056 Gepost op: 17 oktober 2013, 15:24:58 »
Sorry voor de ego-post, maar ik krijg net een telefoontje dat de eerste proefdruk van de trouwkaart klaar is. Ik ben zo ontzettend benieuwd! En nu dus ook mega hyper haha. Ga m na mijn werk gelijk ophalen :D

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2057 Gepost op: 17 oktober 2013, 15:54:53 »
Sorry voor de ego-post, maar ik krijg net een telefoontje dat de eerste proefdruk van de trouwkaart klaar is. Ik ben zo ontzettend benieuwd! En nu dus ook mega hyper haha. Ga m na mijn werk gelijk ophalen :D
Zo ego is het niet...je wilt dit leuke nieuws met ons delen ;) Ik ben benieuwd!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2058 Gepost op: 17 oktober 2013, 16:05:45 »
Ik zal vanavond wel een foto naar de mail sturen :D

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2059 Gepost op: 17 oktober 2013, 16:18:45 »
@spacekitten, volgens mij zou je nu al wel wat gehoord moeten hebben lijkt mij. Ik heb in ieder geval al akkoord gegeven hihi

Hmm, zou het kunnen liggen aan het feit dat ik per ongeluk mijn voorstelpraatje met een ander mailadres heb gestuurd?

@Latinbride, wat voor iets hebben jullie als kaartje gekozen? (foto/illustratie?)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2060 Gepost op: 17 oktober 2013, 16:28:07 »
We hebben een kaart met een foto aan de binnenkant. Aan de linkerkant een foto en aan de rechterkant tekst. Op de voorkant staan onze letters en dan komt er een lint omheen

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2061 Gepost op: 17 oktober 2013, 16:33:28 »
klinkt erg mooi LatinBride!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2062 Gepost op: 18 oktober 2013, 11:15:34 »
@spacekitten, volgens mij zou je nu al wel wat gehoord moeten hebben lijkt mij. Ik heb in ieder geval al akkoord gegeven hihi

Hmm, zou het kunnen liggen aan het feit dat ik per ongeluk mijn voorstelpraatje met een ander mailadres heb gestuurd?

Spacekitten: Je mailtje is aangekomen hoor, maar eerst moet iedereen akkoord geven dat ze je niet kennen. Daar kan 3 weken overheen gaan :)

Saganaki

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2063 Gepost op: 18 oktober 2013, 12:19:32 »
Wat betreft taart: onze locatie vraagt 5,95 p.p. voor 1 stukje taart! Hierdoor hebben wij besloten om gewoon voor gesorteerd gebak te gaan, met alsnog een aso bedrag van 3,25 per gebakje. Zelf een bakker uitzoeken kan, maar dan ben ik alsnog evenveel kwijt i.v.m. geld voor bordjes die je leent. 1,50 is dus best wel goedkoop!

Wij gaan een ringenkussentje gebruiken. Nog geen idee of we de ringen laten brengen door iemand, of dat het kussentje op tafel ligt.

canoy

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2064 Gepost op: 18 oktober 2013, 13:04:05 »
Wij doen geen taart, ik mag geen gluten eten... Dus ook niet de taart! Daarom geven we iedereen een paar luxe Belgische bonbons!

Ik wil onze dochters de ringen laten brengen (ieder 1) alleen over hoe ben ik nog niet uit.

@pk88 en jinny, ik hoop dat iemand van jullie wint! Leuk bedrag....


Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2065 Gepost op: 18 oktober 2013, 13:09:51 »
Wij doen geen taart, ik mag geen gluten eten... Dus ook niet de taart! Daarom geven we iedereen een paar luxe Belgische bonbons!

Ik wil onze dochters de ringen laten brengen (ieder 1) alleen over hoe ben ik nog niet uit.

@pk88 en jinny, ik hoop dat iemand van jullie wint! Leuk bedrag....

Mag ik vragen welk merk van bonbons?

canoy

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2066 Gepost op: 18 oktober 2013, 13:18:02 »
Merk weet ik niet, ga naar een bonbon zaakje in baarle-hertog (België)

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2067 Gepost op: 18 oktober 2013, 13:35:28 »
Oh oke :)

Het is maar gewoon omdat veel mensen denken dat Leonidas echt een super goed merk is van chocolade/pralines/....
Maar eigenlijk is dat zowat het slechtste merk in België.

Nuja, als je zegt 'luxe', dan kan er al niet veel meer mislopen natuurlijk :)

Ik vind het wel heel leuk dat jullie dit doen ipv een taart, maar met een gluten intolerantie moet je ook wat creatief zijn natuurlijk.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2068 Gepost op: 18 oktober 2013, 13:37:44 »
Wij doen een klein taartje om te snijden, maar verder allemaal los gebak: tompoucen, hazelnootgebakjes, moorkoppen, mini appeltaartjes e.d. Onze ervaring is toch dat onze gasten dat liever eten als allerlei taarten met marsepein en "rare" smaken. Bij ons eten zo'n 100 gasten gebak, hier omheen maken we een sweettable met cupcakes, allerlei negerzoenen (cappuccino, aardbei, e.d.), allerlei snoepjes, minidonuts, (chocolade)soesjes enz.

Ook onze "bar" wordt ook zelfbediening. Dus we hebben er geen omkijken naar ;)

Zojuist onze demo binnengekregen van Flessenpost!!!
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2013, 13:42:08 door mamamikado »

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2069 Gepost op: 18 oktober 2013, 13:40:35 »
Oh oke :)

Het is maar gewoon omdat veel mensen denken dat Leonidas echt een super goed merk is van chocolade/pralines/....
Maar eigenlijk is dat zowat het slechtste merk in België.

Nuja, als je zegt 'luxe', dan kan er al niet veel meer mislopen natuurlijk :)

Ik vind het wel heel leuk dat jullie dit doen ipv een taart, maar met een gluten intolerantie moet je ook wat creatief zijn natuurlijk.

Wij nemen in België altijd een doosje mee van Neuhaus, ook erg lekkere bonbons ;) Leonidas is inderdaad niet geweldig, maar ja, in NL heb je weinig keus wat betreft bonbons, ook bij andere chocolateriën hier vind ik het niet geweldig. Ga ik toch liever voor een winkeltje in België hoor ;)

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2070 Gepost op: 18 oktober 2013, 13:45:16 »
Ik vind Neuhaus eerlijk gezegd ook op niet veel trekken.
Geef mij dan maar Godiva  :hungry:

canoy

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2071 Gepost op: 18 oktober 2013, 14:43:23 »
Ik zal eens een keer gaan kijken welk merk het is, zoiezo niet leonidas dat weet ik zeker. We halen ze altijd daar en heb nog nooit klachten gehad  :cool2:

Een sweettable klinkt lekker! Helaas hebben wij daar geen plaats voor.
Wat gaan jullie met de flessenpost doen? Uitnodigingen?

Heb net op de site gekeken van deviltenbruid.nl nou ik ben verkocht! Hier wil ik zeker een boeket van! En voor onze meiden ieder een ringbloem. Nu de kleuren nog kiezen... Woensdag ga ik hopelijk de jurk vinden en dan kunnen de kleuren gekozen worden! Spannend!!! :applaus:

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2072 Gepost op: 18 oktober 2013, 14:48:32 »
Ben je lid van de mail? Daar heb ik mijn flessenpost digitaal net naartoe gestuurd.

Wij hebben ons feest in huis/tuin bij mijn schoonouders, dus wij kunnen plaatsen waar en wat we willen ;)

canoy

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2073 Gepost op: 18 oktober 2013, 15:00:47 »
Heb mail gestuurd, maar nog geen reactie terug. Kan even duren zag ik al.

Leuk dat jullie het ook "huiselijk" vieren. Wij dus ook, bij mijn zus in t privé cafe. Maar daar is geen ruimte om extra tafels neer te zetten (staantafels wel) we willen het alleen daar vieren en dus geen "rotzooi" in t rest vh huis.
We vieren het klein (50pers)

Saganaki

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2074 Gepost op: 18 oktober 2013, 15:06:21 »
Nou, ik vind dat dus helemaal niet zo duur hoor! ik zou blij zijn als ik zoiets zou vinden.
Wij hebben 40 gasten, onze ijstaart zou 290 euro kosten. Dat komt neer op 7,25 per persoon!!!

Ik zou blij zijn met 3,25 per gebakje hoor!!

Is sowieso niet een 'gewone' bruidstaart eigenlijk veel goedkoper dan een ijstaart???

Anders moeten we misschien toch maar switchen... maar we vinden juist wel leuk om als dessert dat te doen anders krijg je weer taart bij al die mensen van de receptie! En dat zijn er een hoop meer.... Waardoor je uiteindelijk toch weer duurder uit bent.


IJstaart is wel zo leuk! Best wel origineel!


3,25 vind ik best een bedrag voor simpele gebakjes zoals kwarktaartpuntjes etc. Locatie moet weer eens een contract hebben met de duurste banketbakkerij hier in de regio. Ach, als het maar lekker smaakt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards