collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734430 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2350 Gepost op: 2 december 2013, 13:06:24 »
Gecondoleerd Bolien!

@ Kirriemirrie: ik mag hopen dat 13 juni geen ongeluksdag wordt ;) Dus ik zou zeggen: ga voor de 13e!
Maar even serieus: erg slecht van de locatie! Zoals al eerder gezegd: fouten kunnen gemaakt worden, maar dit is echt niet netjes. Als de locatie echt is wat jullie willen, dan zou ik inderdaad ook kijken naar een andere datum.

@ Steffie: altijd fijn geld over toch!


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2351 Gepost op: 2 december 2013, 14:08:12 »
@Itsanne...Ik heb nog nooit problemen gehad met vrijdag de 13e...maar durf de gok niet nog een keer te wagen! Ik heb ze nu gemaild met de mededeling dat we bereid zijn te schuiven naar een andere datum maar dat we het dan wel over prijs moeten hebben. Ben benieuwd wat ik voor reactie terug krijg...Mochten ze bij hun standpunt blijven (kan gebeuren...bla bla bla) dan gaan we naar een andere locatie kijken...dat zou nog wel eens lastig worden trouwens...we hadden al niet zoveel keus omdat we veel locaties echt lelijk vonden!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2352 Gepost op: 2 december 2013, 18:00:59 »
En nog even een email ontvangen of dat we zijn foto van onze FB af wilden halen. With pleasure zelf!!  :biggrin:

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2353 Gepost op: 2 december 2013, 18:14:43 »
Wat een neuter!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2354 Gepost op: 2 december 2013, 20:37:13 »
Jee wat gedraagd deze man zich vreselijk onvolwassen zeg.
Wees maar blij dat je er nu achter komt!!! Anders had het zo heel je dag kunnen verpesten!!!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2355 Gepost op: 2 december 2013, 21:01:22 »
En nog een  :censored: en nou hou ik erover op haha

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2356 Gepost op: 2 december 2013, 21:05:12 »
Gewoon negeren!

We zijn een playlist aan het samen stellen en vroeg me af of er nog mensen leuke liedjes kennen.
Ik heb de lijst in het topic muziek gezet, maar zal hem ook eventjes naar de mail sturen.
Dan zien jullie gelijk ook welke soort genre ons het meest aanspreekt.

Ans

  • Junior
  • **
  • Berichten: 135
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2357 Gepost op: 2 december 2013, 21:28:32 »
Pk88: pff, wat een gedoe zeg... Anders maar blokkeren?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2358 Gepost op: 2 december 2013, 21:31:06 »
Ja probeer io al zoveel, maar weet niet of dat dat kan met mijn email. Eens even googlen.

Wij moeten ook eens aan de gang met muziek.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2359 Gepost op: 2 december 2013, 21:57:24 »
Hij maakt in iedergeval goeie reclame voor zijn bedrijf zeg @ not.....
Heel slim om dit bij een bruidje te doen die op het trouwforum zit  :biggrin:


pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2360 Gepost op: 2 december 2013, 22:00:23 »
Heb zijn naam al verwijderd uit het forum. Wel de man niet onnodig zwart maken. Dat hij een ... Is kan hij Niks aan doen. Ik hoop alleen maar dat hij andere bruidsparen wel blij maakt met zijn foto's.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2361 Gepost op: 2 december 2013, 22:03:20 »
Rolling stones- keys to your love, ons openingsnummer  :wub:
Rolling stones- brown sugar
Rolling stones- gimme shelter
Rolling stones- lets spend the night together
Rolling stones- nog zoveel
U2- vanalles
Muse!!!!

John legend all of me

Meatloaf- paradise by the dashbord lights

Avicii, top 40, etc

Precies een grote Rolling Stones fan  :biggrin:
We hebben en paar nummer van hun in de lijst staan.
Muse vind ik wel een goeie tip!!

Meatloaf hadden we er ook al opstaan   :biggrin:

Ik heb al een paar hitlijsten en top zoveels nagekeken, maar dit jaar zijn er eigenlijk bitter weinig goeie liedjes uitgekomen.
Moet dus eens gaan neuzen in die van de voorbije jaren.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2362 Gepost op: 2 december 2013, 22:05:10 »
Oh dames, de TF high tea is 2 februari in Utrecht.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2363 Gepost op: 2 december 2013, 22:11:15 »
160€ aan trouwkosten? Wat moet ik daar in hemelsnaam onder verstaan?
En 500€ huur vind ik toch echt wel heel veel.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2364 Gepost op: 2 december 2013, 22:12:09 »
Wij hebben trouwens net de offerte gekregen van onze locatie en het viel ons mee. Ze tellen alleen 160 euro aan trouwkosten én 500 euro zaalhuur. Dat is toch gek? We willen er sws ongeveer 10% af proberen te krijgen, alleen is onderhandelen niet mijn sterkste punt. Hoop dat het lukt!

Het is de eerste locatie (ook mijn droomlocatie) maar zouden jullie toch meerdere offertes opvragen/locaties bekijken?

Wij betalen helemaal geen zaalhuur kosten. Was dat namelijk ook zowizo niet van plan. Vind het grote onzin. Tenminste, als je het doet zoals ons dat je er een hele dag bent.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2365 Gepost op: 2 december 2013, 22:45:31 »
Dan vind ik het wel heel erg veel geld hoor qua trouw/locatiekosten. Als jullie hier heel de dag zijn, moet je kijken wat voor een omzet ze hebben aan hapjes/drankjes/eten e.d. Als je normaal uit eten gaat betaal je toch ook alleen maar de kosten voor drank/eten? Dan zitten de locatiekosten e.d. gewoon in de prijs berekend. Kan me echt niet voorstellen dat dat bij jullie locatie niet zo is! Of regelen jullie zelf het eten/drank e.d.?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2366 Gepost op: 3 december 2013, 12:57:25 »
Ik heb gister de trouwkaarten op de bus gedaan en ik krijg nu al reacties van mensen :D Gelukkig tot nu toe nog positief hihi

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2367 Gepost op: 3 december 2013, 13:32:18 »
De eerste kaarten weg, volgens mij ben je de eerste? Ons 'trouwjaar' gaat dan ook bijna echt beginnen!  En dat betekent ook vrijgezellenfeestjes... iemand al vermoedens of ze voor je bezig zijn?

Ik hoorde gisteren dat onze trouwringen er zijn! En in de kerstvakantie ga ik op zoek naar torselet en schoenen,  bij de winkel waat ik mn jurk heb gekocht hadden ze geen mooie/hoede.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2368 Gepost op: 3 december 2013, 14:33:47 »
Nee nog niet, ik vergeet m steeds te mailen, echt zo stom! Ik ga vanavond echt een mail sturen met de kaarten haha.

Ik wilde de kaarten nog voor de kerstdrukte weg hebben, dus daarom hebben wij ze zo vroeg opgestuurd. Ik was veel te bang dat ze anders kwijt zouden raken tussen de kerstkaarten ofzo.

Spannend hoor KvD! Onze ringen komen over anderhalve week :D

En Bobbiaan, jij hebt dan nog mooi iets om naar uit te kijken. Mijn jurk hangt nu ondertussen al anderhalf jaar in de winkel te wachten tot onze trouwdag hahaha.
« Laatst bewerkt op: 3 december 2013, 14:37:11 door LatinBride »

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2369 Gepost op: 3 december 2013, 16:02:28 »
Dat is ook onze bedoeling geweest om de kaarten voor de kerst drukte te vesturen.
Maar met het hele gedoe met de schoonouders kunnen we niet anders als wachten. Binnen 2 weken weten we pas hoe onze dag er zal uitzien en dan zal het een race worden voor de kaarten op te sturen.
Maar ik vrees dat we dan te laat zullen zijn, dus het lijkt me dan best om te wachten tot na de drukte en de kaarten 1 januari ofzo op te sturen. Maar de mensen moeten voor 15 januari laten weten of ze komen of niet, we moeten dit een maand voor het huwelijk aan de zaal doorgeven. En nu vraag ik me af of dat wel netjes is om de mensen maar 2 weken tijd te geven?

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2370 Gepost op: 3 december 2013, 16:05:14 »
In principe is 2 weken lang genoeg toch? Ik bedoel hoeveel tijd heb je nodig om te bedenken of je wel of niet naar een bruiloft kunt.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2371 Gepost op: 3 december 2013, 19:06:29 »
da's waar, maar omdat men altijd zegt dat je gasten 6 weken op voorhand hun uitnodigingen moeten hebben.
Nuja eigenlijk, ze hebben allemaal een save the date gehad, dus ze weten wanneer we trouwen.
Dus dan lijkt 2 weken inderdaad genoeg

Beloved

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2372 Gepost op: 3 december 2013, 19:11:26 »
Hoi Dames,

Ik ben ook weer van de partij. Na een heerlijk vakantie van 3 weken naar Florida, nu weer in het ow zo koude NL :blush:
Wij zijn al klein beetje verder! Wij willen eind aug, of begin sept. trouwen. Liefst in een andere omgeving dan waar wij wonen, dus misschien Z-Limburg of Belgie! En een hele bijzondere ceremonie ervan maken!
Hele leuke ideeën, nu alles uitzoeken en voorbereiden. Ik wil in januari voor mijn jurk gaan kijken. Welke winkels gaan jullie hiervoor af?


margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2373 Gepost op: 3 december 2013, 20:12:53 »
Gaaf LB dat jullie nu al leuke reacties op jullie trouwkaart gekregen hebben!
Doet altijd goed he die positieve reacties  :biggrin: Maar net als de andere bruidjes, ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar jullie kaart!

@vrijgezellenfeest: ik heb geen idee of ik die ga krijgen. 'k Heb zo'n vermoeden van niet eigenlijk.
Maar misschien zit ik er wel helemaal naast  ;)

Steffie, jullie hebben StD kaarten verstuurd, dus iedereen weet wanneer jullie gaan trouwen.
Dus dan lijkt het me logisch dat als genodigden niet willen/kunnen komen dat jullie dit al geweten zouden hebben?

@Beloved, welkom terug! Fijn dat jullie een heerlijke vakantie gehad hebben! 'k Ben benieuwd wat voor een bijzondere ceremonie jullie gaan hebben  ^_^ . Ik ben naar een bruidsmodezaak geweest voor mijn bruidsjurk. De eerste winkel waar ik geweest ben was ook gelijk de goede en heb er mijn jurk besteld.

Wij zijn vandaag op pad geweest voor de trouwauto. We wisten eigenlijk al welke we wilden, maar zijn toch nog langs geweest om de andere auto's te bekijken. We hebben zelfs nog een blokje om gedaan met de auto om te voelen hoe het zou zijn als we op de dag zelf rondgereden gaan worden. Wauwwww wat een heerlijke auto!! Gelijk ook foto's van de auto gemaakt. Die zal ik straks doorsturen naar de mail. Daarna doorgereden naar het Delftse Hout. Heerlijk rondgewandeld en alvast wat plekjes uitgezocht voor de foto's. Toen nog naar een stadsdeelkantoor geweest om de papieren van onze huidige gemeente in te leveren en de tijd vast te zetten. Dus dat is ook weer geregeld. Nu alleen nog de trouwkaarten, pak voor m'n vriend en de bloemen + decoratie en we zijn klaar!
« Laatst bewerkt op: 3 december 2013, 20:16:32 door margreet1983 »

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2374 Gepost op: 3 december 2013, 20:26:44 »
zo meiden.....ik ben happy. Vandaag de jurk weer aangehad, met alle aankleding enzo en ik voelde me zo super mooi. Het enige jammere is dat mijn haarsieraad te wit uitvalt. Dusdie ga ik maar ff in de zon leggen in de hoop dat hij iets verkleurd. De jurk paste nog perfect en de laatste aanpassingen waren gedaan en toen....werd hij ingepakt en mocht ik met een big smile mijn jurk meenemen. Kan niet wachten tot de dag dat ik hem de hele dag aanmag.

De kaarten hopen we deze week te ontvangen zodat ze aankomend weekend op de post kunnen.

@vrijgezellenfeest......ik krijg er hoofdpijn van. Er is blijkbaar zoveel gezeur over dat niemand het met elkaar eens is over mijn vrijgezellenfeest. Ik heb de mening dat ik niet hoor te weten wie er mee gaan/wat we gaan doen en wanneer het is. Nu schijnen er mensen mee te gaan waar ik volgens mijn vriend niet zoveel behoefte aan heb. Het wordt nu best wel een grote groep en met de helft heb ik niet zoveel contact. Ik vind het behoorlijk irritant dat ik ermee lastig wordt gevallen door ook een paar vriendinnen van me. Mijn schoonzusje organiseerd alles en ook die wordt er gek van. Heb al gezegd dat dit gezeur moet stoppen anders blaas ik het hele vrijgezellenfeest af......

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards