collapse

Auteur Topic: Trouwen 2014  (gelezen 734424 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2625 Gepost op: 16 januari 2014, 14:38:05 »
het super mooi zo! Op deze manier komen de rode rozen mooi uit, juist omdat de blaadjes zo lichtgrijs zijn.
Ik denk dat als je die donkerder maakt dat het weg kan vallen tegen de rozen.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2626 Gepost op: 16 januari 2014, 14:40:41 »
Wel ja, ik was het ook aan het denken.
Mijn eerste reactie was 'Oei, zo'n lichte kleur!'

Maar hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik het vind worden.
De rozen steken idd mooi af en het gaat mooi afsteken tegen mijn jurk.
Ik vrees dat als ik donkerder ga gaan het allemaal niet meer gaat opvallen.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2627 Gepost op: 16 januari 2014, 15:22:26 »
Super gaaf boeket! Echt heel erg mooi joh!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2628 Gepost op: 16 januari 2014, 22:32:23 »
Wow dat is een gaaf boeket! Staat denk ik super gaaf bij je jurk.

Hier de afspraak van mijn proefkapsel en make-up naar as maandagavond verschoven. Vandaag de afspraak met de babs gehad en dat is echt zo'n leuke man. Ben blij dat we voor hem gekozen hebben en hij vond ons ook een leuk stel. Afgesproken om een kaars te branden voor mijn papa en tevens mijn doopkaars aan te steken voor het nieuwe leven wat we ingaan. Denk dat het een zeer emoitioneel moment word maar ook wel heel mooi.
Daarna de laatste afspraak met de fotograaf, alle laatste puntjes op de i gezet. Hebben er een heel goed gevoel bij.
Gisteren besproken wat we qua bloemen willen. Ik wil een klein boeket en we hebben gekozen voor een langwerpig stuk achterin de auto, een mandje met wat bloemetjes voor ons bruidsmeisje. En uiteraard de corsages. Het blijft nog een verrassing hoe het er uiteindelijk uitziet.
Morgen naar de gemeente schiedam voor de laatste dingen en vast een afspraak plannen voor mijn nagels.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2629 Gepost op: 17 januari 2014, 14:32:02 »
Ja voor jou is het nog maar 2 weekjes Frenchbull! Is toch wel een fijn gevoel om de laatste dingen af te strepen.

Bij ons komt de Babs maandagavond en het is ook nog de vader van mijn oude schoolvriendin. Ik ben als puber heel veel bij hun over de vloer geweest, dus dat maakt het extra leuk. Donderdag komt de fotograaf en we hebben ook nog een afspraak met de DJ. Gister hebben we onze bruidstaart uitgezocht. Nu is er bijna niks meer over om te doen, alleen wat knutselwerk en dan is het wachten tot de grote dag :D

Ow en Steffie, ik vergeet jou helemaal te antwoorden, mijn vgf is volgende week zaterdag, de 25ste :D De meiden die het regelden balen wel dat ik het weet, maar t mag de pret niet drukken hihi
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2014, 15:08:45 door LatinBride »

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2630 Gepost op: 19 januari 2014, 14:30:40 »
frenchbull: ik ben laat, maar daarom niet minder gemeend; gecondoleerd. Wat verdrietig om te lezen. Hij is vast bij je op de grote dag.

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2631 Gepost op: 19 januari 2014, 14:31:26 »
Dames,

Zouden jullie even mee willen kijken naar de tekst die we op de kaart willen zetten? de kaart is opgebouwd uit een grote kaart en een klein kaartje.

Daggasten:

naam & naam

Wij gaan trouwen op  9 mei 2014

Vanaf het moment dat we elkaar zagen, wist ik het,
Mijn ziel heeft een maatje gevonden…

Jullie zijn van harte welkom om deze speciale dag met ons te delen.
Om 14.30 uur worden jullie verwacht bij de Sprok om het ja woord bij te wonen.
Omdat 'de liefde door de maag gaat',
zullen jullie ons vergezellen tijdens het diner.
Een dag als deze vraagt natuurlijk om een feestje.
Wij hopen dat jullie met ons mee feesten!

Op het kleine kaartje komt:

Locatie
Sprok:     Waaldijk 9,  6681 KJ Bemmel
Ceremoniemeester Naam
Telefoon: nummer
Email: emailadres
Wij horen graag uiterlijk 18 april of jullie erbij kunnen zijn!
Cadeautip 

Avondgasten:

naam & naam

Wij gaan trouwen op  9 mei 2014

Vanaf het moment dat we elkaar zagen, wist ik het,
Mijn ziel heeft een maatje gevonden…

Een bijzonder feestje vraagt om bijzondere gasten!
Om 19.30 uur zijn jullie van harte welkom
Om met ons een borrel te drinken
en op een mooie toekomst te klinken.
Om 20.00 uur is iedereen in huis
en storten we ons in het feestgedruis.

Het kleine kaartje blijft hetzelfde.

Wat ik met de tekst van de avondgasten wil zeggen is dat we vanaf 19.30 'opgelijnd' staan om felicitaties in ontvangst te nemen en dat vanaf 20.00 uur of 20.15 beginnen met een openingsdans en het feest.

Denken jullie dat dit over komt?

Dankjewel vast voor het meedenken!

Ik ga even in de mail kijken!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2632 Gepost op: 19 januari 2014, 16:34:34 »
Goeie tekst volgens mij Jinny!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2633 Gepost op: 20 januari 2014, 10:13:03 »
Ziet er uit als een mooie tekst!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2634 Gepost op: 20 januari 2014, 10:23:55 »
Ik vind de tekst ook goed Jinny! Ziet er netjes uit.

Hier een mega baal moment, onze lieve kleine kitten heeft haar nagels in mijn sluier gezet :( Er zit een flink gat in, dus nu maar op zoek naar een nieuwe.

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2635 Gepost op: 20 januari 2014, 10:56:49 »
Jinny, ik vind je tekst goed enkel dit zinnetje stoort mij een beetje:
Omdat 'de liefde door de maag gaat',
zullen jullie ons vergezellen tijdens het diner.

Dat lijkt precies of ze geen andere keuze hebben dan jullie te vergezellen, dus dat ze echt verplicht zijn.
Misschien beter zo:

Omdat 'de liefde door de maag gaat',
zouden we graag hebben dat jullie ons vergezellen tijdens het diner.

Maar dan wordt de zin misschien al een beetje te lang.
Nuja, je oorspronkelijke zin gaat zeker en vast wel he.
Het was gewoon een bedenking die ik me maakte :)

Dat van de avondgasten, ik denk dat het wel duidelijk is dat jullie eerst iedereen willen opwachten en daarna pas verder gaan.
En als jullie daar dan staan dan zal hunne euro wel vallen denk ik :)
Dus geen probleem daar :)

Oh jee LatinBride! Dat heb je wel met kittens, de deugenieten!!
Misschien kun je je oude, nu kapotte sluier gewoon als speelgoed laten voor je kitten.
Dan is de kans minder groot dat hij/zij zich ook gaat amuseren met je nieuwe en dat zou echt zonde zijn!
Steek die dan wel goed weg, zou ik zeggen.
Hopelijk vind je er nog eentje die bij jou en je jurk past.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2636 Gepost op: 20 januari 2014, 15:25:32 »
Vanavond huwelijksreis vastleggem  :biggrin:! In oktober dik 3 wk rondreizen in Zuid-Afrika!

Vier maanden na de briiloft, maar dan is het daar het mooiste weer.

Zin in!
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2014, 17:06:29 door KvD »

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2637 Gepost op: 20 januari 2014, 16:49:06 »
gaaf KvD!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2638 Gepost op: 20 januari 2014, 20:41:32 »
Wow KvD.....wat gaaf daar willen wij ook voor gaan sparen na de bruiloft.

Hier helaas geen proefkapsel en proef make-up vandaag....kapster/visagiste zit in het ziekenhuis ivm problemen met dr zwangerschap. Ze wou het hoe dan ook vandaag door laten gaan maar heb haar op het hart gedrukt dat haar gezondheid en die van hun kleine zoveel belangrijker is dan mijn kapsel. Nu alleen wel een oplossing gaan bedenken maar dat komt vast goed......morgen is mijn bijna man jarig dus dat word ook een gezellig avondje.......nog maar 11 dagen te gaan :applaus:.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2639 Gepost op: 21 januari 2014, 11:03:04 »
Alvast gefelicteerd met je bijna man FB!

Ik heb even een vraagje aan jullie dames, ik ben nogal onzeker over mezelf en ik begin me nu al druk te maken of ik daar geen last van ga hebben op de grote dag.
Ben niet gewend in het middelpunt te staan en hou me liever altijd op de achtergrond. Maar die dag moet ik wel...
Misschien komt het ook omdat ik te weinig tijd heb voor mezelf nu met alle drukte van een bruiloft regelen, een baan die veel eist en dan nog een aantal hobby's erbij die veel tijd van me vragen... iemand tips om zorgeloos en zeker die dag door te komen (en mezelf dan dus ook echt mooi te voelen, dat is waar ik me het meeste druk om maak)?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2640 Gepost op: 21 januari 2014, 13:21:52 »
Ik denk dat niemand zich niet mooi voelt op die dag. Ik denk dat de blik van je AS al genoeg zal zijn. Nog maar te zwijgen over alle oeh's en ah's die er komen. Iedereen die vertelt hoe mooi jullie zijn etc.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2641 Gepost op: 21 januari 2014, 13:35:51 »
Wat voor gevoel heb je nu als je je jurk aan hebt of als je aan je jurk denkt Spacekitten?

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2642 Gepost op: 21 januari 2014, 14:05:45 »
De vraag is of jij in zo'n korte tijd je hele denkpatroon over jezelf zult kunnen veranderen.
Denk daarentegen eens: hoe erg is het als ik mij onzeker voel die dag? Maakt dat je dag minder mooi, of is dat juist ook wie jij bent en hoe je mag zijn?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2643 Gepost op: 21 januari 2014, 18:15:00 »
LB, tot nu toe ben ik heel nuchter over de jurk, hij staat heel mooi, maar was nog wat strak de laatste keer, dus mijn buik tekende heel erg, maar ben er wel heel blij mee

Ik heb al professionele hulp gehad met dit probleem, dus er is al veel veranderd hoor, maar nee, ik denk dat nooit alles helemaal zal verdwijnen en het ook deels bij me hoort, misschien is het ook niet zo erg.

Het vervelende is dat alles nog steeds onwerkelijk voelt, die hele bruiloft en mij kennende blijft dat ook deels tot de dag zelf.

Heel erg bedankt trouwens voor de reacties  :biggrin:

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2644 Gepost op: 21 januari 2014, 23:28:03 »
Ik ben ook behoorlijk onzeker over mezelf en vind mezelf vaak niet echt mooi, sta nooit graag in het middelpunt. Maar ik probeer dat wel los te laten. Ik ben ik, precies zoals ik ben.....en iedereen heeft minpuntjes. Maar ik ben wel trots op mezelf in mn jurk!

Kapster is vandaag opgenomen in het ziekenhuis....misschien dat mn schoonmoeder mn haar gaat doen.....

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2645 Gepost op: 22 januari 2014, 08:43:09 »
Ik heb al professionele hulp gehad met dit probleem, dus er is al veel veranderd hoor, maar nee, ik denk dat nooit alles helemaal zal verdwijnen en het ook deels bij me hoort, misschien is het ook niet zo erg.
Ik vind onzekerheid trouwens ook juist een mooie eigenschap! Dat je durft te laten zien dat je kwetsbaar bent is ook een kracht. Het overschreeuwen helpt je niet en maakt mensen er vaak ook niet leuker/mooier op.
Wees er dus maar gewoon trots op ;)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2646 Gepost op: 22 januari 2014, 16:35:19 »
Thnx Au-drey, die tip zal ik zeker goed in mijn geheugen boren :biggrin:

FB, het zit je echt niet mee meid, wel fijn dat je schoonmoeder dat eventueel kan overnemen

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2647 Gepost op: 22 januari 2014, 18:29:04 »
AS heeft net zijn schoenen omgerolen. Komt hij thuis, heeft hij onze trouwringen bij  :applaus:

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2648 Gepost op: 22 januari 2014, 22:27:35 »
Leuk pk88! Had hij het als verassing voor je gehouden?

Spacekitten.....ach ons hele leven samen gaat al met vallen en opstaan dus deze tegenslagen maakt ons alleen maar sterker!

Was helemaal vergeten te vertellen....afgelopen zaterdag ging as zijn pak passen....en blijkbaar was hij toch weer iets afgevallen. Zijn gilet moest zowieso worden ingenomen dus hop in pak naar de kleermaker met zijn moeder en zusje (ik was ondertussen ontvoerd door schoonpapa omdat ik mee moest boodschappen doen haha) Blijkbaar was heel zn pak toch echt iets te groot dus hij is helemaal op maat gemaakt en kan waarschijnlijk morgen opgehaald worden. Tevens heeft hij schoenen en een stropdas gekocht en een nieuwe bril! De manchetknopen van mijn vader gaat hij dragen als eerbetoon en ook gewoon omdat ze super goed bij zijn pak passen (als ik zijn zusje mag geloven) Ik heb ook een nieuwe bril uitgezocht die ik op onze trouwdag voor het eerst op ga zetten. Ben dus heel benieuwd naar alle reacties.

Gisteravond belde de vervoersmaatschappij van de amerikaanse schoolbus van onze daggasten om nog even alles door te nemen. Komt helemaal goed volgens haar.

Vandaag een korte vakantie vastgelegd. Manlief had al een verassing geboekt voor zaterdag op zondag en inmiddels weet ik wat dat is....we gaan slapen in een jungle cabana in centerparcs-het heiderbos. Inmiddels hebben we erbij geboekt t/m vrijdag in een iets luxere cottage. De hele luxe was helaas niet meer beschikbaar dus helaas geen sauna aan het huisje....maar met de iets minder luxe kan ik ook wel leven. En daarna flink sparen voor een echt mooie grote vakantie.

Voor nu nog te doen:
-Zondag haren verven in de kleur mahonie
-Ergens de komende dagen mijn bril ophalen
-Woensdag nagels laten zetten
-Donderdag helpen met de corsages van de daggasten....rest mag ik niet zien! En uiteraard bij mijn schoonouders slapen enz....

Kan niet wachten tot de dag dat we eindelijk gaan trouwen. Het blijft een heel dubbel gevoel maar hopelijk ook wel een heel mooi gevoel. Trots dat we dit allemaal bereikt hebben in die 10 jaar terwijl weinig mensen er echt vertrouwen in hadden....

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Trouwen 2014
« Reactie #2649 Gepost op: 23 januari 2014, 12:36:57 »
Leuke verassing PK!

FB, volgens mij zijn jullie ontzettend positieve mensen (jij en as)!

en over geen vertrouwen gesproken, onze vrienden hadden blijkbaar ooit een pool gestart over hoe lang we het zouden volhouden, met (geloof ik) de langste een 1,5 jaar! We zijn nu ruim 9 jaar verder haha, dus zo lang jezelf maar vertrouwen in elkaar hebt, moet het wel goed komen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards