collapse

Auteur Topic: Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk  (gelezen 14855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Gepost op: 30 maart 2008, 17:20:52 »
Ik heb gisteren op de L & M Beurs een afspraak gemaakt bij Sonja International om zondag 6 April te gaan passen. Nu heb ik mijn moeder, schoonmoeder en mijn schoonzusje meegevraagd. Nu kon ik gisteren aan de reactie merken dat mijn andere schoonzusje het jammer vond dat ze niet uitgenodigd was. Op zich is het niet zo dat ik haar niet mee wil, maar ze is nog al een flapuit en ze staat op het punt te bevallen. Ik ben zo bang dat ze dus verteld aan iedereen wat voor jurk ik heb (het zal niet de eerste keer zijn dat de verassing eraf is omdat ze haar mond voorbij praat, ze doet het niet express maar iedere keer presteert ze het weer om bekend te maken wat mijn vriend voor kerst/verjaardag e.d. krijgt). Nu weet ik ook dat mijn vader enigzins op de hoogte zal zijn wat voor jurk ik draag, mits ik slaag volgende week zondag. Nu heb ik wel aan mijn schoonzusje laten doorschemeren dat ik nog een paar keer terug moet om te passen en ze dan misschien wel een keer mee mag. Maar nu zit ik er dus mee wie ik wel/niet iets vertel. Ik wil eigenlijk zo min mogelijk mensen inlichten, omdat mijn vriend beslist niet wil weten wat voor trouwjurk ik heb (wel de kleur ofzo voor zijn eigen pak, maar voor de rest niets zodat het een verassing blijft).

Wie hebben jullie foto's of plaatjes of iets anders laten zien voordat je ging trouwen? Want iedereen weet natuurlijk straks dat ik een jurk heb gevonden en wil het naadje van de kous weten.......

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2008, 17:33:40 »
Mijn moeder heeft m gezien, mijn schoonmoeder, mijn CM en een vriendin.
(en wat collega'tjes die geen contact hebben met vrienden/familie en niet op de bruiloft komen).

Gewoon meenemen wie jij meenemen wil hoor ... en als je schoonzusje een flapuit is, tja, dan is het jammer voor haar, maar helaas :biggrin:

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2008, 20:13:23 »
Eerste pas: Mijn moeder en 'n goede vriendin (tevens vriendin van mijn getuige).
Tweede pas: Zelfde vriendin en nog een andere. Mijn moeder was op vakantie.
Heb nog een foto van de pas gemaild naar een vriend.
Oja, en de laatste paar weken hing ie bij mijn ouders thuis, dus heeft mijn vader hem ook gezien.
That's it.
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2008, 20:13:49 door LadyXochi »

Vogelmeisje

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2008, 21:18:47 »
De eerste keer ging ik met mijn moeder een schoonmoeder.
Afpassen met me ouders. Laatste keer afpassen met moeder, schoonmoeder, vriendin (tevens getuige) en zuslief (had ik eerder mee willen vragen maar kan inderdaad ook ineens iets per ongeluk eruit flappen... en dat zou ik echt heel zonde vinden... dus 3 weken van te voren ziet ze de jurk en 3 weken is ook niet zo lang om je mond te houden)

Sambal

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #4 Gepost op: 30 maart 2008, 21:43:05 »
Eerste keer met mijn moeder en zusje, later nog een keer geweest met mijn moeder en schoonmoeder. Tussendoor nog een keer geweest met mijn proefmake-up en -kapsel met mijn moeder en zusje. Vorige week met 1e keer afpassen met mijn moeder geweest en de laatste keer afpassen ga ik met mijn moeder en schoonmoeder. In totaal hebben maar 3 mensen mijn jurk gezien. Vriendinnen neem ik niet mee, vind het leuker om het een verrassing te laten blijven tot op mijn trouwdag.

Lucin

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #5 Gepost op: 30 maart 2008, 22:00:22 »
Alleen mijn ouders hebben mijn jurk gezien.

De eerste keer dat ik een pasafspraak had, ben ik samen met m'n moeder en schoonmoeder gegaan. Toen hebben we mijn jurk gezien en gepast, maar daar zijn later nog aanpassingen aan gemaakt.
Dus mijn schoonmoeder heeft mijn jurk ongeveer gezien, maar weet niet hoe hij er uiteindelijk uitziet.

Mocht je er geen goed gevoel bij hebben om je schoonzus mee te nemen, dan kun je beter je gevoel volgen. Zij vindt het misschien niet zo leuk, maar daar komt ze vast wel overheen :biggrin:. En het zou lulliger zijn als ze wat zou verklappen...

Kitty78

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2008, 06:50:09 »
alleen mijn moeder is meegeweest en met uitzoeken, heb er nog over getwijfeld om schoonmoeders mee te vragen maar die durft zelf de rijksweg niet op dus had ik ook me schoonzus moeten vragen......en daar zat ik ff niet op te wachten met zoiets want die 2 zijn drukkkkkkkk als ze samen zijn, en ze wten ook niet hoe me jurk eruit ziet  :tongue:

heb de foto van de jurk aan wel een paar mensen laten zien die ik vertrouw en waarvan ik zeker weet dat ze geen contact met me vriend hebben :wink:

Charles & Ilonka

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #7 Gepost op: 31 maart 2008, 07:52:09 »
heb de 1e keer mijn dochter moeder en zusje meegenomen
naderhand telkens mijn moeder mijn zusje was werken en me dochter zat op school
heb alleen mijn kapster de jurk laten zien op de foto zodat zij kon zeggen of het kapsel wat ik wilde wel uitkwam bij mijn jurk
wat dus gelukkig het geval is!!
ohw ja en een vriendin van mij heeft ook een deel van de jruk gezien voor mijn make up  :)

verder niemand wordt voor mijn dochter nu al erg lastig om haar mond te moeten houden!!
nog 25 dagen dan mag ze losbarsten lolllllllll

Nog even wachten

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #8 Gepost op: 31 maart 2008, 08:51:29 »
ik neem bij de eerste pas mijn moeder, schoonmoeder en CM mee.
bij de tweede pas gaat mijn vader mee, en misschien mijn zusje (mn ouders zijn gescheiden, maar betalen allebei de helft van mijn jurk. ik vind het dan zo lullig als mn vader alleen de rekening gepresenteerd krijgt!)

joycehl

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #9 Gepost op: 31 maart 2008, 09:26:28 »
ik wil mijn moeder meenemen, mijn schoonmoeder en een vriendin

Jojanne

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #10 Gepost op: 31 maart 2008, 10:48:17 »
Bij mij zijn mn schoonmoeder, moeder, zusje en 2 vriendinnen meegeweest met passen.
Verder hebben een aantal collega'tjes, mn vader, de cm, mn broer, mn jurk gezien,
Ik weet het... Een hele hoop maar ach, in het echt ist toch weer anders

nisanlin

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #11 Gepost op: 31 maart 2008, 11:01:27 »
Alleen mijn moeder en de coupeuse hebben de jurk gezien

Ike

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #12 Gepost op: 31 maart 2008, 11:29:51 »
Mijn moeder en zus zijn meegeweest met passen, de vigagist en binnenkort de coupeuse.

superwoman

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #13 Gepost op: 31 maart 2008, 11:31:39 »
Ik vind dat jij je schoonzusje niet hoeft mee te nemen hoor en je kunt best zeggen waarom. Misschien leert ze daar ook van  :tongue:   Je kunt er volgens mij beter over praten. Dat ze haar mond steeds niet heeft kunnen houden wil niet zeggen dat je haar niet aardig (genoeg) vind en dat is iets wat volgens mij belangrijk zijn voor haar.  

Zelf ga ik iig met mijn moeder en mijn schoonmoeder zal zeker gelijk plaatjes te zien krijgen en mee mogen met passen  :)

Ik ga het vreselijk moeilijk krijgen om niks te verklappen aan mijn a.s, omdat ik eigenlijk alles wel met hem deel
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2008, 11:32:52 door superwoman »

lente82

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #14 Gepost op: 31 maart 2008, 12:07:09 »
Ik heb mijn moeder, beste vriendin en schoonzusje meegevraagd. Mijn schoonmoeder niet omdat het voor mij niet echt een meerwaarde heeft.
Mijn zusje had ik ook wel mee willen hebben maar die vindt dat allemaal niets. Ze is niet zo van de kleren en het passen enz. Daar is ze veel te durk voor :)

Bride2bee

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #15 Gepost op: 31 maart 2008, 13:34:52 »
Mijn moeder,stiefzusje, schoonmoeder, schoonzusje en stiefmoeder zijn meegeweest met jurk uitzoeken en passen. En verder heb ik wat vrienden de foto laten zien die er toch niet bij zijn en wat collega's van mijn vriend. En zal zo ff kijken of ik mijn jurk hier kan plaatsen :)
Groetjes Kiki

lodi

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #16 Gepost op: 31 maart 2008, 16:18:45 »
Bij mij was de eerste keer mijn moeder en zus mee, de tweede keer met passen mijn vader en moeder.
De zus van mijn aanstaande heb ik de foto laten zien :)

Carolina

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #17 Gepost op: 31 maart 2008, 16:25:05 »
Moeder en zus, de forum leden en bezoekers  :tongue:
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2010, 19:54:45 door Carolina »

hey.jey

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #18 Gepost op: 31 maart 2008, 17:01:49 »
Uitzoeken heb ik met mijn moeder en 1 zus gedaan. toen we nog es zijn gaan passen, zijn mijn ouders , mijn andere zus en mijn allerliefste vriendinnetje meegegaan. Een van mijn zussen en mijn vriendin zijn ook meegegaan met het uitzoeken van het pak voor mijn man... zij wisten precies wat voor iets het zou moeten worden!!! het beste is iig dat niet teveel mensen het weten, als je het geheim wilt houden, maar dat spreekt natuurlijk voor zich!!!
Bij mij was het ook vrij makkelijk om het geheim te houden, daar iedereen er vast van overtuigd was dat ik in het zwart of rood zou trouwen(hahahahaha, en juist daarom had ik gekozen voor wit, hahahaha)
Misschien kun je wel aan je schoonzusje vertellen, dat je bang bent dat ze het er per ongeluk uitflapt... (onder het mom van emoties mbt haar bevalling)... en anders vertel je haar gewoon nix... beter zij een beetje op haar teentjes getrapt, dan dat de verrassing wordt bedorven, toch?! veel sux6
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2008, 17:02:21 door hey.jey »

Alexia

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #19 Gepost op: 31 maart 2008, 20:47:48 »
mijn moeder, schoonmoeder en mijn oma. Verder heeft een vriendin een foto van mezelf in de jurk, heb ik mijn jurk aan een aantal mensen laten zien die mijn vriend verder niet kennen en ook niet op de bruiloft zullen komen en trouwens ook helemaal niemand van mijn/onze families kennen (ik moest het even aan iemand laten zien) maar verder niemand!

_Sabien_

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #20 Gepost op: 1 april 2008, 07:40:03 »
Bij mij heeft alleen mijn moeder de jurk gezien, en verder krijgt ook niemand hem te zien. Alleen mijn schoonouders weten de kleur omdat zij het pak van mijn aanstaande regelen. Verder ga ik ook niks vertellen aan mensen. Blijft top geheim. hahaha. Maar dat is als het goed is ook het geval van pak van mijn aanstaande (als zijn mijn schoonouders nogal praatgraag)

lune

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #21 Gepost op: 1 april 2008, 14:52:19 »
Ik vond het de eerste tijd zooo moeilijk om mn mond te houden, wilde het wel aan iedereen uitleggen/laten zien, zo enthousiast was ik.

Mijn moeder en drie beste vriendinnen zijn meegeweest passen. Ik heb de foto nog laten zien aan 3 mensen, eentje zal mn make-up doen, de ander is een heel goeie vriendin en de ander ken ik juist niet goed, zal ook niet komen, maar was wel heel benieuwd. Goed persoon om mijn enthousiasme mee te delen dus haha.

bruidje2009

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #22 Gepost op: 2 april 2008, 23:08:35 »
ik ook me schoonmoeder en me moeder. ze wilden allebei heel graag mee. mijn vriendinnen ook maar dan werd het zo druk en kreeg je zoveel verschillende meningen. Ik wil niet door iemand in de war worden gebracht en je gaat dan toch automatisch daar naar luisteren als ze wat zeggen.

dus twee is voor mij voldoende. :unsure:

Rosie

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #23 Gepost op: 5 april 2008, 14:18:29 »
Mijn mama en schoonmama zijn meegegaan bij het kiezen.
En m'n beste vriendin - die er jammergenoeg niet kan bij zijn op onze dag - is meegegaan met de volgende pasbeurt, zodat zij me toch in 't echt in de jurk gezien heeft (kon ik haar niet aandoen anders hoor :))

Maar voor de rest mag niiiieeeemand hem zien, zelfs geen mensen die niet komen. Ik zou het namelijk verschrikkelijk vinden als het zou uitlekken naar m'n aanstaande, 't moet echt een verrassing blijven tot op de dag zelf, idem met zijn outfit :)

Nu hangt m'n jurk gewoon bij ons thuis in een zak aan een kledingrek in de bureau. Dus ik kan af en toe wel nog even piepen, best leuk :laugh:

tante pollewop

  • Gast
Wie Laten/lieten Jullie Mee Genieten Van De Jurk
« Reactie #24 Gepost op: 5 april 2008, 17:27:55 »
Ik had mijn moeder, mijn schoonmoeder en mijn beste vriendin (CM en getuige) mee.
Volgende week ga ik weer passen en dan gaat mijn vriendin mee.
Verder heeft niemand hem nog gezien. Zelfs  hier niet want ik kan er geen plaatjes van vinden (heb ook geen idee welk merk, zoekt ook lastig :wink:)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards