collapse

Auteur Topic: Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?  (gelezen 6381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

annakrylova.nl

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Gepost op: 12 september 2008, 13:53:46 »
Ik heb aantal jurken uit China gekozen. Ik ga daar af en toe, omdat mijn vriendin daar woont. Deze prachtige jurken op maat gemaakt kosten minder dan 300 euro. Zij maken het binnen 3 weken in China. Ik wilde proberen soort gelijke jurken in Nederland vinden en als ik het niet vind, ga ik gewoon naar China, ik denk dat samen met tiket en kofer vol kleding terug zal eht goedkoper uitkopen dan in Nederland kopen. Maar toch wil ik vragen misschien heeft eimand zo'n jurken gezien en waar dan?

daffy

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2008, 17:18:26 »
dit soort jurken heb ik bij avenue zien hangen in rotterdam, dus ik weet niet of je daar in de buurt woont??Is een hele grote bruidswinkel met wel1000!! jurken en in allerlei soorten.......

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #2 Gepost op: 12 september 2008, 17:23:07 »
Maar niet voor minder dan 300 euro ...

annakrylova.nl

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2008, 18:16:15 »
Nou ik zal blij zijn als ik een soort jurken voor minder dan 1000 kunnen vinden.
Ik heb online aantal gekozen van
http://www.stralendbruidsmode.nl/winkel/     die enige die ik mooi vond komen op 1500-2000 euro
http://www.honeymoonshop.nl/bruidsjurken/   hier dan  rond 1200-2500 euro

ik vind het wel duur, maar erg mooi jurken.


Daffy
ik kan daar wel komen, maar ik ken Rotterdam niet dus weet ok niet waar Avenue is. Zal proberen achterkomen


Ik heb ook gehoord dat jurken minder dan 1000 worden niet op maat gemaakt. Dat wil zeggen dat jij koop gewoon  jurk die past bij jou met paar aanpassingen en neit de jurk die word helemaal voor jou speciaal gemaakt. Weten jullie er iets van?
« Laatst bewerkt op: 12 september 2008, 18:16:38 door annakrylova.nl »

kwebbel83

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2008, 19:01:57 »
ik heb mijn jurk bij nina;s bruidsmode in franeker gekocht. kostte 500,--  maar dat was een atie is nu 599,--   ze komen uit china , want heb ze op ebay gezien.
durfde het zelf niet aan om via internet te kopen, dus toch maar daar gekocht had me misschien wel veel geld kunnen schelen, maar nu had ik wel zekerheid dat ik het kreeg.
heb hem nu thuis hangen en is precies zoals ik hem zou

debby82

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #5 Gepost op: 12 september 2008, 19:07:09 »
Anastasia van anastasi kan deze jurken vast maken, kosten ongeveer 699 euro. Altijd nog goedkoper dan 300 euro plus ticket.
Mijn schoonzusje heeft haar jurken (ja 10!) in China laten maken toen ze daar was, maar ze moest ze hier echt nog laten vermaken.
In India heb ik ook mooie jurken en pakken gezien. Een op maat gemaakt pak was daar ongeveer 35 euro. Maar ja je moest 3 dagen op 1 plek blijven omdat ze het moesten maken en mijn vriend had me net gevraagd en we gingen al weer naar huis.

De jurken van Ebay uit China zijn trouwens namaakjurken van merkjurken dus ze moeten hier wel te krijgen zijn. De echte dan. Ik heb ook eens een galajurk daar besteld maar leek er helemaal niet op. Ze zijn altijd anders dan het plaatje... ik heb wel mooie exemplaren gezien maar ze zijn wel altijd anders.

Het gouden hart doet ook namaken van een plaatje. Al heb ik vreselijke verhalen erover gehoord (ook wel goede hoor) maar zal ik je nooit aanraden daar naar toe te gaan.
« Laatst bewerkt op: 12 september 2008, 19:09:25 door debby82 »

annakrylova.nl

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #6 Gepost op: 12 september 2008, 20:05:16 »
Als ik naar China ga, dan laat ik het daar maken niet in het markt maar in de winkel. kost wat duurder, maar beter. Zij maken het dan 3 weken. Guangzhou. Mijn vriendin woont al 5 jaar  daar en kan goed chinees, dus het zal geen probleem zijn allen zeker op maat maken en perfect. Ik heb daar Chinese jurk gemaakt op maat op model met gekozen stof, binnen 3 dagen koste 20 euro. hebben wel goed gemaakt.

Ik kijk indd even of is goedkoper het  hier maken als op plaatje.

Nou jurk + ticket is niet veel geld, maar omdat als ik heen ga koop al geheel garderobe voor het hele jaar, zal het indd hoop geld schelen:)
Ik denk ook met mijn verloofde misschien in te gaan en dan ook voor hem pak laten maken, ook schoenen en accessoires daar kopen. Ik denk alles met alles zat het goedkoper uitkomen.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2008, 22:07:02 »
Die 2e is erg mooi zeg! Kan je daar een groter plaatje van sturen??

annakrylova.nl

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #8 Gepost op: 12 september 2008, 23:17:48 »
Dinyb

Nee, heb allen kleine van de chinese site weggehaald

heb  paar jurken uit Stralend>  http://www.stralendbruidsmode.nl
en http://www.honeymoonshop.nl
 vid erg mooi maar  prijs 1300-1700 euro

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #9 Gepost op: 13 september 2008, 01:16:48 »
Anna, ik denk niet dat het klopt hoor, dat ze jurken van minder dan 1000 euro niet vermaken - er zijn genoeg bruidswinkels waar je jurken kunt kopen die goedkoper zijn dan 1000 euro en je kunt ze daar gewoon op maat laten maken. Is niet bij de prijs inbegrepen, maar dat is het bij jurken van duurder dan 1000 euro ook niet (altijd).

Anastasi is denk ik een goede keuze, zij maakt jurken helemaal op maat precies zoals je wilt voor een redelijke prijs.

Avenue zit midden in Rotterdam op het Lijnbaanplein als ik me niet vergis. Ik heb mijn jurk daar gekocht maar ben achteraf niet helemaal tevreden over de service. Jurken zijn daar over het algemeen wel duurder, boven de 1000 euro in ieder geval denk ik. Ik ben benieuwd welke jurk je uiteindelijk koopt/laat maken en waar!!

Trouwens, complimenten voor je Nederlands. Russisch en Nederlands lijkt in niets op elkaar en Nederlands is een van de moeilijkste talen ter wereld. Petje af dat je hier gewoon in het nederlands schrijft en nog goed begrijpelijk ook!

debby82

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #10 Gepost op: 13 september 2008, 02:44:52 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'179144\' date=\'13 September 2008, 01:16\']Anna, ik denk niet dat het klopt hoor, dat ze jurken van minder dan 1000 euro niet vermaken - er zijn genoeg bruidswinkels waar je jurken kunt kopen die goedkoper zijn dan 1000 euro en je kunt ze daar gewoon op maat laten maken. Is niet bij de prijs inbegrepen, maar dat is het bij jurken van duurder dan 1000 euro ook niet (altijd).

Anastasi is denk ik een goede keuze, zij maakt jurken helemaal op maat precies zoals je wilt voor een redelijke prijs.

Avenue zit midden in Rotterdam op het Lijnbaanplein als ik me niet vergis. Ik heb mijn jurk daar gekocht maar ben achteraf niet helemaal tevreden over de service. Jurken zijn daar over het algemeen wel duurder, boven de 1000 euro in ieder geval denk ik. Ik ben benieuwd welke jurk je uiteindelijk koopt/laat maken en waar!!

Trouwens, complimenten voor je Nederlands. Russisch en Nederlands lijkt in niets op elkaar en Nederlands is een van de moeilijkste talen ter wereld. Petje af dat je hier gewoon in het nederlands schrijft en nog goed begrijpelijk ook![/quote]

Nu lijkt Russisch me ook niet al te makkelijk maar ja...

Ik heb ook bij Avenue mijn jurk gekocht. Ben redelijk tevreden al heb ik wel het idee dat het een soort fabriek is. En alles is daar duur. Voor een stola (lees lapje amper afgewerkte stof) vroegen ze 119 euro! Na een beetje gezeur van mij kreeg ik wel de schoenen gratis. Mijn jurk was 1450 euro maar daar kwamen nog 180 euro vermaakkosten bij. En dan natuurlijk nog hoepel, linger, sluier, schoenen (gratis dus bij mij) en kousen... bij elkaar meer dan 2000 euro.

Lijkt me trouwens wel cool. ff heen en weer naar china en nog goedkoper uitzijn ook! O maar je moet trouwens wel oppassen met invoerrechten want als ze er achter komen moet je invoerrechten betalen over wat de jurk hier waard zou zijn...
« Laatst bewerkt op: 13 september 2008, 02:48:19 door debby82 »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #11 Gepost op: 13 september 2008, 08:44:17 »
Russisch is ook moeilijk. Ik heb het 13 maanden gestudeerd en toen kon ik het redelijk lezen. Overigens wel allemaal weer weggezakt, want het is wel een taal die je actief moet blijven gebruiken wil je het je goed herinneren (met name ook omdat de woordenschat nergens mee te vergelijken is).

Avenue is ook een fabriek. Dat was mijn probleem ook. Bij problemen heb je pech, geen persoonlijke behandeling, strak vasthouden aan regeltjes en mierenneuken (excusez le mot) over kosten. Ik was bij elkaar ook meer dan 2000 euro kwijt.

annakrylova.nl

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #12 Gepost op: 13 september 2008, 14:06:23 »
Dankjulliewel:)  Ja russische is een moelijke taal:) Voor mij Nederlandse taal is helemaal niet moelijk:)  Ik maat vaak type-foutjes, maar spreken/begrijpen kan ik goed:) Maar ik heb al 5 jaar nederlandse vriend, dus wij spereken al 5 jaar nederlands.


Nou mijn alle russische vrindienen in Den Haag, even op vakantie in Rusland, dus ik wacht hun nog om te kijken wat zij willen. Maar zij hebben mij al zoooo vaak gezegt dat zij dit jaar naar china willen met mij, dat ik weet zeker dat zij het zeggen:) Vind ik ook cool heen en weer naar China gaan, want ik  ben zelfstandige ontwerper, dus hoef niet  vakantie vragen van werk, haha:)

Allen maar ik weet zeker dat behalve jurk zal ik daar nog 30-40 kg kleding/schoenen/tasje koop, dus kom in elk gevaal  boven 2000 euro!:)

Bedankt voor tip met invoerregels- volgens mij is alles boven 180 euro moet je declareren, ik dat dat het bedraag ook neit hoog is, misschien 25 euro voor declareren. of niet? Weet het iemand?

annakrylova.nl

  • Gast
Wie Heeft In Nederland Zo'n Jurken Gezien?
« Reactie #13 Gepost op: 13 september 2008, 14:17:17 »
Ik heb site van Anastasi bekijken- ik vond niet echt modelen die ik erg mooi vond. ik heb hun email gestuurd met aantal foto's en prijs opgevraagt als zij het maken kunnen als op foto.
Ik zie wel goed verschill al op foto's van collectie modellen en modelen uit fabriek in China. Die laatste wat ik ehb opgestuurd kan ik wel zien dat het beteke kwaliteit is en niet zo poespas. ik wil namelijk een simpele jurk maar met wat extra. Gewoon witte jurk of normale voor 300 euro kan je kopen is een gewoon - die zal daarna niemand herinneren. Maar gekijke tijd wil ik niet 2000 uitgeven voor mijn droomjurk die gaat ik kast hangen later.

Als op Avenu jurken kosten boven 1000 euro en niet zo goed service, dan kan ik net zo goed naar Honeymoon.nl gaan en daar iets voor 1200-1300 komen met perfecte service denk ik

Misschien zal ik geluk hebben en  niet duur jurk vinden die mij precies op maat past en hoeft nikst  veranderen woorden:))

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards