collapse

Auteur Topic: Augustus 2013  (gelezen 205899 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #825 Gepost op: 19 augustus 2013, 08:54:21 »
Inderdaad helemaal niet verwacht...ik ben natuurlijk al, uhm, 43 en ondertussen wonen onze vrienden over heel Nederland verspreid. Dus dit was echt een reactie van met stomheid geslagen, ontroerend lief en superleuk dat iedereen elkaar zo al van te voren een beetje leert kennen.

Tja, kilo's en bruidsjurk...na gisteren ook hier een puntje van op letten. Donderdag laatste pas gehad maar de jurk moest nog twee centimeter ingenomen worden. Alle bruiloftsstress en spanning rond mama's situatie kost wat ruimte maar.....de laatste dagen denk ik is dat omgekeerd dus hier even oppassen want extra plooitjes staat niet mooi en zit niet lekker!

Grappig nieuwe email! Nog helemaal niet aangedacht ik word natuurlijk rondom al een beetje geplaagt met bijna mevrouw...

Moniek, ik ben reuze nieuwsgierig naar je verhalen en vooral hoe je na alle bruiloftsdrukte nu weer gewoon in het leven staat...

Vickylucky, gelukkig is ook de voorkant mooi...net nog even gekeken!

Ook wij zitten steeds te spieken naar de weersvoorspellingen. Al ligt er wel een mooie omslagdoek en ook twee paraplu's klaar wij hopen toch op droog weer. Ook wel handig als het de dag, cq dagen, ervoor droog is, omdat we in een natuurgebied aan de rivier met strandje foto's gaan maken. Ach, misschien ook mijn gebloemde laarzen klaar zetten.

Zo nu toch maar aan deze dag beginnen, al zegt mijn lijf anders. Straks naar de kapper.....

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #826 Gepost op: 19 augustus 2013, 09:29:46 »
Owje, nog maar 4 nachtjes!!! Hier is de spanning toegeslagen Hahah. Daarom gaan we vandaag op onze eerste vakantiedag heerlijk naar de sauna. Wel op badpakdag, want anders ga ik echt niet hoor!!
Morgen ga ik met mijn nog even naar een begrafenis, van een oude kennis van haar. Mijn vader kan niet mee (moet met paard en koets naar een 50-jarige bruiloft), dus ik vergezel mijn moeder even. Woensdag ga ik de taart afmaken. En donderdag wordt het de dag van inrichten van lunch-locatie.
En dan is het al zover. Ze geven goed weer aan!! We wachten rustig af....
Dens, hope, blijbruidje en Aafjes, als ik hier niet meer ben voor die tijd, geniet ervan!! Tab, voor jou zaterdag een heerlijke dag gewenst.
En voor de rest, nog een weekje extra en dan komt jullie dag er ook zo aan!!

Groetjes!!!

blijbruidje

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #827 Gepost op: 19 augustus 2013, 09:46:47 »
Hallo allemaal!

@iedereen die deze week trouwt: NOG MAAR EEN PAAR NACHTJES! 4 voor mij om precies te zijn. Het voelt een beetje surrealistisch, ik kan het gewoon bijna niet geloven dat ik vrijdag aanstaande ga trouwen!!!

Ik ben vrijdag mijn jurk gaan afpassen. We hadden om 11 uur een afspraak (had mijn moeder weer meengenomen). Toen bleek dat er toch nog wel het een en ander moest worden ingenomen. Ze dachten dat ik volgende (dus deze) week nog wel een keer terug zou komen, maar ik heb gezegd dat ik hem toch echt dezelfde dag mee wilde nemen. Dus mochten we om 4 uur terug komen, weer de jurk aangetrokken. En helaas, nog steeds niet helemaal perfect. Toen hebben we gewoon in de winkel zitten wachten. Om half 7 mocht ik hem uiteindelijk mee nemen. En nu hangt ie te wachten bij mijn vader thuis!!!

Mijn aanstaande had zijn vrijgezellen dit weekend. En gelukkig: geen stripper  :biggrin:. Wel: lunch, paintball, bbq, champagne sabreren, stappen, met zn allen in een huisje slapen en lekker brak ontbeten. En toen heeft hij de rest van de dag thuis op de bank gelegen met paracetamol binnen handbereik haha.

Ik moet nog werken tot en met woensdag.  :blink:

@Moniek: fijn dat jullie een mooie huwelijksreis hebben gehad.

Ik wil eigenlijk op iedereen reageren maar ik moet aan het werk. ZUCHT. Fijne dag ladies!

Dens

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #828 Gepost op: 19 augustus 2013, 09:49:12 »
Ik ga ook alvast even alle mede 23-08-2013 (en 24-08-2013) bruidjes een geweldig mooie dag, en heel veel geluk voor de toekomst toewensen.. Geniet er dubbel en dwars van dames!

ik kan niet beloven dat ik voor die dag nog tijd heb om hier uitgebreid langs te komen..

Na de 23e kom ik heel snel verhaal doen en foto's delen via de mail!


Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #829 Gepost op: 19 augustus 2013, 10:37:00 »
Ook van mij alle 23-08 bruidjes een hele mooie en fijne dag! Natuurlijk ook alle andere augustus bruidjes hoor.

@taarten, nog steeds niet geregeld! En van iedere vestiging iemand naar de bakker sturen wil lief niet....vindt hij raar.....Ja joh ik snap het ook niet.....

Ben aan het werk, vandaar ff kort! Wie weet van de week nog ff wat langer maar denk't niet.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #830 Gepost op: 19 augustus 2013, 12:35:18 »
Nou ook van mij dan maar even een kort berichtje (zit ook op m'n werk en moet nog heel veel afronden voor m'n vakantie :dry:)
Ook ik wens iedereen -of ze nou op 23 of 30 augustus trouwt- alvast heel veel plezier en een heerlijke, zonnige, relaxte trouwdag!!!! :applaus:

Zelf denk ik dat ik, zeker na woensdag als ik vakantie heb, nog wel even langs kom waaien hier op het forum maar je weet het nooit! :)

blijbruidje

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #831 Gepost op: 19 augustus 2013, 15:42:40 »
Nemen jullie trouwens iets van een clutch/handtas mee of geven jullie gewoon alles aan iemand anders? :confused:

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #832 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:02:30 »
Ik maak een mooie tas die ik de hele dag mee laat sjouwen door mn 'personeel'  :biggrin:

Ik zit al n tijdje zo  :jawdrop: op de bank, krijg net een mailtje dat we voor de cupcakes 80 euro moeten betalen... Terwijl we op haar prijsindicatie op de helft hadden gerekend...  Denk dat ik ze dan toch zelf ga maken...

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #833 Gepost op: 19 augustus 2013, 22:33:51 »
@blijbruidje: ik geef onze ceremoniemeesters ook een tas mee. Moet er niet aan denken om de hele dag een tasje mee te moeten zeulen!
@VL wat idioot inderdaad dat het zoveel duurder is dan verwacht. Hoe kan het nou ineens zoveel duurder uitvallen, hadden jullie daar geen afspraken over gemaakt? En heb je nog tijd en puf om zelf cupcakes te maken? Haal jezelf niet teveel werk op de hals hè?

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #834 Gepost op: 19 augustus 2013, 22:43:30 »
@ Tas: Ik had gewoon mijn eigen tas mee die ik aan de rolstoel van mijn moeder heb gehangen.  :biggrin: Ik had een reistandenborstel, kleine tube tandpasta, kleine bus deo, kleine bus haarlak en paracetamol bij me.

@ Gat: Het is inderdaad wel een gat waar je in valt. Meer dan een jaar waren we bezig met de voorbereidingen en dan is het opeens allemaal voorbij. Ik heb nu tijd over, hahaha.. Ik was, voordat mijn moeder in het ziekenhuis kwam, begonnen met een thuisstudie. Mijn moeder mag komende vrijdag weer naar huis en dan wil ik ook mijn studie weer oppakken.

@ Tips: Ik wil jullie alleen meegeven dat je enorm moet genieten van de dag, want het is allemaal zo snel voorbij! En heel cliché;  Maak je niet te veel zorgen.. Ook al was ik zelf een enorme stresskip ( en af en toe een bridezilla..  :blush:) in de laatste week, achteraf was het allemaal nergens voor nodig..

@ TAB: Leuke bedankjes!! En je enveloppendoos is ook erg gaaf geworden!

@ Vilickylucky: Mooie jurk!! En ook de voorkant is erg mooi!  :biggrin:

Hier is het gewone leven inderdaad weer begonnen. Mark is vandaag weer aan het werk en ik mag woensdag weer beginnen. Eigenlijk is er niet veel veranderd sinds onze bruiloft, alleen dat ik er nu om moet denken dat ik 'mijn man' zeg in plaats van 'mijn vriend'. En dat voelt nog wel wat onwennig.  :blush: Ik moet alleen nog overal mijn naam wijzigen.. Al heb ik geen idee waar ik dat allemaal moet doen..  :confused:

Alle bruidjes die vrijdag en zaterdag gaan trouwen; succes met de laatste voorbereidingen en een hele mooie dag gewenst!!  Ik zal aan jullie denken!!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #835 Gepost op: 19 augustus 2013, 23:01:44 »
@ tas, vergeet niet dat je ook al 'zeult' met je bloemen he.. hou je geen hand/arm meer vrij voor je kersverse man :)

actie cupcake is wel een beetje een vaag verhaal... ken degene via via en heb haar voor de kerst al eens gemaild of ze er oren naar had om de cupcakes voor ons trouwen te verzorgen. leek haar erg leuk en ze zou ons na de kersvakantie mailen over hoe of wat. er ging een hele tijd overheen en heb haar toen weer gemaild. of ze er nog aan had gedacht en toen ik vroeg naar de prijs benoemde ze het als het zal je de kop niet kosten ... euro en ze deed het af als een vriendenprijsje, prijs klonk ons goed in de oren en leek ons leuk om via een thuisbakster onze cc te verzorgen, so far so good aantal maanden erna (rond mei)heb ik haar op haar verzoek een aantal plaatjes gestuurd met het idee wat we hadden. hier reageerde ze niet op. ik heb haar toen na een maand nogmaals gemaild of ze de plaatjes had gezien en ze het nog zag zitten. weer geen reactie. heb toen ook ff op t forum gevraagd wat jullie vonden en uiteindelijk heb ik haar nogmaals gemaild met in gedachte als ze binnen een week niet zou reageren ik iemand anders zou regelen. ze reageerde toen wel binnen die week en stelde voor dat we een keer langs zouden komen om te bespreken hoe en wat, ze zou dan wat voor ons bakken en konden we kijken wat t lekkerst was. hobbel 2 was een datum afspreken... uiteindelijk kwamen we op een dag (telkens gingen er een aantal dagen over n mail heen, aantal opties waren al vertreken) maar de tijd was nog onduidelijk, haar ervoor gemaild, geen reactie, uiteindelijk 2 dagen van te voren nogmaals gemaild, toen wel reactie met dat mijn voorstel prima was (ik weet t, bellen is sneller, maar is niet mijn sterkste punt) wij daar naartoe, had 6 mini cupcakes gebakken met verschillende toppingen en smaken en denk een stuk of 12 gewoon formaat cupcakes, ook met verschill in topping en smaak e.d. as. en ik hebben denk van alle cc 4 gesproeft (doorsnijden en delen, haar dochter heeft er ook nog even bij gezeten en smikkelde lekker mee) en kwamen tot de uiteindelijke smaak en stijl. ze bood meteen aan om ze naar de locatie te brengen, toen we aangaven dat ze ook wel opgehaald konden worden was dit nergens voor nodig en bracht ze ze gewoon... haar vriendelijk bedankt en afgesproken dat ze een factuur op zou sturen. de afspraak was 28 juni, de factuur hebben we vandaag gekregen... waarop vermeld staat dat het totale bedrag inclusief bezorgkosten en proeverij zijn (de cc die over waren, zijn bij haar gebleven..)
wat mij t meeste steekt is dat ze alles heeft afgedaan met dat komt wel goed en dat t een soort vriendendienst zou zijn, en dan uiteindelijk de hoofdprijs rekenen... over de kosten van de proeverij heeft ze het nooit gehad en t bezorgen dwong ze nog net niet op...

en haal mezelf niets teveel op mn hals hoor, maar alles is al zover geregeld dat ik andere crea projectjes aan het verzinnen en uitvoeren ben :) dus een paar cupcakes tussendoor kan best ;) van alle kanten word er ook hulp aangeboden :) dus komt helemaal goed, ben alleen heel benieuwd naar haar reactie op onze mail..

blijbruidje

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #836 Gepost op: 20 augustus 2013, 08:39:14 »
Vilickylucky: succes met de cupcakes! Mss stiekem toch ook wel lekker om nog even bezig te zijn he?

Ik ben wederom op mijn werk, vandaag nog en morgen.

Ik moet zeggen dat ik een beetje cold feet begin te krijgen!!

Hope

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #837 Gepost op: 20 augustus 2013, 11:25:28 »
Dag meiden!

Hier aan deze kant erg druk met van alles.. en t meest lastige is, dat ik voor mijn werk ook echt weg ben, en een aantal avonden niet thuis slaap.. heel vervelend als er thuis wat dingetjes afgerond moeten worden. Vandaag laatste dag werken en dan morgen mn to do lijstje beginnen af te werken.

Wat spannend he.. nog maar 3 nachtjes slapen! Ik heb er echt onwijs veel zin in, geen cold feet hier, een beetje gezonde spanning alleen.

Afgelopen zaterdag ben ik verrast met mijn vrijgezellenfeest! ik kwam thuis en daar stond mijn vriendinnenclub in huis met allemaal lekkere hapjes, surprise! heel erg leuk, ik moest een jurk aantrekken, een sjerp om met 'ja, ik wil'  en kettingen etc. daarna gingen we naar a'dam waar ik opdrachten moest uitvoeren op het leidseplein en daarna gingen we in een mooie sloep de amsterdamse grachten door onder het genot van champagne en lekkere snacks. super leuk! hierna weer wat opdrachten op het leidseplein en daarna heerlijk tapas wezen eten en nog even de kroegen onveilig gemaakt. een super dag! ook a.s. is diezelfde verrast met een vrijgezellenfeestje. allebei een topdag gehad!

Vrijdag ook mijn jurk opgehaald, oh wat genoot ik er van. Ik denk dat ik dit de allerleukste pas sessie vond! Een prachtige jurk, helemaal voor jou mooi op maat, die nu helemaal perfect valt. Ik heb heerlijk door de winkel lopen paraderen over de rode loper. Helemaal in mijn nopjes! Hier sloeg het ook echt toe, dat ik nu toch echt echt echt ga trouwen. Heerlijk!! Voor jullie herkenbaar die laatste pas sessie en het gevoel erbij?

VL, wat vervelend dat het zo raar loopt met de dame van de cupcakes! Een goede les voor de volgende keer; eerst een offerte opvragen met alle kosten. Heel vervelend dat ze deed alsof alles goed kwam, en dat ze persé wil komen leveren, terwijl je aangeeft dat dit niet nodig is, en hier uiteindelijk nog voor moet betalen ook.. ik doe het zelfs als gemeen af. Ook raar dat je moet betalen voor de proeverij! daar heb ik nog nooit van gehoord, dat je daarvoor moet betalen! En zeker raar als je er 4 geproeft hebt, en hebt moeten delen, en dat de dochter gewoon mee at en dat de rest nog daar achter bleef ook. Ik zou echt geen cent neerleggen als ik jou was. Het stroeve mailcontact had eigenlijk al een hint kunnen zijn... echt jammer! Hoop dat je er uit komt met haar.



piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #838 Gepost op: 20 augustus 2013, 17:01:50 »
Allereerst dames die de 23e of 24e gaan trouwen heel veel plezier gewenst!
Geniet van de laatste voorbereidingen en vergeet ook zeker niet te genieten op de dag zelf!! Het worden vast stuk voor stuk prachtige liefdevolle dagen!!

Whhaaaa voor ons (en de dames die ook de 30e trouwen) begint het nu echt op te schieten...  :biggrin:
Wij gaan hier gestaag door met de voorbereidingen. Zo zijn we druk met het oefenen van onze openingsdans. Maar het wordt leuk!  :applaus:
De bedankjes, tafelkaartjes en de dagindelingkaartjes zijn inmiddels af. Ook alle versieringen zijn af of zijn besteld en in huis.

Ook heb ik afgelopen weekend mijn vrijgezellenfeest gehad en het was super. We hebben voetgolf gedaan, is pitch en putt alleen dan met een voetbal. Echt hilarisch en super leuk om te doen. Daarna hebben we nog lekker gebarbecued. Vond het ook zo fijn dat iedereen elkaar meteen weer even gesproken heeft, aangezien velen elkaar alleen op onze verjaardagen zien en spreken.

@Hope: Jouw vgf klinkt ook als een topdag. Leuk dat je zo verast werd! En inderdaad super om je jurk aan te hebben, nu alles perfect past. Heerlijk gevoel geeft dat!

@Blijbruidje: Spanning hoort en jammer genoeg bij of wordt het echt ondraaglijk?

@VL:Wat een gedoe met de cupcakes....

@Moniek: Ja voor jou is het 'echte' leven weer begonnen. Lijkt me wel weer vreemd om aan het werk te gaan... Dan is het zo definitief voorbij.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #839 Gepost op: 20 augustus 2013, 19:31:43 »
Zoooooo dames er wordt hier toch nog behoorlijk veel geschreven in de laatste dagen voor onze huwelijken, leukleukleuk!!!!

Ik voel me een beetje hyper, hebben jullie daar ook last van? :blush:
Het voelt een beetje alsof alle laatste puzzelstukjes nu op hun plek gaan vallen, en ik vind het enorm spannend! Het geeft me ook veel onrust, ondanks alle lijstjes die ik heb gemaakt is m'n hoofd momenteel een chaos. En dan moet ik morgenochtend ook nog m'n werk afronden want vanaf morgenmiddag heb ik....VAKANTIE!!!

Goed, ik zal eens even op iedereen reageren:

@Moniek: wat heerlijk dat je moeder a.s. vrijdag naar huis mag! Heeft ze jullie trouwdag overigens een beetje kunnen volhouden, hoe ging dat? En dat 'zwarte gat', daar ben ik dus ook een beetje bang voor...
Naam wijzigen, ja da's een goeie, ik zou ook niet weten waar dat allemaal moet. Ik heb het tot nu toe alleen op m'n werk gedaan! :) Jij trouwens ook veel succes weer met werken!

@VL wat ik uit je verhaal proef is inderdaad dat die cupcake-dame zéér onprofessioneel is. Echt stuitend en tenenkrommend om te lezen op welke fronten zij allemaal faalt (namelijk: alle!) Groot gelijk dat je nu lekker zelf gaat bakken, ze zoekt het maar mooi uit!

@blijbruidje: hoe is het met de stress? Probeer ook te genieten van de laatste voorbereidingen hè? ;)

@Hope: wat balen zoveel drukte op je werk (en inderdaad: nachten weg zijn) zo vlak voor je bruiloft! Je vrijgezellenfeest klinkt super gezellig! Voor wat betreft je gevoel bij de laatste passessie en het ophalen van je jurk: ik had precies hetzelfde!! Ik heb mijn jurk vanmiddag opgehaald en hij hangt nu op zolder...zo'n raar idee! Maar ik paradeerde er in de winkel ook driftig op los en wilde hem ook bijna niet meer uittrekken hihi!

@Piene: ook jouw vgf klinkt erg leuk, voetgolf klinkt interessant haha! En leuk is dat he, als je al je vriendinnen tegelijk spreekt!

Nou, ik meld me vast ergens in de komende dagen nog wel even hier, tussen het poetsen van het huis en het afstrepen van de laatste dingen op m'n lijstjes door... :biggrin:

blijbruidje

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #840 Gepost op: 21 augustus 2013, 08:29:08 »
@Piene, je vrijgezellenfeest klinkt supergezellig!

@Hope, inderdaad balen dat het nog zo druk is op je werk. Same here.

@TAB, ja voel me ook wel een beetje hyper.

Vandaag mijn laatste dagje werken, heeerlijk!  :applaus: Ik ben gisteren vast begonnen met mijn koffer inpakken en dingen wassen die mee moeten op vakantie, dat was wel heel rustgevend.

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #841 Gepost op: 21 augustus 2013, 13:41:17 »
Oké, ik heb de hele tijd geroepen dat ik nergens last van heb, zenuwen ofzo. Maar net schoot me ineens in mijn hoofd....wat nou als heel veel mensen onze kaart nooit hebben gehad. Zitten we straks met een feestje zonder mensen.......maar ik blijf ontkennen dat ik nerveus ben.....!

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #842 Gepost op: 21 augustus 2013, 15:30:36 »
Zolang ik bezig ben, valt het met de zenuwen mee. Maar dichtende als ik wakker word.... Haha hoort erbij zullen we maar denken.
De bruidstaart is af, heb een foto naar de mail gestuurd!

De cd voor in het gemeentehuis hebben we ook even laten testen. En die doet het gelukkig ook. En mijn a.s krijgt de kriebels voor de openingsdans. Nu oefenen we elke avond even. Hahah..

De eerste kaarten met felicitaties zijn al binnen, we kregen er zo maar 5 tegelijk!! Er zat er zelfs 1 bij met een VVV-bon!!

Van ons mag het gebeuren, nog maar 2 nachtjes....

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #843 Gepost op: 21 augustus 2013, 15:49:58 »
Hier ook veel aan t malen en in mn hoofd aan t doorlopen... Moet alleen nog een week langer dan jullie  :blush:

Mooie taart bianca!

@cupcakes, t eerste voorbereidende werk is al gedaan, hoe t is gegaan baal ik echt wel van... Alle stroeve communicatie vooraf was inderdaad een voorteken, maar omdat t een via via adresje was, wilde ik haar t voordeel van de twijfel geven! Ach uiteindelijk is t meevaller want t zelf maken is altijd goedkoper dan ze laten maken :)

Succes met de laatste loodjes meiden!

blijbruidje

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #844 Gepost op: 21 augustus 2013, 17:47:05 »
ZO! Mijn out of office staat aan. Het genieten kan beginnen.  :biggrin:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #845 Gepost op: 21 augustus 2013, 20:49:11 »
ZO! Mijn out of office staat aan. Het genieten kan beginnen.  :biggrin:

Die van mij ook! (al sinds 12:00 vanmiddag). YESSSSSSSSSSSSSSS!

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #846 Gepost op: 22 augustus 2013, 10:34:55 »
Ik mag vanmiddag al ingetrouwd afscheid nemen...en straks terug komen als mevrouw...

Nog ruim een week en oh wat is dit spannend! Ik wil van alles en soms doe ik helemaal niets...gewoon omdat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Maar vanmorgen de garage, onze ontvangstruimte, leeggeruimd en de eerste start gemaakt. Nog lang niet af maar het is zo leuk om te zien wat je al die tijd samen hebt bedacht komt nu in werkelijkheid echt zo uit, heerlijk! Ik heb ons prille begin dus maar even gemaild met foto...

Nu boodschappen en dan mijn laatste middag als ongetrouwd aan de slag...

En voor de bruiden die morgen eindelijk JA zeggen, het wordt natuurlijk onvergetelijk en genieten gaat vanzelf omdat het samen is met degene waar je zo van houdt en omdat er om jullie heen allemaal mensen zijn die dat liefdesgevoel graag willen voelen, veel plezier en wij wachten op alle spannende, grappige en ontroerende verhalen met foto's!!!

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #847 Gepost op: 22 augustus 2013, 11:26:35 »
Wij 'mogen' vandaag niet komen helpen om de middag-locatie aan te kleden. Het blijft voor ons dus een verrassing. Inmiddels wel al diverse app-jes gehad hoe we het een en ander willen Hahah, dus dat gaat helemaal goed komen.
Voor degene die volgende week trouwen... De zenuwen komen nu op, maar in de loop van volgende week wordt het vanzelf weer minder, omdat je er dan zo mee bezig bent en alles mooi ziet worden, tenminste dat was bij ons zo.

Vandaag zijn we lekker in huis aan het rommelen, zodat we in een opgeruimd huis terugkomen en voordat we op vakantie (dinsdag) gaan lekker niets meer hoeven te doen!!

Vanavond ga ik bij mijn ieders slapen en mijn zus komt daar ook slapen, hebben we nog een ladiesnight, gezellig!!! Hopelijk slaap ik een beetje...


Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #848 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:07:04 »
Wauw, het komt nu ECHT heeeeeel dichtbij voor jullie, Aafjes, Bianca, Hope, Dens en blijbruidje!!!!

Ik kan beamen wat Bianca zegt: de laatste dagen komt er inderdaad een soort rust over je omdat je dan echt alleen nog maar de áller-állerlaatste kleine dingetjes hoeft te doen.
Hoewel, klein...ik heb vandaag samen met mijn a.s. nog het hele huis schoongemaakt (vooral de benedenverdieping en de wc's), omdat we het een beetje netjes willen hebben voor de bijna 20 (!) mensen die hier zaterdag komen voor ons ontmoetingsmoment en de lunch.
Na het poetsen hebben we lekker even samen in de stad geluncht en even geshopt (lief moest nog een riem voor bij z'n trouwpak, echt iets voor een man om dat dan pas 2 dagen voor je bruiloft te kopen, haha!) We hebben ook een mooie koffer voor onze huwelijksreis gekocht, yeah!!!!

Nu ga ik zometeen alvast een begin maken met het inpakken van de tas die we op onze trouwdag bij ons willen hebben, en ik wil wat steekwoorden opschrijven voor mijn dankwoordje dat ik ergens halverwege onze feestavond wil doen. Ik wil het niet helemaal uitschrijven, maar wel een paar namen/dingen opschrijven die ik niet wil vergeten te noemen, ik ben bang dat ik anders door de vermoeidheid/zenuwen/alcohol (of een combinatie daarvan) iets vergeet! :blush:

23 augustus-bruidjes HEEEEEL VEEL PLEZIER MORGEN!!!!!!! Geniet, geniet en geniet!!!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #849 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:11:31 »
Tis toch eigenlijk ook te bizar dat we allemaal al zo'n tijd bezig zijn met voorbereiden... En nu is t al bijna zover!

Enne ik kan niet wachten tot die rust  :blush: laat maar komen! Hahaha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards