collapse

Auteur Topic: Kippie Is Getrouwd!  (gelezen 9877 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kippie

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Gepost op: 31 mei 2010, 10:33:47 »
Eindelijk kan ook ik over mijn bruiloft vertellen. Op vrijdag 28 mei was het zover, maar ik zal mijn verhaal donderdag beginnen. Ik heb altijd gedacht dat ik een kort verslagje zou typen, maar daar ben ik toch niet in geslaagd  :)

Donderdag hebben we met vrienden en familie de laatste voorbereidingen getroffen voor onze bruiloft. We waren gelukkig snel klaar met  de voorbereidingen. 's Middags zijn we naar het kerkhof geweest om het graf van mijn vader te bezoeken. We hebben sterretjes afgestoken en bij zijn afwezigheid stil gestaan, echt een mooi en emotioneel moment.
Daarna zijn mijn (toen nog) vriend en ik onze eigen weg gegaan: hij op weg naar zijn ouders, ik samen met mijn moeder en zus naar mijn appartement. We hadden een meidenavond gepland: lekker badderen, heerlijk eten en daarna een filmpje kijken.

Vrijdagmorgen begon al vroeg, ik werd om 6 uur wakker en een kwartiertje later stond mijn moeder klaar met een beschuitje met aardbeien. Even snel douchen en om kwart over 7 stonden we al bij de kapper op de stoep. Het kappen en make-uppen was erg leuk en ging gesmeerd. Toen we klaar waren kwamen onze fotografen er net aan en zijn we meteen naar huis gegaan om me in mijn jurk te hijsen.

Niet veel later kregen we een belletje dat mijn vriend eraan kwam. Mijn moeder en zus stonden ze al toe te wuiven vanaf het balkon. Voor mij werd het toen pas echt spannend. De eerste aanblik was zo'n leuk moment, iedereen stond buiten samen met mijn vriend en hij zag er zo super sexy uit in zijn pak. Gelukkig vond hij mij ook erg mooi.  :)
Daarna zijn we bij mijn zus thuis gaan ontbijten, ze woont drie deuren naast ons. Dat was echt een heerlijk rustig en gezellig moment met de twee gezinnen samen.

Na het ontbijt zijn we foto's gaan maken. Eerst bij ons in de wijk, daarna zijn we 's-Hertogenbosch in gegaan. Daar ontmoeten we onze bruidsmeisjes die bij de laatste etappe van het foto's maken aanwezig waren.
Om kwart voor twaalf liepen we samen met de twee meiden naar het stadhuis waar we door onze gasten werden opgewacht. Erg leuk om iedereen te zien en om de reacties van mensen te horen.

Om twaalf uur begon de ceremonie, de ambtenaar had een erg leuk praatje voorbereidt en we verrasten al onze gasten met onze nieuwe achternaam, mijn man heeft besloten om mijn naam aan te nemen!!   :wub:

Met de daggasten zijn we doorgelopen naar het Groote Genoegen, een leuk eettentje waar we op het dakterras een uitgebreide lunch hebben genoten.

Hierna zijn we naar de Lutherse kerk gegaan waar we een persoonlijke ceremonie hebben gehouden. Dit was echt wel een hoogtepunt van de dag. Het thema van de dienst was ”op de ene weg”. Hier hebben we persoonlijke trouwgeloften uitgesproken en hebben we aan onze dierbaren gevraagd een steentje aan ons huwelijk bij te dragen. De dienst werd afgesloten met een champagne toost.

Daarna zijn we met ons gezelschap door gelopen naar café CinQ, waar we de rest van de dag zouden verblijven. Onze gezinnen hadden een geniaal stukje voorgedragen, gebaseerd op een uitzending van Hart van Nederland. Wat hebben we gelachen.
Na de BBQ was er een taartenbuffet en deze was er ook voor onze trouwborrel gasten.
Na de borrel hebben we ons even opgefrist, mijn man een nieuwe blouse aan en ik smokey eyes voor het feest.

We hadden in eerste instantie een openingsdans in gedachten waar we ook al een hele tijd voor hadden geoefend, maar toen mijn vriend begin april ziek werd is dat helemaal stil komen te liggen. Om geen extra stress en inspanning voor hem te veroorzaken hebben we dus ook besloten om onze wilde openingsdans plannen te laten varen en gewoon met een groep vrienden op "I got a feeling" de avond te beginnen. Ik  heb bijna de hele avond op de dansvloer gestaan. Dansen was voor mijn man wel een behoorlijke inspanning maar toch heeft hij voor mij een stukje gehakt op "Wonderful days"... helemaal geweldig!! :wub:
Om half 2 hebben we het feest afgesloten met maar liefst twee eind nummers ("Just Say Yes" en "Don't stop me now) . De zaallichten gingen uit en de glow-in-the-dark sticks werden tevoorschijn gehaald. Dat was echt een super intiem en sprookjesachtig moment.
Na afloop is onze familie nog even meegelopen naar het hotel, waar wij onze nacht in het bubbelbad afsloten.

Het was echt een TOP dag. Wat is  het heerlijk om de liefde die je voor elkaar voelt met al je vrienden en familie te delen. En wat hebben onze gasten er toch een fantastische dag van gemaakt voor ons.

Gelukkig heeft mijn man de hele dag kunnen volhouden en zijn al onze dromen voor de dag uitgekomen. Ik kan eigenlijk niets bedenken wat niet super was. Soms gebeuren er wel dingen waarvan ik van tevoren had bedacht dat ik ze eigenlijk niet wilde... maar die zo leuk uitpakten dat ik blij ben dat het toch zo is gegaan.
- Samen de eerste taart aansnijden, en deze aan elkaar voeren: vond ik altijd zo suf, maar toen we het toch gewoon deden was het een super leuk moment
- Een slow-dance nummer: daarvan vond ik feesten altijd zo inkakken, maar toen we eindelijk midden op de avond samen rustig op de dansvloer stonden te midden van al onze vrienden was het nou net een  erg mooi moment. En het trok iedereen naar de dansvloer.
- Opgetild worden: dat was zo ongeveer mijn grootste angst. Maar schijnbaar hadden vrienden van mijn man er al de hele avond op zitten azen, dus bij het laatste nummer gingen we allebei de lucht in. Eerst had ik nog zoiets van "Neeeeee", maar toen ik eenmaal op hun schouders zat vond ik het érg leuk.  
 
De foto's van de fotografen zijn nog niet binnen, die houden jullie nog van me tegoed. Maar we hadden een heel leger aan paparazzi bij ons, dus er zijn al wel wat amateur kiekjes die ik met jullie kan delen.

Edit (17/6): Ik heb op de volgende pagina wat foto's geplaatst van de fotografen.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2010, 19:12:23 door Kippie »

Femke

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2010, 10:39:45 »
heb nu geen tijd voor het verslag, maar de foto's zien er super uit, wat een leuke jurk en dat boeketje is geweldig!!!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2010, 10:46:23 »
WAAAAAAAAAAUW! wat super! en wat fijn dat je man de hele dag doorkon! Mkisschien werkte het op dat moment een beetje 'genezend' omdat je zoveel liefde krijgt.! erg wauw! en wat zagen jullie er goed uit!

wat heb je trouwens voor boeket? ziet er zo leuk uit!

veel plezier in jullie wittebroodsweken!

Suusjeuh

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2010, 11:03:02 »
Wat een bijzondere jurk en boeket heb je zeg! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

suzan1983

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2010, 11:08:08 »
Alleen even de foto's gespiekt, later zl ik het verslag lezen.
Wat apart zeg zo een korte jurk. Wel mooi.

Gefeliciteerd en lekker nagenieten samen!

_M_

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2010, 11:19:06 »
Wow kippie! Zo te lezen was het een fantastische, vooral liefdevolle dag. Gefeliciteerd!
Jullie zagen er ook geweldig uit. Mooi outfits (die jurk is gaaaaaf!) en stralend van geluk...

Kippie

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2010, 11:24:17 »
Bedankt!
Het was inderdaad zo'n heerlijke liefdevolle dag. Alleen al daarom is trouwen heerlijk.

Ik heb samen met mijn schoonmoeder mijn boeket gemaakt van broches (nou ja, ik zat er mooi bij te zijn en heb aangegeven waar ik welke broche wilde hebben).

Femke

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2010, 12:07:21 »
heel leuk!

Sh@ron

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2010, 12:18:23 »
Gefeliciteerd! leuk verslag en mooie foto's

Had eigenlijk verwacht n.a.v. je ava dat je roze schoenen aan zou hebben :tongue: haha

Samenfreek

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2010, 12:20:34 »
Verrassend, maar heel mooi zo'n korte jurk.
Heerlijk om te dansen denk ik   :biggrin:
Gefeliciteerd nog!

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2010, 12:42:29 »
Gefeliciteerd!! Jullie zagen er erg mooi uit!
Klinkt echt als een droomdag, geniet er lekker van!


chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2010, 13:07:32 »
Gefeliciteerd Kippie! Leuk om je verslag te lezen en jullie zagen er inderdaad prachtig uit. Alweer zo'n geweldige korte jurk  :wub:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2010, 13:11:44 »
Van harte gefelicteerd met zo'n prachtige dag.
Jullie zagen er echt prachtig uit!!

daanbanaan

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 31 mei 2010, 13:29:37 »
Wat een geweldige jurk, zo te horen een geweldige dag!

CCBloom

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 31 mei 2010, 14:11:54 »
jurk is briljant, echt mooi! :-) Boeket vind ik echt een superidee en ziet er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk uit.....dat ik daar niet aan heb gedacht, 21 aug 2009 ;-)

Heel erg gefeliciteerd, het klinkt als een prachtige dag! Mag ik vargen hoe je man zo ziek komt? Veel beterschap voor hem, hij zag er alvast prachtig uit :-)

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2010, 14:28:36 »
Wauw, wat zagen jullie er geweldig uit! En als ik zulke prachtige benen had dan was ik ook voor een korte jurk gegaan! Mooi!!!
Jullie dag klinkt heerlijk, wat moet het fijn zijn om, zeker na alle zorgen van de afgelopen tijd, zo'n liefdevolle dag mee te maken.
Van harte gefeliciteerd :)

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 31 mei 2010, 15:18:33 »
Gefeliciteerd!!
Fijn dat het uiteindelijk zo'n superdag was, ondanks alle tegenslagen vantevoren. Jullie zien er beiden geweldig uit! Geniet nu lekker van het getrouwde leven en van het liefdevolle gevoel dat je hebt overgehouden aan jullie te gekke dag!

Trouwring

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2010, 15:39:25 »
Wauw, gefeliciteerd! Wat een bijzondere jurk en een mooi boeket, zo te lezen was de dag ook bijzonder :biggrin: En wat een snel verslag, leuk om te lezen :) Geniet er lekker van!

blonky1986

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2010, 16:01:41 »
Wow jullie zagen er echt prachtig uit! Ik ben echt helemaal verliefd op je jurk, mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat voor merk het is?

Heel fijn dat het zo goed ging met je man die dag, is heel vervelend als je chronisch ziek bent en ik hoop dat hij zich er doorheen weet te slaan!

randstadmeisje

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 31 mei 2010, 19:19:12 »
Wauw wat zagen jullie er cool uit, jouw jurk en boeket  :wub:
En ongelofelijk stoer dat je man jouw naam draagt!

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 31 mei 2010, 19:26:52 »
Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! :biggrin:

Alsnog gefeliciteerd!!

Vind je boeket ook echt heel mooi!!! :biggrin:

Broekkie

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 31 mei 2010, 20:29:24 »
super hoor zon korte jurk, helemaal leuk!!!!!!!!!
gefeliciteerd

Marry24

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 31 mei 2010, 21:37:54 »
Gefeliciteerd! Juliie zagen er super uit :biggrin::D volgens mij heb ik van je jurk de lange versie gezien:D helemaal super ook je boeket:D

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 31 mei 2010, 21:51:45 »
Gefeliciteerd, en wat was het een mooie dag he kippie :rolleyes:  wij zijn ook getrouwd op 28 mei :biggrin:
groetjes

~M*M~

  • Gast
Kippie Is Getrouwd!
« Reactie #24 Gepost op: 31 mei 2010, 22:11:59 »
Van harte gefeliciteerd!
Wat super dat je man de hele dag heeft volgehouden!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards