collapse

Auteur Topic: Juni 2011  (gelezen 107523 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sabine80

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #375 Gepost op: 8 juni 2011, 19:41:30 »
Zodirect gaan we naar de locatie om te boel te versieren :)

alvast bedankt voor de felicitatie's!!

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #376 Gepost op: 8 juni 2011, 22:08:25 »
Sabine, geniet ervan morgen! gefeliciteerd alvast!

inge250284

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #377 Gepost op: 9 juni 2011, 09:10:39 »
Een super mooie dag sabine! En volgens mij valt t weer morgen ook reuze mee hoor!
Ik mag nog een weekje wachten tot de 18e, hoop dan ook op mooi weer. helaas hebben we het niet in de hand.
Vandaag, morgen, zaterdag en dinsdag nog werken. Woensdag vroeg ons bedje uit, dan komen ze de tent zetten en ze zijn er om 8 uur bij mijn ouders! heb er wel heel veel zin in!

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Juni 2011
« Reactie #378 Gepost op: 9 juni 2011, 10:07:48 »
Een geweldige dag gewenst, Sabine :biggrin:

xlns

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #379 Gepost op: 9 juni 2011, 10:34:04 »
Veel plezier vandaag Sabine, maak er een mooie dag van!!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #380 Gepost op: 9 juni 2011, 11:54:38 »
Een hele fijne en mooie dag Sabine!

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #381 Gepost op: 9 juni 2011, 12:27:23 »
Alvast gefeliciteerd en geniet ervan Sabine!!!

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #382 Gepost op: 9 juni 2011, 17:36:22 »
Wow Sabine heeft echt lekkerw eer! Niet te warm, niet te koud en lekker veel zon! Hopelijk is het de 24ste ook van dit weer! :biggrin:
Duim duim duim! :biggrin:

MichelleJ

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #383 Gepost op: 9 juni 2011, 17:42:02 »
Fijne dag nog Sabine! Tomorrow it's my turn!!!
Gaan vanavond nog maar even naar de film om even gedachten te verzetten, ik vind het zo SPANNEND!!!!

I&E

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #384 Gepost op: 9 juni 2011, 17:57:16 »
Sabine nog veel plezier vandaag en we kijken uit naar je verhaal !!

Bride from nijkerk.. ik vier het de 17 ook (het feest dan) dus zal er 1 op jullie drinken

en natuurlijk dinsdag eerst trouwen het komt erg dichtbij

inge250284

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #385 Gepost op: 10 juni 2011, 08:34:16 »
whaa hoop dat het de 18e (en de 17e natuurlijk ook) mooi weer is! krijg echt de kriebels van die weerberichten!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #386 Gepost op: 10 juni 2011, 08:41:38 »
Een hele fijne dag MichelleJ!!

Sabine80

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #387 Gepost op: 10 juni 2011, 09:50:57 »
We hadden schitterend mooi weer!

09.00 naar de kapper met de cm, daar was ik om 11.00 uur al klaar. Direct door naar het huis van mijn ouders
om mij om te kleden. Daar gewacht tot mijn aanstaande beneden stond voor het trap moment! super om je vriend
in zo'n mooi pak te zien staan!! Even een broodje gegeten en toen met de fotograaf en cm naar reuine Brederode,
daar foto's gemaakt en toen naar Huize Scheijbeek voor de ceremonie!

Ik ben weggeven door mijn vader en de hond even de ringen gebracht :) De trouwambtenaar heeft een mooie toespraak
gehouden. ik had af en toe wel mijn zakdoekje nodig.

Na de felicitatie's op de trap van Scheijbeek nog foto's gemaakt en toen naar Wijk aan Zee voor de receptie. Daar
waren een aantal buren van ons en veel collega's van mij :)

met een klein gezelschap hebben we daar gegeten, als nagerecht sneden wij de taart aan. Die was supermooi en lekker!!

OM 20.30 uur druppelden de gasten, vrienden en naaste collega's, binnen voor de feestavond. We hadden een super dj
en het was heel gezellig.

OM 01.00 gingen we naar huis, waar we alle kaarten hebben gelezen.

Wij kijken echt terug op een onvergetelijke dag!Michelle, het is hier nog bewolkt, hopelijk breekt gauw de zon door en kan jouw trouwdag beginnen!

Geniet er van!

inge250284

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #388 Gepost op: 10 juni 2011, 13:55:29 »
Ja zeker hadden jullie mooi weer, ik teken er voor!
de bruiden van dit weekend, heel veel plezier!

MichelleJ

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #389 Gepost op: 11 juni 2011, 15:51:26 »
We hebben een prachtige dag gehad!!!!

Het weer zat ons ongelofelijk goed mee! Half bewolkt en pas bij het diner begon het te regenen, maar toen waren wij allang binnen dus maakte het niets meer uit!
In de ochtend kwam visagiste bij mij voor haar en make-up. Mijn 2 vriendinnetjes waren erbij en iets later kwam mijn moeder met mijn jurk.
ook mijn vader en vrouw en mijn broer en vrouwen kwamen in de ochtend aan. Nadat de makeup en haar gedaan waren ging ik met mijn moeder mijn jurk aan doen. Toen kwamen bij mij pas de zenuwen, want voor die tijd was ik nog best relaxed (had ook goed geslapen) Rond 12 uur kwam Joost aan, eerst zijn familie bij ons naar binnen. toen begon ik wel echt te shaken!!! Ok, iedereen in de woonkamer, Joost stond in de gang. Klopte op de deur en BAM daar stond hij! En wat zag er fantastisch uit! Glimmend zilver pak met witte schoenen en riem. Hij stond toch ook wel te trillen (doorgaans nogal erg nuchter en niet gek te krijgen) en hij vond mij prachtig. HAd niet verwacht dat ik zo'n mooie jurk had. Hij bleef het zeggen dat hij me schitterend vond. Brok in de keel weggeslikt en het trillen nam ook langzaam af. Na bij ons een te hebben geluncht (er ging zowaar een krentebol in) stapten Joost en in de prachtige auto Jaguar.
Foto's genomen op een mooi plekje op de Loosdrechtse plassen. We hadden ruim de tijd en zijn rond half 3 rustig naar Breukelen gereden. Daar waren ondertussen onze daggasten aangekomen met een hele grote sloep. (daggasten hadden verzameld bij feestlocatie iets verder op aan de Vecht en gingen gezamelijk met een grote sloep naar het gemeentehuis)
Ook andere nieuwsgierigen waren aanwezig, Dat voelt echt bijzonder. Dat ook mensen die 'alleen' voor 's avonds de moeite nemen om te komen kijken bij de ceremonie.
onze BABS was fantastisch, we hebben heel veel complimenten over haar gekregen. Ze had een practig verhaal wat geen moment saai werd.

Ring en horloge gewisseld (joost draagt geen ring) en daarna hadden we een heuze Balkonscene!

Nadat de gasten weer in de sloep waren gestapt reden wij met de auto naar de feestlocatie. Geen taart, maar prosecco en amuse om te proosten.

Een heerlijk 3 gangen diner gehad wat bij iedereen in de smaak viel. Mooie ontroerende speeches aangehoord van ouders, vriend en getuige.

Het feest begon rond half 9. DJ draaide goede muziek en iedereen vermaakte zich goed op de dansvloer of bij de bar.
Openingsdans van Pulp Fiction was een topper. lekker gek getwist en aan het eind van het nummer de ouders de dansvloer opgetrokken.

Rond half 1 stapten Joost en ik de taxi in naar het hotel. Hier sliepen mijn ouders ook. Vanmorgen lekker uitgebreid gebrunched met ouders en schoonouders en lekker nagepraat. Zojuist alle lieve kaartjes gelezen en cadeautjes uitgepakt. We zijn bijzonder verwend, hadden een top CM en fantastische vrienden en familie die de dag tot een prachtige onvergetelijke dag hebben gemaakt!

Hier nog wat foto'jes!!!en nog één

Charley

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #390 Gepost op: 11 juni 2011, 15:55:53 »
Wat een schitterende jurk Michelle, jullie zijn ook een mooi koppel. Ik vind je haarstuk ook supermooi. Gefeliciteerd met jullie geslaagde dag!

twijfeltje

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #391 Gepost op: 11 juni 2011, 17:00:47 »
Van harte gefeliciteerd!

Fijn dat jullie een mooie dag hadden.
Wat zag je er gaaf uit, schoenen maken het helemaal af!

Fee

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #392 Gepost op: 12 juni 2011, 23:19:02 »
Sabine en Michelle, hartelijk gefeliciterd! Leuk dat jullie zulke mooie dagen hadden.

Wat ons nu toch is overkomen. Mijn a.s. slaapwandelt wel eens vaker maar hij is kennelijk onbewust erg nieuwschierig naar mijn jurk. Mijn jurk hangt op mijn werkkamer, met de deur op slot, de sleutel er nog wel in.
Vannacht droomde mijn vriend dat hij moest opstaan van mij omdat we gingen trouwen. Vanochtend bleek de deur van mijn werkkamer half open te staan. :blink: We vermoeden dus dat hij vannacht toch weer eens uit bed is gestapt. De lakens zaten  nog wel over de jurk, dus veel heeft hij gelukkig niet gezien. Maar om erger te voorkomen, heb ik nu toch maar de sleutel verstopt.

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #393 Gepost op: 13 juni 2011, 17:21:54 »
Wow michelle! klinkt en ziet er super uit allemaal!!! gefeliciteerd en geniet van de witte broodsweken.


nog maar even en het is onze beurt.... pfff zit aardig in de rats over het weer.
Zelfs zo erg dat ik bezig ben om een back up trouwauto te regelen, geloof dat ik er aardig ziek van ga zijn als we die moeten gebruiken.
(uitleg: de trouwauto die we hebben is de jeep die mijn vader en oom in 1994 samen gekocht hebben. mijn oom -maatje- is er helaas niet meer en die auto is voor mij mijn droom auto)
De jurk is binnen en hangt nu bij mijn ouders, voor de rest ben ik nog aardig relaxed maar moet wel even aan de gang met mijn gelofte...

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #394 Gepost op: 13 juni 2011, 21:35:33 »
Wow Sabine en Michelle, dat klinkt als een super dag!

Michelle wat waren jullie mooi :)

Hier nog 11 dagen wachten... durf niet te kijken hoe het met het weer zit!

Afgelopen weekend nog wel lekker weggeweest! Heerlijk!

Fee

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #395 Gepost op: 14 juni 2011, 08:16:36 »
Bride from Nijkerk, jij laat dus niks aan het toeval over. :) Wel een goed teken dat je panning goed is gegaan want je hebt kennelijk tijd over.

Ik wil graag zsm na het huwelijk een mini-fotalbum maken voor de moeders. Die ze makkelijk mee kunnen nemen in hun handtas, dus zo'n ringbandje met pagina's van 7x10 cm. Ik kan ze alleen niet meer online vinden. Hebben jullie zoiets al gevonden?

inge250284

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #396 Gepost op: 14 juni 2011, 09:28:10 »
Hier begint de stress ook aardig toe te slaan. Zeker mbt het weer. Het lijkt er nu op dat t vrijdag nog aardig is, maar zaterdag als wij trouwen een klein drama. Maar, zoals onze ambtenaar aangaf, het weer is maar een heeeeel klein ding op deze dag. Daar heeft ze natuurlijk een punt.
Morgen komen ze onze (spiegel)tent zetten. Zo gaaf! Heb er echt zin in. Gister nog een voorproefje genomen bij onze band, die trad een paar dorpen verderop op. Super gezellig. Dus hoop gewoon dat ze het dak eraf spelen bij ons en dat iedereen een leuke tijd heeft. En dat weer, daar slaap ik dan gewoon de komende nachten slecht van hihi....

MichelleJ

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #397 Gepost op: 14 juni 2011, 10:20:28 »
Thanks voor de complimenten  :rolleyes:
Wij gaan zo lekker naar Griekenland/Lefkas om te zeilen. Heerlijk!

ik wil de andere juni bruidjes bij deze heeeeeeel veel plezier wensen. Geniet er van, want het vliegt voorbij!

@Fee: de Hema verkoopt zulke fotoboekjes, klein, snel te maken en niet duur.

tot over een paar weken!

grtz. Michelle

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #398 Gepost op: 14 juni 2011, 10:57:47 »
Michelle: Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Jullie zagen er echt oogverblindend uit, schi-tte-rend!!!! :wub:
Geniet van jullie honeymoon!

I&E

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #399 Gepost op: 15 juni 2011, 11:51:56 »
hoi allemaal

ik show nu alleen even een foto na het feest van vrijdag zal ik alles vertellen

11-6-11 vrijgezellen feest gehad
14-6-11 getrouwd en de fotoshoot van hieronder
17-6-11 feesten we met iedereen nog even verder



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards