collapse

Auteur Topic: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!  (gelezen 380816 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #225 Gepost op: 29 maart 2012, 11:41:05 »
De gerbera is inderdaad een mooie bloem alleen bijna iedereen heeft hem

De zonnebloem is weer eens wat anders inderdaad en lekker vrolijk

Ik heb een ivoor kleurige jurk dus daar kan denk alles wel bij.

Sjaantje van de link vin ik de 1ste erg leuk 3 en 4 leuk:)

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #226 Gepost op: 6 april 2012, 15:59:24 »
Dit gaat mijn voorbeeld zijn voor mijn boeket.

[attachment=18935:b7412011dedbcdfaa99480b56e44b156.jpg]
We passen hem alleen aan in onze eigen kleuren...
« Laatst bewerkt op: 6 april 2012, 15:59:46 door Boefke79 »

twijfeltje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #227 Gepost op: 6 april 2012, 17:20:17 »
Hou houd je die vast?

Lieke23

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #228 Gepost op: 6 april 2012, 18:55:17 »
Mijn boeket wordt een combinatie van deze twee.

Met dat gras er overheen met die kraaltjes en ook nog met wat groen aan de buitenkant.

Eind maart ga ik hem bestellen bij de bloemist, ik twijfel alleen een beetje over de kleur. Ik heb zelf een ivoorkleurige trouwjurk, passen er dan wel van die lichte bloemen bij? Calla's zijn er in zooo veel kleuren te verkrijgen, maar als ik een kleur zou moeten kiezen, dan zou ik het ook niet weten :s

Het zijn gewoon ivoorkleurige geworden, net als op de foto's. Prijs viel me reuze mee, 50 euro incl pareltjes, lint en bruidegomcorsage. De bruidegomcorsage wordt afgeleid van het bruidsboeket, dus iets met een calla. Voor de naaste familie hebben we een corsage met een witte roos. Deze waren 3 euro per stuk, met een magneetje.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #229 Gepost op: 7 april 2012, 08:51:27 »
@tijfeltje; als een boeket;)
Het is gewoon een handgebonden boeket, dus je hebt alle stelen aan de onderzijde bij elkaar. Voor de foto hebben ze hem beetje krom opgehangen.
Ik zal het eindresultaat na de 25e ook laten zien,want het is voor mij een voorbeeld :)

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #230 Gepost op: 7 april 2012, 11:52:51 »
Mooi Boefke!!!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #231 Gepost op: 23 april 2012, 09:47:05 »
Mag ik vragen wat jullie betalen voor jullie bruidsboeket? Ik heb een offerte gehad voor onze bloemen en mijn bruidsboeket moet 85 euro kosten en de corsage 10 euro!!  Dus in totaal 95 euro!

Ik heb aangegeven dat ik niet zo'n groot bruidsboeket hoef en gewoon met ivoorkleurige en fuchsiakleurige rozen dus ook niet heel aparte of dure bloemen volgens mij. Dus ik snap echt niet hoe een bosje bloemen dan 85 euro moet kosten...Volgens haar heeft het te maken met de tijd die er in gaan zitten en ligt het niet aan de soort of hoeveelheid bloemen...

Lieke23

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #232 Gepost op: 23 april 2012, 09:52:16 »
Het ligt eraan hoe ze gebonden worden. Ik betaal 50 euro voor mijn boeket, maar die hoeven niet in zon houdertje gestoken te worden zeg maar. Dat scheelt een hoop werk en een hoop kosten. Per corsage betaal ik 3,50 euro met magneetjes.. 10 euro vind ik wel erg veel, zou nog eventjes rondkijken als ik jou was!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #233 Gepost op: 23 april 2012, 10:28:23 »
Ik betaal 95 euro voor mijn boeket, maar dat bestaat geheel uit handgemaakte viltbloemen, dus dan snap ik het heel goed! Kost natuurlijk veel tijd. En het is echt heel mooi geworden. Daarbij kun je het bewaren, dus het geld meer dan waard! De corsages waren overigens 5,50 voor bruidegom en 3,50 voor gasten dus vind 10 euro ook best veel  :blink:
« Laatst bewerkt op: 23 april 2012, 10:29:12 door Melia »

idgnkv

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #234 Gepost op: 23 april 2012, 10:33:05 »
Wij betaalden 55 euro voor het boeket inclusief een corsage (foto's van mijn boeket staan op een van de eerste pagina's). Ik vind 95 euro ook wel erg duur, ik zou zelf verder zoeken als ik jou was.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #235 Gepost op: 23 april 2012, 11:20:59 »
Wij zijn zaterdag bij de bloemist geweest om het te bespreken het wor een boeket met zonnebloemen of gerbera's. Ze kijkt gewoon wat er op dat moment is en dat vonden we prima.De corsages voor de volwassene krijgen een witte gerbera en de kinderen krijgen een witte klein bloempje die ook iets weg heeft van de gerbera. Wij betalen ongeveer €35 voor het boeket €75 voor bloemen op de auto en €4 voor de corsage met magneet.

Roxymilan in vin dat je er dus heel veel voor moet betalen. Zal zeker verder gaan kijken.
« Laatst bewerkt op: 23 april 2012, 11:21:27 door eertje »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #236 Gepost op: 23 april 2012, 11:52:49 »
Dames bedankt voor jullie reacties! Dat leek mij dus ook al dat het wel erg veel is. We gaan mooi nog even langs bij een andere bloemist bij ons in de buurt, daar hebben we al goede ervaringen mee dus ik denk dat die ons wel kan helpen.

Irene&Ruben

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #237 Gepost op: 9 mei 2012, 17:59:34 »
Vanochtend bij de bloemist geweest

Mijn boeket en de corsages worden oranje bij mijn a.s. komt er ook een oranje calla in.
Bij het jonkerstafje komt er een oranje calla op met oranje lint




kim89

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #238 Gepost op: 21 mei 2012, 14:47:56 »
Hier ook een bruidje uit Eindhoven. Zou je het hier willen posten zodra je een prijs weet? Of regelt je AS dit?

Ik wil graag een polscorsage, om de kosten te drukken zoek ik iemand die geen duur winkelpand heeft.
Via marktplaats vond ik http://www.kimbloemwerk.nl/. Ik vind dit er erg goed uitzien, ik denk dat over een paar maanden contact met haar opneem.
Mocht iemand ervaring met Kim hebben dan lees ik het graag.



Ik heb geen ervaring met Kim, maar vind haar zeker een mooie site hebben!
Ik kom zelf ook uit 040 en ben ook nog zoekende!!
Ik denk dat ik toch eens bij haar ga informeren!
Heb jij al info ingewonnen??
Ik hoor het graag van je!


Ik wil ook erg graag een polscorsage regio eindhoven en was ook uitgekomen bij kimbloemwerk.... dus ben eigenlijk wel benieuwd of jij inmiddels ervaring hebt met haar werk en prijzen??

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #239 Gepost op: 21 mei 2012, 15:33:23 »
Hier dan ook mijn prachtige boeket...uitgezocht door mijn man en onze ceremoniemeester!

De mannen hadden een rode gerbera met wit lintje als corsage en de dames een witte gerbera met rood lintje. Mijn man had beide kleuren, zowel gerbera als lintje. Het was echt een prachtig geheel!!!!
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2012, 15:34:32 door boukezz »

Anneli

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #240 Gepost op: 21 mei 2012, 19:46:59 »
Mooi, zeg! Juist in zijn eenvoud.  :)

Bruid_Arnhem

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #241 Gepost op: 21 mei 2012, 20:49:10 »
Mijn boeket (rozen & cymbidium orchidee):


Djalie

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #242 Gepost op: 21 mei 2012, 23:49:42 »
ik krijg een mooi boeket van pioen rozen in ivoor met wat strass wel in zijde zodat ik het later voor een mooie zwart wit foto kan neer zetten.

een bevriende bloemist maakt dit voor mij ben ongeveer 120 euro kwijt voor mijn boeket 1 voor bruidsmeisje en 1 bruidegom corsageen 35 dag corsages en een weg gooi boeket tijdens het feest.
ben er helemaal blij mee en kan niet wachten tot ik het kan halen  :rolleyes:

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #243 Gepost op: 22 mei 2012, 10:40:33 »
@ Anneli; ik wilde ook niet te veel poespas...en daardoor was het ook echt een prachtig boeket!
Ben onwijs allergisch voor bloemen, en kan eerlijk gezegd alleen echt tegen rozen, gerbera's en zonnebloemen... En aangezien de kleur rood van de rozen volgens mn man niet goed waren (haha...), zijn het gerbera's geworden. Rood/wit hadden we lichtelijk door de dag heen geweven!

roossje

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #244 Gepost op: 9 juni 2012, 18:32:53 »
zo nu mag ik ook mijn boeket laten zien, gemaakt door zus van mijn ceremoniemeester echt super!

Charizz

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #245 Gepost op: 24 juni 2012, 19:33:30 »
[attachment=19386:6.jpg] Hier ook mijn bruidsboeket..
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2012, 19:34:23 door Charizz »

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #246 Gepost op: 25 juni 2012, 14:49:26 »
Heel mooi boeket Charizz !

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #247 Gepost op: 25 juni 2012, 18:34:52 »

Bij het jonkerstafje komt er een oranje calla op met oranje lint


 :huh:  Wat is een jonkerstafje? :laugh:  Ik heb het plaatje gezien maar zou niet weten wat daarme egebeuren moet? :tongue:

@Charizz: Heel mooi boeket, erg vrolijk!

Lien78

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #248 Gepost op: 27 juni 2012, 12:26:43 »
Ik had lichtroze, dubbele pioenen, witte grote rozen, oudroze kleinere rozen, handgebonden met een rand van vrouwenmantel eronder. Ik had er een lint van de stof van mijn jurk om gedaan, en nog bruine pareltjes op draad eromheen gewikkeld. Het was prachtig, jammer dat het enorm uitviel en dus de kliko in moest na een week. :sad:

Ploefje91

  • Gast
Re: Bruidsboeket, Show Me The Flowers!
« Reactie #249 Gepost op: 2 juli 2012, 14:43:04 »
Persoonlijk zit ik meer aan veldbloemen te denken en niet aan rozen, gerbera's of andere boeketten die bijna iedereen al heeft.

In het thema speels en romantisch dacht ik aan de volgende plaatjes:

En dan in plaats van de paarsige bloemetjes in de corsage, meer paars/roze bloemen zoals in het bruidsboeketje. Ik hoef ook niet de hele dag rond te zeulen met een gigantisch boeket, mag van mij heel klein en bescheiden blijven.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards