collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #825 Gepost op: 20 mei 2010, 08:41:09 »
Lieve dames die morgen gaan trouwen:
Het belooft een superdag te worden!! Het weer werkt mee, dus de rest vast ook!

Ik wilde jullie nog even het volgende meegeven:

Ik wens voor jullie dat het een heerlijke dag wordt, dat het zo wordt als jullie hoopten, dat alle dingen meezitten, dat jullie stralen, dat iedereen lief  en aardig is voor jullie, dat jullie de aandacht krijgen die jullie verdienen, dat de dienst/mis/ceremonie dat gaat zijn wat jullie verwachten en zelfs mooier, dat iedereen rekening houdt met jullie wensen, dat alle mensen aanwezig zijn die jullie er graag bij willen hebben en dat jullie aan het einde van de dag voldaan en tevreden terug kunnen kijken op een zeer geslaagde, mooie en bewust beleefde dag!

(ik zeg bewust niet 'op de mooiste dag van jullie leven', dat vind ik altijd zo jammer klinken, zo van : nou, dat was het dan, vanaf nu kunnen de dagen alleen nog maar tegen vallen... :laugh: )

Ik zal in ieder geval aan jullie denken (gaat er iemand in de buurt van Leiden trouwen? Ik heb morgen vrij, dan kan ik komen zwaaien!)

Ik ben morgen verder druk met koffers pakken en dan zaterdagochtend 05:30 op naar cyprus! (als die aswolk geen rare dingen gaat doen!

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #826 Gepost op: 20 mei 2010, 10:13:25 »
Hele fijne dag morgen Dames! Geniet ervan!!

En Seolram, hele fijne vakantie!!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #827 Gepost op: 20 mei 2010, 13:24:45 »
Hele mooie dag dames (en heren) morgen!
Het weer zit in ieder geval al mee!
fijne vakantie seolram!

Ik ben weer vrolijk, het lijkt eindelijk goed te gaan.  :party:
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2010, 13:25:04 door Samenfreek »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #828 Gepost op: 20 mei 2010, 13:31:47 »
@samenfreek: dat heb ik even gemist: wat ging er niet goed dan?

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #829 Gepost op: 20 mei 2010, 14:02:16 »
- BABS belde niet, afgelopen maandag pas bereikt (8 dagen van te voren, vind het nog steeds bizar)
- De tegelaars hebben fout zitten tegelen, waardoor we nieuwe tegels moesten bestellen en dus moesten wachten, vorige week is eindelijk de badkamer afgekomen.
- Bij het inrichten van de badkamer lekte eerst wc, daarna de wastafel.
- Flinke ruzie met schoonvader gehad, zodat hij een week niet meer kwam helpen en de sleutel van ons huis terug gaf. (afgelopen week en toen ik was ik flink kwaad omdat ik bang was het huis niet op tijd af te hebben). Hij heeft ook een grote bus waarin je iets makkelijker kunt verhuizen, maar ja daar rekende we dus niet meer op. Van de week was hij er opeens weer en ik laat het zo maar, liever vrede dan moeilijk doen.
- We wilden folders maken, multiprint wilde het wel doen, maar dan moest ik nog zelf vouwen en nieten. Dus dat hebben we zelf gedaan en toen liep de printer steeds vast. (doet hij nu ook trouwens terwijl ik liturgieboekjes moet printen. Toen ging de print op, dus nieuwe besteld.
- Op het werk is het chaos, ze hebben mensen vrij gegeven en nu is er een tekort aan personeel. en er is daar 1 ding waar ik me dan weer zorgen over maak. Op het rooster stond dat persoon 1 en persoon 2 avonddienst hadden. Persoon 1 werkte in ridderkerk, persoon 2 in zwijndrecht. Persoon 1 wilde graag naar het feest komen, dus eerst gevraagd wie dit over wilde nemen en niemand wilde dat. Toen heeft ze het bij de teamleider voorgelegd en die heeft haar die dienst 'kwijt gescholden'.
Persoon 2 heeft toen de dienst van persoon 1 genomen omdat ze niet zo bekend is met zwijndrecht. De meeste mensen uit Ridderkerk willen niet in Zwijndrecht werken. Nu staat dus nog steeds de dienst in Zwijndrecht open en wil onze teamleider zelfs gaan loten. Ik vind dit eigenlijk niet eerlijk. Iemand die dus vrij was gepland moet dan misschien nu voor persoon 1 gaan werken terwijl die lekker op het feest zit. Zou me hier eigenlijk niet druk om moeten maken maar ja, dat doe ik dan toch wel.
- as belde van de week dat hij de auto nodig had, het was dringend. Dus ik vraag is het ernstig, ja zegt hij. Maar ik mag niet weten wat het is. Ik me gelijk zorgen maken omdat as gelijk weer ophangt. Ik terug smsen, ik maak me nou zorgen, loop met een knoop in mijn maag. Hij wil nog steeds niet zeggen wat het is, maar niets ernstigs met de familie of iets. Nu hoorde ik net toevallig iets van de buurman, of het nog gelukt is met dat pak van as. Ik heb gezegd dat ik van niets weet en blijkbaar ook niets mag weten. Wel beetje vreemd allemaal.
- Wil nog steeds de trap verven in huis, maar heb de hoop opgegeven dat het kan voordat we in het huis gaan wonen.
- Ik heb net via vakantieveiligen een dagje uit geboekt. We hebben maar een weekje vrij omdat as in zijn afstudeerfase zit, maar een dagje uit is waarschijnlijk wel leuk. dus das weer even een opsteker

Gisteren mijn jurk gekocht en deze moet uithangen, is wel lastig om as ook bij mijn ouders thuis komt. (en jurk hangt in slaapkamer ouders, moet te verbloemen zijn). as belde dat hij ook in rotterdam was en of hij mee kon rijden. Ehm niet echt we hebben de jurk op de achterbank. Dan stop je hem toch in de kofferbak, ja dag! :huh:  Tis maar ene ford ka hoor, ik stop toch ook je pak niet in de kofferbak. :laugh:

ik ga de printer weer even aan het werk zetten met printen

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #830 Gepost op: 20 mei 2010, 15:17:21 »
oef... ja daar word je dan inderdaad even niet heel vrolijk van!
dagjes weg is altijd heeeeel fijn om naar uit te kijken
We hebben als cadeautjes allemaal van dat soort bonnen enzo gevraagd...
Ik heb dus nu voor als we 11,5 jaar samen zijn (ja, ik kan echt alles vieren :tongue: ) een etentje in het verschiet bij Savarin in Rijswijk :chew: en we hebben ook zo'n bon voor een stadsavontuur, ook altijd leuk, enne een bubbelproeverij en nog 2 van die bonnen...

Met van die bonnen weet ik iig zeker dat we er iets leuks van gaan doen, ipv dat het opgaat aan boodschappen en dingen die 'nodig'  zijn...

maareh samenfreek: als je huisje straks lekker op orde is, dan ben je het gelukkig allemaal zo weer vergeten (of zijn het mooie annekdotes geworden!)
dus, net als ik:   zenzen...ohmmm
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2010, 15:18:59 door Seolram »

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #831 Gepost op: 20 mei 2010, 15:20:40 »
Dat zijn wel een heleboel kleine kinkjes in de kabel... Maar... Voor zover ik het zo kan lezen wel allemaal dingen die op te lossen zijn, toch?  :)

Ik hoef alleen morgen nog maar te werken (en 's avonds naar een bruiloft van een vriendin) en dan heb ik 4 weken vrij!! :)
mijn vriend heeft nog steeds de conditie van een dweil, maar er zit wel iets verbetering in... ik hoop dat die trend zich doorzet!  

De dames (en heren) die morgen trouwen: HEEL veel plezier gewenst!!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #832 Gepost op: 20 mei 2010, 15:41:43 »
Alleen is het soms zo balen als in de laatste seconde de aanbieding toch nog wordt veroverd door een ander  :blink:

O kijk, kadootje voor mijn zus, pas bevallen, CM gekocht: http://www.dikkiedikboeken.nl/index.php?action=bdetail&id=1040 En ik hoop dat ze dit niet bekijkt
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2010, 15:44:21 door Samenfreek »

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #833 Gepost op: 20 mei 2010, 16:22:34 »
Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor... Maar om maar eens in extreme clichés (waar niemand op zit te wachten, maar toch) te praten: Als dat alles is valt het allemaal wel mee, toch?
Nou ben ik op het moment een nog grotere hork dan ik normaal al ben... en ik probeer niet de betweter uit te hangen, maar relativeren is mijn nieuwe vriend... :wink:

Wij gaan tijdens de trouwborrel gebak serveren. Met welk percentage no-showers zullen we het beste rekening kunnen houden? Of gewoon 1-op-1 bestellen zodat mensen ook 2 stukken kunnen nemen als ze dat willen?

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #834 Gepost op: 20 mei 2010, 19:51:27 »
Pfff zenuwen zijn er toch wel een beetje! Maar alles loopt op rolletjes nu... morgen mooi weer voorspeld dus ik ben blij! Het weekend komt een verslag!

mede-21-mei bruiden; Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier!

sydnew

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #835 Gepost op: 20 mei 2010, 20:26:26 »
Dacht kom even spieken zijn morgen zoveel bruidjes even feliciteren!!.
Veel plezier voor de bruidjes morgen, geniet ervan.

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2010
« Reactie #836 Gepost op: 20 mei 2010, 21:51:22 »
Veel plezier voor de bruidjes van morgen ik hoop dat jullie allemaal een geweldige dag hebben!!
Het weer is er iig naar!! :sun: :applaus:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #837 Gepost op: 20 mei 2010, 22:28:48 »
Dames die BIJNA aan de beurt zijn!!

GENIET ERVAN!! het wordt prachtig weer! en hopelij voorjullie allen ook een prachtige dag! ik (en ik denk dat ik nietalleen voor mezelf spreek:)) Zijn er benieuwd naar foto's en verhalen!!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #838 Gepost op: 21 mei 2010, 08:49:59 »
Zenuwachtig!!!

Haar is bijna klaar, over een uur staat Jelle al op de stoep :biggrin:

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #839 Gepost op: 21 mei 2010, 09:07:43 »
Ooh dames jullie hebben in elk geval prachtig weer!!!
Dat is het begin van een geweldige dag  :biggrin:  Geniet ervan!

En over precies een week mag ik ook  :tongue:

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #840 Gepost op: 21 mei 2010, 13:30:52 »
:laugh: Zooooo grappig, vanochtend rond 08:45 dacht ik: ik denk dat within nu met haar haar bezig is...
en ja hoor, ze wist dus ook nog tijd te vinden om te schrijven.... o jongens ik hoop echt zo dat het allemaal heeeel fijn voelt voor jullie op het moment!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #841 Gepost op: 21 mei 2010, 16:15:19 »
Je had een goed voorgevoel dus :biggrin:

Zit hier in een half lege kamer te typen, de meeste spullen zijn al in dozen in het nieuwe huis, voelt opeens toch wel vreemd.
Hebben jullie dat ook gehad?
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2010, 16:15:34 door Samenfreek »

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #842 Gepost op: 22 mei 2010, 21:25:24 »
herken ik helemaal samenfreek:P en a.s. van mij ook:P

heb gistr en vandaag mn vrijgezellenfeest gehad, echt super leuk!! kom binnenkort met een verslagje ervan:P (nu niet zoveel zin meer in:P)
ben alleen fix verbrand:S

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #843 Gepost op: 23 mei 2010, 15:52:28 »
Ik had gister ook mijn vf, we zijn eerst servies wezen beschilderen en daarna hebben we een high tea gehad.
O o ben je goed verbrand? is aftersun te doen? En is het nog te matchen met je jurk?

Gisterochtend moest ik om half 10 klaar zijn, toen ben ik met mijn zusje en moeder naar ridderkerk gereden. Nog steeds heerlijk geen idee wat we gingen doen. We gingen een workshop doen, ik moest daar een sherp om met bride 2 be. Deze zakte steeds af dus om mijn middel geknoopt. Toen moest ik raden wat voor workshop we gingen doen, ik dacht een tafeltje mozaiken, had het dus verkeerd.
We gingen servies beschilderen; iedereen mocht een bord, een diep bord, een melkbeker en een soepkom beschilderen en daana zou ik alles mee naar huis krijgen. Dus nu ben ik een 10 delig servies rijker: 10 grote borden, 10 diep borden, 10 melkbekers en 10 soepkommen.
het is wel grappig om te zien hoeveel verschillende stijlen er zijn.
het moest nog wel even afgebakken worden, maar dat heeft mijn moeder thuis gedaan.
Om kwart over 2 liepen we weg bij de workshop, weer in de richting van de auto. Toch niet de auto in, maar het winkelcentrum door. Daar kwamen we aan bij een restaurant dat Brussels lof heet. Toen kreeg ik een briefje dat ik moest ontcijferen om te zeggen wat we gingen doen.
Een high tea dus!
Om 3 uur mochten we pas naar binnen, dus nog even in de zon gezeten.
Toen zijn we heerlijk verwend met hartige snacks, broodjes en zoetigheden. Tijdens de high tea kreeg ik nog van iedereen een kadootje. Ze hadden iets voor me gekocht dat bij mij paste.
rond 5 uur gingen we allemaal weer weg en was het feestje over.
toen belde ik freek, die was nog in het huis en zou gaan bbq-en bij vrienden, dus ik mee en kon ik daar weer gezellig verder feesten :biggrin:
Heerlijk hoe onbezonnen die gasten soms zijn: wanneer zijn jullie van plan zwanger te worden? -> Hmmz ik wil eerst trouwen en in het huis wonen en ik wil dat helemaal niet plannen. Dus volgens hun ben ik over 9 maanden moeder  :ohmy:  :biggrin:
Half 1 naar huis gegaan en vanochtend weer om 8.15 uur op. (uitslapen? wat is dat?)

Misschien dat ik later nog eens foto's plaats van het vf.
Ik vond het echt heel gezellig en fijn dat ze er voor mij wilden bij zijn. Toch nog steeds een beetje jammer dat het niet actiever kon vanwege de baby's die mee gingen (uiteindelijk bleek het er maar 1, ipv 2) Maar ik mag niet klagen.
Nog 2 nachtjes slapen en dan trouwen, ga er eindelijk een beetje van genieten en zenuwachtig worden.
morgen even langs mijn tante voor de nageltjes  :wink:
Ik ga nog even verder met foto's van de kado's maken.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #844 Gepost op: 23 mei 2010, 18:06:30 »
update

10 mei: seolram GETROUWD
12 mei: Muisje GETROUWD
12 mei: Grobegni GETROUWD
14 mei: w-janssen GETROUWD
14 mei: MissHappy1980 GETROUWD
21 mei: Within GETROUWD
21 mei: Linda 81 GETROUWD
21 mei: Shanna28 GETROUWD
21 mei: Tinty GETROUWD
21 mei: Maayke GETROUWD
25 mei: Samenfreek
28 mei: Ranniej
28 mei: Zusje
28 mei: Zonnebloem
28 mei: Kippie
28 mei: Loesje

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #845 Gepost op: 23 mei 2010, 20:33:53 »
Hey Sam!

een geweldig leuke dag toegewenst!! (alvast..!!!) Je VF klonk super!:biggrin: als het maar gezellig is toch! dan maakt de activiteit niet HEEL veel uit vind ik:D

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #846 Gepost op: 23 mei 2010, 22:22:41 »
zo, ff een verslag van mijn VF..

ik zat niets vermoedend vrijdagmiddag met mn broer in de tuin (die het al over dingen had dat ik dacht  :blink:  waar heb je het over:P) toen de poortdeur openvloog en daar een heleboel meiden stonden..ik was echt helemaal verrast, want ik dacht het zal wel zaterdag zijn:P

ik had 5 min tijd om wat spullen te pakken, maar had geen idee wat ik dan moest halen:P mn moeder had een dekbed klaargelegd, maar ik ging ervanuit dat dat voor de grap was;)

vervolgens in een auto gestopt en we zijn naar een tentenkamp gegaan...savonds lekker gebbq't, singstar gedaan, lekker in de sauna (die zat in het toiletgebouw) moordspel gedaan (van de lama's)gewoon lekker ontspannen met alle meiden, zodat die elkaar ook een beetje leerde kennen. ondertussen waren we allemaal voorzien van roze nagellak(ik ben een groot roze fan;)) daarna lekker gaan slapen..

na een kort nachtje gingen we ontbijten en werd ik geblinddoekt omgekleed..ik riep altijd al zet me maar goed voor gek...dat is ze zeker gelukt! ik werd in een knalroze outfit gehesen(zie foto's) en daarna gingen we onderweg naar mn woonplaats. daar moest ik het appel en ei spel doen, zoveel mogelijk roze dingen verzamelen..erg grappig hoe er op me gereageerd werd:) had een klein meisje van 2 als fan...ze vond me een prinses;) daarna in de stad lekker voor gek gezet, moest met een aantal mannen dansen enzo..lekker op het terras gezeten...was echt super!!

nu op naar vrijdag:D
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2010, 22:24:03 door zusje »

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #847 Gepost op: 24 mei 2010, 10:36:11 »
Aahw een 2 jarige fan :) schattig
Klinkt als een leuke dag :)

Pff ik zit net de weersvoorspelling van vrijdag te bekijken en t ziet er niet geweldig uit he :sad: 14 graden en kans op regen, hoop dat t nog wat bijtrekt!

Zijn jullie al zenuwachtig mede 28 mei'ers? :)

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #848 Gepost op: 24 mei 2010, 10:53:54 »
Ik had eigenlijk vanmorgen voor het eerst wat kriebels. We moeten nog wel wat doen, maar ik heb al vakantie en dus aan tijd geen gebrek. :)

ik zag de weersvoorspelling ook en ik moet zeggen dat ik niet eens zo ontevreden daarmee zou zijn! Misschien een paar graadjes warmer, maar mijn vriend heeft de afgelopen dagen wel last gehad van het warme weer. Ik moet er niet aan denken dat hij op onze dag ook zo benauwd is!
Zo'n gek idee dat het vrijdag al is. Dat je zo maanden met de voorbereidingen bezig bent en dat de dag nu bijna hier is!

Blablabla

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #849 Gepost op: 24 mei 2010, 19:43:39 »
Ja zo warm/ benauwd als vandaag is ook niet fijn natuurlijk, maar een graad of 17 met een beetje zon zou ik wel fijn vinden :wink:
Ik heb gelukkig ook vrij, niet dat ik nog iets moet doen...maar ben nu echt alleen nog maar met de bruiloft bezig in mijn hoofd, dus dat zou mijn werk niet ten goede komen :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards