collapse

Auteur Topic: Tattoo / Piercing  (gelezen 364467 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #100 Gepost op: 19 oktober 2007, 10:18:53 »
Met plaatjes/tekeningen bedoel ik dus bv een tribal. En tja dat vind ik gewoon mooier.
Je hebt gelijk dat je gaat trouwen met het idee dat het wel de rest van je leven is. Maar ik ben gewoon realistisch op dat gebied.
Heb je een naam van je partner en die sterft, dan zal een nieuwe partner er minder problemen mee hebben dan wanneer het je ex-partner is.
Stel je  partner sterft en je hebt een tattoo-ring, dan is het misschien juist een idee om daaroverheen je nieuwe ring te dragen. Je nieuwe ring als symbool voor je nieuwe partner en je tattoo eronder omdat ook die persoon altijd in gedachte blijft.

Bruidje2008

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #101 Gepost op: 19 oktober 2007, 22:37:20 »
Een tattoo ring vind ik niet zo erg, zou het erger vinden als ik een vriend heb die de naam van zijn ex op zijn lichaam heeft staan.
« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2007, 13:32:47 door Bruidje2008 »

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #102 Gepost op: 29 oktober 2007, 13:33:19 »
Leuk, deze poll!
Ik ben nogal 'verslaafd' aan tattoos en piercings haha.
Heb 5 piercings (tong, tepel, navel, intiem en overdwars in mijn lip, eskimo heet dat) en 2 'piercings' (wel gezet met naald) bovenin mijn oor.
Heb ook 4 tattoos.
1 tribal onderop mijn rug, 1 tussen mijn schouderbladen, een tribaldraak op mijn heup en 1 op mijn voet/ enkel, ook een tribal.
Qua piercings zit ik wel vol, maar er komen waarschijnlijk nog wel 2 draken bij.
1 op mijn pols en 1 op mijn onderbuik, aan de linkerkant.
Maar ja, het is nogal een dure hobby haha :wink:

K en P

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #103 Gepost op: 29 oktober 2007, 15:13:46 »
Ik heb eindelijk een foto van mn navelpiercings.
Ziet er een beetje rommelig uit, maar ik heb hier net mn torselet uitgetrokken  :tongue:
Dus ze zitten nog een beetje in de verdrukking.
En 1 piercing is anders, ik was de goeie die ochtend kwijt geraakt met het opdraaien.
Die rolde onder bed en was nergens meer te vinden helaas.



Het zijn trouwens 8 navelpiercings.
De rest van mn piercings kan ik niet plaatsen  :wink:

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #104 Gepost op: 30 oktober 2007, 13:45:26 »
van mij mag je ze best plaatsen hoor. :-)

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Tattoo / Piercing
« Reactie #105 Gepost op: 30 oktober 2007, 13:56:34 »
Wow dat is wel heel bijzonder, echt heel stoer :)

K en P

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #106 Gepost op: 30 oktober 2007, 22:38:48 »
[quote name=\'Diana31\' post=\'137228\' date=\'30 October 2007, 13:45\']van mij mag je ze best plaatsen hoor. :-)[/quote]

Haha nou liever niet  :tongue:
Denk niet dat iemand zit te wachten op zulke foto's  :laugh:
(even voor de duidelijkheid .. het zijn dus intiem piercings  :wink:  )

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #107 Gepost op: 31 oktober 2007, 00:04:15 »
Haha, had ik helemaal niet bij jou gezocht toen ik je foto's op je site zag!
Maar je ziet wel, indrukken kloppen niet altijd  :biggrin:

K en P

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #108 Gepost op: 31 oktober 2007, 11:16:04 »
Ja ik schijn een heel lief gezichtje te hebben  :tongue:
Maar ben zo gek als een deur hoor   :laugh:
En piercing verslaafd!
En ja, als je navel en oren volzitten, je geen piercings in je gezicht wilt, dan moet je toch wat anders verzinnen he  :tongue:

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #109 Gepost op: 31 oktober 2007, 11:25:03 »
Bij mij is dat ook het geval. Er zijn natuurlijk diverse mensen die weten wat voor piercings ik heb, maar veel mensen ook niet. En die verwachten dat dan ook niet bij mij. Ik heb ook alleen piercings die niet zichtbaar zijn als ik kleren aan heb. In bikini zie je ze natuurlijk wel wat makkelijker. Ook die 3 beneden als je goed kijkt.

Bruidje2008

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #110 Gepost op: 1 november 2007, 15:55:59 »
[quote name=\'Diana31\' post=\'137308\' date=\'31 October 2007, 11:25\']Bij mij is dat ook het geval. Er zijn natuurlijk diverse mensen die weten wat voor piercings ik heb, maar veel mensen ook niet. En die verwachten dat dan ook niet bij mij. Ik heb ook alleen piercings die niet zichtbaar zijn als ik kleren aan heb. In bikini zie je ze natuurlijk wel wat makkelijker. Ook die 3 beneden als je goed kijkt.[/quote]

3 ??  :blink:  Is dat niet erg pijnlijk dan  :biggrin:  Of ben ik nou zo'n watje  :biggrin:  :biggrin:

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #111 Gepost op: 1 november 2007, 16:40:24 »
Ja, 3 stuks. 1x verticale clithood (velletje net boven je clit) en 2x in schaamlippen.
Pijnloos is het niet, maar die pijn is slechts enkele seconden en het plezieren jaren. Ik heb er nooit spijt van gehad. En al zou ik dat wel, hij is er ook zo weer uit.
Kitty, heb jij dezelfde combi als ik?

K en P

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #112 Gepost op: 1 november 2007, 18:32:24 »
Nee ik had er 2.
Een christina (het stukje van je venusheuvel waar die overgaat in je schaamlippen)
En een clithood.
(altijd leuk om mensen te shockeren  :laugh:  )

De christina is er helaas met 3 weken alweer uitgegroeid!
(te strakke huid)
En jeetje wat was die pijnlijk om te laten zetten!
Clithood was een speldenprikje, voelde het amper.

Tepelpiercing heb ik niets van gevoeld.

Schaamlip (heb je inner of outher?) heb ik nog aan gedacht, maar ben er nog niet over uit of ik het mooi vind of niet.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #113 Gepost op: 2 november 2007, 00:54:09 »
Auw.... ik krijg al pijn daarzo al denk ik eraan!!!  :ohmy:

Noukie

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #114 Gepost op: 2 november 2007, 10:46:14 »
[quote name=\'Anke\' post=\'137394\' date=\'02 November 2007, 00:54\']Auw.... ik krijg al pijn daarzo al denk ik eraan!!!  :ohmy:[/quote]
hahaha, mijn idee!

ik heb zelf van mn 13e tot mn 16e een navelpiercing gehad.. maar toen die gezet werd viel ik flauw! (ik kan niet tegen prikken ed. val ook altijd flauw bij bloedprikken :ohmy: )

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #115 Gepost op: 2 november 2007, 10:58:21 »
Christina heb ik bewust niet gedaan omdat de kans op uitgroeien erg groot is.
Kitty, heb jij hebt 1 tepel? Ik beiden, is het symmetrisch. Kon je ze zien door je jurk? Of zat er genoeg stof tussen? Ik heb in beiden een staafje en die zie je zeer zelden door bh + kleding. Heel soms in de zomer met een dun jurkje of shirtje dat dan wel strak zit. Heb jij staafje of ringetje?
Beneden zitten ze in mijn binnenste lippen. Persoonlijk vind ik ze erg mooi staan, maar zou dan wel voor 2 kiezen zodat het symmetrisch is.
Heeft je man ook piercings?
Wij hebben nu het gekke idee gekregen om een paar extra “trouwringen” te laten plaatsen na ons huwelijk. Bij mij 2 extra ringetjes beneden en bij mijn aanstaande 1 ring beneden.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #116 Gepost op: 2 november 2007, 14:20:24 »
Haha, veel intiempiercings hier :wink:
Ik heb ook een verticale clithood, blijft toch de mooiste :tongue:
en hij doet idd absoluut geen zeer, net als tepel, voelde ik ook niks van eigenlijk...

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #117 Gepost op: 2 november 2007, 15:07:36 »
Tepel was pijnlijker dan verticale clithood. die vind ik zelf ook het mooiste, en het lekkerste.  :tongue:
Jij ook maar 1 tepel? En komen er nog piercings bij??

K en P

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #118 Gepost op: 2 november 2007, 20:38:56 »
Ik wist dus niet dat ie kon uitgroeien!
Mn navel is ook strak vel en daar blijven ze alle 8 goed zitten.

Ik heb idd maar 1 tepelpiercing, vind dat het mooiste (bij mezelf iig)
Heb nog steeds het eerste ringetje erin zitten, staafje nog niet geprobeerd.
Je zag geen van mn piercings door mn jurk heen, had een foam torselet dus dan zie je er niks doorheen.
Heb bij het passen een keer een ander torselet aangehad en je zag toen al mn navelpiercings, dat zag er niet mooi uit!

Mn man heeft 2 wenkbrauw piercings (in 1 wenkbrauw)
Meer niet, hij is meer van de tattoos.

Ik ben trouwens ook totaal knock out gegaan toen mn man zn piercings liet zetten.
Hij had al eerder een wenkbrauw piercing gehad en ze moesten dus door het litteken heen.
Ik kan ook niet tegen naalden, dus zo'n mega naald en zo'n mega vent die keihard staat te drukken daarmee .. daar ging ik  :tongue:
Was op dat moment net een foto aan het nemen .. zie je alleen maar benen  :laugh:
Heb 5 minuten buiten bewust zijn daar gelegen, schaamde me dood toen ik eindelijk bij kwam  :unsure:  :laugh:

Wel gaaf die trouwpiercings  :biggrin:

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #119 Gepost op: 5 november 2007, 12:01:02 »
Bij mij idd ook maar 1 tepelpiercing.
Ik heb een staafje, ben niet zo van de ringetjes.
2 tepelpiercings vind ik voor mezelf niet zo mooi (mijn vriend ook niet, dus dat scheelt haha).
Tja, en verder zit ik eigenlijk wel zo goed als vol, dus ik ga maar verder met tattoos haha :wink:

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #120 Gepost op: 6 november 2007, 16:42:57 »
In mijn tepels vind ik staafjes ook mooier en prettiger. Ze kunnen namelijk niet omklappen. Beneden heb ik wel 2 ringetjes.
Kitty, als je bij het zetten van een piercing bij je man al horizontaal gaat. Hoe was dat dan toen je zelf geprikt werd?
Mijn aanstaande heeft nu en frenum en daar komt zeer waarschijnlijk een huwelijks PA bij.
Maaike, heeft jou aanstaande ook piercings? En hoezo zit je al vol wat betreft piercings? Zijn nog veel plaatsen waar je ze kunt zetten. Maar je moet dat natuurlijk wel mooi vinden. Ik kan je 2 ringetjes beneden ook aanbevelen.  :tongue:

K en P

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #121 Gepost op: 6 november 2007, 16:49:55 »
Bij mezelf heb ik nooit gekeken en bij mn man moest dat wel (voor de foto)
Mn tepelpiers klapt idd wel eens om ja, maar daar heb ik geen last van verder.

Wat is een frenum?
PA ken ik wel, maar dat lijkt me toch niet echt prettig  :tongue:

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #122 Gepost op: 6 november 2007, 17:07:50 »
Frenum is dat kleine stukje tussen de eikel en de rest zal ik maar zeggen. Wordt ook wel toompje genoemd.
Van een PA schijn je geen last te hebben. En schijnt voor zowel de man als de vrouw erg lekker te zijn. Veel vrouwen denken dat je bv ook last hebt van ringetjes in je lippen. Maar ook daar heb je dus geen last van.

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #123 Gepost op: 6 november 2007, 17:11:46 »
Naja, vol is een groot woord :wink: .
Maar ik zou niet weten waar ik nog meer zou moeten plaatsen, ik vind 1 intiempiercing bij mezelf genoeg.
Ben ook erg van het 'in balans' zijn qua piercings en tattoos trouwens.
Mijn vriend heeft (helaas) geen piercings, vindt hij niks.
Hij is meer van de tattoos.
Een intiempiercing bij mn mannetje zou ook geen slecht idee zijn haha, maar als ik dat voor zou stellen zou hij denken dat ik gek ben :tongue: .

Diana31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #124 Gepost op: 6 november 2007, 17:20:55 »
Hoe vind hij jou piercings? Wel leuk, of ook liever niet. Wij vinden beiden de intiem piercings erg leuk, maar beiden niet op piercings die zichtbaar zijn.
Wat voor tattoos heb jij en je vriend?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards